Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, «ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ» ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

 

https://web.facebook.com/panagiotisnouni/posts/3406251066135174


«ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ» ΜΕΤΑΞΥ ΔΑΗΜΟΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΑΔΑΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΑΣ/ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

[Ο επόμενος διάλογος, οδηγεί σε πειθαρχική δίωξη και εκδικάσιμο υπόθεση από το Πανεπιστήμιον Κύπρου τον αδαή Φοιτητή].


Α΄ ΓΥΡΟΣ

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ο δαιμονισμός στα κείμενα του Πλάτωνα, οι δαίμονες του δεν έχουν καμμία σχέση με τους κακούς και μοχθηρούς δαίμονες του Χριστιανισμού. Οι δαίμονες του Πλάτωνα είναι αγαθοί και καλοί δαίμονες.

(Η διδάσκουσα εκφράζει αυτήν την απόλυτη βεβαιότητα αφού διάβασε κάποιο σημείο σε κείμενα του Πλάτωνος που έκαναν αναφορά σε δαιμονισμούς λάτρεις και πιστούς των Μυστηρίων της Κυβέλης)

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Παρ΄ όλα αυτά η έννοια δαίμων, φαίνεται να ισχύει και με την Χριστιανική δαιμονολογία.

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Δεν θα δεχθώ να γίνει θεολογική συζήτηση για χριστιανική δαιμονολογία και για εκτός θέματος ζητήματα. Εδώ διδάσκουμε Πλατωνική Φιλοσοφία.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Ορίστε μας ξανά σας παρακαλώ, τι εννοεί ο Πλάτων με τον όρο Θεός και τον όρο δαίμων. Την Χριστιανική διδασκαλία περί Αγγελολογίας και Δαιμονολογίας την γνωρίζουμε, όσοι την γνωρίζουμε. Διατυπώνω καλύτερα το ερώτημα μου: Ορίστε μας, ώστε να γίνει απόλυτα σαφές, σύμφωνα με τον Πλατωνισμό, σας παρακαλώ, τι εννοεί ο Πλάτων με τον όρο Θεός και τον όρο δαίμων και τα παράγωγα, δαιμονισμός κ.ο.κ.

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Θα τα πούμε γραπτώς, όχι στο μάθημα, δεν έχουμε χρόνο.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Γνωρίζουμε σε ποιό μάθημα βρισκόμαστε και τι μάθημα κάνουμε, αλλά η απορία έγινε μέσα στο πλαίσιο των κειμένων που εσείς μας διαβάσατε, περί Μυστηρίων της θεάς Κυβέλης και τους δαίμονες του Πλάτωνος, και στις δικές σας αρνητικές θεολογικές δηλώσεις. Εσείς μιλήσατε για τον Χριστιανισμό και εκφράσατε την αντιρρητική και απόλυτη γνώμη της διακριτικής δαιμονολογίας μεταξύ Πλάτωνος και Χριστιανισμού.

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Δεν μπορώ να ακούσω άλλο, δυσφορούν και οι συμφοιτητές σου, δεν είναι το θέμα μας αυτό, δεν κάνουμε χριστιανική θεολογία αλλά φιλοσοφία, θα σου αφαιρέσω τον λόγο και θα σου κλείσω το μικρόφωνο, με συγχωρείς.

..................................

Β΄ ΓΥΡΟΣ: Έγινε γραπτώς μεταξύ αδαούς φοιτητού και δαήμονος δδιάσκουσας με θυελλώδη, συγκρουσιακή και ενδιαφέρουσα αντιρρητική και ερωταποκριτική αλληλογραφία.... με την διδάσκουσα να προσφέρει πολύτιμες και ενδιαφέρουσες ίσως απαντήσεις, αλλά να μην δίνει ουσιώδεις και επαρκείς φιλοσοφικές απαντήσεις σε σωρηδόν δαιμονολογικά ερωτήματα του φοιτητού της.

..................................

Γ΄ ΓΥΡΟΣ

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Επιμένω ξανά, ότι οι δαίμονες του Πλάτωνα δεν έχουν καμμία σχέση με τους δαίμονες του Χριστιανισμού. Οι δαίμονες του Πλάτωνα είναι αγαθές οντότητες που οδηγούν στην γνώση. Δεν θα δεχθώ καμμία αντιλογία επ αυτού ξανά απο κανέναν φοιτητή, αφού έχω την απόλυτη βεβαιότητα γι αυτό. Για να ξεκαθαρίσω όμως, την ιεραρχία ανάμεσα μας στην ενθάδε Πλατωνική Φιλοσοφία του μαθήματος μας, ΕΓΩ είμαι η διαλεκτική διδάσκουσα φίλη της Σοφίας, αφού κρίθηκα και βρέθηκα άξια στην εν λόγω Φιλοσοφία από 7 καθηγητές για να λάβω το διδακτορικό μου, και εσείς είστε οι φοιτητές , οι οποίοι ακολουθείτε την μέθοδο διδασκαλίας. (...) Οι φοιτητές για να είναι ανδρείοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι να απορρίψουν ψευδείς πεποιθήσεις προγενέστερης και παλαιάς γνώσεως. Δεν θα δεχθώ καμμία αντιλογία επ΄αυτών, αφού δεν κάνουμε φυσική, μαθηματικά, θεολογία, αλλά Πλατωνική Φιλοσοφία μέσα από τα κείμενα του Πλάτωνα. (...)

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Απορία εξ όσων λέτε: Αφού δεν μπορεί να επαληθευθεί ως αληθές η ποιότητα των δαιμόνων (στον Πλάτωνα) γιατί επιμένετε στην αυθαίρετη γνώμη ότι υπάρχουν διακριτοί δαίμονες; Οι δαιμονικές οντότητες των Μυστηρίων της Κυβέλης (όπου υπάρχει αναφορά στα κείμενα του Πλάτωνος που εσείς μας διδάξετε για μυστηριακούς δαιμονισμούς) τί είδους δαίμονες είναι; Αγαθοί δαίμονες ή πονηροί δαίμονες;

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΔΕΝ θα δεχθώ ΚΑΜΜΙΑ αντιλογία σε όσα προανέφερα, θα παρθούν και άλλου είδος αυστηρότερα μέτρα αν χρειαστεί, σε όσους αντιλογούσι επάνω σε αυτά που διδάσκω.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Μα αυτό ΔΕΝ είναι διάλογος. Υποσκάπτετε/αι τον ρόλο της σχέσης διαλεκτικού διδάσκοντος και μαθητού. Τέλος.

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Σήμερα θα κάνουμε Πλατωνική Θεολογία και δαιμονολογία.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Απορία ρητορική, πλήν χιουμοριστικής υφής καθότι μπερδεύτηκα εννοιολογικά και πάλιν: Ώστε τώρα κάνουμε και πλατωνική θεολογία, πέραν της φιλοσοφίας;

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Κάνουμε θεολογία του Πλάτωνα, ο Πλάτωνας το λέει, όχι εγώ, και ως εδώ.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Ευχαριστώ!...

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Υπάρχει κάποια απορία επί των κειμένων του Πλάτωνος;

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Απορία και για προηγούμενο κείμενο που μας διδάξετε;

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΚΟΥΣΑ: Ναί!

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Οι δαιμονικές οντότητες και οι δαιμονισμοί των Μυστηρίων της Κυβέλης τί είδους δαίμονες είναι; Μιλήσαμε για τα Μυστήρια της Κυβέλης σε αναφορές του Πλάτωνα σε κείμενα του.

ΔΑΗΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Δεν είμαι υποχρεωμένη να εξηγήσω τους δαίμονες των Μυστηρίων της Κυβελής διότι ξεφεύγουμε από το θέμα του μαθήματος, αν θέλει κανείς να κάνει την δική του έρευνα, και τέλος.

ΑΔΑΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Α μάλιστα!...

..................................

Ο εν λόγω «φιλοσοφικός διάλογος» περί της Δαιμονολογίας του Πλάτωνα, είναι αληθές πρόσφατο ιστορικό γεγονός εντός ακαδημαϊκού ιδρύματος (Πανεπιστήμιον Κύπρου), εντός του μαθήματος Φιλοσοφίας 'Πλατωνικής Φιλοσοφίας' με νεοσσήν 'δαήμονα' διδάσκουσα την Δρ Αθανασία Γιασουμή και ως 'αδαήμων' Φοιτητήν τον Παναγιώτη Νούνη, Σχολή που υποτίθεται σέβεται και επιλύει, διαλεκτικά, τις όποιες άστοχες ή εύστοχες απορίες των φοιτητών του αφού υφίσταται νομίζω ως ενεργές το συνταγματικό ή ακαδημαϊκό δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης και της συνείδησης.

Και όμως σοβαρή αντιλογία και διάλογος επι της ουσίας των αποριών του αδαούς φοιτητού της, η 'δαήμων' διδάσκουσα δεν δέχεται, προειδοποιεί και απειλεί εμμέσως πλήν σαφώς τον κάθε απλό και ταλαίπωρο Φοιτητή/τρια της, παντελώς άγνωστο και παράδοξο το γιατί, εξάπαντος δεν υφίσταται μεταξύ φοιτητών και διδασκόντων αληθής και ερωτική παιδαγωγικο-διαλεκτική σχέση, αλλά σχέση αυταρχικότητας, χειραγώγησις και εξουσιομανίας, και τούτο εξ αιτίας μάλλον της κρυφής αλαζονείας κατά κόρον των νεαρών ή παλαιών διδασκόντων.

Αμέσως μετά το γεγονός η εν λόγω διδάσκουσα, προχώρησε μεθοδικά-ύπουλα και ποταπά χρησιμοποιώντας συμφοιτητές του Παν. Νούνη -αφού η ίδια δεν προχώρησε σε επώνυμη και ενυπογράφη καταγγελία καθότι την ανδρεία και την διαλεκτικότητα της τα απώλεσε άμα τη λήψη του διδακτορικού της- ώστε να συνταχθεί σοβαρή καταγγελία, με υπογραφές από συμφοιτητές και κατηγορητήριον εις βάρος του διαλεκτικού φοιτητή εξ αιτίας της εν λόγω έλλογης και φιλοσοφικής παρέμβασης του.

Νεοσσή διδάσκουσα που μόλις χθές το καλοκαίρι κατάφερε να λάβει διδακτορικό, μετά των συν αυτώ φερεφώνων της γλυφτών φοιτητών, καταδιώκουν έναν απλό άνθρωπο και φοιτητή, εξασκούν και διενεργούν «μπούλινγκ», εφευρίσκουν «στοιχεία» και «τεκμήρεια» και συντάσουν έωλα καταγγελτήρια και διαβολικά καταδικαστήρια ώστε να ενεργοποιηθεί Πειθαρχικό ακαδημαϊκό δικαστήριο/καταδικαστήριο του Πανεπιστημίου Κύπρου εις βάρος του Φοιτητού επί πτυχίω.

Η διδάσκουσα και οι συμφοιτητές του Φοιτητού, διενεργούν άνιση μεταχείριση, κακομεταχείριση και σημαίνουσα ιταμή διάκριση εις βάρος των ατομικών δικαιώματων του φοιτητού. Διαβολικό;

Το Πανεπιστήμιο Κύπρου δεν χάνει ευκαιρία, πατάει την μπανανόφλουδα μιας χούφτας κουτοπόνηρων και ανόητων ανθρώπων και οδηγεί σε πειθαρχικό δικαστήριο τον Φοιτητή του.

Οι προβληματισμοί, οι παρατηρήσεις και τα σχόλια πρέπει να είναι επί του διαλόγου καθόλα δικά σας καθότι ενδέχεται εμείς να παρεξηγήσαμε τον εν λόγω διάλογο και να βγαίνουν ίσως ωραία και ποιοτικά νοήματα.

Το ερώτημα που προκύπτει κατά την γνώμη μας, είναι: οι διδάσκοντες/ουσες, και όχι οι αδαείς φοιτητές/τριες, οι διδάσκοντες/ουσες άραγε έχουν εκείνην την αρετή της ανδρείας ώστε να αποτινάξουν πεπερασμένες γνώμες, ψευδείς πεποιθήσεις, αγκυλωμένες απόψεις, χρόνιες προκαταλήψεις και πλανεμένες δοξασίες που έλαβαν μέχρι της στιγμής που βγαίνουν δημόσια να διδάξουν άλλους;

Του Παναγιώτη Νούνη
Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach

† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος
@: panagiotisnounis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου