Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ



Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

Του Παναγιώτη Νούνη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Λεμεσῷ ἐκκλησίας γράψον... «οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός, οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου». (Αποκάλυψη του Αποστόλου και Ευαγγελιστού της Αγάπης Αγίου Ιωάννου)

Εξ αφορμής της επιβολής υποχρεωτικής μάσκας σε εμάς τους πιστούς στην Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, εξ αιτίας της παράδοξης και επιπόλαιας ενέργειας του μητροπολίτη μας, επήλθε μεγάλος σκανδαλισμός των πιστών από την πράξη του και από την πράξη κληρικών και επιτρόπων να αστυνομεύουν τους πιστούς, ώστε να συμμετέχουν ως μασκοφόροι πλέον στα ιερά Μυστηρία.

Εμείς, εξ αρχής καλέσαμε τους πιστούς που δικαίως και ευλόγως αντιδρούν με την αδιάκριτη και πειθήνια πειθαρχία του δείλαιου μητροπολίτη μας σε κρατικά διατάγματα, είτε οι πιστοί αδελφοί/ές μας να παραμένουν χωρίς μάσκα ΕΚΤΟΣ των ιερών ναών (η Θεία Χάρις δεν χάνει το δρόμο, αφού δύναται να σας βρει και λίγα μέτρα και εκτός του ιερού ναού γατάκια μου), είτε οι πιστοί να αρνηθούν στα τσιράκια και τους βαλτούς «εκκλησιαστικούς άνδρες» του Λεμεσού, δηλ. τους επιτρόπους και λοιπούς κληρικούς ή παρατρεχάμενους που ορίζουν πλέον στους πιστούς να βάζουν «θεραπευτικές» μασκούλες για να εισέλθουν στους ιερούς χώρους.

Το αμείλικτο ερώτημα που πρέπει να τεθεί πλέον, είναι: πώς καταντήσαμε ως η 'πνευματικότερη των πνευματικότερων' μητροπόλεων του κόσμου, η τρανή μας Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, και εν γένει ως Εκκλησία της Κύπρου, ενώ εξ αρχής το παίξαμε επαναστάτες Λεμεσσιανοί και «ομολογητές του γλυκού νερού», ετεροχρονισμένα, να κλείνουμε με επίσημα εκκλησιαστικά φιρμάνια τους ιερούς Ναούς για τους πιστούς εν όψει Μεγάλης Σαρακοστής, να απαγορεύεται η συγκέντρωση πιστών στους ιερούς Ναούς κατά την Μεγάλη Εβδομάδα και την Διακαινίσιμο, να υπάρχει όμως ετεροχρονισμένα μια άρση μερικών μέτρων, αλλά και πάλι προ του 15Αγούστου να επανέρχονται αυτά τα παράδοξα τραγελαφικά κρατικά και εκκλησιαστικά ημίμετρα έναντι των εκκλησιών μας, έναντι κυρίως των πιστών.

Θα παραθέσω τρεις βασικούς λόγους (μέσα από δικές τους δημοσιογραφικές πηγές, μη με κατηγορήσει κανείς ότι ανοίγω θέματα ή κατακρίνω εντός περιόδου νηστείας, αφού πρέπει να εννοήσουμε τον λόγο που πρέπει να μετανοήσουμε ομοθυμαδόν ανεξάρτητα ακόμη κι αν συντηρώ το πάθος της κατακρίσεως) μέσα από ιστορικά ντοκουμέντα και γεγονότα για να αναδείξω ή αποδείξω τι ακριβώς παίζει σήμερον πίσω από την συμβιβαστική, δειλή, κουτοπόνηρη, πλανερή, μη ορθόδοξη και πονηρά τακτική του Λεμεσού, ώστε να εννοήσουν όσοι έχουν νουν, γιατί συμπεριφέρεται κάπως ανόητα και επικίνδυνα μετά των συν αυτώ αυλικών του στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας.

Έχει πέσει στην αντίληψή μου προ μερικών λεπτών ένα δημοσιογραφικό κείμενο τινός φανατικού οπαδού του μητροπολίτη Λεμεσού, ο οποίος λαμβάνει «θεόπνευστες πνευματικές» οδηγίες με ποιον τρόπο ακριβώς να υπερασπίσει την φήμη του «ακτιστοφωτιστή» και «πανάγιου» Γέροντά του.

Το κείμενο είναι ένα εκτενές «μακρινάρι» του βαλτοπεδινού Οδοντιάτρου κ. Νέαρχου Παναγή, το οποίον δεν πρόκειται προς το παρόν να σας το αντιγράψω ολόκληρο, με τίτλο:

«Η απάντησή μου στους πολέμιους του Μητροπολίτη Αθανασίου» (Γιατί ο μητροπολίτης Αθανάσιος δεν είναι ένας από εμάς;).

Πρόκειται για ένα σαχλεπίσαχλο και φαύλο κείμενο που εγκωμιάζει «θεολογικά» μέχρι 7ου ουρανού τον 'Γκουρού Μαχαρίσι' της Λεμεσού μας (ούπς! τον μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιον ήθελα να πω), όπου σχεδόν τον αγιοποιεί με σωρηδόν ασύστολα ψεύδη, συκοφαντίες και μηδενισμού των υπολοίπων και κυρίως κατά του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, με λογικοφανείς ψευδο-αλήθειες, σοφιστίες και ανοησίες ολκής.

Αν, και μόνο αν, μπορούμε να αποδείξουμε μίαν και μόνο μίαν πρόταση ή παράγραφόν τους ως ψευδή, τότε, και μόνο τότε, θα πρέπει να υποψιάζεστε πλέον για την υποβόσκουσα σκόπιμη και εμμονική αγιοποίηση των νεοΒα(λ)τοπεδινών και την μεγίστη πτώσιν μας ως ιερά Μητρόπολις.

Επιλέγω σκόπιμα, τρεις (3) μόνον παραγράφους από το κείμενό του, ώστε να τις αντιμετωπίσουμε κριτικά και συγκριτικά από την δική μας οπτική γωνία, σύμφωνα με τις δικές μας πηγές και γνώσεις των εκκλησιαστικών δρώμενων, την οποία εν λόγω οπτική γωνία γνωρίζουσι ουκ ολίγοι σύγχρονοι πνευματικοί και φωτισμένοι εκκλησιαστικοί άνθρωποι (υψηλά ιστάμενοι Κληρικοί, Γέροντες, Μοναχοί και Λαϊκοί) που έχουν μια ξεκάθαρη και διαυγή γνώμη για την ποιότητα του Ησυχασμού των νεοΒα(λ)τοπεδινών, οι οποίοι μας ενθαρρύνουν και μας δίδουν την ευλογία τους να την κραυγάζομεν αντιρρητικά και πολεμικά σε όλους τους τόνους ως ο τελευταίος των Λαϊκών θεολόγων της Εκκλησίας της Κύπρου.

Επισημαίνω λοιπόν τις τρεις παραγράφους από το εκτενές 'αγιολόγιο' και 'συναξάρι' του Λεμεσού, γραφθέν υπό του «αγιολόγου» και «μέγα συναξαριστού του Σύμπαντος» οδοντιάτρου κ. Νεάρχου Παναγή:

1η. «... Είναι αυτός που με το ζόρι τον έφεραν στην Κύπρο και που έψαχνε αφορμή ρωτώντας Αγίους πλέον Γέροντες για να μην έρθει. Ευτυχώς για εμάς ήρθε όμως. Και ήρθε στην πιο πολύπαθη πόλη. Ο Θεός του έδωσε χάρη πολλή αλλά και ένα Σταυρό σχεδόν ασήκωτο. Ο Σταυρός του είμαστε εμείς που τον ταλαιπωρούμε. Ενώ προσφέρει, εμείς προσφέρουμε κατηγορίες, συκοφαντίες, λιβέλλους. ....»

2η. «Γιατί σε αντίθεση με εμάς θα είχε μηνύσει εδώ και χρόνια τους διάφορους συκοφάντες του δημοσιογράφους και άλλους διάφορους… Και το σίγουρο είναι ότι από τότε θα είχαν σταματήσει να διαβάλλουν τον ίδιο και την μητρόπολη Λεμεσού. Μια φορά το έκανε με την υπόθεση του π.Ισαάκ αλλα και πάλι συγχώρεσε τον «Πολίτη» που από ότι φαίνεται δεν του άρεσε να τον συγχωρούν (υπάρχει και αυτό το φαινόμενο!)».

3η. «Γιατί σε αντίθεση με εμάς όταν με το ζόρι τον πιέσαμε να γίνει Αρχιεπίσκοπος και ενώ είχε την υπερ-πλειοψηφία για να αναδειχθεί Αρχιεπίσκοπος έκανε πίσω στην αδικία του Αρχιεπισκόπου του 8% .Ούτε δικαστήρια, ούτε δικηγόροι».

Επαναλαμβάνω: Αν, και μόνο αν, μπορούμε να αποδείξουμε μίαν και μόνο μίαν πρόταση ή παράγραφόν τους ως ψευδή, τότε, και μόνο τότε, θα πρέπει να υποψιάζεστε πλέον για την υποβόσκουσα σκόπιμη και εμμονική αγιοποίηση των νεοΒα(λ)τοπεδινών και την μεγίστη πτώσιν μας ως ιερά Μητρόπολις.

Όσον αφορά την 1η παράγραφο: Αποδεικνύεται από τα ακλόνητα ντοκουμέντα και τεκμήρια που κατέχουμε στην κατοχή μας -και έχουμε δημοσιεύσει ξανά στο παρελθόν στο προφίλ μας και στις Σελίδες μας- ότι τα αμφιλεγόμενα λεχθέντα του Λεμεσού, του ψευδοπροφήτη Ιωσήφ του Βα(λ)τοπεδινού και του Εφραίμ, ότι, ο Λεμεσού και ο Ιωσήφ αποστάλησαν στην Κύπρο το 1979 δήθεν από τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο, τούτο αποδεικνύεται μέσα από την περίφημη και αποκαλυπτική χειρόγραφη επιστολή του ιδίου του Οσίου Γέροντος Παϊσίου ότι πρόκειται αμιγώς για στυγνή συκοφαντία και ψευδολογία εις βάρος του από τους νεοΒα(λ)τοπεδινούς.

Οι νεοΒαλτοπεδινοί, αποδεικνύονται, μέσω της εν λόγω σπάνιας και χειρόγραφης αποκαλυπτικής επιστολής του ως μεγάλοι ψευδολόγοι και δεινοί συκοφάντες του Αγίου μας Παϊσίου. Ώστε, εν τέλει μάλλον να επιβεβαιώνονται οι ρωμαλέες δημοσιογραφικές έρευνες του Κώστα Βαξεβάνη, που αποκάλυψε πρώτος, ότι υφίστατο πανούργο και ποταπό σχέδιο από τους τρεις Βατοπεδινούς (Εφραίμ-Ιωσήφ-Λεμεσού) για την κατάληψη του Αρχιεπισκοπικού Θρόνου της Κύπρου.

Συνεπώς, δεν αντικρούω προσωπικά ως ένας θεολόγος της σειράς, την μεθοδευμένη πανουργία των νεοΒαλτοπεδινών, αλλά την αντικρούω ως θεολογικός στοχαστής άμεσα και τεκμηρειωμένα με την χειρόγραφη επιστολή του Αγίου Γέροντος Παϊσίου, που με διακριτικό και ωραίο τρόπο μας πληροφορεί ότι ο «διάκος Αθανάσιος» και ο γέρων Ιωσήφ ήρθαν στην Κύπρο και ψευδολογούσαν και χρησιμοποιούσαν σκόπιμα το όνομά του, χωρίς την γνώση, την γνώμη και την ευλογία του.

Συνεπώς, άραγε ο Λεμεσού ποιον θα έπρεπε να μηνύσει ως συκοφάντη του; Τον Γέροντα Παΐσιο μήπως ή όλους εμάς που έχουμε υπόψιν μας και στηρίζουμε τις κατηγορίες μας αφού (ανα)δημοσιεύουμε την ΓΝΗΣΙΑ και ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ επιστολή του Οσίου Γέροντος;

Δηλαδή αξιότιμοι φίλοι/ες δεν κατακρίνουμε ούτε κατηγορούμε ατεκμηρείωτα, χωρίς ιστορικά ντοκουμέντα. Παραπέμπουμε μάλιστα σε λεχθέντα αγίων πατέρων, ώστε να υποψιάσουμε τους αφελείς, αδαείς και ανόητους ευσεβείς-βλαμένους που σαγηνεύονται ακαριαία από ωραιολογίες, μπαρουφολογίες και βαλτοπεδινές αρλούμπες, με θεολογικό μανδύα.

Για την 2η παράγραφο: Για το μεγάλο παρελθοντικό ομοφυλοφιλικό σεξουαλικό σκάνδαλο της μητροπόλεως Λεμεσού -το οποίον απεκάλυψε πριν μερικά χρόνια με τολμηρές φωτογραφίες μάλιστα η εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»-, περί του Πρωτοσυγκέλου του Μητροπολίτη μας π. Ισαάκ με τις τολμηρές ερωτικές περιπτύξεις του με κάποιον πολύ γνωστό νεαρό ποδοσφαιριστή.

Σύμφωνα με απλανείς και αληθείς πληροφορίες μοναστικών κύκλων της Κύπρου που δεν ελέγχονται ποσώς από την πνευματική και εκκλησιαστική εποπτεία του Λεμεσού, και άρα κρατούν μια επιφυλακτική και ουδέτερη στάση για τον ρόλο του, αλλά και από σοβαρούς και αξιόλογους αφανείς πνευματικούς ανθρώπους που οδήγησαν χέρι-χέρι τον μικρό ποδοσφαιριστή και πρώην εραστή του π. Ισαάκ σε γνωστό ιερό ανδρώο Κοινόβιο της Κύπρου, ο μικρός εραστής του Ισαάκ, αποκάλυψε ενώπιον ηγουμενοσυμβουλίου, ενώπιον πνευματικών και μοναχών, την πάσα αλήθεια, ότι όντως έγιναν πράγματα και θάματα (ερωτικής φύσεως) εντός της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού.

Ο μικρός φιμώθηκε άπαξ και διαπαντώς μετά από ένα υπέρογκο ποσό από τους αυλικούς του Λεμεσού και άλλαξε τις καταθέσεις του. Αφού ο Ισαάκ απειλούσε ως γνωστόν τον Λεμεσού ώστε να κουκουλωθεί πάση θυσία το εν λόγω δημοσιογραφικό θέμα, όπερ και εγένετο.

Για την 3η παράγραφο να σημειωθεί, ότι: Οι φανατικοί οπαδοί του Λεμεσού, μαζί με δικές του οδηγίες συκοφαντούν και απαξιώνουν ασεβώς και σκανδαλωδώς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου ότι δήθεν τους εξεγέλασε και τους αδίκησε στις παρελθοντικές Αρχιεπισκοπικές Εκλογές, ότι τους υπέκλεψε τον Θρόνο με μια μειοψηφία ψήφων, ενώ όλοι μας σχεδόν οι κυπραίοι έχουμε ξεχάσει ότι ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου βγήκε κατόπιν με μυστικές και παρασκηνιακές συμφωνίες, του Λεμεσού μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο, και μαζί με τους Κυκκώτες. 

Άρα που ακριβώς έγκειται η αδικία;

Αφού μάλιστα οι συμφωνίες τηρήθησαν ευλαβικά υπό του Μακαριωτάτου σε μεγάλο βαθμό, αφού ο Αρχιεπίσκοπος χειροτόνησε μάλιστα δυο με τρία τσιράκια του Λεμεσού ως Χωρεπισκόπους και επισκόπους. Το ένα από τα τσιράκια του Λεμεσού, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου σύμφωνα με πληροφορίες που έλαβα από φίλους του κληρικούς, έχει παρδαλές και ροζ φωτογραφίες και φοβερά ντοκουμέντα που κωλλύουσι την ιερωσύνη του χωρεπισκόπου, τον οποίο κανονικά ο ίδιος δεν θα έπρεπε καν να χειροτονήσει.

Θα πρέπει να αντιληφθεί ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης μας, ότι και η σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία της Κύπρου (όχι μόνον η Βυζαντινή Ιστορία) -και δη των νεοΒαλτοπεδινών «αγίων πατέρων» μας- έχει γραφτεί μεν από τους παντοδύναμους οικονομικά καλογήρους της ιεράς μονής Βαλτοπεδίου, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά στοιχεία εις βάρος τους που μας επισημαίνουν, ότι η ιστορία τους δεν γράφεται μόνο με αίματα και προσευχές, με ονείρατα και οράματα, αλλά και με ανθρώπινους κληρικαλιστικούς ιδρώτες, ψιθυρισμούς και μπόλικο σπέρμα, δηλ. με ιδιοτέλεια, εξάπαντος από σατανικές και παρασκηνιακές πανουργίες των συγχρόνων επισκόπων τους.

Όλα αυτά καταγράφονται σκόπιμα ως μια εναλλακτική ιστορία, ως τω όντι εκκλησιαστική ιστορία και εκκλησιαστικά γεγονότα, άγνωστα σε πολλούς από εμάς.

Γράφονται κυρίως, εξ αιτίας του ότι η Ψυχολογία της Θρησκοληψίας των φανατικών οπαδών του τάδε ή δείνα Γέροντα έχει την τάση να εξιδανικεύει πρόσωπα και καταστάσεις από περισσήν ημιμάθεια και ανοησία, αφού θέλει να πιστέψει τυφλά και αδιάκριτα παν ότι του λέει το αντικείμενο του πόθου.

Δυστυχώς, ο άγιος Λεμεσού είναι υπεύθυνος για τον περιρρέον φανατισμό των οπαδών του, για την εμπέδωση του νοσηρού Γεροντισμού-γκουρουϊσμού και την αλλοίωση της εκκλησιαστικής ιστορίας, την εκκοσμίκευση του Ησυχασμού, την υποδαύλιση του αντιΟικουμενιστικού αγώνα, την οποία ιστορία ξαναγράφει από την δική του κοντόφθαλμη ιδιοτελή οπτική γωνία, με ιστορικούς-κληρικούς τα τσιράκια του.

Αλλά αυτά τα παρουσιάζουμε κριτικά και θα τα παρουσιάσουμε σε ετεροχρονισμένο στάδιο, αφού ήδη έχουμε ανεβάσει σχεδόν 3 αποκαλυπτικά μέρη με τα 60 χρόνια πολυδιάστατων σκανδάλων που δημιούργησαν ο ψευδοπροφήτης και πλανεμένος «άγιος» Γέροντας Ιωσήφ, ο Εφραίμ, ο Λεμεσού και άλλοι Βαλτοπεδινοί.

Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Λεμεσῷ ἐκκλησίας γράψον: «ἀλλὰ ἔχω κατὰ σοῦ ὀλίγα, ὅτι ἔχεις ἐκεῖ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν Βαλαάμ, ὃς ἐδίδαξε τὸν Βαλὰκ βαλεῖν σκάνδαλον ἐνώπιον τῶν υἱῶν Λεμεσοῦ καὶ φαγεῖν εἰδωλόθυτα, καὶ ξεσχίζειν τὰς σάρκας τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κύπρου, καὶ φορεῖν μάσκες ἐν τῷ ναῷ τοῦ Θεοῦ, καὶ πορνεῦσαι μετὰ ὁμοφύλων, οὕτως ἔχεις καὶ σὺ κρατοῦντας τὴν διδαχὴν τῶν νεοΝικολαϊτῶν ὁμοίως. μετανόησον οὖν· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ πολεμήσω μετ᾿ αὐτῶν ἐν τῇ ῥομφαίᾳ τοῦ στόματός μου». («Αποκάλυψη» του ευαγγελιστού και ιεραποστόλου του Έρωτα και της Αγάπης αχρείου και μη οσίου Θεολόγου Παναγιώτου Νούνη)

Του Παναγιώτη Νούνη
Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος



Tηλέφωνο επικοινωνίας00357+96897711



*Επισυνάπτω ως φωτογραφικό τεκμήριο την αμιγώς σπάνια και αποκαλυπτική ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ και ΓΝΗΣΙΑ επιστολή του Αγίου Γέροντος Παϊσίου ο οποίος ξεκαθαρίζει την σχέση του με τους Βαλτοπεδινούς και τους αποδεικνύει συκοφάντες και ψεύτες καθότι χρησιμοποιούσαν το όνομα και την φήμη του για ιδιοτελείς λόγους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου