Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ 
ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Του Παναγιώτη Νούνη
«ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

1. O αρχιοικουμενιστής και Οικουμενικός Πατριάρχης μας κ. Βαρθολομαίος όσον αφορά τον ιό της Κορώνας, δήλωσε εξ αρχής: «δεν κινδυνεύει η Πίστη, αλλά οι πιστοί». Βέβαια προ της εποχής του κορωνοϊού, οι θεοστυγείς διαθρησκειακές και διαχριστιανικές του ενέργειες υπέρ του Συγκρητισμού, οι αντικανονικές του ενέργειες σε εκκλησιαστικό έδαφος της Ρωσσίας και της Ουκρανίας, τα κακόδοξα αποφασισθέντα του Κολυμπαρίου, κινδύνευε η ορθόδοξη Πίστη, κινδύνευαν οι πιστοί της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, κινδυνεύουν οι ετερόδοξοι και ετερόθρησκοι, κινδυνεύουν οι «ετερόδοξες Εκκλησίες» αφού -μετά το Κολυμπάρι και την ληστρική Σύνοδο της Κρήτης- δεν τους μιλάμε πλέον για μετάνοια-βάπτισμα-χρίσμα-άκτιστη θεία χάρη της Μίας Αγίας Εκκλησίας.

Άρα, συναφώς, εισάγεται το καινοφανές δόγμα μέσω της «Μοναρχίας του Παναγιωτάτου» η «Θεολογία του Μασκοφοριάζειν», η «Θεολογία του α-Προσώπου», η «Θεολογία της Μάσκας», ή αν θέλετε η «Θεολογία της Αποστείρωσης».

2. Το φερέφωνο και το παπαγαλάκι του Οικουμενικού Πατριάρχη ο μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος μετά των συν αυτώ βαλτοπεδινών του οικουμενιστικού Πατριαρχείου μας, δήλωσε μόλις πρόσφατα: «δεν κινδυνεύει η Πίστη, μή φοβάσαι...» καθώς και το άλλο αμύητο, ότι, «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ βλασφημία του αγίου Πνεύματος όσοι φορούν μάσκες εντός των ιερών ναών» για να δικαιολογήσει, προφανώς, τους «καλούς» καρπούς του δέντρου που ακούει στο διαβόητο όνομα πλανεμένος γέρων Μοναχός Ιωσήφ, να συγκαλύψει την δειλία και την κακή υπακοή-πειθαρχία του προς τα υπουργικά και κρατικά διατάγματα του Καίσαρα.

Άρα, συναφώς, εισάγεται το καινοφανές δόγμα μέσω της «Μοναρχίας του Παναγιωτάτου» και της γκουρουϊστικής αυθεντίας του «Ακτιστοφωτιστού των Λεμεσσιανών», η «Θεολογία του Μασκοφοριάζειν», η «Θεολογία του α-Προσώπου», η «Θεολογία της Μάσκας», ή αν θέλετε η «Θεολογία της Αποστείρωσης».

3. Ο Πρεσβύτερος π. Βασίλειος Βολουδάκης εφημέριος του ιερού ναού Αγίου Νικολάου Πευκακίων στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών (εξ)έθεσε προ των θυρών του ναού που διακονεί για το ζήτημα της υποχρεωτικής μασκοφορίας των πιστών εντός των ιερών ναών κατά την διάρκεια ακολουθιών και ιερών Μυστηρίων μια σημαντική θεολογική ανακοίνωση που αναιρεί τις θέσεις του Οικουμενικού Πατριάρχη, του αρχιεπισκόπου Αθηνών, και των μητροπολιτών Πειραιώς και Λεμεσού.

Η ανακοίνωση γράφει τα εξής: «ΟΣΟΙ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑΟ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΝΑΟ ή ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΛΟ. ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΘΕΟΕΙΔΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ».

Άρα, συναφώς, καταρρίπτεται άρδην, το καινοφανές δόγμα μέσω της «Μοναρχίας του Παναγιωτάτου» και της γκουρουϊστικής αυθεντίας του «Ακτιστοφωτιστού των Λεμεσσιανών», η «Θεολογία του Μασκοφοριάζειν», η «Θεολογία του α-Προσώπου», η «Θεολογία της Μάσκας», ή αν θέλετε η «Θεολογία της Αποστείρωσης».

4. Η εν λόγω σημαίνουσα και κορυφαία ΘΕΟ-ΛΟΓΙΚΗ ανακοίνωση αποκαθιστά την τάξη στην περιρέουσα εκκλησιαστική, ποιμαντική, επισκοπική και θεολογική αταξία η οποία προσβάλει αμείλικτα με τις ασυναρτήσιες και βλακείες του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου και του αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου, τις εξυπνάδες του μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, τις μαλαγανιές του μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανασίου, τις θεομπαιξίες του μητροπολίτη Σικάγου κ.ά. τινών αθεόφοβων- άπιστων-μισθοφόρων και αναξίων κληρικών που προσπαθούν να δικαιολογήσουν με Α-ΘΕΟΛΟΓΗΤΟ, ΑΝΤΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ και ΜΗ (ΟΡΘΟ)ΛΟΓΙΚΟ τρόπο την υποχρεωτική επιβολή και χρήσης μάσκας σε πιστούς, και την πρωτοφανή σατανογνωμούσα και φασίζουσα αστυνόμευση -υπό επιτρόπων και κληρικών- των πιστών Χριστιανών εντός των ιερών ναών, ώστε οι πιστοί να υποχρεώνονται να συμβιβάζονται και να πειθαρχούσι άμεσα και αδιάκριτα με τα υπερβολικά, παράλογα, ανόητα και ανίερα μέτρα και διατάγματα του σατανόσχημου Κράτους.

5. Αλήθεια, άραγε, ο μητροπολίτης Λεμεσού, απόγονος δήθεν μεγάλων αγίων-προφητών-θεοπτών Γερόντων, ο μητροπολίτης Πειραιώς ο «λέων της Ορθοδοξίας», ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου που αποκάλεσε αυθόρμητα τους πιστούς «μασκαράδες», ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών που συμφωνεί με την υποχρεωτική χρήση μάσκας από τους πιστούς, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής με τις μαλακίες του, ο μασκοφόρος μητροπολίτης Σικάγου μετά των συν αυτώ αρλεκίνων του και τόσοι άλλοι (α)σοβαροί -υποτίθεται πνευματικοί- εκκλησιαστικοί άντρες είναι τόσο βαθιά αθεολόγητοι ή και ανόητοι ώστε να συμβιβάζονται και να πειθαρχούσι ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ, να εφαρμόζουσι κακήν υπακοήν και να επιβάλλουσι μεθοδευμένα την φασίζουσα κρατική αστυνόμευση των πιστών κατά την διάρκεια της Θείας Λατρείας ή άλλων ιερών Ακολουθιών;

Αντιλαμβάνονται ούτοι οι αθεόφοβοι Επισκόποι τι κάμνουσι και τι λαλούσι στον λαό του Θεού; Αντιλαμβάνονται τον σκανδαλισμό που προξενούσι; Αντιλαμβάνουσι ότι διχάζουν το ποίμνιο με αλληλοσυγκρουόμενες και αντιφατικές «θεολογικές» απόψεις;

6. Γιατί άραγε, αυτοί οι εκκλησιαστικοί άνδρες, σπεύδουν να πειθαρχήσουν και να υπακούσουν στους νόμους του Κράτους αντί στους θείους Νόμους του Θεού; Από δειλία ή μικροψυχία; Από έλλειψη κατά Θεόν πνευματικότητος; Από πνεύμα διψυχίας; Από ιδιοτέλεια; Από διπλωματία; Από επισκοπική πανουργία ή ποιμαντική τακτική; Από ψιλό δαιμονισμό ή δαιμονοκατοχή; Από ανανδρία; Από απουσία πνεύματος ευθύτητος; Από σκοτασμό του νοός και της καρδίας; Συνδυασμός όλων ή μερικών εξ αυτών; Άραγε από τι;

7. Και γιατί άραγε, υπάρχουν σωρηδόν άλλοι τόσοι άγνωστοι ή γνωστοί ρωμαλέοι κληρικοί και λαϊκοί «Παλαμάδες», «Μάρκοι Ευγενικοί», «Στουδίτες», «Φώτιοι», «Χρυσόστομοι», «Μάξιμοι Ομολογητές» κ.λπ. που αρνούνται να συμβιβαστούν με τα διφορούμενα ή σκόπιμα ημίμετρα και παράδοξα αντι-εκκλησιαστικά και αντι-χριστιανικά μέτρα που λαμβάνουν οι διάκονοι του Κρατισμού και οι υπηρέτες της «Νέας Κανονικότητας» σε Λειτουργικό χρόνο έναντι κυρίως των πιστών Χριστιανών;

Οι ΣΩΡΗΔΟΝ αλληλοσυγκρουόμενες αντιφάσεις στις «επιστημονικές» δηλώσεις των επιστημόνων ιολόγων και οι ΣΩΡΗΔΟΝ αντιφάσεις στις «θεολογικές» διακηρύξεις των κληρικών έχουσι γίνει του συρμού τελευταία εν τη εποχή του κορωνοϊού.

Ανάμεσα στα πρηγούμενα εφτά σημεία που καταγράψαμε σκόπιμα και πάλιν για να πληροφορήσουμε έμπονα και αγαπητικά τους αξιότιμους και φιλότιμους αναγνώστες/τριες μας που αγωνιούσι έντονα για το εν λόγω ζήτημα, αλλιεύσαμε ένα νέο ομολογιακό και σπουδαίο θεολογικό γραπτό κείμενο που απαντάει κυρίως σε όλους εκείνους τους δείλαιους επισκόπους, αρχιεπισκόπους και πατριάρχες μας, που ισχυρίζονται αδαώς, ανοήτως και ανιέρως ή από κληρικαλιστική-επισκοπική πανουργία, ότι με την λαίλαπα του κορωνοϊού τάχα μου «ΔΕΝ κινδυνεύει η Πίστη».

Αυτά τα τραγελαφικά και ανόητα συνθήματα να μη εκφράζαμε οι εξασκούντες και εξασκούμενοι (σ)την ποιμαντική θεολογία, με απόλυτη πεποίθηση και βεβαιότητα, και ίσως γινόμασταν πιο νούσιμοι άνθρωποι, καλύτεροι Χριστιανοί πολλώ δε μάλλον θα γινώμεθα πνευματικότεροι του οινο-πνεύματος.

Μια ακόμη πληρωμένη θεολογική απάντηση λοιπόν, ιδιαζόντως για τον οικείο μητροπολίτη μας Λεμεσού κ. Αθανάσιον από τον Πρεσβύτερο π. Γεώργιο Θεοδωρόπουλο που μας αποδεικνύει -κόντρα στις ανοησίες των προηγούμενων- σε ποια ακριβή πνευματικά σημεία τω όντι «κινδυνεύει η Πίστη μας».

Η πίστη μας κινδυνεύει και εσείς τον χαβά σας, και αγωνιούμε σεβασμιώτατε άγιε Λεμεσού, καθότι η ζοφερή, η νηπιακή και γαλακτοτροφούσα περίοδος της νανουρίστρας με μαξιλαράκια συνειδήσεως εκ των ομιλιών σας έληξε ανεπιστρεπτί.

​​Του Παναγιώτη Νούνη
Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος

Tηλέφωνο επικοινωνίας00357+96897711

ΑΡΑΓΕ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ή ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ;

Μας λένε πως δεν κινδυνεύει η πίστη με όλα αυτά τα μέτρα που επιβάλλονται λόγω κορωνοϊού. Ο κίνδυνος είναι, όπως υποστηρίζουν, για τις ζωές των ανθρώπων που είναι τα "ύψιστο" αγαθό που μας χάρισε ο Θεός.

Κινδυνεύει η πίστη όταν κλείνουμε τις Εκκλησίες και δεν μπορούμε να αναχθούμε στη θεωρία της αλήθειας που για τον Άγιο Νικόλαο Καβάσιλα "ενθεωρείται" στα ιερά μυστήρια.

Κινδυνεύει η πίστη όταν παρουσιάζονται "θεολογικές" απόψεις ότι δεν πειράζει αν δεν πάμε στην Εκκλησία γιατί ο Θεός είναι παντού, καταργώντας μ' αυτόν τον τρόπο το Σώμα του Χριστού που είναι η ίδια η Εκκλησία.

Κινδυνεύει η πίστη όταν προβάλλεται ότι η πίστη είναι ατομικό και όχι Εκκλησιαστικό γεγονός και ο καθένας μπορεί να πιστεύει όπως και ό,τι θέλει καταργώντας τη διδασκαλία και την πίστη των Πατέρων της Εκκλησίας.

Κινδυνεύει η πίστη όταν διατρανώνεται πως το ύψιστο αγαθό είναι η εφήμερη τούτη ζωή και όχι η σχέση και η σύνδεση του ανθρώπου δια της Εκκλησίας με το Θεό, δηλαδή η αιώνια ζωή.

Κινδυνεύει η πίστη όταν αλλοιώνεται η διδασκαλία της Εκκλησίας, καταργώντας τις Λιτανείες, την προσκύνηση των Εικόνων και των Λειψάνων, υιοθετώντας τη θεολογία της αποστείρωσης.

Κινδυνεύει η πίστη όταν χρησιμοποιούνται αποσπασματικά και επιλεκτικά αναφορές σε Πατέρες, σε Αγίους, ακόμα και στο Πηδάλιο για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. (Μέχρι και για την Οσία Μαρία την Αιγυπτία μας είπαν που είχε να κοινωνήσει χρόνια ολόκληρα, λες και η Οσία δεν κοινωνούσε εξαιτίας κάποιου λοιμικού φόβου και εξωτερικής επιβολής).

Κινδυνεύει τέλος, η πίστη όταν στο όνομα της αγάπης για τον πλησίον, κλεινόμαστε στον εαυτό μας, δημιουργούμε απρόσωπες σχέσεις, καταργούμε την ανθρώπινη επαφή, καλλιεργούμε το φόβο και θεωρούμε το διπλανό μας όχι ως αδελφό για να τον διακονήσουμε ακόμα και με κίνδυνο τη ζωή μας, αλλά ως κάποιον που επιβουλεύεται την υγεία και τη δική μας επιβίωση.

Εν κατακλείδι, κινδυνεύουμε να παρεκκλίνουμε από την Οδό όταν διαχωρίζουμε την αλήθεια από την αγάπη, υπερτονίζοντας επιλεκτικά το ένα από τα δύο μέρη. Γινόμαστε έτσι ή αγαπολόγοι ή σκληροκάρδιοι και ζηλωτές ουκ κατ' επίγνωσιν. Βάζουμε σε κίνδυνο την πίστη του Χριστού και επομένως τη δική μας σωτηρία, μια και ο Χριστός δεν κινδυνεύει από τίποτα.

π. Γεώργιος Θεοδωρόπουλος
Εφημέριος στον Άγιο Παντελεήμωνα Δραπετσώνας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου