Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020

Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ Ή ΑΔΙΚΟΣ;



Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ Ή ΑΔΙΚΟΣ;

Του Παναγιώτη Νούνη

Κατ΄ αρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμεν, ότι το ρητορικό ερώτημα του τίτλου μας, ο όρος «δίκαιον» ή «άδικον» δεν ορίζεται κατά τους στοχασμούς μας σύμφωνα με τις παραδεδομένες αρχές της Νομικής ή Πολιτικής Επιστήμης, ούτε ορίζεται κατά το δοκούν από τον στείρο ιουδαΐζοντι Νομικισμό ή λουθηροκαλβινικό Πολιτειοκρατισμό θεϊστών ή αθεϊστών, αλλά ορίζεται θεωρώ, όπως ακριβώς εννοείται και το ορίζει τόσον κατά γράμμαν όσο και κατά πνεύμα κατά το Κανονικόν Εκκλησιαστικό Δίκαιον, τους Ιερούς Κανόνες, την Ιερά Παράδοσιν και το Ιερό Ευαγγέλιον.

Στην πορεία θα διατυπώσω σκόπιμα και αριθμημένα μερικά κριτικά και απλά θεο-λογικά ερωτήματα τα οποία πρόκειται να απαντήσω.

1. Άραγε υπάρχει στην σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία προηγούμενο προσφάτων εκκλησιαστικών αφορισμών κατά τινών Λαϊκών μελών της Εκκλησίας;

1.1. Ασφαλώς και υπάρχει ανάλογο και πρόσφατο δεδικασμένο προηγούμενο στην σύγχρονη Εκκλησιαστική ιστορία με τον Συνοδικό (υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου) αφορισμό του μακαριστού Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου και τον Επισκοπικό (υπό της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου) αφορισμό του θεολόγου και πρώην ευρωβουλευτή του ΔΗΣΥ κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη.

2. Ο συνοδικός αφορισμός που επεβλήθη υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο ήταν δίκαιος ή άδικος;

2.1. Ο συνοδικός αφορισμός που επεβλήθη υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον μακαριστό Λαϊκό Θεολόγο της Εκκλησίας της Ελλάδος Νικόλαο Σωτηρόπουλο ήταν, είναι και παραμένει άδικος.

2.2. Για ποιον λόγο ο συνοδικός αφορισμός του Θεολόγου Νικ. Σωτηρόπουλου ήταν, είναι και παραμένει άδικος;

2.3. Διότι ο Σωτηρόπουλος ήταν ενεργό Λαϊκό μέλος, Ιεροκήρυκας και Θεολόγος της Εκκλησίας της Ελλάδος, και ο αφορισμός του υπήρξε υπερόριος, άρα αντικανονικός, καθότι ανωτάτη εκκλησιαστική αρχή του ήτο η Αρχιεπισκοπή Αθηνών και όχι το Οικουμενικό Πατριαρχείον.

2.4. Ο αφορισμός του Σωτηρόπουλου ήταν έγκυρος και υποστατός;

2.5. Ο αφορισμός του Σωτηρόπουλου στην πορεία του χρόνου εξ αιτίας της αντικανονικότητας του αφορισμού αποδεικνύεται ως άκυρος και ανυπόστατος αφορισμός διότι ο ουσιώδης λόγος του αφορισμού του ήτο επειδή ως ιερός κήρυκας του Ευαγγελίου και Θεολόγος της Εκκλησίας ήλεγξε, ευλόγως και δικαίως, τον οικουμενιστή και αιρετίζοντα Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κυρό Στυλιανό.

3. Ο συνοδικός αφορισμός που επεβλήθη υπό της Πενταμελούς Συνοδικής Επιτροπής των Ιεραρχών της Εκκλησίας της Κύπρου στον θεολόγο κ. Ανδρέα Πιτσιλλίδη ήταν, είναι και παραμένει δίκαιος ή άδικος;

3.1. Ναι, ήταν, είναι και παραμένει δίκαιος ο αφορισμός του. Διότι με την ιδιότητα του Θεολόγου της Εκκλησίας της Κύπρου παραχάραττε, δημοσίως, προκλητικώς, ασεβώς, πλανερώς και κακοδόξως τα ορθόδοξα δόγματα και αλλοίωνε ουσιωδώς την Πίστη της Εκκλησίας.

3.2. Ήταν κανονικός ή αντικανονικός ο αφορισμός του θεολόγου Ανδρέα Πιτσιλλίδη;

3.3. Ήταν, είναι και παραμένει κανονικός ο αφορισμός του.

3.4. Ήταν υποστατός και έγκυρος ο αφορισμός του;

3.5. Ναι, ήταν, είναι και παραμένει υποστατός και έγκυρος ο αφορισμός του.

4. Μπορεί να γίνει μετά θάνατον η άρσις του αφορισμού του Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου;

4.1. Ναι, μπορεί και πρέπει να γίνει η άρση του άδικου-αντικανονονικού, ανυπόστατου και άκυρου συνοδικού αφορισμού του Ν. Σωτηρόπουλου, διότι το Οικουμενικό Πατριαρχείον παραμένει εκτεθειμένο εις το Βασίλειον ιεράτευμα καθότι συνεχίζει να αδικεί, εκκλησιαστικώς, μετά θάνατον τον μακαριστό Θεολόγο.

5.0. Μπορεί να γίνει η άρση του συνοδικού και επισκοπικού αφορισμού του θεολόγου και πρώην ευροβουλευτή κ. Α. Πιτσιλλίδη;

5.1. Ναι, μπορεί να γίνει η άρση του αφορισμού του με τον όρο και την προϋπόθεση να αποκηρύξει άρδην και εν μετανοία τις σωρηδόν θεολογικές κακοδοξίες του.

6. Μπορούν οι Επίσκοποι της Εκκλησίας να δικάζουν και να καταδικάζουν κληρικούς και λαϊκούς άλλης επαρχίας;

6.1. Είναι ιεροκανονική αρχή ότι πρεσβύτεροι και διάκονοι κρίνονται από του οικείου επισκόπου.

7. Χρειάζεται Σύνοδος για να επιβάλλει αφορισμό σε Λαϊκά μέλη;

7.1. Όχι, δεν χρειάζεται σύνοδος ιεραρχών για να επιβληθεί το επιτίμιον του αφορισμού σε λαϊκά μέλη.

7.2. Χρειάζεται Σύνοδος, επισκοπικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί και αφορισθεί ένας επίσκοπος ή πρεσβύτερος;

7.3. Ναι, χρειάζεται σύνοδος ιεραρχών για να καθαιρεθεί και αφορισθεί ένας επίσκοπος ή πρεσβύτερος.

8. Τα μυστήρια και οι ιερές ακολουθίες που ιερουργεί ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος είναι κανονικά, έγκυρα και υποστατά;

8.1. Ναι, τα μυστήρια που ιερουργεί είναι κανονικά, έγκυρα και υποστατά.

8.2. Γιατί άραγε τα μυστήρια που ιερουργούνται υπό του επισκόπου Αμβροσίου είναι κανονικά, έγκυρα και υποστατά;

8.3. Διότι είναι κανονικός Επίσκοπος της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας καθότι φέρει την Αποστολική Διαδοχή.

8.4. Ο αφορισμός του Μητροπολίτη Αμβροσίου κατά τινών λαϊκών πολιτικών προσώπων είναι δίκαιος ή άδικος;

8.5. Ναι, ο αφορισμός του επισκόπου της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι δίκαιος.

8.6. Ο αφορισμός που επέβαλεν είναι έγκυρος ή άκυρος;

8.7. Ο αφορισμός που επέβαλεν ο επίσκοπος Αμβρόσιος είναι καθόλα έγκυρος.

8.8. Ο αφορισμός που επέβαλεν είναι κανονικός ή αντικανονικός;

8.8.1. Ο αφορισμός είναι κανονικός.

8.8.2. Ο αφορισμός είναι υποστατός ή ανυπόστατος;

8.8.3. Ο αφορισμός είναι υποστατός.

9. Για ποιον λόγο ο αφορισμός του Σεβ. κ. Αμβροσίου είναι δίκαιος, κανονικός, έγκυρος και υποστατός;

9.1. Διότι ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος είναι κανονικός Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος ιερουργεί κανονικά και έγκυρα ΟΛΑ τα μυστήρια και τις ακολουθίες.

9.2. Για ποιους άλλους λόγους ο αφορισμός ενός επισκόπου της Εκκλησίας είναι δίκαιος-έγκυρος-κανονικός και υποστατός;

9.3. Διότι, ένας επίσκοπος της Εκκλησίας, είναι επίσκοπος ανεξαρτήτως γεωγραφικού και τοπικού προσδιορισμού, και τούτο σημαίνει εκκλησιολογικώς ότι δύναται, υπερορίως και δια εισπηδήσεως, για λόγους Πίστεως να αφορίσει αιρετίζοντα και κακοδοξούντα Λαϊκά μέλη της Εκκλησίας και δη δημόσια πολιτικά πρόσωπα που προσβάλλουσι ή αλλοιώνουσι ή ασεβούσι ή εκκλησιομαχούσι ή βλασφημούσι ή σκανδαλίζουσι ή αιρεσιολογούσι με σωρηδόν διάφορες ΔΗΜΟΣΙΕΣ είτε ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ενέργειές τους καθότι αποδεικνύεται τοις πάσι ότι πολεμούν, υποσκάπτουν και (κατα)διώκουν την Εκκλησία.

10. Άραγε, το ανακοινωθέν της ΔΙΣ έναντι του αφορισμού του Σεβ. Αμβροσίου είναι δίκαιον, έγκυρον, κανονικόν και υποστατόν;

10.1. Όχι, το ανακοινωθέν της ΔΙΣ έναντι του αφορισμού του επισκόπου της Εκκλησίας είναι άδικον, άκυρον, αντικανονικόν και ανυπόστατον.

10.2. Για ποιον λόγον άραγε;

10.3. Διότι ο θεσμός αυτός καθαυτός της ΔΙΣ εξ εκκλησιολογικής και κανονικής ιεράς Παραδόσεως είναι παράνομος-άδικος-ανυπόστατος και αντικανονικός καθότι ακολουθεί το λουθηροκαλβινικό σύστημα του Πολιτειοκρατισμού.

10.4. Διότι η ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος -προ Κορωνοϊού εποχήν- συνυπέγραψε κακόδοξα και ληστρικά αποφασισθέντα στην Ληστρική «Πανορθόδοξη Σύνοδο» της Κρήτης το 2016.

10.5. Διότι η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος -προ Κορωνοϊού εποχήν- ανεγνώρισε το αντικανονικό-άκυρο-ανυπόστατο-κακογνωμο-άδικο «Αυτοκέφαλον» των Σχισματικών της Ουκρανίας.

11. Ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος και οι εκκλησιαστικοί νόμοι του Κράτους υπερισχύουν των Ιερών Κανόνων και του Ιερού Ευαγγελίου;

11.1. Όχι, δεν υπερισχύουν, όπως προσπαθούν να μας τα παρουσιάσουν οι πανούργοι νόες, διότι η υπερίσχυσις αυτών εκπηγάζει από την αίρεση του Πολιτειοκρατισμού και διότι οι καταστατικοί χάρτες των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών και οι εκκλησιαστικοί νόμοι των κρατών τους είναι γεμάτοι από αντικανονικές διατάξεις.

12. Ο αφορισμός που επέβαλεν ο επίσκοπος Αμβρόσιος γιατί όμως είναι δίκαιος, έγκυρος, κανονικός και υποστατός;

12.1. Διότι ο αφορισμός του προέρχεται από άξιο, έμπειρο, ομολογητή, αντιαιρετικό, δίκαιο και σοφό Ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδος και διότι ο αφορισμός του συντάσσεται με το γράμμα και το πνεύμα του Ιερού Ευαγγελίου, των Ιερών Κανόνων και την Ιερά Παράδοσιν της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.

13. Τι συμβαίνει σε περίπτωση που τις επίσκοπος αφορίσει αδίκως Λαϊκόν ή Κληρικόν;

13.1. Οι αδίκως αφορισμένοι λαμβάνουν από Θεού υψηλότερον μισθόν από τον μισθόν της Ιερωσύνης καθότι ο Θεός δεν επικυρώνει τον άδικον αφορισμό και την άδικη καθαίρεση.

ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ: 

Σύμφωνα με τα προηγούμενα εν τέλει ο αφορισμός κατά Λαϊκών πολιτικών προσώπων υπό του επισκόπου Αμβροσίου είναι δίκαιος ή άδικος; Είναι έγκυρος, κανονικός, υποστατός ή μήπως είναι άκυρος, αντικανονικός και ανυπόστατος; Οι ιερές ακολουθίες και τα μυστήρια που διενεργεί είναι καθόλα έγκυρα και υποστατά και ο αφορισμός που επέβαλεν είναι άκυρος και ανυπόστατος;

ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟ: 

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη άγιε Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιε, μήπως θα έπρεπε ανάμεσα στους τρεις ευλόγως και δικαίως αφορισμένους να αφοριστούν μαζί και οι «τρεις Χάριτες» της Νεοελληνικής ΣΥΡΙΖ(α)λλοτρίωσης ο κ. Νίκος Φίλης (διότι ενθαρρύνει ΔΗΜΟΣΙΑ, εμμέσως πλην σαφώς, την απαγόρευση της Θείας Κοινωνίας εξ αιτίας περί του βλάσφημου και σατανικού λογισμού ότι δια μέσω Αυτής μεταδίδονται ιογενείς λοιμώξεις και όχι ο Υιός του Θεού;) ο κ. Αλέξης Τσίπρας και η κ. Δούρου;

Από πότε ο θεομπαίκτης, ο ημιμαθής και ανόητος κ. Ν. Φίλης δύναται να έχει γνώμη για ζητήματα που κατ΄ουσίαν δεν έχει γνώση;


Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Υ.Γ.: Όσοι προσεγγίζουν βέβαια την εν λόγω μυστηριολογική, θεολογική, κανονική, λειτουργική, ποιμαντική και πνευματική πράξιν του Μητροπολίτη Αμβροσίου με νομικά, ηθικά, κοινωνιστικά,κομματικά, πολιτικά ή πολιτειοκρατικά κριτήρια πέφτουν στην παγίδα του στείρου Νομικισμού, του επάρατου ηθικού Κοινωνισμού και απεχθούς Ηθικισμού, καθώς και του αμιγώς σατανόπνευστου Πολιτειοκρατισμού, και άρα οι αδαείς, οι εμμένοντες και επιμένοντες στην αθεολόγητη γνώμη τους αστοχούσι δυστυχώς σε πολλαπλά επίπεδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου