Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΦΑΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ-ΛΟΓΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΦΑΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ-ΛΟΓΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

Του Παναγιώτη Νούνη

Η Εκκλησία της Κύπρου, προς τιμή της αυτό, δεν πρόκειται να κατεβάσει ρολά λες και είναι ένας ανθρώπινος Οργανισμός ανάμεσα σε τόσους άλλους, που γονατίζει και δειλιάζει στον θάνατο και στην ασθένεια των ανθρώπων και πρέπει να προφυλαχθεί απο ψευδο-πανδημίες που εμφανίσθησαν ως καταιγιστικά εικονικά πυρά με την εξουσιαστική μανία των Μ.Μ.Ε. και την πανουργία της δόλιας Επιστήμης.

Δεν πρόκειται να ακολουθήσει, όπως φαίνεται τον κατήφορο της απιστίας και ασεβείας της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας. Το Βατικανό, φαίνεται κατά την γνώμη μας, να πληρώνει με την από Θεού παιδαγωγία του, εξ αιτίας του θανάσιμου αμαρτήματος της παιδοφιλίας των καρδιναλίων του πάπα. Για πρώτη φορά φαίνεται στην εκκλησιαστική ιστορία, το κατά κόσμο παντοδύναμο Βατικανό -μετά το Σχίσμα που δημιούργησε έναντι της Ορθοδοξίας των Ρωμαίων- βάζει λουκέτο στους ναούς και στις ακολουθίες τους.

Για να δούμε τώρα το επόμενο νηφάλιο και καλό ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Κύπρου, το οποίον αναπαύει τα μέγιστα τις συνειδήσεις των πιστών Χριστιανών, εις πείσμα των υπολοίπων αθέων και οικουμενιστών πατριαρχών, αρχιεπισκόπων και μητροπολιτών, όπου συμβιβάζουν και καταβιβάζουν την Εκκλησία ως υποπόδιον του Καίσαρος.

Το πρώτο σημείο αποσαφηνίζει καθαρά και ξάστερα την πίστη της Εκκλησίας όσον αφορά την Θεία Ευχαριστία.

«1. Ὡς πρὸς τὴ μετάδοση τῆς Θείας Κοινωνίας, ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας εἶναι γνωστή. Ἡ Θεία Κοινωνία δὲν συμβολίζει ἀλλὰ εἶναι τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ. Θὰ ἦταν βλάσφημο καὶ νὰ σκεφτόμαστε ὅτι τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ θὰ μποροῦσαν νὰ μεταδώσουν ὁποιαδήποτε ἀσθένεια ἢ ὁποιονδήποτε ἰόν. Ἡ πείρα τόσων αἰώνων Χριστιανισμοῦ δὲν ἔχει νὰ ἐπιδείξει κανένα κροῦσμα τέτοιας μετάδοσης. Οἱ ἱερεῖς ποὺ ὑπηρετοῦσαν σὲ νοσοκομεῖα λοιμωδῶν νόσων καὶ ποὺ μετέδιδαν τὴ Θεία Κοινωνία σὲ τέτοιους ἀσθενεῖς, στὸ τέλος κατέλυαν οἱ ἴδιοι τὸ ὑπόλοιπο τῆς Θείας Κοινωνίας, χρησιμοποιώντας τὴν ἴδια λαβίδα. Δὲν μολύνθηκε κανένας ἱερέας σ’ αὐτὲς τὶς περιπτώσεις».

1. Οι διάφοροι άθεοι και πολέμιοι της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, δεν έχουν κανένα ενδοιασμό ή κώλυμα -είναι άσσοι στην υποτίμηση, απαξίωση και τον χλευασμό των ιερών και οσίων μας- ώστε να σκεφτούν ότι το ιερό Δισκοπότηρο δύναται να μεταδώσει ιούς και λοιμώξεις. Η πείρα τόσων αιώνων, αλλά και η καθιερωμένη Θεία Λειτουργία τις Κυριακές ή και στις μεγάλες εορτές, δεν προβληματίζει φαίνεται σοβαρά και λογικά τις ανόητες αγέλες των αθέων, όπου πάσης φύσεως ασθενείς πιστοί Χριστιανοί με διάφορα ατομικά γνωστά ή άγνωστα νοσήματα, πηγαίνουν με καλή πνευματική προετοιμασία για να λάβουν την Θεία Κοινωνία. Πολλώ δε μάλλον δεν προβληματίζονται από το πλήθος των ιερέων που αναγκάζονται το υπόλοιπο της θείας Κοινωνίας να το καταλύσουν.

Αν, και μόνο αν, ισχύει η «επιστημονική λογική» των αθέων, όπου λέει ότι μεταδίδονται «ντέ φάκτο» ιοί και νοσήματα μέσω της Θείας Κοινωνίας, τότε, και μόνο τότε, θα έπρεπε να μη είναι ζωνταντός ούτε καν ΕΝΑΣ ιερεύς.

Επίσης στο δεύτερο σημείο, αναφέρεται με παρρησία και τόλμη, ότι: «2. Ἡ Ἐκκλησία θὰ τελεῖ ἀνελλιπῶς τὶς ἀκολουθίες της. Οἱ πιστοί, ὅπως πάντα, καλοῦνται νὰ συμμετέχουν σ’ αὐτές, χωρὶς νὰ ἐξαναγκάζονται πρὸς τοῦτο. Οὔτε καὶ θὰ μπορούσαμε νὰ ὑποδείξουμε σὲ κάποιον ὅτι πρέπει νὰ ἀποχωρήσει ἀπὸ μίαν ἀκολουθία, γιατὶ ἔχει συμπληρωθεῖ ὁ ἐπιτρεπόμενος ἀριθμός, σὰν νὰ ἐπρόκειτο γιὰ ὁποιαδήποτε συνάθροιση».

2. Η Εκκλησία του Χριστού, έχει περάσει στο διάβα των αιώνων τα πάνδεινα, όχι απλά πανδημίες κ.λπ., αλλά και αιματηρούς διωγμούς, και όμως εις πείσμα των εχθρών της ζει και βασιλεύει μέσα στην ιστορία και παρηγορεί και αγιάζει το κάθε εν μετανοία μέλος της. Ο κυβερνητικός και «μιντιακός» σχολαστικισμός και καισαροπαπισμός, ο ιός του πολιτειοκρατισμού, δεν προσβάλλει την Εκκλησία της Κύπρου, όπως προσβάλλει άλλες τοπικές ορθόδοξες Εκκλησίες.

Το επόμενο στοιχείο, το πέμπτο φαίνεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

«5. Τέλος, καλοῦμε τοὺς πιστοὺς ποὺ ἐπιθυμοῦν νὰ μεταλαμβάνουν τῶν Ἀχράντων Μυστηρίων, ὅπως προσέρχονται στοὺς ναοὺς καὶ κατὰ τὶς Τετάρτες καὶ Παρασκευές, ἡμέρες κατὰ τὶς ὁποῖες τελεῖται ἡ Θεία Λειτουργία τῶν Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων, ὥστε νὰ ἀποφευχθεῖ ἡ πολυάριθμη προσέλευση στοὺς ναοὺς κατὰ τὴν Θεία Λειτουργία τῆς Κυριακῆς».

Όλοι μας συνειδητοποίησαμε το φεφανατισμένο και αδυσώπητο μένος και μίσος των αντιχρίστων και αθέων ανόητων-νόων που άδραξαν της πολύτιμης ευκαιρίας ώστε να χύσουν με περισσήν ζηλοφθονία ή μικροψυχία και πάλιν και πολλάκις το τοξικότατο δηλητήριο της εωσφορικής απιστίας τους, στο ζήτημα των λατρευτικών συνάξεων στους ιερούς Ναούς και περί της Θείας Κοινωνίας, με το πρόσχημα της «συλλογικής υγείας» ή της «επιστημοσύνης των ειδικών» έναντι της Εκκλησίας, έναντι της Πατερικής Θεολογίας, έναντι του Χριστιανισμού, έναντι των παπάδων, έναντι των Χριστιανών.

Η Εκκλησία της Κύπρου, με νηφαλιότητα, ως πνευματική εξουσία έχουσα, ως η Κυρία της Ζωής και του Θανάτου των μελών της, προσφέρει και προτείνει 3-4 φορές την εβδομάδα Θεία Λειτουργία ώστε να μεταλαμβάνουν συστηματικά τα ενεργοποιημένα μέλη της με το Αντίδοτο του θανάτου από τον Διαβολοϊό εις πείσμα των αντίχριστων δυνάμεων.

Δόξα τω Θεώ, που η Εκκλησία της Κύπρου μας έδωσε μια ισχυρά νίκη με ισχυρά σκαμπίλια σε όλα τα μέτωπα και δη κατά των σκοτεινών δυνάμεων που φθονούν την χαρά των Χριστιανών, διότι λαμβάνουν το Σώμα και το Αίμα του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού, ο οποίος τους υποσχέθηκε ανάσταση των σωμάτων και αιώνια Ζωή.

Οι άθεοι, ζουν με την ελπίδα πότε ο κτιστός ήλιος θα θερμάνει για λίγο την ατμόσφαιρα ώστε να ζήσουν λίγα χρόνια ακόμη στην γη ή πότε η επι γης θεά Επιστήμη θα δημιουργήσει το αντίδοτο του κορωνοϊού ώστε να πάψουν να ανησυχούν και να φοβούνται την σκιά του θανάτου. Οι άθεοι ελπίζουν και εμπιστεύονται τον ήλιο και την επιστήμη.

Οι Χριστιανοί, ζουν με την ελπίδα ότι ο κτιστοάκτιστος Ήλιος της Δικαιοσύνης, θα θερμάνει τις καρδιές τους από θείον έρωτα ώστε να τελειοποιηθώσι και ενωθούσι μαζί Του από την παρούσα και στην μέλουσα ζωή. Οι Χριστιανοί ελπίζουν και εμπιστεύονται τον Θεό τους.

Δυό διαφορετικές κοσμοαντιλήψεις και δύο τρόποι ζωής όπου μία εκ των δύο είναι πέραν απο βέβαιο ότι είναι λιπαρό σκότος και ψέμα, καθότι η Αλήθεια είναι μία και αδιαίρετη.

Η Εκκλησία της Κύπρου, διακηρύττει την πίστη, την ελπίδα και την αγάπη, την προσευχή κατά των πολεμίων εχθρών της, πράγμα καθόλα άγνωστο για την επιστήμη, για τις κυβερνήσεις και για τους αθέους.

Η Εκκλησία της Κύπρου, δεν έπεσε στην βρώμικη και καλοστημένη παγίδα να γίνει υποτακτική της Πολιτείας, αυτό ας το προβληματίσουν οι απανταχού ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου