Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020

Ο «ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΣΤΗΣ» ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ



Ο «ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΣΤΗΣ» ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ 
ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ

Του Παναγιώτη Νούνη

Οι καλοί Δημοσιογράφοι κάνουν απλά την δουλειά τους. Το πρόβλημα δεν είναι οι δ[η]μοσιογράφοι, αλλά το πρόβλημα το δημιούργησαν άλλοι σκοτεινότεροι κύκλοι και απλά το διακηρύττουσιν οι δ[ει]μοσιογράφοι. Όπου βλέπετε την λέξη «δ[εί]μος» σημαίνει «τρόμος». Άρα, συνεπώς, υφίσταται σαφής λεξιλογική-εννοιολογική-σημασιολογική-φιλολογική και φιλοσοφική διάκριση της λέξεως «Δ[η]μοσιογραφία» από την λέξη «Δ[ει]μοσιογραφία». Και όλο αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό από τις μάζες. Σε όλα τα επαγγέλματα και λειτουργήματα, υπάρχει, και εκείνη η λιγοστή -θέλω να πιστεύω- μερίδα που ενεργεί ενίοτε κατάχρηση εξουσίας από ιδιοτέλεια, σκοπιμότητες ή και εμπάθεια.

Όλοι γνωρίζουμε, πλέον, τον πονηρό, δόλιο, πανούργο και σκοτεινό ρόλο της «μαύρης σατανικής Μαγείας» ή πλύσεως εγκεφάλου και καρδιών από τα αδίστακτα και μισάνθρωπα Μ.Μ.Ε.

Δεν ευθύνονται βέβαια οι Δημοσιογράφοι, αν κάποιοι απείθαρχοι-ανεγκέφαλοι-εξυπνάδηκες με σχισματικό φρόνημα Ιεράρχες δεν συμμορφώνονται τόσον με τις αυστηρές νομοθεσίες εκτάκτου ανάγκης που επέβαλεν η Πολιτεία και που ενώ υιοθέτησε «α πριόρι» και η Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου, σύμφωνα με την καλόγνωμη και ορθόδοξη ποιμαντική (δια)γνώμη του Αρχιεπισκόπου της. Ο οποίος Μακαριώτατος αρχιεπι. Χρυσόστομος ο Β΄ συντάσσεται εν διακρίσει και με γνώμονα την Ποιμαντική Οικονομία για το συμφέρον των πιστών και απίστων.

Ποιος έδωσε, άραγε, λιπαρή τροφή στους δειμοσιογράφους να κτυπούν την Εκκλησία με μανία, εμπάθεια και αδυσώπητα; Ποιος άλλος βέβαια από τον Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιον.

Σύμφωνα με τους ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, κάθε επίσκοπος και μητροπολίτης οφείλει εκκλησιαστικήν υπακοή στην καλόδοξη και καλόγνωμη, εξάπαντος σε ορθόδοξη ποιμαντική γνώμη του Πρώτου μεταξύ ίσων (όπως είναι ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος Κύπρου) και να μη διενεργούνται αντολογίες και έριδες ή ακόμη και φατρία, κόμματα και θρησκόληπτες παρατάξεις φανατισμένων οπαδών, κατά του Αρχιεπισκόπου.

Και όμως, οι Κυκκώτες, ο Μόρφου, ο Λεμεσού, οι «τελευταίοι των Μοϊκανών» συνεχίζουν απτόητοι την ύπουλη και ραδιούργο εκκλησιαστική αντιπολίτευση σε σοβαρές και σημαντικές Συνοδικές αποφάσεις του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Κύπρου.

Να σας υπενθυμίσω τι κάνανε οι Κυκκώτες και ο Λεμεσού στο Ουκρανικό Ζήτημα; Υπέσκαψαν προ μερικών μηνών και πάλιν Συνοδικά αποφασισθέντα για τον επίσημο διπλωματικό τρόπο ενεργείας της Εκκλησίας της Κύπρου στο φλέγον ζήτημα περί της αναγνωρίσεως της «Αυτοκεφαλίας» σε Σχισματικούς και Εθνικιστές της Ουκρανίας.

Όλοι γνωρίζουμε, ότι ο σκοτεινός ρόλος των νεοΒαλτοπεδινών στην Κύπρο είναι η μεθοδική κατάληψη του Θρόνου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου.

Ο Μητροπολίτης Λεμεσού, έχουν εν μέρει δίκαιο οι καλοί δημοσιογράφοι, ότι πρέπει να σταματήσει να παίζει την ζωή των πιστών και απίστων κορώνα γράμματα (για προεκλογικές ή άλλου είδους «ομολογιακές» σκοπιμότητες) και ας συμμορφωθεί με τις ποιμαντικές αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και της Ιεράς Συνόδου, οι οποίες συντάσσονται εύλογα και δίκαια με τα αποφασισθέντα της Πολιτείας.

Και όλα αυτά τα σημειώνω, διότι είναι ευρέως γνωστόν ότι με τελευταία κείμενά μας διενεργούμε σκληρή κριτική κατά των Μ.Μ.Ε. αλλά για να είμαστε αντικειμενικοί, πρέπει να επισημαίνουμε και τα θετικά της δημοσιογραφίας.

Η επιλεκτική και σκόπιμη υπερβολή των δημοσιογράφων να συμπεριφέρονται ως ο «Μεγάλος Αδελφός», ως οι ρουφιάνοι του Κράτους και σκοτεινών Κέντρων, όπου πασχίζουν με ζήλον άνευ επιγνώσεως και περιττής βλακείας -επι χρήμασι έτσι;- να υπονομεύσουν την νομιμοφροσύνη, το ήθος και το κύρος του Λεμεσού, φαντάζει άκρως διασκεδαστική και τραγελαφική για τον γράφοντι.

Το να οδηγήσουν τον Λεμεσού σε ανακρίσεις, αστυνομίες, εισαγγελέα κ.ο.κ. προσθέτουν επιπρόσθετα σημαντικά στοιχεία στο εκκλησιαστικό προφίλ του «ιερομάρτυρα» και θα σπεύσουν άρδην οι φανατικοί οπαδοί του να τον αγιοκατατάξουν πριν ακόμη από την αγιοποίηση -α λά Βατικανού- του ψευδοπροφήτη Γέροντα Ιωσήφ του Χαμογελαστού από την αιωνιότητα.

Η Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, με σημαντικές αποφάσεις -περί του κορωνοϊού- του Ηγουμενοσυμβουλίου της έκλεισε έγκαιρα προ ημερών τις πύλες της για τους πιστούς προσκυνητές του Τιμίου Ξύλου, μέχρι την Κυριακή των Βαΐων. Μεμονωμένοι πιστοί και τακτικοί προσκυνητές, δυστυχώς, φαίνεται να ενοχλήθησαν έντονα, άλλοι μάλιστα τους κακοφάνηκε. Αλλά εκ των υστέρων όλοι τους σχεδόν άρχισαν δειλά-δειλά να συνειδητοποιούν την σοβαρότητα της κατάστασης και να δικαιολογούν την Μονή για τις διακριτικές αποφάσεις της.

Ποιος είναι ο λόγος του προσωρινού κλεισίματος της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου;

Ο λόγος είναι απλός: τόσον ο υπερήλικος (96 ετών) άγιος Γέρων Καθηγούμενος π. Αθανάσιος Σταυροβουνιώτης, όσον και οι διακριτικοί Πνευματικοί της Μονής με μερικούς ακόμη ηλικιωμένους Μοναχούς, βρίσκονται στις ευπαθείς ομάδες με σοβαρές ασθένειες ή δοκιμασίες για την υγεία τους.

Όσοι κατακρίνουν την Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, επειδή οι Μοναχοί Σταυροβουνιώτες έκλεισαν προσωρινά την Μονή τους και το σπίτι τους, είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων αδαείς και αφελείς. Στην χειρότερη... είναι άδικοι στην κρίση τους. Οι πατέρες, σύμφωνα με αψευδείς πληροφορίες που έλαβα, δεν έκλεισαν το Μοναστήρι γιατί φοβούνται τον θάνατο ή τον κορωνοϊό, αλλά το έκλεισαν κυρίως για να προστατέψουν τον Γέροντά τους και τους ασθενείς Ιερομονάχους και Μοναχούς, αλλά ευκαιρία δοθείσης εφαρμόζουσι παράλληλα τις Ποιμαντικές και Ασκητικές προτροπές του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, όπου η παράδοση ήταν οι ιερές Μονές και τα Κοινόβια κατά την διάρκεια της Μεγάλης Σαρακοστής καλόν θα είναι για τους Μοναχούς να κλείνει προσωρινά.

Οι ίδιες πληροφορίες που λάβαμε από την Μονή και Πατέρες Σταυροβουνιώτες, χαιρετίζουν και εμπιστεύονται τις αυστηρές αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου για το ζήτημα του κορωνοϊού, και στέκονται αρκετά προβληματισμένοι για την αδιάκριτη τακτική και αποίμαντη στάση του Λεμεσού και του Μόρφου εν όψει σφοδρής πανδημίας.

Συνεπώς, ποιο άτακτο πουλί θέλει μετά μανίας να φανεί «βασιλικότερος του Βασιλέως»;

Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού, δεν διενεργεί «ομολογιακό αγώνα» (αν πράγματι ενεργούσε έτσι δεν θα υπέσκαπτε αντιΟικουμενιστάς Κληρικούς και Λαϊκούς), αλλά μάλλον, έχω τον λογισμό ότι οφείλει να πειθαρχήσει άρδην στις συνοδικές και καλόγνωμες αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και στους νόμους του Κράτους, διαφορετικά τα γελοία καμώματά του να φανερώσει εαυτόν ως «ιερομάρτυρα», «δεδιωγμένο» και «αδικημένο», και το προσωπείον του μεγάλου «ακτιστοφωτιστού» Γέροντα θα συντριφθούσι, είτε με το καλό είτε με το στανιό, ως σκεύη κεραμέως.

Δεν μας αναπαύουν ποσώς οι ανόητοι τακτικισμοί του Λεμεσού!... Δεν δέχομαι βέβαια να συρθεί σιδεροδέσμιος από τις Αστυνομικές Αρχές του Κράτους, αν συμμορφωθεί, ούτε απορρίπτω τις αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου. Απορρίπτω όμως, την φλύαρη ασυδοσία και φασιστική τρομοκρατία των Μ.Μ.Ε.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου