Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πέμπτη, 16 Απριλίου 2020

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥΛΛΗ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥΛΛΗ 
ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ

Του Παναγιώτη Νούνη

Από Θεολογικής απόψεως, νομίζω ότι δεν μπορούμε καθόλου να μεμφθούμε αυστηρά και απόλυτα τις επόμενες κάπως ιδιότυπες και παράδοξες δηλώσεις και τις θέσεις του εγκρίτου και καλού Δημοσιογράφου κ. Χρυσάνθου Τσουρούλλη.

Νομίζω μάλιστα, ότι πρέπει να δούμε με αρκετή επιείκεια τους λειτουργούς της Δημοσιογραφίας, φτάνει να μη κυριαρχεί η τρομολαγνεία και η προκατάληψη έναντι της Εκκλησίας και κατά των πιστών ορθοδόξων Χριστιανών. Αρκετά λογικά πράγματα φαίνεται να διατυπώνει ο κ. Χ. Τσουρούλλης και πρέπει να τον ευχαριστούμε για τις εύλογες και λογικές ανησυχίες του.

Από την άλλη πλευρά όμως, ως μανιώδης στοχαστής, μέμφομαι συστηματικά τις τελευταίες ημέρες και μερικά χρόνια της ζωής μου την σατανόσχημη και σκοτεινή διαπλεκόμενη πλευρά της παραπλανητικής και προπαγανδιστικής Δημοσιογραφίας, που εξυπηρετεί πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, η οποία ελλείψει σοφίας-συνέσεως και διακρίσεως (εξ)απλώνει την σκιά του σκότους στις ψυχές και στις καρδιές των ανθρώπων τηλεθεατών τους.

Από ψυχολογικής οπτικής, θεωρώ, ότι οι δημοσιογράφοι υπερβαίνουν με ζήλον άνευ επιγνώσεως, ως τηλεκατευθυνόμενοι αυτόκλητοι «Σωτήρες», παραβιάζουν δε κατά πολύ τα όρια του επιστητού τους, διαστρέφουν την αντικειμενική πραγματικότητα με ατομικές ή «μιντιακές» στρατηγικές τακτικές και ανάλογες θέσεις και στοχοποιούσι ως μια αγέλη λύκων, εξάπαντος θεσμούς και πρόσωπα (έγινε της μόδας άμα τη εμφανίση του κορωνοϊού να πολεμείται με άνεση η Εκκλησία και τα πιστά μέλη της), ενώ κατ΄ουσίαν δεν είναι αυτός ο ρόλος τους.

Δεν έχει καθόλου άδικο, ο κ. Χ. Τσουρούλλης, ότι ο μητροπολίτης Λεμεσού με τις «ομολογιακές» ανταρσίες του κατά της ποιμαντικής γνώμης του Μακαριωτάτου, ότι επιτρέπει την αύξηση του κοινωνικού κινδύνου απο την μάστιγα του κορωνοϊού. Κατά καιρούς στο πρόσφατο παρελθόν το ίδιο ακριβώς κυπριακό κανάλι με διάφορους μισθωτούς ανθρώπους (π.χ. η δημοσιογράφος κ. Γωγώ Αλεξανδρινού ή και ο κ. Αντρέας Πιτσιλλίδης) μάχονταν με ιδιαίτερη εμπάθεια και μνησικακία εναντίον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου και στοχοποίησαν αδίκως τον μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπον Κύπρου.

Τώρα που ο Μακαριώτατος Κύπρου εφαρμόζει μια καλόδοξη ποιμαντική στρατηγική (για τους πιστούς και απίστους συμπολίτες μας) σε συνεργασία με την Πολιτεία, ο Μόρφου, οι Κυκκώτες και ο Λεμεσού κάμνουσι οι αθεόφοβοι τινά καπετανάτα και υποκρίνονται τους «Ομολογητές» της Φίλης Ορθοδοξίας.

Αλλά όμως, αν τους ρωτήσετε ποια γνώμη έχουν για την αγία Ανυπακοή που εφαρμόζουν οι ομολογητές αντιΟικουμενιστές κατά των Οικουμενιστών, θα σας παραπληροφορήσουν με επισκοπική μαεστρία και πανουργία και θα σας αναπτύξουν, εξάπαντος μέσω του κακοδόξως και πλανερώς θεολογείν, ανούσιες φλυαρίες και ανίερες επιθέσεις κατά της ιεράς Αποτειχίσεως.

Την μέση και ιερά βασιλική οδό περί της πανδημίας, μας την διδάσκει η Ιερά Μονή Σταυροβουνίου και η ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου μαζί με τις ποιμαντικές κατ΄οικονομία αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου.

Αυτοί που σας διδάσκουν πολλά, περί δήθεν «ακτιστοφωτισμούς», «προφητολαγνείες», «νεκραναστάσεις» και «θαυματουργίες» Γερόντων και δη νεοΒατοπεδινών, αυτοί που ομιλούν συστηματικά, σχεδόν αδιάλειπτα, περί τυφλής και αδιάκριτης υπακοής στον τάδε Γέροντα ή δείνα κεχρισμένο Γκουρού, και με δουλική υποταγή στον κάθε πνευματικό, η μεγίστη προσπάθεια του Λεμεσού να μοναστικοποιήσει τον Κόσμο, είναι αντιστρόφως ανάλογη και παρόμοια με την εκκοσμίκευση του Ησυχασμού, από τους ίδιους μάλιστα τους νεοΒατοπεδινούς!

Η μία τάση πασχίζει να μοναστικοποιήσει την Κοινωνία με το ζόρι, η άλλη τάση είναι η εκκοσμίκευση και διαπλοκή Μοναχών με οικονομικά και πολιτικά κατεστημένα. Αυτή η εν λόγω μήτρα που δημιούργησε τον Λεμεσού, ο «ανήσυχος Ησυχασμός» α λά Βατοπεδίου, αυτή τον καθοδηγεί να στασιάζει με σχισματικό φρόνιμα κατά των συνοδικών αποφασισθέντων της Εκκλησίας της Κύπρου. Γι αυτό και οι τόσες πολλές και σοβαρές δημόσιες εκκλησιαστικές αστοχίες του.

Βέβαια, φίλτατε κύριε Χρύσανθε Τσουρούλλη, υφίστανται κάποιες αρχές και αξίες υπέρ άνων των νόμων ενός Κράτους, και αν θέλετε ένα φιλολογικό και φιλοσοφικό παράδειγμα μελετήστε προσεκτικά σας παρακαλώ, αφού «μένετε σπίτι» και εσείς, την «ΑΝΤΙΓΟΝΗ» του Σοφοκλή.

Ενίοτε, η συστηματική κατάχρηση της εξουσίας των Μ.Μ.Ε. σε στενή συνεργασία με το εκασταχού κυρίαρχο Κράτος, προσπαθούν να «παίζουν μονότερμα» τον ιερό Θεσμό της Εκκλησίας, ώστε να εφαρμοσθεί ο λουθηροκαλβινικός Πολιτειοκρατισμός ή Καισαροπαπισμός. Η Εκκλησία δεν είναι και ούτε πρόκειται να γίνει υπόδουλη του Κράτους. Με άλλα λόγια, η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία δεν χειραγωγείται από εγκόσμιους, σκοτεινούς και «διαφωτιστικούς» οργανισμούς.

Ο κ. Χ. Τσουρούλλης, ανεξαρτήτως των προσωπικών του θεολογικών πεποιθήσεων, έδειξε μια συγκρατημένη, σοβαρή, λογική, πηγαία κατανόηση και δεν τόλμησε να λοιδορήσει ή υποτιμήσει στο παραμικρό την Θεία Κοινωνία και Θεία Λατρεία, όπως πράττουσι μεθοδικά άλλοι συγκεκριμένοι αντίχριστοι και άθεοι δημοσιογράφοι.

Δυστυχώς, προσωπολάτρες, δηλ. πιστοί οπαδοί του Λεμεσού, -και όχι απλά καλοί Χριστιανοί- φανατίσθησαν από τους αυλικούς της Ιεράς Μητροπόλεως και άρχισαν μιαν απεχθέστατη και αηθή σταυροφορία και ένα πρωτάκουστο κυνήγι μαγισσών, με απώτερο στόχο και σκοπό να κατακαύσουν τον «Ιούδα Ισκαριώτη» πλην καλό και έγκριτο δημοσιογράφο κ. Χρύσανθο Τσουρούλλη.

Αυτός είναι ο ψυχοπαθολογικός ιδεοψυχαναγκασμός των οπαδών του Λεμεσού, πάση θυσία να σωθεί και διατηρηθεί η αγιοποιημένη εικόνα του Γκουρού τους, εις βάρος της δημόσιας υγείας των πιστών και απίστων.

Το ζήτημα της Θείας Κοινωνίας, δεν χρειάζεται εξαπλουστευμένα μια νεωτεριστική νομοθετική ρύθμιση, αλλά θεωρώ ότι χρειάζεται η Εκκλησία της Κύπρου να είναι σε άμεση αγαστή συνεργασία με την Πολιτεία, και η Πολιτεία να συνεργάζεται με την Εκκλησία, και όχι μερικοί αντίχριστοι και άθεοι να αδράττουσι της ευκαιρίας να σπιλώνουν και να διώκουν την Εκκλησία με το πρόσχημα του κοινωνιστικού «ανήθικου Ηθικισμού» τους.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»

Υ.Γ.: Ειλικρινά ποιος είδεν τον Λεμεσού ή τους οπαδούς του και δεν τους φοβήθηκε. Οι ανόητοι φανατικοί οπαδοί του δεν θα καθήσουν να κάνουν διάλογο, πιστέψτε με τους ζω σχεδόν 40 χρόνια, αλλά θα σας πλήξουν αηθώς και μέσω του αθλήματος της κατακρίσεως, θα σας βλάψουν ηθικά και κοινωνικά με τον χειρότερο τρόπο που δεν αρμόζει για γνήσιους Χριστιανούς.

Αγαπητέ κ. Χ. Τσουρούλλη, οπλιστείτε σας παρακαλώ με υπομονή και ελπίδα, διότι θα σας είναι χρήσιμη καθότι δεν έχετε αντιληφθεί καλά με ποιους τα έχετε βάλει. Το τσουνάμι της οργής των θεομπαικτών νεοΒαλτοπεδινών και οπαδών τους θα σας δροσίσει ελπίζω ευχάριστα εν μέσω καύσωνα κορωνοϊού, μη το φοβηθείτε διόλου, διότι είναι θρασύδειλοι τύποι, αλλά προβληματιστείτε έγκαιρα για τις αντάρτικες τακτικές του Λεμεσού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου