Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ «ΧΑΡΑΥΓΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΑΙΩΝ-ΕΡΗΜΗΣ



ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ «ΧΑΡΑΥΓΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΑΙΩΝ-ΕΡΗΜΗΣ

(ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΥ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ κ. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΑ)

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva σε χαιρετώ..Είμαστε διαδικτυακοί φίλοι εδώ κ μερικά χρόνια κ σε παρακολουθώ με τις όμορφες αναρτήσεις!Αν ήμουν στη θέση σου θα αποφευγα τις οποίες ασυναρτησίες του Νουνη και εγώ λέω ντροπή του για τις αναφορές σε αθεο κράτος μακαριστού Καταστροφκια ..Θέλει να λέγεται και θρησκευόμενος ο κύριος αυτός? Όσον αφορά τι θέμα της Χαραυγής φαίνεται ότι αληθεύει..το άθεο κράτος πριν 7 χρόνια είμαι σε εκκλησίες? Κατάργησε γιορτές? Άγγιξε στη τεράστια περιουσία της Εκκλησίας? Λυπουμαι αλλά μην φιλοξενεί στο τοίχο σου αργειους όπως λέει και αυτός..ντροπή του μισιημου θεολόγος να αποκαλεί το Χριστόφια καταστροφκια αυτα!

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Χαίρε Μαρία μου καλημέρα. Όντως διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό του κ. Χριστόφια κατ' αυτόν τον τρόπο. Νοουμένου ότι κοινοποιούμε άρθρα από διάφορες εφημερίδες και ιστολόγια, είναι αδύνατον να αποφύγουμε προσωπικές "τοποθετήσεις". Μας αρέσει όμως να τα μελετάμε για να διαφωνούμε ιστορικοφιλολογικά και κριτικά αλλά και για να παίρνουμε ως μέλισσες όσα χρήζουν μελέτης και έρευνας. Και το σημείο εδώ είναι αλλού. Το κλειδί είναι ο νομικός όρος, γνωστός και στους αρχαιολόγους, που λέγεται "χρησικτησία". Εκεί εντοπίζω και τις αστοχίες της εν λόγω εφημερίδας. Καταλαβαίνω όμως τις ενστάσεις σου και έτσι για να μην επαναλαμβάνομαι και για να έχω το δικαίωμα σε απολογία, σε παραπέμπω πιο πάνω σε όσα έγραψα στο κ. Τουφεξή. Εκεί είναι και η θέση μου η οποία διαφωνεί και με την ΧΑΡΑΥΓΗ και με τους αντιπάλους της. Διαβάσε τη σε παρακαλώ για να με καταλάβεις. Να σαι καλά, ευχαριστούμε για το σχόλιο, καλή συνέχεια.

Παναγιώτης Νούνης: Αγαπητή κ. Μαρία Ρωτή Χριστός ανέστη χαρά μου! Να σας ευχαριστήσω για την όποια αρνητική ή θετική κρίση εκφράζετε γραπτώς και δημόσια έναντι των γραπτών τω όντι ασυναρτησιών μου και να σας επισημάνω με αγάπη ότι τα σχόλια εντός του ιστολογίου μας και του προφίλ μας είναι ανοικτά για αυτόν τον λόγο. Μπορείτε να κοπιάσετε είτε στο ιστολόγιό μας είτε στο προφίλ μας για να εξασκηθείτε στον γόνιμο διάλογο και στην ανταλλαγή λογικών επιχειρημάτων. Καλόν θα είναι να επιχειρηματολογείτε λογικά, όχι μόνον να χαρακτηρίζετε από εμπάθεια και στείρο συναισθηματισμό. Σας επιβεβαιώνω μάλιστα, ότι καλώς ή κακώς πράγματι ενίοτε γράφω και ασυναρτησίες ολκής, ώστε να μην μπαίνετε καθόλου στον κόπο να με διαβάζετε, αλλά αν επιμένετε να το κάνετε σας προειδοποιώ ότι δεν φέρω ουδεμία ευθύνη για την πνευματική και διανοητική σας ασφάλεια. Να απαντήσω και στα ρητορικά ερωτήματά σας: όχι δεν είμαι θρησκευόμενος, δεν ακολουθώ θρησκείες ούτε και επιθυμώ να είμαι τέτοιος. Είμαι απλά ένας μελετητής ή ερευνητής των Θρησκειών, δηλαδή Θρησκειολόγος, αν ξέρετε δηλ. τι ακριβώς αυτό σημαίνει. Βέβαια λέτε αλήθεια ότι είμαι «μίσιη μου» (=τάχα μου) Θεολόγος. Οποιος έχει ένα πτυχίο Θεολογίας, δεν τον κάνει ούτε Θεολόγο ούτε Θρησκειολόγο. Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.

Σαββας Τουφεξης: Οφθαλμό αντί οφθαλμού ότι κάμνουν οι Τούρκοι παράνομα να καμνουμε και εμείς που υποτίθεται είμαστε νομοταγείς? Ναι μέρος οικοδομής ειναι τουρκοκυπριακή περιουσία το παραδέχεται ο προϊστάμενος της υπηρεσίας για τές τουρκικές περιουσίες που είναι το κακο να φανεί η αλήθεια? Σε αυτο το κράτος δικαίου δεν πρέπει όλοι να ειναι δίκαιοι αλλα και να φενουντε .Ο Χριστός δεν εχει ανάγκη απο κανένα να παρανομεί στο όνομά του γιατι και η παρανομία ειναι αμάρτημα.. ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα..

Giannis Savva: Γεια σου Σάββα, καλημέρα. Βεβαίως όχι, συμφωνώ και προσυπογράφω όσα έγραψες. Παρέλειψες όμως, ίσως από κεκτημένη ταχύτητα, την παράγραφο-σημείο του κειμένου. Αν χάσουμε το σημείο πολλά μπορούν να ειπωθούν, ένθεν κακείθεν. "Τα τζαμιά της Επισκοπής και αλλού, ....μήπως στο εσωτερικόν τους ΔΕΝ είναι αρχαίες ορθόδοξες Εκκλησίες με σωρηδόν τοιχογραφίες και αγιογραφίες; Και όμως, τα συντήρησαν ως τζαμιά ως ένδειξη «μεγαλοκαρδίας» και «αγαπισμού»..." είναι το σημείο μας. Αν η τότε κυβέρνηση δέχτηκε κάτι τέτοιο, ορθά από πολιτική και ανθρωπιστική άποψη, αφού βασίστηκε στο ανθρώπινο και ιστορικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της "χρησικτησίας" (νομικός ο όρος) από μεριάς των Τουρκοκυπρίων, οι οποίοι πλέον και από καιρό χρησιμοποιούσαν τους ναούς αυτούς ως τζαμιά, ομοίως το ίδιο δικαίωμα πρέπει να επικαλεστεί και η μονή. Αφού υπήρξε οικονομία, και πολύ καλώς για τους αλλόδοξους αδελφούς μας, βασισμένη στο διεθνές κατοχυρωμένο δικαίωμα της "χρησικτησίας" δεν κατανοώ γιατί δεν μπορεί να γίνει το παρόμοιο και εδώ. Ουδεμία σχέση έχει με παρανομία όπως λες, ούτε από τη μια μεριά ούτε από την άλλη, αντιθέτως βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τη Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Εκτός και αν από προσωπική ευαισθησία επί του θέματος θα θέλατε δύο μέτρα και σταθμά. Δεν μιλώ για τις παράνομες καπηλεύσεις του ΕΒΚΑΦ, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ομοιάσουμε σε αυτή τη τακτική της σαλαμοποίησης. Για τα απλά μιλάμε. Και αν κάποιοι όντως από αγαπισμό θέλουν δύο μέτρα και δύο σταθμά, τότε δε μιλάμε για εχθρούς της "πατρίδας" όπως λεν καταχρηστικά τα εθνίκια αλλά για εχθρούς των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, τουτέστιν του ιδίου του Ανθρώπου. Και είμαι πέραν για πέρα σίγουρος ότι δε θα ήθελες να ομοιάσουμε μιας τέτοιας κατάστασης, που θα ήταν για μένα μακράν χειρότερη της κατάστασης που περιγράφεις. Καλή συνέχεια

Giannis Savva: Επομένως και εν κατακλείδι, ντροπή σε αυτή την εφημερίδα για τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα και όχι γιατί όπως λες "γράφει την αλήθεια" (γι'αυτό θέλουμε τις εφημερίδες άλλωστε). Δηλώνει άγνοια του θέματος και βεβιασμένη κριτική κάτι που στη καλύτερη λέγεται δημοσιογραφική αστοχία (και εφόσον ισχύουν βέβαια από-δεικτικά τα όσα αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα) ή απόκρυψη πραγμάτων που γνωρίζει ήδη ο συντάκτης, κάτι που δηλοί εμπάθεια, και που στην χειρότερη λέγεται κίτρινος τύπος. Κρίμα πραγματικά για την ΧΑΡΑΥΓΗ. Εγώ ως παλαιός αναγνώστης τους, ως αρχαιολόγος πρώτα, ως αρθρογράφος εφημερίδων έπειτα και ως Κύπριος πολίτης τελικώς, μόνο ντροπή μπορώ να νιώθω όταν γίνονται τέτοιες αφελείς συγκριτολογίες. Ευελπιστώ πάντως ότι ήταν αστοχία και όχι εμπάθεια. Οπερ έδει δείξαι

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva ποτε η χαραυγή ήταν κίτρινος Τύπος? Γιατί ο δημοσιογράφος έχει εμπάθεια? Έτσι κατέβηκε του δημοσιογράφου να δείξει την εμπάθεια του

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Δεν είπα έχει εμπάθεια αλλά δύο τινά συμβαίνουν. Αυτό έγραψα, νομίζω το συντακτικό μου είναι καλό, ξαναδες τα σε παρακαλώ μαζί με το σχόλιο που έγραψα μόλις τωρα

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Η υποθετική πρόταση ονομάζεται ακριβώς έτσι γιατί εισάγει υπόθεση. Το δε διαζευκτικό ή σημαίνει διαχωρισμό αλλά είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζεις

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva βάσει των λεχθεντων του Ματθαιοπουλου από το τμήμα διαχείρισης τουρκοκυπριακων περιουσιών ..εν τζιε κστεβηκε της αθεης Χαραυγής να βγάλει είδηση.

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Εγώ το πιο πιθανόν το τοποθετώ στην άγνοια του συντάκτη και στη βεβιασμένη ταχύτητα που απαιτείται για να γραφτεί και να δημοσιευτεί ένα άρθρο, γνωστό αρνητικό φαινόμενο στους κύκλους της Δημοσιογραφίας

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva θέλω και σχόλιο του φίλου σου Νουνη περί άθεου κράτους του Καταστροφκια διότι μόλις τι διάβασα ανέβηκε τι αίμα στο κεφάλι μου κ ο κύριος αυτός εν της Εκκλησίας

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva και κακώς εσύ του ανέβασες τέτοιο λεκτικό το οποίο θα επρεπε να πεις ότι δεν συμφωνείς..Εσύ ειδικά δεν συμμερίζεσαι ηλίθιες εκφράσεις όπως αυτή

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Πάλι δεν είναιν εκεί το ζητούμενο. Δεν ερεύνησα τα αρχεία ακόμα, όπως και θα κάνω, αλλά εξάλλου το όλο συλλογικό σκεπτικό μου άνωθεν ξεκίνησε θεωρώντας την είδηση αληθή. Ετσι ξεκινά η απάντηση μου. Αρα δεν ενίσταμαι για την αλήθεια της είδησης, όπως εξήγησα, αλλά για τον τρόπο χειρισμού και στο κείμενο-σημείο του κ. Νούνη, το οπόιο ως αρχαιολόγους μας αφορά και είναι κυρίως ο λογος που το κοινοποίησα. Ατυχής στη καλύτερη η έκφραση που χρησιμοποιεί, έχεις δίκιο, δεν τη συμμερίζομαι, δικαίωμα του όμως να έχει και πολιτική πεποίθηση. Δεν το έγραψα εγώ όμως. Ούτως ή άλλως, όσο περνά ο ιστορικός χρόνος, φαίνονται πολλά πράγματα που έκανε ο μακαριστός κ. Χριστόφιας να ήταν στη σωστή κατεύθυνση. Τέλος πάντων, η ΧΑΡΑΥΓΗ είναι το ζητούμενο και όχι οι πρόεδροι της Δημοκρατίας.

Παναγιώτης Νούνης @Μαρία Ρωτή Περί του μακαριστού πρώην ΠτΔ κ. Δημήτρη Χριστόφια (άλλος μεγάλου Καταστρόφια της νήσου Κύπρου): να επισημάνω ότι εν όσο ήτο εν ζωή ο μακαρίτης ο γράφων του εξασκούσε λελογισμένη κριτική. Ευχόμαστε οι οικείοι, οι φίλοι του, το αντίχριστον κόμμα του, οι άθεοι συνεργάτες του να κάμνουσι τα κόλλυβα για την ψυχούλα του, διότι τα έχει ανάγκη, και οι πιστοί Χριστιανοί οπαδοί του ΑΚΕΛ και όχι μόνον ας ευχόμεθα για την αιώνια σωτηρία του. Από την θεσμική μου ιδιότητα ως Θεολόγου της Εκκλησίας της Κύπρου, του διενεργήσαμε θεολογική κριτική είτε γραπτή είτε προφορική καθότι ως άθεος πολιτικός ήταν συστηματικά ή σφόδρα ελεϊνός κατήγορος και άθλιος συκοφάντης της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας μας καθότι ήταν μέχρι μυελού των οστέων του ένας άθεος Μαρξιστής και μικρός αντίχριστος της σειράς. Μάλιστα αν καλώς ενθυμούμεθα όλοι, έσπευσε να μας κουβαλήσει τον μέγα Αντίχριστο και θρησκευτικό ηγέτη της θρησκευτικο-πολιτικής παρασυναγωγής του Βατικανού, τον πάπα της Ρώμης, για να μας βοηθήσει τάχα μου πολιτικά στο Ζήτημα του Κυπριακού. Πολιτικές αφελείς ενέργειες αθέων και αντιχρίστων που στηρίζουν τις ελπίδες του επάνω σε άλλους αντίχριστους και αθέους ηγετίσκους. Δυστυχώς, ο μακαριστός κατά την γνώμη μου φέρει επάξια τον προσωνύμιο τίτλο ο κ. Καταστρόφιας, αφού προσπάθησε ανεπιτυχώς να αποδομήσει την πίστη των ορθοδόξων Χριστιανών, να προσβάλλει την Εκκλησία της Κύπρου με δημόσιες δηλώσεις του, αφού ως γνωστόν ήταν γνήσιος εκκλησιομάχος και φανατικός άθεος πολιτικός ταγός. Συνεπώς, το ερώτημα που τίθεται στην σκέψη κάθε λογικού και ευσεβούς πιστού είναι, όποιος Χριστιανός υποστηρίζει τον κ. Κατστρόφια άραγε τι είδος Χριστόν φέρει; Φέρει μέσα του τον Θεάνθρωπο Χριστόν ή τον αντί-Χριστόν;

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Δεν ήταν "άθεο¨το κράτος του κυρίου Χριστόφια. Αν θα έβαζα τέτοιο χαρακτηρισμό, που τον αποφεύγω θα ταίριαζε μάλλον γάντι στο κράτος του κ. Αναστασιάδη.

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva θα δείξει αν έχει δίκαιο η χαραυγή στο άρθρο της ..Όσο για το άθεο κράτος που επικαλείται αν έλειπαν οι αριστεροί του ΑΚΕΛ οι εκκλησίες θ ήταν άδειες και το εννοώ ..

Giannis Savva: Μαρία Ρωτή Σκαρπάρη Συμφωνώ. Εξάλλου οι πιστοί Χριστιανοί ΔΕΝ έχουν κομματική ταυτότητα, κι αν έχουν μπαίνει δεύτερη, όπως κομματική ταυτότητα δεν έχουν ούτε οι διώκτες τους.

Μαρία Ρωτή: Giannis Savva Καλή συνέχεια..μπήκα στο διάλογο για να κριτικαρω τη αναφορά του Νουνη ..Όσο για τη Χαραυγή που δεν είναι κιτρινη φυλλάδα αν έπεσε σε ατόπημα θα ζητήσει συγγνώμη πράγμα που δεν το κάνουν οι πραγματικές κίτρινες..

Παναγιώτης Νούνης Υστερόγραφον: Θεωρώ ότι ο Μαρξισμός και Κομμουνισμός είναι ιδεολογικό κακέκτυπον και αντιγραφή του Ιερού Ευαγγελίου, αν και ο Κομμουνισμός και Μασονισμός γεννήθηκαν από την ίδια και αυτή μήτρα την Αγγλική σέκτα των Λολλάρδων. Συνεπώς, ίνα μη παρεξηγηθώ, είναι γεγονός ότι τα πυρά μου στοχεύσουσι κυρίως την ηγεσία του ΑΚΕΛ καθότι είναι εκ πεποιθήσεως άθεοι, αντίχριστοι και εκκλησιομάχοι, ενώ η μάζα των οπαδών του ΑΚΕΛ είναι κατά κόρον ορθόδοξοι Χριστιανοί ή άθεοι. Ως θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου έχω την θεσμική υποχρέωση να επισημάνω στα μέλη του ΑΚΕΛ και του κάθε άλλου δεξιού ή κεντρώου πολιτικού κόμματος, ότι οι ορθόδοξοι Χριστιανοί ακολουθούμεν το Ιερό Ευαγγέλιο και τον Καλόν Ποιμένα Θεάνθρωπο Χριστόν, ακολουθούμε την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία και του αγίους Πατέρες μας, και όχι τους αντίχριστους και άθεους πολιτικούς των κομμάτων, είτε αυτοί είναι άθεοι είτε θεϊστές Καταστρόφιες της Πίστης των ιερών και των οσίων μας.


Επιμέλεια του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής
Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου