Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΟΡΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ



ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΟΡΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Του Παναγιώτη Νούνη

«Η Ανθρωπότητα και οι σύγχρονες Κοινωνίες δύναται να θεραπευτούν παντελώς μόνο με θεολογικά και πνευματικά μέτρα, και όχι με πολιτικά μέτρα, διότι η ρίζα της ασθένειας είναι οντολογικώς, πυρηνικώς και ουσιωδώς στο πεδίο της Θεολογίας και στο επίπεδο του Πνεύματος». (By P. Nounistain)

ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορούν άραγε οι Επίσκοποι της Εκκλησίας να αφορίζουν υπερορίως Λαϊκούς άλλης επαρχίας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΑΝ, και μόνο ΑΝ, δημόσια Πολιτικά πρόσωπα που είναι ενίοτε «κατά τα φαινόμενα» και ως μέλη της Εκκλησίας, ενώ αλλοιώνουν και προσβάλλουν ΔΗΜΟΣΙΑ ή ΙΔΙΩΤΙΚΑ τις αλήθειες της Πίστεως και προσπαθούν μάλιστα να διώξουν ή και να χειραγωγήσουν την Τοπική Εκκλησία, ενώ παράλληλα οι οικείοι Επίσκοποί τους είτε δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για να τους ελέγξουν ή επιτιμήσουν ώστε να έλθουν σε επίγνωση αληθείας, είτε τους φοβούνται και τους ανέχονται από παρα-οικονομία ή άλλους ωφελιμιστικούς λόγους, η οποία παραοικονομία διενεργείται πάντοτε εις βάρος της θεολογικής ακρίβειας της Πίστης, ΤΟΤΕ, και μόνον ΤΟΤΕ, ακόμη και ένας Αστροναύτης Επίσκοπος της Εκκλησίας που ζει εν εξορία και κατοικοεδρεύει εις τον μακρινό πλανήτη Άρη, ΔΥΝΑΤΑΙ και έχει το κάθε κανονικό-εκκλησιολογικό-θεολογικό-επισκοπικό-ποιμαντικό ΔΙΚΑΙΩΜΑ, αφού οι γήινοι και οικείοι επίσκοποι δεν κάνουν την δουλειά τους, δύναται και δικαιούται να αφορίσει και να ελέγξει σε όλους τους τόνους τους κομπογιαννίτες και ανόητους πολιτικούς.

Αυτή δεν είναι η προσωπική γνώμη του υποφαινόμενου, αλλά η ορθόδοξη και πατερική Εκκλησιολογία.

Για όσους βαριούνται ή δεν έχουν την υπομονή να μελετήσουν την προηγούμενή μας αναλυτική ανάρτηση όπου θέτουμε μερικά σημαντικά μάλλον, θεολογικά και κανονικά ερωτήματα μαζί και τις απαντήσεις τους, για το μείζον ζήτημα του εκκλησιαστικού αφορισμού που επέβαλεν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος, επισυνάπτουμε, μόνο τις τρεις παραγράφους αποσπάσματα από το εκτενές προηγούμενο κείμενό μας.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ:

Σύμφωνα με την προηγούμενή μας αναλυτική ανάρτηση εν τέλει ο αφορισμός κατά Λαϊκών πολιτικών προσώπων υπό του επισκόπου Αμβροσίου είναι δίκαιος ή άδικος; Είναι έγκυρος, κανονικός, υποστατός ή μήπως είναι άκυρος, αντικανονικός και ανυπόστατος; Οι ιερές ακολουθίες και τα μυστήρια που διενεργεί είναι καθόλα έγκυρα και υποστατά και ο αφορισμός που επέβαλεν είναι άκυρος και ανυπόστατος;

ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟ: 

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη άγιε Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιε, μήπως θα έπρεπε ανάμεσα στους τρεις ευλόγως και δικαίως αφορισμένους να αφοριστούν μαζί και οι «τρείς Χάριτες» της Νεοελληνικής ΣΥΡΙΖ(α)λλοτρίωσης ο κ. Νίκος Φίλης (διότι ενθαρρύνει ΔΗΜΟΣΙΑ, εμμέσως πλην σαφώς, την απαγόρευση της Θείας Κοινωνίας εξ αιτίας περί του βλάσφημου και σατανικού λογισμού ότι δια μέσω Αυτής μεταδίδονται ιογενείς λοιμώξεις και όχι ο Υιός του Θεού;) ο κ. Αλέξης Τσίπρας και η κ. Δούρου;

Από πότε ο θεομπαίκτης, ο ημιμαθής και ανόητος κ. Ν. Φίλης δύναται να έχει θεολογική γνώμη για ζητήματα που κατ΄ουσίαν δεν έχει γνώση;


Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

Υ.Γ.: Όσοι προσεγγίζουν βέβαια την εν λόγω μυστηριολογική, θεολογική, κανονική, λειτουργική, ποιμαντική και πνευματική πράξιν του Μητροπολίτη Αμβροσίου με νομικά, ηθικά, κοινωνιστικά,κομματικά, πολιτικά ή πολιτειοκρατικά κριτήρια πέφτουν στην παγίδα του στείρου Νομικισμού, του επάρατου ηθικού Κοινωνισμού και απεχθούς Ηθικισμού, καθώς και του αμιγώς σατανόπνευστου Πολιτειοκρατισμού, και άρα οι αδαείς οι εμμένοντες και επιμένοντες στην αθεολόγητη γνώμη τους αστοχούσι δυστυχώς σε πολλαπλά επίπεδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου