Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΙΚΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΚΕΨΕΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΣ ΑΡΧΗΣ

 




Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΙΚΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΚΕΨΕΩΣ ΠΟΥ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΣ ΑΡΧΗΣ


(50 αποχρώσεις «διανοητικής εκπόρνευσης» του χρώματος βαζανί, τουτέστιν της όζουσας διαφθοράς, μεροληπτικής, άδικης και άνισης μεταχείρισης Φοιτητών/τριών από ακαδημαϊκούς της εν Κύπρω ακαδημαϊκής κοινότητας)


Aγαπητή Γραμματεία Πειθαρχικού Ελέγχου και Ανακριτική Επιτροπή περί Υποθέσεων Φοιτητών/τριών καλημέρα!...


50 ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ


01. Με κατηγορεί ο Πρύτανης για «ανάρμοστην συμπεριφορά» και παραπέμπει (σ)το κατηγορητήριον μου σε ένα εγκληματολογικό Φιλοσοφικό Δίλλημα, ένα ηθικό μυθιστόρημα, ένα επιστημονικής φαντασίας δοκίμιον όπου δεν αναφέρεται ΟΥΤΕ καν όνομα πανεπιστήμιου, ΟΥΤΕ καν όνομα Πρυτάνεως, ΟΥΤΕ καν έμμεση ή άμεση απειλή κατά πραγματικού προσώπου τινός, ΟΥΤΕ καν ανάρμοστη συμπεριφορά σε κανέναν ζωντανό και υπαρκτό άνθρωπο ή άλλο έμβιο ών.


02. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


03. Παρ΄ εκτός και αν ο αξιότιμος κ. πρύτανης, βρίσκει τον εαυτόν του και θεωρεί τω όντι ότι είναι ο Πρύτανης του πανεπιστημίου Χάβραντ; Υπάρχει πανεπιστήμιο εν τη Κύπρω ονόματι Χάβραντ; Χάβρα των Εβραίων και Κυπραίων όμως αποδεικνύεται ότι υπάρχει.


04. Να πληροφορήσω την ανακριτική ομάδα και τους τιμίους δικαστές μου, βέβαια, ότι έχω καμμιά 10αριά γατάκια, 5-6 κουρκουτάδες, 2 σκυλάκια, 4 χελωνίτσες ξηράς και θαλάσσης, 5 πάπιες, καμμιά 10αρια κοτούλες για αυγά και 3-4 κοκκόρια που δίνουν άγριο ξύλο αναμεταξύ τους διότι είναι νευρικόσπαστα. Είχαμε μέχρι πρότινος και λαγούς για το στιφάδο. Δεν έχω όμως σφάξει βέβαια ποτέ μου κουνέλια και κοτούλλες, διότι συνήθως τα σφάζει η καλή μου πεθερά για να φάμε. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


05. Και τούτο, σας το επεσημαίνω σκόπιμα για να σας προφυλάξω, απο τυχούσες δικαστικές πλάνες, από πάθη και εμπάθειες αλλοτρίων ακαδημαϊκών ανθρώπων που ενδεχομένως να με στοχοποίησαν άδικα, όπως έπραξαν ανάλογα ακαδημαϊκοί συνάδελφοι κατά του Γαλιλαίου, και διότι τυγχάνει παράλληλα να είμαι αδιόριστος εκπαιδευτικός Θεολόγος και Θρησκειολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου και να με εκφράζει απόλυτα ο ύμνος του Έρωτα και της Αγάπης του Αποστόλου των Εθνών Παύλου, καθώς με εμπνέουν όπως τον Ινδό Φιλόσοφο Μαχάτμα Γκάντι οι Μακαρισμοί του Ιησού Χριστού μας, ιδιαζόντως με ξεσηκώνει το απαθές Μαρτύριον, η Σταύρωση και το φραγκέλωμα του Θεανθρώπου και των Μαρτύρων ή Νεομαρτύρων που σφαγιάστηκαν παντελώς άδικα και αναίτια από τους εχθρούς της Πίστεως του Χριστιανισμού από Εθνικούς Παγανιστές ή Μωαμεθανούς τζιχανιστές και φονταμενταλιστές της εποχής. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


06. Πέραν τούτο εργάζομαι κατ΄ιδίαν ως Σύμβουλος Ψυχικής και Πνευματικής Υγείας και είναι πολύ τραγελαφικό, ισχυρίζονται αρκετοί πελάτες μου, να επιθυμείτε να με δικάσετε για τις φαντασίες μου ή για τις φαντασίες των κατηγορών μου. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


07. Να σημειωθεί ότι είμαι πρώην Ναυαγοσώστης του Βασιλικού Αγγλικού Στρατού, καθότι όσο είμουν Φοιτητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. δούλεψα 4 χρόνια στις Βρεττανικές Βάσεις στην Millitary Training Wing, και έχω διασώσει με την βοήθεια του Θεού από βέβαιο πνιγμό ίσως καμμιά 15αριά βρεττανούς στρατιώτες. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


08. Είστε σίγουροι ότι θέλετε να με δικάσετε για ένα φανταστικό παραμύθι μου για ένα φιλοσοφικό μου δοκίμιο; Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


09. Μήπως να δικάσουμε και τους καθηγητές της Φιλοσοφικής και Νομικής Σχολής που μας διδάσκουν ακριβώς ανάλογα εγκληματολογικά, φιλοσοφικά και ηθικά διλλήματα; Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


10. Που είναι άραγε η ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ελευθερία της έκφρασης και η ΑΚΔΗΜΑΪΚΗ ελευθερία της θεολογικής-πολιτικής-φιλοσοφικής συνειδήσεως των φοιτητών και πολιτών της Κ.Δ.; Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


11. Προτού, κάνετε το αποτρόπαιο και απαράδεκτο βήμα για ακαδημαϊκό ίδρυμα για εκδίκαση της υποθέσεως μου, να σας επισημάνω και να σας πληροφορήσω ότι στο Σεμινάριο της Πολιτικής Φιλοσοφίας, σε όλα τα σοβαρά και έγκριτα Πανεπιστήμια του κόσμου διδασκώμεθα Εγκληματολογικά Φιλοσοφικά και Ηθικά Διλλήματα. Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


12. Τα εγκληματολογικά φιλοσοφικά διλλήματα και δοκίμια, τα εμπνεύστηκα από τους διάφορους διδασκάλους και καθηγητές μου από τις διαλέξεις τους σε μαθήματα που παρακολούθησα τα τελευταία χρόνια όπως της Νομικής Ψυχολογίας και Εγκληματολογίας με καθηγητήν μου τον κ. Ανδρέα Καπαρδή (καθηγητή του Πανεπιστημίου Κύπρου), Φιλοσοφίας του Δικαίου με τον κ. Παπαχαραλάμπους, εξαιρέτως την Πολιτική και Ηθική Εγκληματολογική Φιλοσοφία καθώς και τις διαβόητες διαλέξεις περί Δικαιοσύνης με τον κ. Michael Sandel (καθηγητή του Χάρβαρντ, ΗΠΑ), Σεμινάριο Πολιτικής Φιλοσοφίας με σωρηδόν εγκληματολογικά και ηθικά διλλήματα με την κ. Κατερίνα Ψαρουδάκη (διδάσκουσα στο Πανεπιστήμιον Κύπρου). Μήπως να το ξανασκεφτείτε;


13. Μήπως, θα πρέπει να καλέσω ως μάρτυρες υπεράσπισης τους προηγούμενες διδασκάλους και καθηγητές μου, ή μήπως ενδέχεται να δικασθούν και οι προηγούμενοι, επειδή μου δίδαξαν και συνεχίζουν να μας διδάσκουν στο Πανεπιστήμιον Κύπρου πολιτική και ηθική φιλοσοφία με σωρηδόν εγκληματολογικά φιλοσοφικά, νομικά και ψυχολογικά διλλήματα;


14. Έχω παρατηρήσει, με μεγάλη μου έκπληξη, ότι λίαν αγαπητοί συμφοιτητές/τριες μου έχουν κάνει έωλο και αδικαιολόγητο παράπονο και καταγγελία εις βάρος μου, το οποίο το τεκμηρειώνουν σε ένα βίντεο με φυσιολογική παρέμβαση μου στο μάθημα Πλατωνικής Φιλοσοφίας για διαλεκτική συζήτηση με την διδάσκουσα και παραπέμπουν στο εν λόγω μυθιστοριογραφικό Φιλοσοφικό Δοκίμιο μου που συνέγραψα 1 μήνα πρίν το επίμαχο βίντεο. Ποιός άραγε τους έχει εμπνεύσει για τέτοια θλιβερή ενέργεια; Η διδάσκουσα άραγε έκανε ενυπογράφη καταγγελία εις βάρος μου, ναί ή όχι; Και αν όχι γιατί ώθησε τους συμφοιτητές εναντίον μου παρακαλώ;


15. Διαθέτω στην κατοχή μου, επιπρόσθετο μαρτυρικό υλικό για την «ντέ φάκτο» ενοχή μου, και επειδή επιθυμώ να συνεργαστώ με το ανακριτικό έργο του δικαστηρίου ακαδημαϊκών υποθέσεων, και επειδή επιθυμώ τα μέγιστα για μία δίκαιη δίκην εναντίον μου, θα ήθελα να σας επισημάνω, ότι στο 20σέλιδο σχεδόν κατηγορητήριον μου απουσιάζουν τα εξής επόμενα σημαντικά στοιχεία για την δίκαιη δίκη ή καταδίκη μου:


16. Η επώνυμη και ενυπόγραφη καταγγελία και κατηγορία της νεοσσού και αδαούς διδάσκουσας «Πλατωνική Φιλοσοφία» Α.Γ όπου παραπέμπουν οι αγαπητοί συμφοιτητές μου σε μάθημα τηλεδιάσκεψης για να τεκμηρειώσουν επαρκώς τις σωρηδόν «εγκληματικές» ενέργειες που διέπραξα, όπως το εκ προμελέτης έγκλημα της έκφρασης φιλοσοφικών και θεολογικών στοχασμών μου.


17. Ελπίζω να μη κατηγορηθώ, ότι έδωσα εντολή να βιντεογραφηθεί η εν λόγω διάλεξη, καθότι, χωρίς την συναίνεση του υποφαινόμενου φοιτητού, η διδάσκουσα βιντεογραφεί τις διαλέξεις μας.

18. Και τώρα με ποταπό τρόπο τις χρησιμοποιεί από εμπάθεια εναντίον του φοιτητή της. Μήπως θα έπρεπε να δημιουργηθεί πειθαρχική δίωξη κατά της διδάσκουσας που χειραγωγεί τους φοιτητές μας εναντίον των συμφοιτητών τους;


19. Καλόν είναι να δείτε προσεκτικά όχι μόνον το ένα βίντεο, αλλά και το 2ο, όπου αποφασίζει και διατάζει ότι δεν θα ξαναδεχθεί ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ και παρέμβαση με απορίες από φοιτητές επί του μαθήματος της στην τάξη. Και επιμένει στην μη επιστημονική γνώμη της, την οποία και αντέκρουσα προφορικά και γραπτά, ότι οι δαίμονες του Πλάτωνα και οι δαίμονες των Μυστηρίων της Κυβέλης είναι δήθεν καλοκάγαθοι δαίμονες.


20. Οι υπογραφές των κατηγόρων μου συμφοιτητών μήπως θα έπρεπε, μήπως λέγω, να είναι φανερές τοις πάσι και να δώσουν ένορκη κατάθεση, αν και ποιός και γιατί τους συμβούλεψε να ενεργήσουν όπως ενήργησαν, διότι ενδέχεται να γίνεται απόπειρα διασυρμού και εξευτελισμού των ακαδημαϊκών θεσμών από εμπαθείς ακαδημαϊκούς, έναντι του συνΦοιτητή τους, από το γεγονός και μόνον που οδηγείτε μεροληπτικά, αναίτια και άδικα έναν Φοιτητή της Φιλοσοφικής Σχολής σε δίκην εξ αιτίας των γραπτών ή προφορικών στοχασμών του;


21. Έχω απειλήσει άμεσα ή έμμεσα, γραπτά ή προφορικά προσωπικά έστω καν ΕΝΑ από τους κατηγόρους μου συμφοιτητές ή ακαδημαϊκούς; Όχι! Τότε γιατί δικάζομαι; Τα γραπτά φιλοσοφικά δοκίμια μου και οι προφορικές παρεμβάσεις και διαλεκτικές συμπλοκές εν ώρα διαλέξεων είναι ανάρμοστη συμπεριφορά και εγκληματική ή απειλητική ενέργεια υπό του Φοιτητού σας; Είμαστε με τα καλά μας;


22. Θα πείτε ενδεχομένως, υπάρχει κάποιο έμμεσο τεκμήρειο με το μυθιστοριογράφημα με το Φιλοσοφικό Δίλλημα, τότε, να δικάσουμε τον Όμηρο, τον Παπαδιαμάντη, τον Καζαντζάκη, τον Ντοστογιέφσκυ, τον Τολστόι κ.ο.κ.


23. Απουσιάζει, από το κατηγορητήριον επίσης η 2η απαντητική Επιστολή μου πρός την επίσημη καταδίκη της Συγκλήτου. Η Σύγκλητος από παραπονούμενο φοιτητή με μεταμόρφωσε σε κατηγορούμενο, όπως και τώρα με την εν λόγω εκδικάσιμο υπόθεση, επειδή διενήργησα «τρομοκρατική επίθεση» γράφωντας στοχαστικά και ελεύθερα παράπονο και καταγγελία ενώποιον ακαδημαϊκών και πολιτικών θεσμών, διότι, ως Φοιτητής σας υπάρξα και υπάρχω θύμα μίας άνισης, μη δικαίας, μη αντικειμενικής και μεροληπτικής αξιολόγησης γραπτών ενδιάμεσων και τελικών εξετάσεων. Διαθέτω αποδεικτικά στοιχεία τα οποία ο Πρύτανης και η Σύγκλητος δεν τα έκαναν αποδεκτά, ούτε κάν τον φιλότιμο κόπο να ερευνήσουν αν είναι αληθείς ή ψευδείς οι κατηγορίες μου.


24. Αφού φέρατε στην εν λόγω νέα υπόθεση μου την προηγούμενη των μηνών επίσημη καταδίκη μου, θα ήτο τίμιο και αντικειμενικά δίκαιο εκ μέρους σας να έχετε και την 2η επιστολή και απάντηση μου στο επίσημο ανακοινωθέν, πράγμα που απουσιάζει.


25. Απουσιάζουν, επίσης, τα γραπτά ηλεκτρονικά μηνύματα που απέστειλα στον Πρύτανη και στην Φοιτητική Μέριμνα για το ζήτημα της αγωνίας και ανησυχίας μου για την μετάδοση κορωναΪού στο Πανεπιστήμιο, ώστε να συνδέσετε δημιουργικά-δίκαια και αμερόληπτα το πάζλ με το Φιλοσοφικό Δίλλημα. Ίσως εκεί βρείτε σωρηδόν αποδεικτικά στοιχεία εναντίον μου.


26. Απουσιάζει, η σημαίνουσα αλληλογραφία μου με την αδαή διδάσκουσα που δεν τολμά να με καταγγείλει επώνυμα και ευθαρσώς και που ξεσήκωσε σχεδόν σίγουρα τους συμφοιτητές εναντίον μου, ίσως εκεί βρείτε σωρηδόν αποδεικτικά στοιχεία εναντίον μου ή εναντίον της.


27. Απουσιάζει, από το κατηγορητήριον, επίσημα επιπρόσθετα σοβαρά άρθρα και κριτικές δημοσιεύσεις μου που έγραψα και δημοσιεύθησαν αντιρρητικά τον τελευταίο μήνα για λεχθέντα και πραχθέντα του Πρύτανη μας. Απουσιάζει, ωστόσο, η επιστολή μου προς τον ΠτΔ η οποία εικάζω εξόργισε τον Πρύτανη μας.


28. Ανν, θα δικασθώ για το επίμαχο βίντεο που επιθυμούν οι κουρδισμένοι και καταγγέλωντες πιόνια συμφοιτητές μου, ώστε να γίνει δεκτό ως το ΜΕΓΑ τεκμήρειο για την ενοχή μου και 'εγκληματική' δραστηριότητα μου που ενεργώ συστηματικά 8 εξάμηνα στα αμφιθέατρα και στις διαλέξεις, παρακαλώ πολύ, τότε, την ανακριτική επιτροπή σας να μου επισημάνει και να μου επισημανθεί ΓΡΑΠΤΩΣ η ανάρμοστη συμπεριφορά μου, αν υπάρχει και όπου υπάρχει, η απειλητική διάθεση μου, αν υπάρχει και όπου υπάρχει, και όχι παντελώς έωλα, με ένα ασαφή και σκοτεινό κατηγορητήριον και παντελώς αστήρικτα να με εκβιάζεται, χωρίς ουσιώδη αποδεικτικά στοιχεία και συγκεκριμένα στοιχεία, για ένα βίντεο διάλεξη διδασκαλίας, όπου εκεί έπραξα το καθήκον μου ως φοιτητής, και διετύπωσα απορία και άποψη για τους δαίμονες του Πλάτωνα, και όπου μάλιστα η παρέμβαση μου έγινε με την άδεια της διδάσκουσας. Μήπως οι συνΦοιτητές και η διδάσκουσα σας παραπλανούν;


29. Τέλος, απουσιάζουν, όλα εκείνα τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω στην κατοχή μου, όπου η διδάσκουσα Σ.Μ, με έκοψε από το μάθημα της το προηγούμενο εξάμηνο παντελώς αδικαιολόγητα και χωρίς να αξιολογηθώ αντικειμενικά, αμερόληπτα και ισότιμα. Το ίδιο έπραξε εναντίον και άλλων συμφοιτητών.


30. Το προηγούμενο το λέω, αφού αδράξατε της ευκαιρίας για να με διδκάσετε μάλλον και για την υπόθεση πρό 5-6 μηνών.


31. Τελικά, δεν έχω αντιληφθεί για ποιόν λόγο δικάζομαι και αυτό διότι το κατηγορητήριον είναι ασαφές, δεν έχει λογική διάρθρωση και νομική ορθολογική δομή, αφού συμπλέκει άτακτα και παράλογα προηγούμενες τελεσίδικες υποθέσεις μου με τον Πρύτανη, με σημερινές και πρόσφατες υποθέσεις.


32. Δικάζομαι, για τα εύλογα και λογικά παράπονα μου για κατάχρηση εξουσίας υπό τινών ακαδημαϊκών, όπου παραβιάζονται θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα των Φοιτητών;


33. Δικάζομαι, άραγε, για την ψυχολογική βία και βάσανο που εξασκούν εν ήδη κατάχρησης εξουσίας οι διδάσκοντες έναντι ημών των φοιτητών και έρχονται ετεροχρονισμένα οι θρασείς ακαδημαϊκοί και τα φερέφωνα τους να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο ως νέοι Σοφιστές;


34. Δικάζομαι, μήπως για την άνιση μεταχείριση μεταξύ ακαδημαϊκών και φοιτητών;


35. Δικάζομαι, άραγε, με πρωτοφανή μανιώδη δίωξη της ακαδημαϊκής έκφρασης ιδεών και στοχασμών μου; Δικάζομαι, άραγε για τους θεολογικούς-φιλοσοφικούς ηθικούς και πολιτικούς στοχασμούς μου;


36. Η Αστυνομία συζήτησε μαζί μου, όταν με κατήγγειλε ο Πρύτανης και η Ασφάλεια του Πανεπιστημίου, και μου επεσήμανε ότι δεν προκύπτει ΠΟΥΘΕΝΑ και με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο ποινική υπόθεση εναντίον μου.


37. Αν, και μόνο αν, ήταν πράγματι σοβαρή υπόθεση το δημοσιευμένο μυθιστοριογραφικό και φιλοσοφικό δίλλημα μου, τότε, αυτήν την ώρα δεν θα προχωρούσε με ποινική δίωξη η Αστυνομία εναντίον μου;


38. Η Αστυνομία Κύπρου δεν προχωρεί σε δίωξη εναντίον των φιλοσοφικών στοχασμών μου και προχωρεί το Πανεπιστήμιον Κύπρου;


39. Απουσιάζει, από το Κατηγορητήριον η μομφή και γραπτή επιστολή μου εναντίον του Πρύτανη, ότι με καταδιώκει από εμπάθεια εξ αιτίας των φιλοσοφικών και θεολογικών στοχασμών μου και διότι επεσήμανα το άτοπον του Π.Κ. να προασπίζει την ελευθερία της έκφρασης αθλίων σκιτσογράφων που υβρίζουν την Πίστη μας, και έρχονται να διώξουν φοιτητή τους επειδή σκέφτεται και γράφει.


40. Απουσιάζει, από το Κατηγορητήριον το επίσημο ανακοινωθέν του Πανεπιστήμιου Κύπρου που αποπειράθηκε να προφυλάξει απο πειθαρχική έρευνα έναν βλάσφημο καθηγητή κάποιου Σχολείου που ζωγράφισε σκίτσα και προκάλεσε την κοινή γνώμη και θεσμούς, όπου τα σκίτσα του προσβάλλουν τους πολιτικούς και εκκλησιαστικούς θεσμούς, και ενήργησε δημόσιο εμπαιγμό θρησκευτικών συμβόλων.


41. Απουσιάζει, η επίσημη γραπτή παρέμβαση της Επιτρόπου Διοικήσεως όπου στήνει στο σκαμνί το Πανεπιστήμιο Κύπρου μαζί και τον σκιτσογράφο, αφού, δεν είναι δυνατόν να προσβάλλονται οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και η Πίστη της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών χριστιανών και φοιτητών της Κυπριακής Δημοκρατίας.


42. Όλα αυτά τα προηγούμενα, απουσιάζουν παντελώς από το εκτενές κατηγορητήριον μου, τα έχω στα αρχείο μου, αν επιθυμείτε να εμπλουτίσω το κατηγορητήριον σας και να το αναδιαρθρώσουμε αντικειμενικά και ενισχυτικά με σωρηδόν γραπτά στοιχεία κυρίως εναντίον μου.


43. Επισημαίνω σκόπιμα, το παράδοξο σημείο και στοιχείο, ότι το δημοσίευμα που παραπέμπουν οι κατήγοροι μου συμφοιτητές του γραπτού μας Φιλοσοφικού Διλλήματος έγινε 5-6 Οκτωβρίου 2020 σε Ελλαδικές Εφημερίδες και Ιστολόγια, το «ανησυχητικό συμβάν» όπως το αποκαλούν και παραπέμπουν στην βιντεογραφημένη διάλεξη 'τεκμήρειο' για τις όποιες απείθαρχες και εγκληματικές μου ενέργειες, δηλαδή την παρέμβαση μου με απορίες και διαλεκτική βάσανο σε θέματα δαιμονολογίας του Πλάτωνα, έγινε 13 Οκτωβρίου 2020.


44. Η απορία μου είναι, που φαντάζομαι θα πρέπει να αναρωτηθεί και το σεβαστό μας ακαδημαϊκό δικαστήριο, πώς είναι δυνατόν οι φοιτητές να με κατηγορούν για ένα φυσιολογικό συμβάν σε ακαδημαϊκές διαλέξεις που έλαβεν χώρα σε τηλεδιάσκεψη 13 Οκτωβρίου και φέρνουν ως μαρτυρικό υλικό που επιβεβαιώνει τάχα μου την καταγγελία και ανησυχία τους ένα παρελθοντικό μου γραπτό δοκίμιο που δημοσιεύθηκε 5 Οκτωβρίου;


45. Μήπως το γραπτό μου φιλοσοφικό δοκίμιο, δημιούργησε εμπάθειες και εχθροπάθειες, από τον Πρύτανη, ακαδημαϊκούς και συμφοιτητές μου, και με οδηγείτε εξ αιτίας αυτών των γραπτών ιδεών και στοχασμών μου σε δίκη και καταδίκη;


46. Έχουν παρθεί άραγε καταθέσεις από την διδάσκουσα και τους συμφοιτητές;


47. Δεν πρόσεξα τις καταθέσεις τους.


48. Παρακαλώ πολύ, το εν λόγω κείμενο μας, να καταχωρηθεί στον φάκελο σας και στα πρακτικά για την εκδικάσιμο υπόθεση και να θεωρηθεί επώνυμη καταγγελία, έναντι των κατηγόρων μου.


49. Ελπίζω να διαταχθεί ανάλογη πειθαρχική έρευνα για όσους με κατηγορούν... καθότι σας αποκαλύπτω ότι έχω και διαθέτω επιπρόσθετα γραπτά στοιχεία για τους κατηγόρους μου τα οποία ενδεχομένως να αποδεικνύουν και την ενοχή μου, επιφυλάσσομαι όμως για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου... αφού εν μέσω ενδιάμεσων εξετάσεων ο Πρύτανης, η Ασφάλεια Υγείας Πανεπιστημίου, η Φοιτητική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Κύπρου, εξ αιτίας των γραπτών φιλοσοφικών στοχασμών μου, μια αγέλη λύκων, προβαίνουν σε ποικίλες επιθετικές ενέργειες εναντίον ενός ανυπεράσπιστου φοιτητή, οι οποίες διαταράζουν την ψυχική του υγεία... Νίπτω τας χείρας μου.... ελέω covid-19!...


50. Και ένας αδικημένος Φοιτητής, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι υπερόπλο έχει κοντά του....


Είμαι στην διάθεση σας λοιπόν, να σας αποστείλω ό,τι επιπρόσθετα στοιχεία επιθυμείτε, ώστε να συμπληρωθεί επαρκώς και ορθολογικώς το κατηγορητήριον σας και o φάκελος εναντίον μου, καθότι μπάζει νερά από χίλιες τρύπες.


Τουλάχιστον αν θα με δικάσετε δίκαια και αμερόληπτα να το πράξετε σωστά και λογικά με νομική συγκρότηση, αφού το κατηγορητήριον σας είναι κατάπτυστο, τραγελαφικό, διάτρητο, άτακτα δομημένο με παλαιές και νέες ανυπόστατες και έωλες κατηγορίες εν αδίκω ανάκατες, απουσιάζουν στοιχεία, απουσιάζει η αλληλογραφία μου με τον Πρύτανη, η αλληλογραφία μου με την διδάσκουσα με το συμβάν στην διάλεξη, η αλληλογραφία μου με την Φοιτητική Μέριμνα, συνεπώς, το εν λόγω κατηγορητήριον το έρραψε και το συνήρμωσε μάλλον κάποιος ανόητος εντεταλμένος φαντάζομαι για να απειλήσει ψυχοσωματικά έναν αδύναμο Φοιτητή που για κακήν σας τύχη είναι μανιώδης εραστής της διαλεκτικής Τέχνης.


Ανν έχετε όμως, ήδη, προειλλημένη απόφαση, τότε, προχωρείστε στο «θεάρεστο» έργο σας, δικάστε με για τα μάτια του κόσμου και καταδικάστε με.


Ο Θεός να ευλογεί το θεάρεστο έργο σας και να σας φωτίζει να εξιχνιάσετε το έγκλημα του αιώνα.


Με τιμή

Παναγιώτης Νούνης

Φοιτητής του τμήματος Κλασικών Σπουδών και Φιλοσοφίας, της Φιλοσοφικής Σχολής και του Τμήματος Ψυχολογία

Του Παναγιώτη Νούνη

† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος

Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
@: panagiotisnounis@gmail.com


FB: https://web.facebook.com/panagiotisnouni
CV: https://www.yourtherapist.gr/partner/panagiotis-noynis/
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 00357 - 96 897711

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου