Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2020

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΥ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΥ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ

Του Παναγιώτη Νούνη

Έχουμε υπ' όψιν μας ότι ο έγκριτος καθηγητής της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ. άριστος δάσκαλος του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου αλλά και της Νομικής επιστήμης ο κ. Κυριάκος Κυριαζόπουλος είναι και ο αρμόδιος ειδικός ακαδημαϊκός να μας αναλύσει εκτενώς όσα περίεργα και παράδοξα ζούμεν -σε Κύπρο και Ελλάδα, και δη στην οικουμένη ολόκληρη- όσον αφορά τον υπερβολικό Κρατικό περιορισμό και την ποταπή απαγόρευση κυρίως συγκεκριμένων ιερών θρησκευτικών πράξεων και κατάπαυσιν των ιερών Μυστηρίων της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, σε κατά τόπους εκκλησιαστικές επαρχίες. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό σε όλους τους ορθοδόξους Χριστιανούς είναι ότι εξ αφορμής μιας σοβαράς και μη ίωσης υποσκάπτεται και παραβιάζεται, συνταγματικά και θεολογικά, η ελευθερία του προσώπου να λατρεύει ομοθυμαδόν, εξάπαντος μυστηριακώς και χαρισματικώς, τον μόνο Αληθινό τριαδικό Θεό στις ενορίες του και στα λαγκάδια.

Τα υπόλοιπα θρησκεύματα δεν μας απασχολούν, καθότι λατρεύουν ψεύτικους θεούς και είδωλα.

Το ζήτημα από αυστηράς Θεολογικής απόψεως είναι ζήτημα πίστης και απιστίας. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα ζητήματα. Επιτρέψτε μου τώρα, να καταγράψω εκλαϊκευμένα και απλούστερα -για τους απλούς- σε ειδική αντίστοιχη αναλογία με την συγκεκριμένη αρίθμηση στο κείμενο που παραπέμπω του καθηγητή Κανονολόγου κ. Κ. Κυριαζόπουλου.

1. Κρατικοί νόμοι σε διάφορα Κράτη προσβάλλουν την ελεύθερη εξάσκηση της δημόσιας εκκλησιαστικής ή θρησκευτικής λατρείας με το πρόσχημα της «πανδημίας» που μέσω των Μ.Μ.Ε. προκαλεί υπερβολικό ψυχοσυναισθηματικό πανικό στην ανθρωπότητα.

2. Η προσωρινή κατάργηση της Θείας Λατρείας στους ιερούς Ναούς απο την Πολιτεία είναι πράξη αντιχριστιανική, αλλά αντισυνταγματική και άδικη, άρα εναπόκειται στους συνειδητούς και ρωμαλέους πιστούς Χριστιανούς Πολίτες να εφαρμόσουν κυρίως πολιτική ανυπακοή στο συγκεκριμένο ζήτημα και μόνον.

3. Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά δικαιώματα των πιστών Χριστιανών πολιτών, απαγορεύει την αναστολή ή παύση του δικαιώματος της θρησκευτικής ελευθερίας να διενεργεί λατρευτικές πράξεις ακόμη και με το πρόσχημα του κινδύνου της δημόσιας υγείας.

4. Η ελευθερία της δημόσιας λατρείας δύναται να υπαχθεί κάτω από καθόλα συνταγματικές και νόμιμες διαδικασίες.

5. Η διαπίστωση της νομιμότητας ή της παρανομίας της εκτελεστικής και κρατικής εξουσίας -να καταπαύσει την Θεία Λατρεία- δύναται να εξετασθεί από διεθνή δικαστήρια περί της προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με ειδικά τεστ.

6. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, κανονικά, δεν προβλέπεται περιοριστικό μέτρο στην δημόσια Λατρεία, γι΄αυτό κρίνεται άδικη απαγόρευση, αντισυνταγματική ενέργεια, παράνομη, υπερβάλλουσα και αυθαίρετη πράξη.

7. Η επίκληση από την Πολιτεία της προληπτικής προστασίας των πολιτών από μια πανδημία δεν δικαιολογεί την άδικη, παράνομη, κακόγνωμη και αντισυνταγματική απόφαση και αστυνόμευση της Θείας Λατρείας.

8. Παραβιάζεται, νομικά και συνταγματικά, η Αρχή της Αναλογικότητας, με το αντιδημοκρατικό και αντιχριστιανικό μέτρο της κατάπαυσης της Θείας Λειτουργίας υπό του Κράτους.

9. Παραβιάζεται το θεμελιώδες δικαίωμα της εξάσκησης της δημόσιας Λατρείας υπό των πιστών ορθοδόξων Χριστιανών ενώ θα μπορούσε να βρεθεί μια χρυσή τομή στον τρόπο συνάξεως των πιστών.

10. Υπάρχει σαφέστατη διάκριση μεταξύ του αναλογικού περιορισμού της Θείας Λατρείας, πράγμα που σε πρώτο πλάνο θα μπορούσε εύλογα και λογικά να εφαρμοσθεί, από το παράνομο και άδικο μέτρο με την πλήρη και προσωρινή παύση της δημόσιας Θείας Λατρείας.

Το τελευταίο σημείο θεμελιώνεται στα Επίσημα και καλά εκκλησιαστικά ανακοινωθέντα της Εκκλησίας της Κύπρου, της Εκκλησίας της Ελλάδος και της Εκκλησίας της Κρήτης, όπου αμφότερες οι εκκλησιαστικές διοικήσεις με απόλυτη διάκριση και συμφωνία για την πρόληψη έναντι της πανδημίας του κορωνοϊού, εξέφρασαν την παρόμοια ποιμαντική και εκκλησιαστική άποψη της ΜΗ καταπαύσεως της Θείας Λειτουργίας, αλλά να παρθούν αναντίρρητα όλα εκείνα τα αναλογικά υγειονομικά μέτρα που ισχύουν για όλες τις άλλες δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις και οργανισμούς του εκάστοτε Κράτους.

Η νόσος του φασιστικού Πολιτειοκρατισμού και του θρασύδειλου Καισαροπαπισμού, άδραξε της πολύτιμης ευκαιρίας να θίξει, να προσβάλλει, να διώξει, να αστυνομεύσει, να ταπεινώσει, να εξευτελίσει, να διαβάλλει, να υποτάξει την Εκκλησία του Χριστού μας, να αρθούν και να περιοριστούν σε υπερβάλλον βαθμό πολύτιμα Ανθρώπινα ατομικά και συλλογικά Δικαιώματα, να χλευάσει τα ιερά Μυστήρια της Πίστης των Χριστιανών, και τούτο εξ αιτίας της πανουργίας και αλαζονίας, πολιτικών, εκκλησιαστικών και επιστημονικών προσώπων.

Ο μέγας φθονερός και ύπουλος τεχνολογικός μαέστρος αυτής της ενορχηστρωμένης και εμβόλιμης αντιχριστιανικής και εκκλησιομαχικής περιρρέουσας ατμόσφαιρας, που κύριος στόχος τους ήταν-είναι και παραμένει η δημόσια Θεία Λατρεία των ορθοδόξων Χριστιανών και η άμεση «προσωρινή» κατάπαυση της δήθεν «επικίνδυνης» Θείας Κοινωνίας που μεταδίδεται αιώνες τώρα -εν μέσω των μηδενιστικών και σκοτεινών δυνάμεων- εις ίαση ψυχής τε και σώματος και ως Αντίδοτον του Θανάτου των πιστών Χριστιανών.

Εν πάση περιπτώσει μικρό το κακό καθότι η Εκκλησία διωκόμενη νικά και αποδεικνύει εν τω κόσμω ότι ουκ έστι εκ του κόσμου τούτου γι΄ αυτό και ο ρόλος της είναι στοχευμένος για την προετοιμασία των ανθρώπων για τον Θάνατο και την αιώνια προοπτική της εν εξελίξει ζωής τους.

Η εν λόγω άνομη και απόλυτη παραβίαση διενεργήθηκε παντελώς αδιάκριτα τόσον από εκκλησιαστικούς όσον και από πολιτικούς ταγούς.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής

Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου