Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ 08

 



Πολιτικός Φιλοσοφικός Στοχασμός 08

Λογικά, θα πρέπει το Πανεπιστημίον Κύπρου, να καταγγείλει στην Αστυνομία, στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, να προβεί σε άμεσα καταγγελτικά δαβήματα στην Γενική Εισαγγελεία, ο τρομερός και καπάτσος Πρύτανης μας να βάλει μερικά φερέφωνα του να μαζέψουν υπογραφές, και να οδηγήσει σε Πειθαρχική Έρευνα τους συγγραφείς ΑΣΤΕΡIΞ και ΟΒΕΛΙΞ, ή αν θέλει και τους ιδίους πρωταγωνιστές (ναί μιλάμε για απύθμενη ηλιθιότητα) καθότι το εν λόγω χαριτωμένο παραμύθι προέβλεψε 2-3 χρόνια πρίν την εμφάνιση του δολοφονικού Κορωναϊού.
Υπάρχει έγκλημα στο εν λόγω κόμικ... θα πρέπει να κινηθούν ανάλογα οι ακαδημαϊκοί νόες, οι ανόητοι συμφοιτητές/τριες μου που μάζεψαν υπογραφές εναντίον μου για νάλογο φιλοσοφικό παραμύθι, και 2-3 άλλα χαϊβάνια «ειδικοί επιστήμονες».
Για ανάλογο ζήτημα φίλοι/ες συνοδοιπόροι εν τω διαδικτύω οδηγούν σήμερα τον υποφαινόμενο Φοιτητή της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κύπρου σε Πειθαρχική Έρευνα και δικαστήριο/καταδικαστηρίο καθότι εξέφρασε φιλοσοφική άποψη ένα μυθοπλαστικό ηθικό δίλλημα, γραπτώς και προφορικώς, σε επιστημονικό σενάριο περί της διαδόσεως του κορωναϊού στο Πανεπιστημίον.
Εξέφρασα μάλιστα σε άλλη διάλεξη άποψη για τους δαίμονες των Μυστηρίων της Κυβέλης, αφού η διδάσκουσα επέμενε και επιμένει ότι πρόκειται για «αγαθές οντότητες» που δεν έχουν καμμία σχέση με τους πονηρούς δαίμονες του Χριστιανισμού.
Ο Κορωναϊός υπάρχει! Είναι εδώ!
Οι ηλίθιοι υπάρχουν;
Ο Θεός και ο δαίμων δεν υπάρχουν!!
Ακαδημαϊκό παραλλήρημα από διδάσκουσα γυνή: Επιμένω και εμμένω στην γνώμη μου. Δεν δέχομαι αντιλογία. Οι δαίμονες του Πλάτωνα και οι δαιμονισμοί/μένοι των Μυστηρίων της Κυβέλης είναι «αγαθές οντότητες» που μας οδηγούν στην Γνώση. Δεν δέχομαι αντιλογία, επιμένω στην γνώμη μου. Είναι μη επαληθεύσιμες οντότητες. Δεν δέχομαι αντιλογία. Άρα δεν μπορεί να είναι αληθείς «αγαθές οντότητες», αλλά είναι ενδιάμεσες και ασαφείς οντότητες στον χώρο της δόξας. Εμμένω και επιμένω στην γνώμη μου. Αλλά δεν έχουν καμμία σχέση με τους μη αγαθούς και πονηρούς δαίμονες του Χριστιανισμού. Δεν δέχομαι αντιλογία επ΄αυτού. Δεν δέχομαι αντιλογία! Οι δαίμονες του Χριστιανισμού κατά τα άλλα δεν υπάρχουν είτε υπάρχουν δύο είδη δαιμόνων, οι «αγαθοί δαίμονες» του Πλάτωνος και οι «πονηροί δαίμονες» του Χριστιανισμού.
Στην πορεία βέβαια, ξέχασα να σας διδάξω ότι υπάρχει και μία τρίτη κατηγορία δαιμόνων, οι δαίμονες του Παγανισμού, που δεν έχουν καμμία βέβαια σχέση με τους δαίμονες του Πλάτωνα ή τους δαίμονες του Χριστιανισμού. Δεν δέχομαι αντιλογία. Θέλετε να πιστέψετε ότι υπάρχουν, υπάρχουν. Θέλετε να πιστέψετε ότι δεν υπάρχουν, δεν υπάρχουν. Αντιλογία δεν δέχομαι.
Απάντηση Φοιτητού: Κάτι σε ενδιάμεσο δαιμονικό πνεύμα υφίσταται; Λίγο αγαθό και λίγο πονηρό εννοώ; Είστε σίγουρα ακαδημαΪκός, αφού αντιλογία δεν δέχεστε;
Απάντηση διδάσκουσας: Εμ πώς να μην είμαι; Κοτζάμ 7 ολόκληροι καθηγητές στην Πάτρα με έκριναν με βαθμό Άριστα στην διατριβή μου; Αντιλογία δεν δέχομαι.
Απάντηση Φοιτητού: Πάλι καλά που ήτο ολόκληροι, και όχι οι μισοί, καθότι οι νάνοι και οι φελοί είναι σύνηθες να αξιολογούν ομοίους τους. Θα σας ειδοποιούσουμε όμως!...
Απάντηση διδάσκουσας: Για ποιό θέμα;
Απάντηση Φοιτητού: Για να μας κάνετε εκτενή φιλοσοφική διάλεξη για τους δαίμονες μπάς και βγάλουμε νόημα οι αδαείς.
Ας απαντήσει λοιπόν η «δαήμονων» Αθανασία Γιασουμή, διδάσκουσα της «Πλατωνικής Φιλοσοφίας» παντελώς αδύνατη στην διαλεκτική τέχνη, αδαής και ασύνετη, αφού ενθάρρυνε να εξοστρακισθεί από το μάθημα της και να κατηγορηθεί σκαιώς και συκοφαντικά με συλλογή υπογραφών από συμφοιτητές του φοιτητής της ο οποίος απέδειξε την ανοησία της:
Ποιό είδος δαίμονος τους ξεσήκωσε και ενέπνευσε να οργανώσουν μία συνωμοτική πλεκτάνη και σκευωρία εναντίον του Φοιτητή; Ο αγαθός δαίμων του Πλάτωνος; Ο πονηρός δαίμων του Χριστιανισμού; Ή κάποιον τρίτο είδος δαίμονος;
Η υπόθεση μου είναι προϊόν συνωμοσίας από επώνυμους συνωμότες. Αυτοί οι συνωμότες δεν είναι παράξενο για να αμυνθούν να μας αποκαλέσουν ως συνωμοσιολόγους. Μα αφού είμεθα! Ελπίζω να δυνάμεθα οι σκεπτόμενοι άνθρωποι με καλά ελληνικά να διακρίνουμε τους συνωμότες από τους συνομωσιολόγους, καθότι, ο υποφαινόμενος αποκαλύπτει την επί προσωπικού συνωμοσία, άρα, είμαι πράγματι Συνωμοσιο-λόγος, διότι ομιλώ και γράφω περί τινάς ακαδημαϊκής μεθοδευμένης συνωμοσίας εις βάρος τινός Φοιτητού.
Οι συνωμότες όμως, έχουν διενεργήσει ένα αριστοτεχνικό κατηγορητήριον μίαν συνωμοσία με λογικά σφάλματα, έχουν συρράψει και οργανώσει μία τέλεια συνωμοσιολογία εναντίον ενός Φοιτητού, πράγμα που μας αποδεικνύει ότι οι συκοφάντες, οι συνωμότες, οι ραδιούργοι, οι πανούργοι, μηχανορραφούσι ούκ ολίγες φορές το συνωμοτικό σενάριο στον νού τους, και έπειτα το θέτουν σε ενέργεια. Πράγμα που τους καθιστά ταυτόχρονα και ως συνωμότες και ως συνωμοσιολόγους, που στοχοποιούν άλλους ως τέτοιους εξ αιτίας της ψυχολογικής προβολής.
Διαλέγετε και παίρνετε....

παν. νούν.

«Για να δείτε πώς προετοιμάζουν τις μάζες, για αυτά που ζούμε τώρα. Το 2017, γράφει για μία αρρώστια, η οποία θα έρθει εις τους κατοίκους της Ρώμης της καϋμένης, που δοκιμάστηκε περισσότερο απ’ όλους και τώρα πάλι επέστρεψε, αφού τον γράφει με μία μάσκα να είναι πάνω σε ένα άρμα, λέει: Ιδού το μεγάλο φαβορί, ο πρωταθλητής, ο αποκαλούμενος μασκοφόρος Ηνίοχος, ο μεγάλος Κορωνοϊούς, και ο πιστός του ο Βακχύλους.
Τα ακούτε; Το ’17 παρακαλώ. Μιλά για τον κορονοϊό, ο οποίος έρχεται και θα βάλει σε όλους τις μάσκες. Και φωνάζει ο κόσμος όλος, αφού νικά ο κορονοϊός: “Κορωνοϊούς, Κορωνοϊούς”. Πρέπει να έχουμε και λίγη υποψία, ότι κάποιοι εργάζονται για εμάς, χωρίς εμάς. Πριν από εμάς, για εμάς. Αυτό είναι μία απόδειξη ότι δεν είμαστε συνομωσιολόγοι». (Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεοφύτου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου