Translate

Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2020

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


Του Παναγιώτη Νούνη
Αποκλειστικά για katanixi.gr

…η κρατική και εκκλησιαστική επιβολή χρήσεως μάσκας οδηγεί σε σημαίνουσα αλλοίωση της προσωπικότητας του ανθρώπου (πιστού ή απίστου) και σε ιδιαίτερο ψυχοπαθολογικό εκφυλισμό της ανθρωπότητας..

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

(H Ψυχολογία της Μάσκας)
Είναι φανερό τοις πάσι ότι πλέον ζούμε σε μια πρωτοφανή «Νέα Κανονικότητα» στην οποία ανεφάνησαν ποικιληδόν στίγματα ψυχικού και ψυχολογικού εκφυλισμού διαταραχών προσωπικότητας των ανθρώπων που διαβιούν μέσα στην Κοινωνία.
Σήμερα, ο ανά την οικουμένη άκαμπτος Κρατισμός και υλιστικός Ηθικισμός του δράκοντος Λεβιάθαν επιβάλλει νέα και πρωτόγνωρα ήθη και έθιμα στις ανοικτές ή κλειστές κοινωνίες των ανθρώπων. Τα οποία εξάπαντος τους στερούν αγάλι-αγάλι τις μέχρι χθες (παρα)δεδομένες ατομικές και κοινωνικές ελευθερίες, παραβιάζοντας ατομικά και θρησκευτικά δικαιώματα, καταθλίβοντας την ελευθερία του προσώπου, περιορίζοντας άρδην με κρατικά διατάγματα και τρομο-νόμους την αυτεξουσιότητα και ελευθέρα βούληση των ανθρώπων.
Ο εκφυλισμός βέβαια, είναι στον πυρήνα της κοινωνίας και των κρατών, δηλαδή στο πυρήνα του είναι της προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου και άρα παρατηρούμε ως ουδέτεροι παρατηρητές έναν ιδιότυπο και απεχθή οντολογικό εκφυλισμό και μια εκκολαπτόμενη ψυχοπαθολογία. Την ψυχοπαθολογία της «προστατευτικής» μάσκας.
Προφανώς, πρόκειται για μαζική διαταραγμένη υστερία και μια διαταραχή της προσωπικότητας εν εξέλιξει παράλληλα με τα διάφορα κοινωνικά προσωπεία που φέρουν οι άνθρωποι.
Με τις διαταραχές της ανθρωπίνης προσωπικότητας, έχουν απασχολήσει κατά καιρούς σωρηδόν διανοητές, φιλοσόφους, ψυχολόγους, ψυχαναλυτές όπως λόγου χάριν τον Ιπποκράτη, τον Gall, Sputzheim, Kretschmer, Morel, Lombroso, Freud, Jung, Μπαλογιάννης κ.ά. Μορφές των παραδοσιακών ψυχο-παθολογικών προσωπικοτήτων είναι: η επιληπτοειδής, η καταναγκαστική, η υστερική ή οιστριονική, η παρανοειδής, η αντιδραστική, η κυκλοθυμική, η υπομελαγχολική, η υπομανιακή, η αγχώδης, ο μικτός τύπος, η μεταιχμιακή, η αντικοινωνική και κοινωνιοπαθητική προσωπικότητα. Ανάμεσα σε αυτές είναι η Αριστοφάνειος και Ναρκισσιστική προσωπικότητα. (Σταύρος ΜπαλογιάννηςΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ, εκδόσεις: ΠΟΥΡΝΑΡΑ, 1986, σσ. 474)
Εξ αιτίας όλων αυτών των ψυχικών νοσημάτων σε τέτοιες ψυχοτραυματικές συνθήκες που ζεί ο καθένας μας, τα άτομα αναπτύσσουν αμυντικούς ψυχικούς μηχανισμούς ώστε να επέλθει η ισορροπία και ομοιόσταση της ψυχολογίας του ανθρώπου. Δεν πρόκειται να ασχοληθούμε με αυτούς στο παρόν ψυχολογικό μας σημείωμα.
Η ουσιώδη επίθεση, που υφίστανται σήμερον οι άνθρωποι με καταιγιστικά και αδυσώπητα πυρά κυρίως από τα μίσθαρνα Μ.Μ.Ε. και τα υπάνθρωπα κρατικά διατάγματα των οποίων ο απώτερος στόχος και σκοπός είναι η απόλυτη υποταγή η αδιάκριτη πειθαρχία και ο βάναυσος εξευτελισμός της αγέλης των ανθρώπων, είναι κυρίως το Κεντρικό Νευρικό του Σύστημα ώστε να αναπτύξει σωρηδόν αγχώδεις νευρώσεις και ψυχικές διαταραχές.
Οι άνθρωποι τους τελευταίους μήνες βρίσκονται ενώπιον μιας αιφνίδιας εμπειρίας, η οποία τραυματίζει σοβαρά την ψυχοσωματική ύπαρξη του ατόμου, αφού όπως παρουσιάζεται εν γένει το ζήτημα του κορωναϊού, φαίνεται τω όντι να απειλείται άμεσα η ύπαρξη του. Με αυτήν την καλλιέργεια του άμεσου κινδύνου της υπάρξεως του ατόμου δημιουργούν οι διάφοροι «πεφωτισμένοι» κύκλοι το έντονο αίσθημα άγχους και μεγίστης πλέον ανασφάλειας. Αφού και προ της εποχής του ιού της κορώνας, και μπόλικο άγχος αλλά και σωρηδόν φυσιολογικές και μη ανασφάλειες είχαν οι άνθρωποι. Συνεπώς, αυξήθηκε σκόπιμα το όριο, μάλλον έγινε προέκταση του ορίου και δημιούργησαν νέο όριο κατά των ψυχικών αντοχών της ανθρώπινης ψυχοσυνθέσεως.
Πέραν των βιολογικών και σωματικών διαταραχών που υφίστανται πλέον οι άνθρωποι, από υπερβολικό άγχος για το ζήτημα της προστασίας τους απο έναν ιό, υφίστανται σωρηδόν ψυχονοητικές διαταραχές, αφού παρατηρείται πλέον η αδυναμία συγκεντρώσεως και εστιάσεως σε κάποιο θέμα, αδυναμία απομνημονεύσεως, γρήγορη διανοητική κόπωση, διαταραχή της κριτικής σκέψης και σύγχυση της λογικής ενέργειας, αδυναμία συγκρίσεως δημοσίων δηλώσεων, παθητικότητα και άπλετος συμβιβασμός, αδιάκριτη υπακοή σε νέους νόμους και διατάγματα, κοινωνική συμμόρφωση άνευ ενεργοποιήσεως της λογικής σκέψης κ.λπ.
Και όλα αυτά μας συμβαίνουν σκόπιμα, κατά την γνώμη μας, αφού δύναται ο καθείς με την βοήθεια της Ψυχοβιολογίας να το κατανοήσει αναλυτικά και εκτενέστερα, καθότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος από τα σωρηδόν καθημερινά ψυχοφθόρα και επίμονα υπερβολικά εξωτερικά ερεθίσματα που λαμβάνει, το Κεντρινό Νευρικό Σύστημα του ανθρώπου παραμένει ενεργοποιημένο σε υπερδιέγερση και «αλέρτ», υπερεστιάζοντας στο αίσθημα της άμεσης βιολογικής απειλής ή του επικείμενου θανάτου από την άμεση ή έμμεση προσβολή του από τον κορωναϊό.
Αυτό και μόνο αυτό πρυτανεύει, καλώς ή κακώς, ενστικτωδώς και νευροβιολογικώς στα νευρωνικά δίκτυα του εγκεφάλου των «κοινωνικών όντων» της «νέας κανονικότητας» που επιβάλλει μεθοδευμένα μια παγκόσμια τρομοκρατία των ψυχών και των καρδιών των ανθρώπων.
Η παγκόσμια τρομοκρατία, με στόχο της τον βαθύτατο και μαζικό ψυχικό εκφυλισμό των ατόμων, που επιβάλλεται σήμερα μεθοδικά από τους γνωστούς «δημοκρατικούς» πυλώνες του Λεβιάθαν, μαζί με τις πρωτόγνωρες και ιδιότυπες συνθήκες που διατάζουν οι εξουσιομανείς κρατικοί υπάλληλοι των πολιτών της γης, απώτερο στόχο και σκοπό έχουν την αδίστακτη εξουσιομανία των λαών, την ψυχική, την ψυχολογική, την ψυχιατρική καθώς και την πνευματική καταπόνηση και εξουθένωση μαζικά των ανθρώπων, ώστε να επέλθει, λογικώς και ετεροχρονισμένα σωρηδόν ψυχικών και ψυχιατρικών νοσημάτων, και μέσω αυτών των νέων συνθηκών να επέλθει και ο απόλυτος κοινωνικός έλεγχος και η απόλυτη κοινωνική συμμόρφωση των μαζικά πλέον ψυχικά νοσούντων ανθρώπων.
Αυτά τα οποία μόλις προηγουμένως καταγράφονται είναι γνωστά κυρίως στους ψυχολόγους καθότι είναι παλαιά και κλασικά πειράματα της Κοινωνικής Ψυχολογίας.
Απο θεολογικής και πνευματικής απόψεως, όμως, πάντα υπάρχει μια φωτεινή διέξοδος και ουσιώδης επίλυσης των σύγχρονων και αδιέξοδων (φαινομενικά!) ανθρώπινων δοκιμασιών.
Η Ορθόδοξη Πατερική Θεολογική σκέψη αποσαφηνίζει και αγγίζει όλα αυτά τα πράγματα στην ουσία τους αφού είναι γνωστό στους θεολόγους, ότι η πορεία μέσα στα Έσχατα και στην Αποκάλυψη των ενθάδε παροντικών αποκαλυπτικών χρόνων που διαβιούν οι άνθρωποι, είναι μια πορεία εν μέσω οδυνών και ωδίνων.
Αφού, πρόκειται για τω όντι μια άκρως δραματική και τραγική εγκυμονούσα κατάσταση, για το αποκαλυφθέν θεολογικό σχέδιο της θείας οικονομίας, το οποίο Θεο-Λογικό σχέδιο ανατρέπει, αντιμάχεται και καθαιρεί ιδιαζόντως τις αντίθεες, μηδενιστικές και δαιμονικές δυνάμεις, που οδηγούν τον άνθρωπο στην εσωτερική πολυδιάσπαση, την εγωκεντρική συσπείρωση του νάρκισσου εαυτού, στην ανέραστη αυτονόμηση του απο την κοινωνία των Άλλων προσώπων, όπερ οδηγεί στην απελπισία και στην πραγμάτωση ενός μεθοδικού ψυχοσωματικού αυτοκτονικού τέλους, πριν το βιολογικό τέλος.
Η χρήση μάσκας απο πιστούς Χριστιανούς κατά την διάρκεια της Θείας Λατρείας και από άλλου είδους θρησκευόμενους ανεξαρτήτως θρησκειών και ομολογιών, αποδεικνύει «ντέ φάκτο» την προμελετημένη Θεοκτονία, δηλαδή τον θάνατο και την φρικωδέστατη δυσωδία του πτώματος ενός Θεού, τον οποίο πολύ εύστοχα επροφήτεψε ο μέγας Φιλόσοφος και Ψυχολόγος Νίτσε. Η επικείμενη Θεοκτονία από πιστούς και απίστους σηματοδοτεί συνάμα και την ψυχοπαθολογική αδελφοκτονία του πλησίον και του Άλλου συνανθρώπου.
Η Θεία Λατρεία είναι οντολογικώς ψυχοσωματικός Έρως ανθρώπου-πιστού με τον Θεόν, ερωτική μανία υπερλογικών ακτίστων αγιοποιών και θεοποιών ενεργειών του Θεού με το κτιστό πλάσμα του, και αφού είναι ιερός έρως και θείος σεξουαλικός έρως, εξ αιτίας της αμαρτητικής τάσεως ή ανθρωπίνης αδυναμίας και απιστίας πολλών, ο εν λόγω έρως γίνεται πλέον με προφυλακτικά μέτρα. Απομένει εν τέλει να προεπιλέξει ο κάθε πιστός και τί είδους μυρωδιά και χρώματα φρούτων θα φέρει η προφυλακτική και επιφυλακτική προσέγγιση του έναντι του Θεού, και κατά θεο-λογικήν συνέπεια, έναντι και του πλησίον.
Η ελπιδοφόρα αποκαλυπτική θεολογική γραμματεία και η θεανθρωπιστική πατερική θεολογική σκέψη μας επισημαίνει πάλιν και πολλάκις με θαυμαστές αλληγορίες και έντονους συμβολισμούς, ότι στο θείο σχέδιο της θεολογικής οικονομίας καραδοκεί ιδιαζόντως η τελεσίδικη Σατανοκτονία, η οριστική ήττα του κακού καθώς και η εσχατολογική καταδίκη των σατανογνώμονων πνευμάτων και ανθρώπων, το θανάσιμο πλήγμα του μοχθηρού παγκάκιστου δράκοντος, από ρωμαλέους προφήτες και θεοφιλείς χριστοφόρους, κατά χάριν θεανθρώπους.
Αλλά για να κατορθωθεί αυτό θα πρέπει να πληγεί η θεολογία της αποστείρωσηςη θεολογία του φόβουη θεολογία περί της ανυπαρξίας και ξεριζώματος των περιώνυμων παθών, αφού στην πατερική θεολογία δεν υπάρχουν θετικά ή αρνητικά πάθη, αλλά μάλλον υπάρχουσι μόνον αγαθοποιά πάθη, λίαν καλώς πάθη, τα οποία μέσω της βουλήσεως του ανθρώπου διαστρέφονται. Γι΄αυτόν τον λόγο κυριαρχεί μια σημαίνουσα και ψιλή ηλιθιότητα στους χριστιανικούς αλλά και ετερόθρησκους κύκλους εν όψει του κορωναϊού, και μια στείρα συνθηματολογία περί «ενάρετης» και «ασκητικής» απάθειας.
Να επισημανθεί, ότι η ινδουϊστική, η βουδιστική, η σουφιστική, η εβραϊκή, τέλος και η χριστιανική απάθεια, αναδεικνύει και την ψυχολογία της θρησκοληψίας, την ψυχοπαθολογία των μασκοφόρων «πιστών», και αποδεικνύει περίφημα, αναντίρρητα, την περιρρέουσα θρησκευτική ηλιθιότητα ορισμένων πιστών ή απίστων, αφού κατ΄ουσίαν βραχυκυκλώνουσι ουσιωδώς την λογική και νοερά τους ενέργεια.
Και όλα αυτά μας οδηγούν στο πολύ χρήσιμο ολιστικό συμπέρασμα, ότι η κρατική και εκκλησιαστική επιβολή χρήσεως μάσκας οδηγεί σε σημαίνουσα αλλοίωση της προσωπικότητας του ανθρώπου (πιστού ή απίστου) και σε ιδιαίτερο ψυχοπαθολογικό εκφυλισμό της ανθρωπότητας, εξ αιτίας του φόβου που έσπειραν στην ύπαρξη του ανθρώπου.
Ο εν λόγω φόβος, δεν είναι εκείνος ο ανόθευτος και αγαθοποιός φόβος αλλά είναι φθοροποιός και μισάνθρωπος φόβος ο οποίος είτε απωθείται, είτε μεταβάλλεται σε σκληροκαρδία κατά των Άλλων, είτε αν θέλετε συγκαλύπτεται έντεχνα κάτω από μία μάσκα (χωρίς μάσκα) παγερής αδιαφορίας και απάθειας. Η μάσκα είναι ωσάν το κερασάκι στην τούρτα. (Νίκου ΜατσούκαΟ ΣΑΤΑΝΑΣσελ. 154).
Τέλος, από τις αγχώδεις διαταραχές εξ αιτίας του υπαρξιακού φόβου του θανάτου, οδηγούμαστε σύμπασα η ανθρωπότητα σε καταναγκαστικές νευρώσεις μαζί με καταναγκαστικές ιδεοληψίες και λογισμούς, σε καταθλιπτικές ψυχοσυναισθηματικές νευρώσεις με τάσεις και προεκτάσεις αυτοκαταστροφικές και μηδενιστικές για την προσωπικότητα του ατόμου.
Οι φοβικές νευρώσεις είναι πάμπολλες, όπως π.χ. αγοραφοβία, ξενοφοβία, ζωοφοβία, κλειστοφοβία, νοσοφοβία, μικροβιοφοβία, σκοτοφοβία, ακτινοφοβία, πυροφοβία, κ.ο.κ.
Αυτό που κατάφερε να κάνει η «Νέα Κανονικότητα» η νέα Επιστημονική Ηθική του δράκοντα Λεβιάθαν που ακούει στο όνομα Κρατισμός και Καισαροπαπισμός είναι να εισαγάγει μεθοδευμένα με σατανική λογική την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, στις ψυχοπαθολογικές και νευροβιολογικές φοβικές νευρώσεις της νοσοφοβίας, της μικροβιοφοβίας, της κλειστοφοβίας, της αγοραφοβίας, οι οποίες εν λόγω συγκεκριμένες φοβίες από πνευματικής και θεολογικής απόψεως, σηματοδοτούν και αναδεικνύουν την εγωκεντρική συσπείρωση του νάρκισσου εαυτού, τουτέστιν την ανθρωποφοβία ή αδελφοκτονία ή μισανθρωπία.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Σύμβουλος Ψυχικής & Πνευματικής Υγείας – Life Coach
† Θεολόγος – Θρησκειολόγος – Φιλόλογος
@: panagiotisnounis@gmail.com
FBhttps://web.facebook.com/panagiotisnouni
CVhttps://www.yourtherapist.gr/partner/panagiotis-noynis/
Tηλέφωνο επικοινωνίας00357+96897711
*Επισυνάπτω πλούσιο φωτογραφικό αποδεικτικό υλικό, που απεικονίζει το τραγελαφικό και υστερικό ‘κομφούζιο’ περί της Ψυχολογίας της Μάσκας το οποίο υλικό μας ενέπνευσε για την συγγραφή του προηγούμενου κειμένου μας.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου