Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυριακή, 17 Μαΐου 2020

ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΘΕΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΣΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥ ΤΗΣ ΕΡΗΜΗΣ;



ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΘΕΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΣΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΥ ΤΗΣ ΕΡΗΜΗΣ;

Του Παναγιώτη Νούνη

«Πάλιν Ἡρῳδιὰς μαίνεται, πάλιν ταράττεται. Ὢ ὅρχημα δόλιον, καὶ πότος μετὰ δόλου! πάλιν στοχεύουσι τὸ Σπήλαιο, οἱ Ἑρημιῶτες ἀπετέμνονται, καὶ ο Ἡρῴδης ἐταράττετο» (Παράφρασις του αρθρογράφου).

Κατ΄ αρχήν να ξεκαθαρίσω πρώτον: ότι δεν είμαι αυλικός ούτε ο Νομικός Σύμβουλος της Ιεράς Μονής Σπηλαίων Αγίου Γεωργίου της Ερήμης αλλά γνωρίζω την Ιερά Μονή ως απλός προσκυνητής.

Δεύτερον: Ήταν και παραμένει η χαριτόβρυτη παρηγορία και παραμυθία των πέριξ κοινοτήτων της επαρχίας Λεμεσού (Ερήμης-Επισκοπής-Κολοσίου-Τραχωνίου κ.λπ.) -εν μέσω φασιστικού και ανόητου εγκλεισμού μας ελέω κορωνοϊού- τόπος συνάντησης φίλων και εν Χριστώ αδελφών στις ιερές Ακολουθίες της μόλις πρόσφατης Αγίας Μεγάλης Σαρακοστής, Μεγάλης Εβδομάδος και του Πάσχα.

Τρίτον: Ενώ, στα μόλις πρόσφατα τραγελαφικά γεγονότα την γνωστή σε όλους μας αποτυχημένη άλωση και βλακώδη αστυνομική επιχείρηση έναντι της Ιεράς Μονής, ο υποφαινόμενος δεν ήτο φυσικά και προσωπικά παρών στα εν εξελίξει γεγονότα, ο Υπαστυνόμος κ. Γιώργος Γεωργίου του Αστυνομικού Σταθμού της Επισκοπής με κάλεσε ιδιαζόντως για σοβαρή (;!) ανακριτική αστυνομική κατάθεση για να με κατηγορήσουν γραπτώς ώστε να μου ανοιχθεί -ως θεολόγου της Εκκλησίας της Κύπρου και φίλου της Ιεράς Μονής- ποινική υπόθεση εναντίον μου, επειδή υπεράσπισα, μέσα από τους γραπτούς φιλοσοφικούς στοχασμούς και τις θεολογικές σκέψεις μας -από τις προσωπικές διαδικτυακές σελίδες μας- τους Χριστιανούς πιστούς της Ερήμης που συναθροίσθησαν εύλογα και δίκαια «κεκλεισμένα των θυρών» στην Ιερά Μονή Σπηλαίων για την Πασχαλινή Θεία Λειτουργία ανήμερα της εορτής του Αγίου Γεωργίου.

Τέταρτον: Τα πέντε (5) κείμενα που κατέγραψε ο γράφων για την εν λόγω γελοία και ανόητη αστυνομική και ποινική υπόθεση εναντίον πιστών Χριστιανών (κληρικών-μοναχών-ιεροψαλτών-επιτρόπων, λαϊκών πιστών και θεολόγων) περί των γεγονότων της Ιεράς Μονής Σπηλαίων για τα οποία η Κυπριακή Αστυνομία μας άνοιξε ομοθυμαδόν Ποινική υπόθεση- είναι, τα αμέσως επόμενα:

1. Η ΙΕΡA ΜΟΝH ΣΠΗΛΑIΩΝ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓIΟΥ ΚΑΙ ΟΣIΟΥ ΑΝΔΡEΑ ΤΟΥ ΔIΑ ΧΡΙΣΤOΝ ΣΑΛΟΥ (ΕΡΗΜΗΣ) ΕΦΑΡΜOΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΤΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, https://apologitikaa.blogspot.com/20…/…/h-i-i-i-e-i-o-o.html

2. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΤΗΣ ΕΡΗΜΗΣ, https://apologitikaa.blogspot.com/2020/04/blog-post_42.html

3. ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ-ΛΕΜΕΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΕΡΗΜΗΣ (Καταγράφεται ως ενδεικτικό στοιχείο και με κάθε ακρίβεια το Κατηγορητήριο και η Κατάθεση του Θεολόγου Παναγιώτη Νούνη), https://apologitikaa.blogspot.com/2020/04/blog-post_26.html

4. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΠΗΛΑΙΩΝ-ΕΡΗΜΗΣ, https://apologitikaa.blogspot.com/2020/04/blog-post_43.html

5. Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΙΒΑΝ ΙΛΛΥΝ, https://apologitikaa.blogspot.com/2020/04/blog-post_34.html

Πέμπτον: Χωρίς να γνωρίζω με απόλυτη ακρίβεια ούτε δύναμαι να επιβεβαιώσω την πληροφορία, ο Ουλαμός Πρόληψης Εγκλημάτων (Ο.Π.Ε.) της Αστυνομίας Λεμεσού, συγκεκριμένα ανόητα μέλη της αστυνομίας που συμμετείχαν στην εν λόγω ανίερη προσπάθεια κατάληψις και άλωσις της Ιεράς Μονής, τους μεταδόθηκε μόλις πρόσφατα ο ιός του κορωνοϊού από κάποιον φυλακισμένο, και το τμήμα τους υπολειτουργεί ή έκλεισε. Αυτό ας το προσέξουν πολύ καλά οι αθεόφοβοι αστυνομικοί που για χάριν του μαμωνά, των εντολών, της θέσεως, των αξιωμάτων και του μισθού τους, παίζουν με πράγματα που αγνοούν και δεν επιδέχονται παιγνίδι.

Έκτον: Κατά το περίφημον ανακριτικόν έργον (εις το οποίον ο γράφων μάλιστα βοήθησε τις αστυνομικές αρχές να διορθωθεί στα σημεία και να του ξαναγράψουν το κατηγορητήριο) εναντίον μας το οποίον έλαβε χώρα εις τον Αστυνομικόν Σταθμό της Επισκοπής, οφείλω να ομολογήσω, ότι δεν τηρήθηκαν αυστηρά καθόλου οι υγειονομικοί κανόνες, καθότι χειραψίες, κεράσματα, επικοινωνίες και συνομιλίες από αποστάσεις αναπνοής έδιναν και έπαιρναν, λες και τα μέλη της Αστυνομίας είναι άφθαρτα και απρόσληπτα από ιογενείς λοιμώξεις. Δεν σκέφτηκαν διόλου την υγεία των κατηγορουμένων, δεν λήφθησαν καθόλου μάσκες και ανάλογα μέτρα, ούτε μας δόθηκε αντιμικροβιακή λοσιόν. Δηλαδή, η Αστυνομία και τα μέλη της εντός της έδρας τους, δηλαδή στο σπήλαιο της λύκαινας με τα αδίστακτα λυκόπουλά της, και σε αυτό το παραμύθι του μπαμπούλα κορωνοϊού είναι και συμπεριφέρεται υπέρ άνω του νόμου και υπέρ άνω των κρατικών διαταγμάτων. Ντροπή τους!...

Έβδομον: Πρόσεξε κανείς σας μίαν επίσημη ανακοίνωση εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού για τα τραγελαφικά γεγονότα στη Μονή Σπηλαίων; Πολύ παράξενη και παράδοξη δεν είναι η αφιλάνθρωπη και σιωπηλή στάση του «Ακτιστοφωτιστή» και «Αγίου Γέροντα» της Λεμεσού κ. Αθανασίου μετά των συν αυτώ φερεφώνων και αυλικών του;

Τέλος: Επί της ουσίας τώρα των εκκλησιαστικών νέων της ημέρας. Ένας φίλος εκ του χωριού της Ερήμης και αυλικός φίλος της Ιεράς Μονής Σπηλαίων μου απέστειλε εύλογα το επόμενο άκρως καταγγελτικό και απαράδεκτο δημοσίευμα, καταγγελίες και πάλιν εναντίον της Ιεράς Μονής Σπηλαίων, για το οποίο δεν μπορώ να παραβλέψω και να μη γράψω 2-3 ίσως λογικές σκέψεις και αντιρρήσεις μου κατά των κατηγοριών.

Το νέο δημοσιογραφικό κατηγορητήριο, συνδυάζεται άκρως αποτυχημένα και σκόπιμα, με την προ 2-3 εβδομάδων τραγελαφική υπόθεση περί της αλώσεως της Ιεράς Μονής από την Αστυνομία και τους χωρικούς ή κάτοικους πιστούς Χριστιανούς των πέριξ κοινοτήτων να σπεύδουν στη Μονή και να καταδιώκουν και να εκδιώκουν τα μέλη της. Γιατί συνδυάζονται τα ασυνδύαστα; Γιατί ανοηταίνουν επί μακρόν οι ανόητοι; Για να απομονώσουν και να στοχοποιήσουν μιαν ευλογημένη κοινότητα;

Το εν λόγω κατηγορητήριο απλά έχει ως εξής:

1. Κτισμένο σε τ/κ γη χωρίς πολεοδομική ή άλλες άδειες.

2. Παρανομίες και αυθαιρεσίες σε μοναστήρι της Ερήμης.

3. Παρανομίες και αυθαιρεσίες στο Μοναστήρι της Ερήμης που ΠΡΟΦΑΝΩΣ διαπράχθηκαν με την ανοχή και τις ευλογίες κρατικών υπηρεσιών και εκκλησιαστικών φορέων.

Αγνοώ παντελώς αν ισχύουν ή δεν ισχύουν οι προηγούμενες δημοσιογραφικές καταγγελίες της «ΧΑΡΑΥΓΗΣ» μετά των συν αυτώ φερεφώνων της, ενώ δεν έχω καμμίαν εξειδίκευση στον χώρον της επιστήμης της Αρχαιολογίας.

Πού ακριβώς όμως θέλω να εστιάσουμεν;

Το τρίτο (3) σημείο όμως, μοιάζει με ένα εμβόλιμο, επαναληπτικό και αυθαίρετο συμπέρασμα, καθότι η λέξη «προφανώς» μας ανάγει ιδιαζόντως στον χώρο της φαντασιοπληξίας, της δαιμονοπληξίας και της εικοτολογίας του αρθρογράφου και των μαστόρων του.

Αν όλα έγιναν με την ευλογία και την ανοχή Κράτους και Εκκλησίας, πού εν το κακό; Ο στείρος Νομικισμός και Ηθικισμός και των αθέων του ΑΚΕΛ κ.ά. πολιτικών κομμάτων δεν προάγουσι την αλήθεια και την αληθεύουσα δημοκρατία και ευδαιμονία των πολιτών της νήσου Κύπρου.

Διεπράχθησαν πράγματι, παρανομίες και αυθαιρεσίες στην Ιερά Μονή Σπηλαίων με την ανοχή και ευλογία του Κράτους και της Εκκλησίας;

Δηλαδή, η συνεργασία Κράτους και Εκκλησίας ερμηνεύεται -προφανώς απο αθέους- ως παρανομία και αυθαιρεσία;

Αυτά τα οποία είναι προφανή στον εν λόγω δημοσιογράφο και τους ανόητους καταγγέλοντες την Ιερά Μονή θα πρέπει μάλλον και να μας παρουσιάσουν εκείνα τα ακλόνητα αποδεικτικά τεκμήρεια και πειστήρια, ότι πράγματι οι Κρατικές Υπηρεσίες της Κυπριακής Δημοκρατίας σε συνεργασία με Εκκλησιαστικούς φορείς (άραγε ποιους εκκλησιαστικούς; Την Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού υπονοούν; Προφανώς! Γιατί άραγε δεν πάνε να την ερωτήσουν;).

Βέβαια, άραγε το πρόβλημα τους ποιον ακριβώς είναι;

Το πρόβλημα των αθέων και αντιχρίστων δημοσιογραφούντων (αφού στο κατηναριό ενέχεται κυρίως η εφημερίδα των ΑΚΕΛυκών «ΧΑΡΑΥΓΗ» ) είναι το επίπλαστο και ανόητο ψευδο-αίτημα του χωρισμού και διαζυγίου της Εκκλησίας της Κύπρου με την Πολιτεία.

Αίτημα, παντελώς ξενόφερτο και τεχνητό, καθότι η Εκκλησία της Κύπρου δεν έχει παντρευτεί ποτέ της την Κυπριακή Δημοκρατία. Ούτε συνέβη μυστικά και ανεπίσημα το ανάποδο. Συνεπώς ποιο το νόημα τέτοιου κουτοπόνηρου αιτήματος; Πέραν τούτου, αυτή η σκόπιμη διαβολή μιας ολόκληρης κοινότητας, με πρόσχημα την Ιερά Μονή Σπηλαίων, καθώς και με άλλες παρόμοιες ενέργειες του Αρχιεπισκόπου Κύπρου στην Γεροσκήπου κ.ο.κ., δεν υφίσταται κανένα σοβαρό ή παρόμοιο έρεισμα στην εθνική μας παράδοση, ούτε εξυπηρετεί καμμία αναγκαιότητα, πλην του να διασπαρεί στις καρδιές των Κυπρίων η διχόνοια μεταξύ κοινοτήτων και πιστών, η αθεΐα και το ασίγητο μίσος προς την Εκκλησία.

Η εν λόγω απεχθής ενέργεια των αθέων και αντιχρίστων κυπραίων ΑΚΕΛυκών της «ΧΑΡΑΥΓΗΣ» μετά των συν αυτώ φερεφώνων της είναι μια πράξη παντελώς ανόητη, γραφική, δαιμονική, ιταμή, καθότι το πονηρό αίτημα του χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας αποτελεί ιδεοληπτικό κατάλοιπο της αθεΐας του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού ή αν θέλετε Σιωνιστικού Διασκοτισμού, ο οποίος απέτυχε παταγωδώς σε όποιες χώρες επεβλήθηκεν.

Ποια είναι τώρα τα όρια Εκκλησίας και Πολιτείας;

Κατά τον Ιερό Χρυσόστομο, κάθε αρχή θα πρέπει να ενεργεί μέσα στα κανονικά όρια της αποστολής της. Αυτό είναι απόλυτα σαφές και στον έχοντι ολίγη εξυπνάδα και μυαλό κουνουπιού.

Οι ρόλοι τους είναι καθαρά διακριτοί και ο θεσμός της συναλληλίας είναι ιερός, παραδοσιακός, πετυχημένος, δώρον Θεού, και άρα η ενίσχυση της συνάλληλης σχέσεως Εκκλησίας και Πολιτείας είναι χρήσιμος και αναγκαίος για τους πολίτες-πιστούς Χριστιανούς.

Όποιος υποσκάπτει αυτόν τον ρόλο που εκπηγάζει από την Ρωμηοσύνη μας, είναι απλά βρωμιός και όχι Ρωμηός, Νεογραικός και Γραικύλος καθότι υπηρετεί αμιγώς την βρωμιοσύνη των αφεντικών του.

Αν λόγου χάριν η Εκκλησία της Κύπρου και το Κυπριακό Κράτος συνεργάζονται αρμονικά για το συμφέρον των πολιτών-πιστών Χριστιανών της Κ.Δ. σε διάφορα επίπεδα όπως για ζητήματα παιδείας, επιχειρηματικά-οικονομικά, για κτίσιμο Ιερών Μονών και Ιερών Ναών, αυτό θεωρούμε ότι δεν είναι λόγος για δημοσιογραφική κατάκριση και κατινίστικη μομφή, αλλά μάλλον είναι σημαίνων αποδεικτικός λόγος, ότι η Εκκλησία και η Πολιτεία συμπορεύονται καθότι αμφότεροι επιθυμούσι την συνεργασία και ότι η σχέση τους διέπεται από την αμοιβαία συναλληλία, κατά το αρχέτυπο σχέσεων της βυζαντινής συναλληλίας , όπως ακριβώς διενεργείτο επαρκώς στο ιστορικό πλαίσιο έντεκα ολόκληρων αιώνων στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία με το κέντρο της την Νέα Ρώμη, την Κωνσταντινούπολιν.

Αυτήν την συνάλληλη και συνεργειακή σχέση βέβαια, την ζηλεύουν, την κατακρίνουν και την φθονούν μόνον οι άθεοι και άπιστοι αιρετικοί πολίτες της Πολιτείας γι΄αυτόν τον λόγο αδιακρίτως, αηθώς, κακεντρεχώς και χωρίς ουσιαστικό και ωφέλιμο λόγο κατακρίνουν ΑΝΟΗΤΑ και ΔΟΛΙΑ αρχές θεσμούς και εξουσίες, αφού εξυπηρετούν καθαρά και ξάστερα τις ιδεοληψίες τους και τις δόλιες σκοπιμότητες των κομμάτων τους που γλύφουν και υπηρετούν τον πατέρα του ψεύδους.

Οι υιοί του Φωτός, οι πιστοί Χριστιανοί κάτοικοι της Ερήμης-Επισκοπής και Κολοσίου και των πέριξ άλλων κοινοτήτων, οι Χριστιανοί πιστοί-πολίτες της Κύπρου, καλούνται όπως αγκαλιάσουν με κάθε τρόπο την Ιερά Μονή Σπηλαίων, καθότι βάλλεται και διασύρεται διαβολικώς πανταχόθεν από τους υιούς του σκότους, πράγμα που σημαίνει ότι κάτι το καλό και θεάρεστον διενεργείται εκεί.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου