Translate

Κυριακή, 23 Αυγούστου 2020

Η ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΕΝΤΟΣ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ» ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ



Η ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΕΝΤΟΣ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ» ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ

Του Παναγιώτη Νούνη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

1. Ο οικείος μας Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος δήλωσε και διακηρύττει δημόσια, ότι:
«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ βλασφημία του Αγίου Πνεύματος όσοι φορούν μάσκες εντός των ιερών ναών».

2. Ο Ομότιμος Καθηγητής Πατρολογίας και Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης διακηρύττει, ότι:
«ΕΙΝΑΙ βλασφημία του Αγίου Πνεύματος όσοι φορούν μάσκες εντός των ιερών ναών».

Δύο περιβόητοι και καθόλου τυχαίοι κληρικοί της Εκκλησίας αμφότεροι παγκόσμιας ακτινοβολίας εκφράζουν δύο αλληλοσυγκρουόμενες και αντιφατικές ΘΕΟ-ΛΟΓΙΚΕΣ δηλώσεις και απόψεις που συγχύζουν και σκανδαλίζουν το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας.

Κάποια εκ των δύο δηλώσεων ενδεχομένως να αληθεύει, και κάποια είναι ψευδής. Και η ψευδής θεο-λογική δήλωση γίνεται ενώπιον Θεού και ανθρώπων.

Δεν μπορούν να σταθούν Λογικά και Θεολογικά και οι δύο προσεγγίσεις, θέσεις και προτάσεις των εν λόγω κληρικών, διότι, (α) είτε η μία είναι αληθής και η άλλη ψευδής, (β) είτε αληθεύουν και οι δύο, (γ) είτε ψεύδονται και οι δύο (πράγμα που το (β) και το (γ) συνιστά λογικά αδύνατο και παράλογο σύμφωνα με τις Αρχές της Λογικής).

3. Άραγε ΠΟΙΟΣ εκ των δύο κληρικών αληθεύει και εκφράζει γνησίως και αληθώς την Πατερική Θεολογία, διακηρύττει απλανώς και  ορθοδόξως την κατά Θεόν άποψιν;

Ο Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος ή ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης;

4. Πηγή έμπνευσης των προειρημένων (θεο)λογικών προβληματισμών μας είναι η παρέμβαση του εν Χριστώ αδελφού και καρδιακού φίλου μας κ. Μάριου Χατζηχάρου στην ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή «Χριστώ τω Θεώ Παραθώμεθα» όπου ο ομιλών ήτο ο σεβασμιώτατος Λεμεσού. Το σημείο της ρωμαλέας παρέμβασις του κ. Μάριου Χ. είναι στο εικοστό πρώτο λεπτό και δέκα δεύτερα (21:10). Αξίζει να το ακούσει κανείς.

Ο κ. Μάριος φέρνει ως επιχείρημα την ομολογία μιας δαιμονισμένης, όπου κάποιο δαιμόνιο μέσω μιας δαιμονισμένης ψυχής, ομολόγησε, ότι «εγώ σας έβαλα να κλείσετε τους ναούς», ενώ ο σεβασμιώτατος Λεμεσού παντελώς επιπόλαια και αδιάκριτα, με δογματικό και απόλυτο τρόπο, δυστυχώς απαξίωσε για δικούς του λόγους την δήλωση της δαιμονισμένης, επειδή τάχα μου ήτο λόγια διαβόλου, παραθεωρώντας το γεγονός μάλιστα ότι επιβεβαιώθηκε σύμφωνα με μαρτυρίες και από χείλη τινός Αρχιερέως, και όλη αυτή η ραδιοφωνική παρωδία γίνεται ζωντανά χωρίς να προλάβει καν να την συμπροβληματίσει σοβαρά και θεολογικά με τον παρεμβαίνων ακροατή, επειδή η δήλωση προερχόταν από λόγια διαβόλου και δαιμονισμένης.

Και αφού κατά τον Λεμεσού αυτά ήτο λόγια διαβόλου, να μη πιστεύουμε ότι ο Διάβολος υποκίνησε τις κρατικές και εκκλησιαστικές διοικητικές δομές ώστε να παρθούν παράλογα και υπερβολικά μέτρα εντός των ιερών ναών μας.

Αναντίρρητα, συμφωνούμε με τον Λεμεσού! Σιγά μη κρύβεται ο Διάολος πίσω από αυτά τα τραγελαφικά «εκκλησιαστικά» και «κοινωνικά» φαινόμενα.

Αυτοί που κάνουν άψογα την δουλειά του Διαβόλου και των λεγεώνων αυτού, είναι οι σατανογνώμονες υπηρέτες και διακόνοι του, τα τσιράκια του δηλαδή μια χούφτα αλλοτριωμένοι και διαβρωμένοι επισκόποι-κατασκόποι της Εκκλησίας.

5. Ο Λεμεσού, να σημειωθεί ότι εν μέσω κορωνοϊού έχει αναπτύξει μια ιδιότυπη και στενή συμμαχία με την φατρία των Κυκκωτών, ώστε να προετοιμάσουν το έδαφος για την μεθοδική σατανόπνευστη εκθρόνιση ή εξοβελισμό ή καραδοκούσι όπως τους γύπες έναντι του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου, καθιστώντας ως στρατηγείο το Μετόχι του Κύκκου, με ρυθμιστές δύο «λαμπρόνοες» ακαδημαϊκούς καθηγητές Θεολογίας που φαίνεται να επιθυμούν διακαώς να δουν ως επόμενο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου τον «ακτιστοφωτιστή Γέροντα» της Λεμεσού αφού όπως νομίζουν οι αδαείς και αχάπαροι ο Λεμεσού είναι πιο πνευματικός άνθρωπος από τον Μακαριώτατο Κύπρου.

6. Ο Ταμασού, ωστόσο, ενώ φοβόταν τα μικρόβια του κορωνοϊού κατά την περίοδο του εγκλεισμού μας, ίσως ακόμη και σήμερα να το ξεπέρασε κάπως, και ενώ αφού άλλαζε καθημερινά και συστηματικά μέχρι και τα μάκτρα (το πορφυρό μαντήλι της Θείας Κοινωνίας ) μόλις προχθές, οι πληροφορίες μου σφύριξαν ότι βρισκόταν στην ιερά μονή Βαλτοπεδίου για να χειροτονήσει κάποιον βατοπεδινό Καλόγερο.

Η συμφωνία Κυκκωτών και Βαλτοπεδινών, εν μέσω κορωνοϊού και μασκοφόρων χάννων πιστών, και εν ζωή ακόμη του Μακαριωτάτου Κύπρου βαίνει καλώς και στρατηγικώς κατά την άνομη και μυστική διαβολική τους συμφωνία.

7. Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος, όμως, δήλωσε μόλις πρόσφατα ανάμεσα σε πολλά και κάτι το ιδιαίτερα ενδιαφέρον και πολύ βαθυστόχαστα παράδοξο:
«Περιττεύει βέβαια οποιαδήποτε δήλωση διότι είσασταν στην εκκλησία και είδατε το εκκλησίασμα ότι ήταν όλοι συνεπέστατοι, φορώντας μάσκες. Είχατε κι εσείς μάσκες. Οι μόνοι που δεν φορούσαν μάσκες είμασταν εμείς διότι λειτουργούσαμε! Αλλ’ έχει ακόμη ένα λόγο που δεν θα έπρεπε να έχουμε εμείς μάσκες· εμείς καμιά φορά δεν γινήκαμε μασκαράδες, ούτε όταν είμασταν μικροί· θα γίνουμε τώρα που γεράσαμε;»

Αυτά είναι τα δημόσια λεχθέντα του Μακαριωτάτου.

Δηλαδή Μακαριώτατε, το χριστεπώνυμο πλήρωμα οφείλει να βάζει μάσκες επειδή ήτο μασκαράδες κατά την παιδική τους ηλικία;

Συμφωνούμε!... Μόνο στα Γεροντικά ευρίσκει και ανακαλύπτει κανείς τέτοια θεόπνευστη Θεοσοφία.

Βαθιά θεολογικά νοήματα που εκ πρώτης όψεως θεωρώ ότι μπορεί να τα παρεξηγήσουν οι έχοντες την τάση να αλλοιώνουν και να παρεξηγούν λεξίδια-ξιφίδια.

Διότι, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, όντως κατά την παιδική και νεανική μας ηλικία όλοι μας σχεδόν ήμασταν μασκαράδες σε «μασκέ πάρτυ», συνεπώς έχει δίκιο ο άγιος Κύπρου, ότι μας αξίζει να μεταβληθούμε σε γελοία φερέφωνα του Κρατισμού και της «νέας κανονικότητας», ένα άβουλο, άλογο, θλιβερό χριστεπώνυμο πλήρωμα μασκαράδων πιστών, ώστε να λατρεύουμε τον τριαδικό Θεό μας με ψυχολογικές φοβίες και εμπάθεια με κανονικές «θεραπευτικές μάσκες» (όπως δήλωσε ο Λεμεσού), αφού ούτως ή άλλως αυτό κάναμε προ της εποχής του ιού της Κορώνας.

Μασκοφόροι πιστοί, με σωρηδόν προσωπεία, δεν εκκλησιαζώμεθα άραγε ως τέτοιοι τόσα χρόνια;

Ο Μακαριώτατος αλήθεια λέγει, και σοβαρομιλώ!!!

Βέβαια, όπως γνωρίζει καλύτερα απ΄όλους μας ο Μακαριώτατος, μεγαλύτεροι «γκρέκο μασκαράδες» από τους νεοΒαλτοπεδινούς δεν υπάρχουν. Μέχρι και ο Άρειος Πάγος προχθές επιβεβαίωσε το οικονομικό και πολιτικό σκάνδαλο που δημιούργησαν ως μη ώφειλαν. Τώρα αν το ποίμνιο της Εκκλησίας, ακολουθεί, άβουλα, τυφλά και παράλογα ό,τι του υποδείξουν μια χούφτα επιπόλαιων και αναξίων επισκόπων-κληρικών και λαϊκών επιτρόπων αυτό είναι «άλλου παπά ευαγγέλιον».

Η Πατερική Θεολογία, οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας, οι Ασκητές της ερήμου, μας εντέλουν σε τέτοιες παράδοξες και παράλογες «εκκλησιολογικές» περιπτώσεις να εφαρμόζουμε την αγία ανυπακοή και όχι την κακήν, την αδιάκριτη και διαβολική υποτακτική υπακοή.

Αφού άγιε Λεμεσού, δεν είναι βλασφημία η μάσκα και οι μασκοφόροι πιστοί εντός του ιερού ναού, να σας δούμε και να σας χαρούμε λοιπόν με την «ευλογημένη» μασκούλα σας σε μια Λειτουργία τότε, ώστε να σας δοξολογήσουν τα χαϊβάνια οι τετυφλωμένοι και φανατικούληδες οπαδοί σας, ως πρότυπο καλής θελήσεως, και να την επιβάλλετε άρδην σας παρακαλώ (για υγειονομικούς λόγους, αφού ο νόμος του Κράτους είναι χωρίς εξαίρεση για όλους μας) και στους κληρικούς και στους ψάλτες σας, διότι εν τέλει από εκεί ίσως μολυνθούμε και πεθάνουμε σαν τα ποντίκια στην φάκα. Και το κρίμα στο λαιμό σας μετά! Ακολουθείστε τον δρόμο του μητροπολίτη Σικάγου.

Η θεομπαιξία σας τω όντι δεν έχει όρια τελικά!...

Όταν οι κληρικοί της Εκκλησίας εκφράζουν δημόσια αντιφατικές απόψεις που συγχύζουν ουσιωδώς τον λαό του Θεού, γιατί άραγε να ευθύνεται ετεροχρονισμένα ο γράφων που εξασκεί λελογισμένη θεο-λογική κριτική σε παράδοξα και αντιφατικά δημόσια λεχθέντα, πραχθέντα και γραφθέντα τους;

Όλο εμείς θα πληρώνουμε την νύμφη;

Του Παναγιώτη Νούνη
Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος



Tηλέφωνο επικοινωνίας00357+96897711


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου