Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

Ο ΑΝΤΙ-ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΝΟΪΟΥ



Ο ΑΝΤΙ-ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΝΟΪΟΥ

Γράφει ο Γιώτης Θάσιος

Σκεφτόμουνα για τίτλο «ο αντι-δεκάλογος του γυφτο-κωλονοϊού» αλλά νομίζω θα ήταν μακροσκελής και σύνθετος. Το άρθρο που παραπέμπω είναι του κ. Μανώλη Κέλλη, καθηγητή ΜΙΤ, καταγράφει τις δέκα εντολές για να προφυλαχθούμε από τον Νο1 αόρατο κίνδυνο της ανθρωπότητος.

Αντιγράφω, μέσα σε εισαγωγικά τις επόμενες προκείμενες προτάσεις και απόψεις του καθηγητού, όπου οι αριθμοί εντός της παρενθέσεως σηματοδοτούν τα γραφθέντα του κύριου καθηγητού, ενώ οι ανάλογοι ή αντίστιχοι αριθμοί χωρίς παρενθέσεις είναι η κριτική μου στα διάφορα σημεία:

Λέει ο καθηγητής: «Ενεργήστε με γνώμονα την λογική, μειώστε στο ελάχιστο την εξάπλωση για να προστατεύσετε τους άλλους, απολαύστε τον χρόνο με τους αγαπημένους σας. Ενεργήστε σαν να είναι πανδημία, έτσι ώστε να μην τη δείτε να συμβαίνει».

Σε ποια εγχειρίδια της Λογικής ή έστω της κοινής λογικής, ορίζεται να συμπεριφερόμαστε για τις ιώσεις ωσάν να είναι πανδημία; Τούτο είναι επιστημονική και λογική άποψη; Χωρίς να υφίσταται πανδημία, να συμπεριφέρονται τα κράτη ωσάν να έχουν πανδημία; Μήπως αυτό καλλιεργεί υποδόρια τον πανικό και την φοβία. Δεν μπορώ να δεχτώ στην ολότητά της την εν λόγω άποψη, αλλά ούτε και να την απορρίψω στα σημεία.

Γράφει εξ αρχής: «(1) Ο ιός εξαπλώνεται ασυμπτωματικά. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να τον έχετε ήδη κολλήσει και να τον μεταδίδετε χωρίς να το ξέρετε. Για να περιορίσουμε αυτήν την εκθετική εξάπλωση, παρακαλώ μειώστε στο ελάχιστο μεγάλες συναθροίσεις, ταξίδια, χειραψίες, αλλά και την επαφή με το πρόσωπό σας».

1. Ο ιός μπορεί να εξαπλώνεται ασυμπτωματικά, αλλά δεν είναι συμπτωματική η εμφάνισή του. Εικάζω, χωρίς να είμαι ειδικός, ότι καθημερινά ο άνθρωπος κολλάει και μεταδίδει σωρηδόν ιούς και μικρόβια. Η τάση αυτή νομίζω, παντελώς συμπτωματικά, ότι μας οδηγεί στον ιδεοψυχαναγκασμό της υπερφίαλης μικροβιοφοβίας και ιοφοβίας. Τι σημαίνει άραγε να μειώσουμε στο ελάχιστο την επαφή με το πρόσωπό μας; Να αυτο-αποκεφαλιστούμε ή να μην ακουμπάμε το πρόσωπό μας; Να μην έχουν οι άλλοι επαφή με το πρόσωπό μας; Γιατί; Όλα αυτά εννοούνται και για τους οικείους και φίλους μας; Διότι η επιστημονική λογική υπονοεί και νομίζει, (αυτός είναι επιστημονικός συλλογισμός;) ότι άπαντες είναι φορείς του ιού μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου;

Προχωρεί ο καθηγητής και στην επόμενη προσωπική γνώμη του: «(2) Ο κύριος λόγος που οι αριθμοί παγκοσμίως έχουν μείνει χαμηλά, ειδικά στην Κίνα, έχει να κάνει με την επιστήμη: είναι ο εντοπισμός, η αναγνώριση, τα πειράματα, ο βαθμός ετοιμότητας και τα δρακόντεια μέτρα. Χωρίς όλα αυτά, θα μετρούσαμε εκατομμύρια θανάτους, μόνο σε κινέζικο έδαφος, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα».

2. Θα ήθελα να μάθω, αν η εμφάνιση του κωλονοϊού στην Κίνα άραγε «έχει να κάνει με την Επιστήμη»; Δηλαδή, πράγματι, δημιουργήθηκε σε επιστημονικά εργαστήρια ως βιοχημικό όπλο ή μήπως κατά λάθος εμφανίστηκε; Όλως παραδόξως, ειδικοί θαυμάζουν την ταχεία μετάδοσή του, αλλά παράλληλα εμείς θαυμάζουμε για την ταχεία δημιουργία του αντιδότου.

Εξάπαντος πλέον η Επιστήμη, μέσω των διακόνων της, σπέρνει το δηλητήριο του φόβου, όπως άλλωστε έπρατταν και πράττουν οι Θρησκείες, ώστε να ελεγχθεί και να μαντρωθεί η ανθρωπότητα.

Πιο αναλυτικά σ΄αυτό το σημείο τι ακριβώς εννοώ;

Δεν είναι εκτός πραγματικότητας, ότι, η Επιστήμη δημιουργεί τέτοιου είδους βιοχημικά όπλα, τα οποία παρατηρούμε στις πολεμικές συγκρούσεις της τρέχουσας και παρελθοντικής ιστορίας. Όπου ανέκαθεν οι βιοχημικοί πόλεμοι «ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ». Είδαμε βέβαια την Επιστήμη και τα βιοχημικά όπλα της, πώς εξολόθρευσαν τους Εβραίους και άλλους λαούς επί Ναζισμού. Οι θάλαμοι αερίων και το τοξικό αέριο, είναι επινόηση της Επιστήμης, που αν δεν κάνω λάθος, ο εμπνευστής επιστήμων έλαβε και το Νομπέλ. Είδαμε την επιστήμη με τα πυρηνικά όπλα της πώς εκκαθάρισε εκατομμύρια Ιαπωνέζων μέσα σε 2 ημέρες και απειλεί εκβιαστικά ολόκληρο το σύμπαν. Είδαμε την επιστήμη, πώς εξολοθρεύει την Ανθρωπότητα στην Συρία κ.α. Όλα αυτά κύριε καθηγητά, να μου επιτρέψετε να πω ότι αναντίρρητα και έχουν να κάνουν με την Επιστήμη και τους διακόνους της.

Δογματίζει και μας ορίζει ο πτωχοαλαζών καθηγητής: «(3) Μη γελάτε με τον ιό: (α) ο ρυθμός εξάπλωσής του είναι πολύ χειρότερος από την γρίπη, (β) η θνητότητα είναι πολύ χειρότερη από την γρίπη, (γ) η έμφυτη ανοσία μας είναι σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο απ’ ότι έναντι της γρίπης, (δ) σε αντίθεση με την γρίπη, δεν υπάρχουν εμβόλια, (ε) η ασυμπτωματική του εξάπλωση συνεπάγεται ότι δεν μπορούμε να την περιορίσουμε ζητώντας από τον κόσμο να μείνει σπίτι. Μικρές διαφορές στην εκθετική εξάπλωση μπορούν να μετατρέψουν 10.000 θανάτους σε 50 εκατομμύρια, γι’ αυτό μην υποτιμάτε την κατάσταση».

3. Σκέφτομαι, τις τελευταίες ημέρες ότι μπήκαμε σε άλλους παράδοξους και ασυνήθιστους ρυθμούς: Μη ακουμπάτε τους άλλους, μη κάνετε χειραψίες, μη κυκλοφορείτε δημόσια, μη συναθροίζεστε πολλά άτομα μαζί, μη ταξιδεύετε, μη ανταλάζετε σάλιο ή άλλα υγρά, μη κοινωνείτε από το ίδιο κουτάλι, μη εκκλησιάζεσθε, μη αφήσετε την Εκκλησιά να κάνει λειτουργίες, μη το ένα, μη το άλλο... Αυτά όλα τα μη, τις σωρηδόν απαγορεύσεις και τον Δεκάλογο των θείων Εντολών της Παλαιάς Διαθήκης, σήμερα, τα μέμφονται ουκ ολίγοι εξυπνάκηδες, για να έρθουν να υποκύψουν έπειτα δουλικά και υποτακτικά, σχεδόν τυφλά, σε άλλου είδους δεκαλόγους, τους δεκαλόγους της γυφτιάς, τον δεκάλογο του ιδεοψυχαναγκασμού, τον δεκάλογο του αγελαίου πνεύματος, τον δεκάλογο της θεάς Επιστήμης.

Και αν μερικοί ορθόδοξοι Χριστιανοί και άλλοι, ωραίοι τρελοί και παλαβοί της ανθρωπότητας, γελούν, εμπαίζουν, περιγελούν, απαξιώνουν, τον κωλονοϊό που τρομάζει τα όνειρα των μεγάλων ανθρώπων, αυτή η στάση τους άραγε τι να σημαίνει; Και εκείνη η πρόταση «η θνητότητα είναι πολύ χειρότερη από την γρίπη» δηλαδή, τι ακριβώς θέλει να πει ο ποιητής; Τι ακριβώς σημαίνει «η θνητότητα είναι πολύ χειρότερη»; Υπάρχει λίγη ή πολύ χειρότερη, θνητότητα; Πού ακριβώς είναι το πρόβλημα στην πρόταση; Γλωσσικό; Εννοιολογικό; Επιστημονικό; Η πρόταση είναι α-νοησία. Τέτοιες α-νοησίες (=ασυναρτησίες ή χωρίς νόημα) ολκής γράφουν οι επιστήμονες και άντε να τους λάβεις μετά στα σοβαρά. Η χρησιμοποίηση των λέξεων «πολύ χειρότερη» γίνεται εις διπλούν σκόπιμα. Είτε για να προφυλάξει είτε για να τρομοκρατήσει. Εξάπαντος μέσα από ακραία σενάρια επιστημονικής φαντασίας με μερικά «μπορεί» και «μη» σπέρνει με το γάντι τον πανικό και τις ψυχολογικές φοβίες.

Το μόνο σίγουρο, είναι, ότι δεν υποτιμά κανείς την κατάσταση, όταν ξέρει αναμφίρηστα ότι η Επιστήμη κάνει τα πάντα για να χειραγωγήσει τον άνθρωπο.

Γράφει: «(4) Μη φοράτε μάσκα προσώπου. Συγκεντρώνει τα μικρόβια που στη συνέχεια απλώνονται στο πρόσωπό σας, στο σπίτι σας, αλλά και στους αγαπημένους σας, όταν θα την βγάλετε. Αν έχετε αρρωστήσει και υπάρχει «ανάγκη» να βγείτε έξω, ναι, φορέστε μια ιατρική μάσκα για να προστατεύσετε τους άλλους. Αλλά, αν δεν είστε άρρωστοι, αυτές οι μάσκες θα σας αρρωστήσουν κι επίσης θα λείψουν σημαντικά από τα κοντινά νοσοκομεία και τους θεράποντες ιατρούς/νοσηλευτές. Γι΄αυτό παρακαλώ μην τις μαζεύετε σπίτι σας χωρίς λόγο».

4. Τα καρναβάλια πέρασαν, βγάλαμε τις μάσκες, και ετοιμαζόμαστε να βγάλουμε και τις μάσκες της καθημερινότητας. Η Επιστήμη, την μάσκα της υποκρισίας ότι ενδιαφέρεται για τον Άνθρωπο, πότε θα την αφαιρέσει;

Σημειώνει: «(5) Αν είστε όντως άρρωστοι με μέτρια συμπτώματα γρίπης, μείνετε σπίτι αντί να πάτε στο νοσοκομείο, έτσι θα κάνετε χώρο για πιο σοβαρές περιπτώσεις. Πιθανότατα θα έχετε γρίπη, αλλά ακόμα κι αν είναι ο κορονοϊός δεν υπάρχει θεραπεία, ούτε εμβόλιο, ούτε κάποια ειδική φροντίδα που μπορεί να παρέχει το νοσοκομείο σε περιπτώσεις μέτριου κινδύνου. Για αυτό αφήστε τα κρεβάτια ελεύθερα για εκείνους που χρειάζονται οξυγόνο και συσκευές αναπνοής».

5. Να προσθέσω, καθόλου συμπτωματικά, ότι και για την ανοησία-βλακεία-ηλιθιότητα -μηδενός εξαιρουμένου, ακόμη και των καθηγητών- δεν υπάρχει θεραπεία, ούτε εμβόλιο, ούτε κάποια ειδική φροντίδα που μπορεί να παρέχει το νοσοκομείο, και όμως ο ιός της βλακείας και της μαλακίας πάει σύννεφο, ανά την οικουμένη, γι΄ αυτό και οι υπερβάλλουσες αντιδράσεις.

Γράφει: «(6) Αντιμετωπίστε κάθε επιφάνεια σαν να είναι μολυσμένη. Να πλένετε συχνά τα χέρια σας. Να αγγίζετε όσο λιγότερο μπορείτε το πρόσωπό σας. Να αντικαταστήσετε τις χειραψίες με χαιρετισμούς με τον αγκώνα. Να αντιμετωπίσετε το κινητό σας σαν να είναι μόνιμα μολυσμένο, να το απολυμαίνετε με ειδικά μαντηλάκια και να το κρατάτε μακριά από το κρεβάτι σας. Να ανοίγετε τις πόρτες με τα πόδια σας, ή κρατώντας οποιοδήποτε απολυμαντικό μέσο, ή το πίσω μέρος του χεριού σας. Συνεχίστε να πνίγετε τα παιδιά σας με φιλιά (έτσι κι αλλιώς μοιράζεστε όλα τα μικρόβια του σπιτιού), αλλά κρατήστε μακριά τα εξωτερικά μικρόβια. Κάποια από αυτά [τα εσωτερικά μικρόβια] θα γίνουν προοδευτικά ουδέτερα και μπορεί η γρίπη της επόμενης χρονιάς να μην είναι τόσο σοβαρή με καλύτερη οικιακή υγιεινή».

6. Υπερβολές, τύπου που καλλιεργούν έναν μανιώδη ψυχολογικό ιδεοψυχαναγκασμό. Οι συμβουλές αυτές, θεωρώ, ότι αυξάνουν το ήδη αυξημένο οικονομικό και επαγγελματικό άγχος, αυξάνουν τις ψυχολογικές φοβίες με αποτέλεσμα τα έσοδα στους Ψυχολόγους και Ψυχιάτρους να εκτινάσσονται στα ύψη. Οι επιστημονικές συμβουλές και απαγορεύσεις μαζί με μία δόση οικογενειακού συναισθηματισμού, είναι σοφιστία κατά την γνώμη μας, καθότι επικαλείται το συναίσθημα -και όχι την ορθή λογική- του αναγνώστη, ώστε να καλλιεργηθεί δόλια η υποτακτικότητα, η υποταγή και τυφλή εμπιστοσύνη στην επιστήμη και στα όργανα του κράτους. Τα εξωτερικά μικρόβια πώς ακριβώς θα τα κρατήσουμε μακριά, όταν γιατροί και νοσοκόμοι, αδυνατούν παντελώς να το πράξουν, καθότι είναι οι πρώτοι και οι δεύτεροι που εμολύνθησαν και συνεχίζουν να μολύνονται;

Λέει ο καθηγητής στην έβδομη εντολή: «(7) Αν γινόμαστε παρανοϊκοί, τότε μπορούμε απλά να μειώσουμε στο ελάχιστο την έκθεσή μας, δίνοντας την ευκαιρία στο σύστημα υγείας να ασχοληθεί με έναν χαμηλότερο δείκτη σοβαρών κρουσμάτων. Ναι, είστε υγιείς και δε θα αρρωστήσετε. Ναι, επίσης, μπορεί και όλοι όσοι ξέρετε να εκτεθούν στον ιό. Όλα έχουν να κάνουν με τον ρυθμό των μολύνσεων. Αν τον επιβραδύνουμε, τότε τα νοσοκομεία μας δε θα μπουκώσουν και ο βαθμός θνησιμότητας θα είναι πολύ χαμηλότερος».

7. Η υποθετική πρόταση «αν γινόμαστε παρανοϊκοί...» είναι άστοχη πρόταση, καθότι τα Μ.Μ.Ε. σε συνεργασία με τους επιστήμονες και ειδικούς, καταφέρνουν με μοχθηρή επιτυχία τους ευαίσθητους ή και υπερευαίσθητους συνανθρώπους μας, να τους ενεργοποίησει σοβαρές παράνοιες, άγχος και ψυχολογικά ζητήματα. Λογικοί άνθρωποι που εξ αιτίας των Μ.Μ.Ε. αποδεικνύουν τις παρανοϊκές και μικρόψυχες ικανότητές τους σε διάφορα μέσα. Οι «εκ φύσεως» παρανοϊκοί δεν έχουν ανάγκη από το παγκόσμιο παρανοϊκό παραλήρημα που μαστίζει την ανθρωπότητα. Τα «μπορεί», οι υποθέσεις, οι βεβαιότητες δεν είναι γνήσιος επιστημονικός λόγος, αλλά φαντασιακά επιστημονικά σενάρια. Όλα τα μπορεί του κόσμου, ενδεχομένως, να ισχύουν και χωρίς την εμφάνιση του κωλονοϊού, και θα συνεχίσουν να ισχύουν άμα την αντιμετώπισή του.

Συνεχίζει ο κύριος καθηγητής να γράφει: «(8) Σταδιακά, ελπίζουμε ότι ο ζεστός καιρός θα σταματήσει την εξάπλωση σωματιδίων του ιού, θα τα οδηγήσει στην εξαφάνισή του από οποιαδήποτε τυχαία επιφάνεια κι έτσι θα σταματήσει η εκθετική εξάπλωση της επιδημίας. Ελπίζουμε ότι μέχρι την επόμενη «σεζόν του κορονοϊού», θα έχουμε το εμβόλιο που θα τον υποβιβάσει σε μια απλή γρίπη. Όμως, οι αμέσως επόμενες εβδομάδες είναι κρίσιμες. Γι’ αυτό ας τις αντιμετωπίσουμε σαν πανδημία, ακριβώς για να μην τη δούμε να συμβαίνει».

8. Είναι αρκετά παρήγορο, ότι υπάρχουν σοβαροί καθηγητές και επιστήμονες, που προσφέρουν πέραν των αυστηρών και δογματικών προειδοποίησεων, και ίχνη σημαντικής ελπίδας. Η επιστήμη, ελπίζει στην θερμότητα του Ήλιου, ώστε να αναχαιτισθεί ο κωλονοϊός. Η Εκκλησία και τα μέλη της, ελπίζουν, ότι η Θεία Κοινωνία μέσω του Ήλιου της Δικαιοσύνης, θα αναχαιτίσει και θα ζεματίσει τον διαβολοϊό που σαν σαράκι κατατρώγει τις καρδιές τους. Οι άθεοι, γιατί πολεμούν με παράλογο φανατισμό τους Χριστιανούς; Ιδού, μέχρι και η Επιστήμη, πιστεύει και ελπίζει... στις ωφέλιμες ενέργειες και θεραπευτικές ιδιότητες του θεού Ήλιου!

Συνεχίζει ο καθηγητής το συναισθηματικό «επιστημονικό» ανακοινωθέν: «(9) Είναι υπέροχο να χρησιμοποιήσετε την περίσταση για να περάσετε χρόνο με την οικογένειά σας. Προσωπικά, ακύρωσα 4 εκδηλώσεις μόνο την περασμένη εβδομάδα (το πάρτι γενεθλίων μου, ένα κοινό session με άλλα 5 εργαστήρια, μια ομιλία στο ελληνικό προξενείο κι ένα συνέδριο στην Ευρώπη). Δεν μετανιώνω για τίποτα, θα περάσω περισσότερο χρόνο με τους φοιτητές μου, την οικογένειά μου, τους στενούς μας φίλους, μαθαίνοντας, ενημερώνοντας (όπως σε αυτό το post) και δουλεύοντας πάνω σε σημαντικές εργασίες και υποτροφίες. Μια αυτό-επιβολή ταξιδιωτικής αργίας είναι θα είναι στην πραγματικότητα θαυμάσια, και θα εστιάσει ξανά την προσοχή μας στα σημαντικά πράγματα».

9. Δεν έχει άδικο με την πρώτη πρόταση. Κάθε περίσταση είναι αναγκαία και χρήσιμη, δεν πρέπει να περιμένουμε μια ψευδο-πανδημία για να αφιερώσουμε χρόνο σε πρόσωπα δικά μας. Αρκετά συγκινητικές οι ενέργειες του καθηγητή, πράγματι δίνει το καλό παράδειγμα για την αναγκαία μας πρόληψη. Ωστόσο, κανένας και πάλιν, δεν δίνει εγγυήσεις, ότι όλες αυτές οι ασφαλιστικές ενέργειες θα αναχαιτίσουν τον τάδε ή δείνα ιό ή ότι ο Θάνατος δεν καραδοκεί με άλλην μορφή. Μην είμαστε αφελείς ότι ξεγελάσαμε τον Θάνατο και την ασθένεια.

Τέλος, ολοκληρώνει: «(10) Περισσότερο απ’ όλα, υποστηρίξτε τις βασικές αρχές της επιστήμης, εμπιστευθείτε τις συμβουλές των ειδικών κι εκτιμήστε την φοβερή πρόοδο της ιατρικής επιστήμης και του εντοπισμού των ασθενειών. Θα αντικρίζαμε δεκάδες εκατομμύρια θανάτους αν δεν υπήρχε αυτή η πρόοδος και θα αναρωτιόμασταν γιατί οι θεοί είναι τόσο θυμωμένοι (μπορούμε ακόμα να αναρωτιόμαστε, αλλά τουλάχιστον να κάνουμε και κάτι γι’ αυτό)».

10. Ποιες είναι οι βασικές αρχές της επιστήμης; Ποια είναι η «φοβερή πρόοδος της ιατρικής επιστήμης»; Η «διακοπή της κύησης» είναι η φοβερή πρόοδος; Οι εξωσωματικές και η κατάψυξη γονιμοποιημένου γενετικού υλικού; Η ευθανασία; Η διαφθορά των ιατρών; Η δημιουργία των ναρκωτικών; Αλήθεια, όλα αυτά είναι η φοβερή πρόοδος της επιστήμης; Νόμισα ξαφνικά, όπως το θέσατε, ότι η επιστήμη βρήκε το αντίδοτο του Θανάτου; Αν όχι, τότε καμμία φοβερή πρόοδος δεν υπάρχει και δεν πρόκειται να υπάρξει. Παρά μονάχα μερικά βήματα άστοχα ή εύστοχα, αυτά προσωρινά, καθότι το ζήτημα της Ζωής και του Θανάτου δεν δύναται να επιλυθεί με τις βασικές Αρχές της Επιστήμης, μιας επιστήμης που προωθεί τον στείρο Επιστημονισμό και την αντικατάσταση της Πίστης στον Θεό. Ποιες συμβουλές να εμπιστευθεί κανείς και ποιών ειδικών; Τις συμβουλές των αθέων ή θεϊστών ειδικών; Διότι οι μορφωμένοι επιστήμονες μας έχουν συγχύσει σε μέγιστο βαθμό. Η επιστήμη, ως γνωστόν, δημιουργεί και αρκετά προβλήματα στην ανθρωπότητα ας μη επαναλάβω τα προηγούμενα. Ίσως να επιλύει μερικά προβλήματα των ανθρώπων, αλλά παράλληλα δημιουργεί πολλαπλάσια άλλα.

Άρα, συνεπώς τίθεται ένα σοβαρό ζήτημα, ζητήματα μάλλον, περί βιοιατρικών και βιοηθικών διλημμάτων, τα οποία απασχολούν την Βιοηθική και Βιοθεολογία. Αν θέλει η Επιστήμη να κάνει φοβερή πρόοδο και σοβαρά άλματα για χάριν της Ανθρωπότητος, θα πρέπει οι επιστήμονες να πάψουν να καλλιεργούν την προκατάληψη και εμπάθεια προς την Θεολογία, και δη την Πατερική Θεολογία -αφού και η ίδια απορρίπτει την Μεταφυσική και Ηθική- πράγμα που σημαίνει, ότι η Επιστήμη και Πατερική Θεολογία δύνανται να συνεργαστούν καθότι συγκλίνουν σε πολλά πράγματα.

Ο επιστήμων Αϊσντάιν έλεγε: «Θεολογία χωρίς επιστήμη είναι τυφλή, επιστήμη χωρίς Θεολογία είναι κουτσή».

Και οι κουτσοί, αγαπητέ κύριε καθηγητά μου, δεν κάνουν «φοβερή πρόοδο» όταν περπατήσουν. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και έτερος Καππαδόκης, κορυφαίος επιστήμονας Νικολά Τέσλα.

Γιώτης Θάσιος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου