Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020

ΤΡΙΤΟΣ (Γ΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΙΕΡΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ



ΤΡΙΤΟΣ (Γ΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ 
ΠΟΥ ΙΕΡΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


Vasilis Kyriakis: Ο Φίλης είναι άθεος! Είναι σαν να διαγραφεί κάποιος έναν οπαδό του Παναθηναϊκού από σύλλογο του Ολυμπιακού! Όλοι οι υπόλοιποι εκτός του συγγραφέα του αριθμημένου πονήματος δεν ξεχνούμε ότι ο Αμβρόσιος ανήκει στον πολιτικό χώρο του νεοναζισμού.

Giannis Savva: Γεια σου Βασίλη. Το ανήκει μου ακούγεται πολύ γενικευμένο. Έχει δείξει προσωπικές πολιτικές πεποιθήσεις κτλπ που μας έχουν βρει αντίθετους και τον ελέγξαμε εν καιρώ περί αυτών αφού εκφράσαμε τη διαφωνία μας. Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά το ίδιο είχε πράξει και ο "συγγραφέας του αριθμημένου πονήματος". Πέραν όμως τούτου, εκκλησιολογικά μιλώντας (εύστοχο πολύ το παράδειγμα που έθεσες) αλλά και Θεολογικά δεν ακυρώνεται η επισκοπική πράξη του από τις "αμαρτίες", αστοχίες του κτλπ. Επίσης, ίσως ακριβώς το γεγονός αυτό, το ότι δηλαδή ας πούμε στιγματίστηκε από μέρος της κοινωνίας, να τον έκανε και να μην φοβάται τον κρατικό και "εκκλησιαστικό" Καιάδα πλέον. Οίδωμεν. Να σαι καλά αδελφέ, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις

Παναγιώτης Νούνης: Μόνο που το σχόλιο σου αντίκειται στις Αρχές τις Λογικής, καθότι συγκρίνει ανόμοια πράγματα. Διότι αγαπητέ φίλε κ. Βασίλη άλλου είδους οργανισμός, αποστολή και οπαδούς έχει η Εκκλησία του Χριστού, και άλλου είδους οργανισμό, αποστολή και οπαδούς έχουν τα ποδοσφαιρικά σωματία. Δεν με απασχολεί η ανόητη πολιτικολογία που πασχίζουν να ετικετοποιούν πολιτικά το κάθε ανθρώπινο ον. Το ζήτημα του εκκλησιαστικού αφορισμού δεν είναι πολιτικό ούτε καν αθλητικό. Ελπίζω τα απλά και λογικά πράγματα που σημειώνω να τα αντιλαμβάνεσαι. Αν όχι, δεν πειράζει. Θα τα αντιληφθούν οι αναγνώστες μας.

Vasilis Kyriakis: Κοίτα αγαπητέ κ. Παναγιώτη άμα αρχίζεις μια συνομιλία με έναν άνθρωπο και θέτεις πρόβλημα λογικής σε αυτόν δεν είναι ευγενικό και δείχνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας. Δεν πειράζει όμως ο καθένας λέει αυτά που πιστεύει. Το παράδειγμα του ποδοσφαίρου το έφερα για να καταλάβουμε ότι τα χωράφια του Φίλη και της Αμβρόσιου είναι ξεχωριστά. Βέβαια και το πιο σημαντικό είναι ότι ο Αμβρόσιος έκανε αυτή την πράξη σε δύο πολιτικούς του αντιπάλους! Τέλος επειδή μάλλον με θεωρείς ανόητο πολιτικολόγο θέλω να σου θυμίσω ότι ο ίδιος ο Αμβρόσιος βγήκε φωτογραφίες με νεοναζί. Αν και δεν έχω σκοπό να πω κάτι αρνητικό για εσένα αφού δεν σε γνωρίζω προσωπικά, απλά κάνω μια επισήμανση ότι η άποψή σου μπορεί και να ξεπλένει τις νεοναζιστικές απόψεις του συγκεκριμένου ιεράρχη. Αν και με "στόλισες" λίγο δεν πειράζει να είσαι καλά 😊

Παναγιώτης Νούνης: Vasilis Kyriakis Ασφαλέστατα και υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας διότι σχολιάζεις με μη λογικό και άστοχο τρόπο το άρθρο του συγγραφέως. Την συνομιλία την ξεκίνησες εσύ, γράφοντας ανοησίες κάτω από το εν λόγω θεο-λογικό άρθρο. Αγαπητέ Βασίλειε, σου επεσήμανα απλά, όμορφα και ωραία με κάθε λογική ακρίβεια τους παραλογισμούς και τις ασυναρτησίες που διετύπωσες γραπτώς κατά του εν λόγω κειμένου. Όταν θα γράφεις δημόσια μη λογικά σχόλια και ασυνάρτητες κρίσεις να είσαι έτοιμος και για τον ανάλογο όμως, εξάπαντος λογικό αντίλογο. Όχι αγαπητέ μου δεν λέει ο καθένας αυτά που πιστεύει. Συνεχίζεις με αυθάδεια τον παραλογισμό σου. Σου υπέδειξα και σου απέδειξα ότι έγραψες ασυναρτησίες και ανοησίες ολκής κάτω από ένα κείμενο. Το παράδειγμα που έφερες δεν έχει λογική βάση. Όταν μάθεις να γράφεις λογικά τις σκέψεις σου, ξαναέλα να μου κάνεις μαθήματα «εργαζόμενης» και «βραχύχρονης» μνήμης. Δεν με απασχολούν οι πολιτικές πεποιθήσεις των Ιεραρχών. Ως Θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου μέμφομαι συστηματικά επτάκις της ημέρας τα ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ τέρατα του Άδου που ακούνε στο όνομα Κομμουνισμός-Μασονισμός-Ναζισμός-Φασισμός-Διεθνισμός-Οικουμενισμός-Εθνοφυλετισμός-Αθεϊσμός-Παγανισμός-Σιωνισμός κ.ο.κ. 

Παναγιώτης Νούνης: Συνεχίζεις όμως τον ανόητο παραλήρημα και μας αποδεικνύεις ότι ακριβώς σου επεσήμανα. Γράφεις ότι δεν έχεις σκοπό να πεις κάτι αρνητικό για το πρόσωπό μου, αλλά αφήνεις αιχμές και μομφές ότι είμαι φίλος ή ιδεολόγος του Ναζισμού. Αυτό που κάνεις είναι πονηρό-αηθές και κακεντρεχές αδελφέ μου, και δεν θεωρείται καν λογικό επιχείρημα, αλλά μη λογικό επιχείρημα κατά και εναντίον τινός Προσώπου. Ad Hominem δηλ. επιχείρημα. Σκέψου να είχες και σκοπό να μιλήσεις εναντίον μου προσωπικά τι θα έγραφες. Αν θέλεις κόπιασε να γνωριστούμε για να σου δώσω υλικό να έχεις να μιλάς εναντίον μου. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Το ζήτημα του εκκλησιαστικού αφορισμού αγαπητέ φίλε Βασίλη δεν είναι πολιτικό θέμα, αλλά είναι καθαρά Θεολογικό, αμιγώς Εκκλησιαστικό, κρυστάλλινα Πνευματικό ζήτημα πίστεως.


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)


Επιμέλεια του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου