Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ - ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΑΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΥΚΚΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑ




ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΑΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΥΚΚΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑ


Επισημαίνω σκόπιμα αυτήν, και μόνο αυτήν την πρόταση του Θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου, ώστε να γίνει τοις πάσι αντιληπτόν το επερχόμενο θεοστυγές εκκλησιαστικό σχίσμα στην Κύπρο το οποίο εξυφαίνουν μεθοδικά, ύπουλα και με πανουργία οι Κυκκώτες μαζί με την φατριά του μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανασίου.


«Η Εκκλησία της Κύπρου και ιδιαίτερα -αλλά όχι μόνον- οι Μητροπόλεις Κύκκου, Λεμεσού και Ταμασού, είναι αποδέκτες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως από τους Ρώσσους. (Δηλαδή για καθαρά οικονομικούς λόγους)».


Με τον κ. Παν. Τελεβάντο είχαμε σημαντική θεολογική διαφωνία για το ζήτημα της αναγνωρίσεως των Σχισματικών της Ουκρανίας ως «Αυτοκέφαλης Εκκλησίας», προσεχώς των ημερών θα αναδημοσιεύσω μερικά κείμενα ώστε να αποσαφηνισθούν οι θεολογικές και εκκλησιολογικές θέσεις μας.


Όποιος/α φίλος/η απλά ενδιαφέρεται να μάθει τις θεολογικές θέσεις και τοποθετήσεις μας ας μας αποστείλει προσωπικό μήνυμα ή να εξερευνήσει το προφίλ μας ή το ιστολόγιο «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ώστε να ανακαλύψει τα παρελθοντικά αντιρρητικά θεολογικά κείμενά μας για την κακογνωμούσα αναγνώριση υπό του Οικουμενικού Πατριάρχη μας των Σχισματικών της Ουκρανίας ως δήθεν «Αυτοκέφαλη Εκκλησία».


Η εν λόγω προηγούμενη επισήμανση μας βέβαια, δεν σημαίνει ποσώς ότι συμφωνούμε αδιακρίτως με την πράξη του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου να αναγνωρίσει τους Σχισματικούς της Ουκρανίας ως «Αυτοκέφαλη Εκκλησία».


Αλλά για να εκφράσουμε αντικειμενική θεολογική γνώμη θα πρέπει να μελετήσουμε προσεχώς την επιστολή του που εξηγεί στον Οικουμενικό Πατριάρχη τους λόγους που συντάχθηκε μαζί του, αλλά και να μελετήσουμε τις πονηρές και κακόβουλες δηλώσεις των φατριαστών Κυκκωτών και Λεμεσού που άδραξαν της πολύτιμης ευκαιρίας ώστε να δημιουργήσουν εκ του μηδενός εκκλησιαστικό ζήτημα και σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου.


Να επισημαίνω απλά, ότι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, κατηγορείται μεν και εν μέρει δικαίως από την φατριά των Κυκκωτών και των νεοΒαλτοπεδινών ταγών, αλλά κατηγορείται με δόλιο, ύπουλο και ποταπό τρόπο, αφού στην ουσία οι εν λόγω μητροπολίτες δεν είναι αμερόληπτοι με τις οικονομικές σχέσεις και εξαρτήσεις τους με τους Μοσχοβίτες, με συντεταγμένη πραξικοπιματική εκκλησιαστική πράξη ώστε να εξοστρακίσουν άρδην τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου -για δήθεν παραβίαση του Συνοδικού συστήματος- μία ώρα γρηγορότερα ώστε να υφαρπαγεί ύπουλα, μεθοδικά, ανέντιμα και ποταπά ο Θρόνος της Εκκλησίας της Κύπρου.


Η υποκρισία τους σε ποιό σημείο έγκειται και αποδεικνύεται;


Οι ίδιοι μητροπολίτες, Κυκκώτες και Λεμεσού, ΔΕΝ διαμαρτυρήθησαν ρωμαλέα για την ίδια και αυτή πράξη του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, όταν εξ αρχής την επέβαλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Δεν διαμαρτυρήθηκαν ποσώς όταν μια χούφτα ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος την επέβαλαν στο λαό του Θεού. Δεν διαμαρτυρήθησαν όταν ο πατριάρχης Αλεξανδρείας μνημόνευσε τον Επιφάνιο την ημέρα μνήμης του αγίου Ιωάννη του Ελεήμονος στην Λεμεσό.


Οι Κυκκώτες και οπαδοί του Λεμεσού, εξ αιτίας των εν λόγω εκκλησιαστικών ανδρών με σχισματικά φρονήματα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια την Εκκλησία της Κύπρου σε νέες περιπέτειες και διχασμό του λαού του Θεού, καθότι παραβιάζουν τον κορυφαίο Αποστολικό Κανόνα, ότι οι Μητροπολίτες και Επισκόποι της Εκκλησίας δεν πρέπει να ενεργούν αδιάκριτα και πονηρά από την βούληση του Πρώτου τη τάξει Αρχιεπισκόπου.


Το Δογματικό Σχίσμα συντελέστηκε ήδη στο Κολυμπάρι της Κρήτης (2016), με τις υπογραφές των Κυκκωτών και του Λεμεσού (σε διάφορα κακόδοξα κείμενα), ενώ το Εκκλησιολογικό και Κανονικό Σχίσμα εγεννήθη άμα της αναγνωρίσεως των Σχισματικών της Ουκρανίας ως «Αυτοκέφαλης Εκκλησίας».


Η υποκρισία των Κυκκωτών και Λεμεσού έγκειται ουσιωδώς εκκλησιολογικά, στο σημείο ότι ενώ κατηγορούν τον Μακαριωτάτο ως παραβάτη των ιερών Κανόνων, πράγμα που ενεργεί ταυτόσημα για το ίδιο θέμα και ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ή Μητροπολίτης Ναυπάκτου, τον οποίον Οικουμενικό Πατριάρχη ο Λεμεσού και οι Κυκκώτες μνημονεύουν και δεν πολεμούν, τον οποίο Ναυπάκτου που είναι υπέρμαχος της «Αυτοκεφαλίας των Σχισματικών» της Ουκρανίας, μας τον κουβαλούν στην ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, στην ι. μ. Βαλτοπεδίου ώστε να μας επανευαγγελίσει στα νάματα της φωταδιστικής θεολογίας του.


Συμπέρασμα: Οι φατριαστές εκκλησιαστικοί άνδρες του Κύκκου και της Μητροπόλεως Λεμεσού, οδηγούν αδιακρίτως και ανοήτως τα πράγματα, εξάπαντος τα οδηγούν ιδιοτελώς σε ένα πρωτοφανές και ιδιότυπο εκκλησιαστικό Σχίσμα με την ιερά Αρχιεπισκοπή.


Ο νούσιμος και λογικός λαός του Θεού ας μην πέσει και σε αυτήν την εκκλησιαστική παγίδα να τους ακολουθήσει αδιακρίτως και τυφλά... αφού πρόκειται για τους ίδιους πανούργους ταγούς που επεδίωξαν πρίν μερικά χρόνια να καταλάβουν τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο και διαίρεσαν εκ τοτε θανάσιμα το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας.


Του Παναγιώτη Νούνη

† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος

Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
@: panagiotisnounis@gmail.com


FB: https://web.facebook.com/panagiotisnouni
CV: https://www.yourtherapist.gr/partner/panagiotis-noynis/
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 00357 - 96 897711

Δείτε την δημοσίευση του κ. Παν. Τελεβάντου ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου