Translate

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2019

ΟΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ

ΠΗΓΗ



ΟΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
(Κριτικός σχολιασμός στις επίμαχες οπτικοακουστικές ποιμαντικές δηλώσεις του)
Του Παναγιώτη Νούνη

Αρκετά ενδιαφέροντα -και εν μέρει- τα ποιμαντικά διδάγματα του Αρχιεπισκόπου της Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου.

Τι ακριβώς μας διδάσκει στα πρώτα έξι λεπτά του κηρύγματός του;

1ον. Μας διδάσκει λίαν καλώς γεωγραφία (να προταθεί για καθηγητής Γεωγραφίας καλύτερα) και μας πληροφορεί ή επικαιροποιεί τις πάλαι ποτέ αρχαίες πόλεις της Ρωμαίικής Αυτοκρατορίας με έδρα την Νέα Ρώμη (είς την Πόλην ή την Κωνσταντινούπολη) και τα πέριξ αυτής.

2ον. Μας διδάσκει Ιστορία των Δογμάτων!... Έστω βρέ αδελφέ, και κάπως κουτσουρεμένη και ραμμένη σύμφωνα με την νεοΦαναριώτικη νοοτροπία της Οικουμενικής Κίνησης.

Πολύ ορθά διαβάσατε την πιό πάνω πρόταση. Διδασκόμαστε την νεοσύστατη και νεοΦαναριώτικη ιστορία των Δογμάτων.

Αν είναι ποτέ δυνατόν να μη γνωρίζει να μας διακηρύξει την αλήθεια της αγίας Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής και πασών των ηλιθίων. Είναι Αρχιεπίσκοπος και πασών των ηλιθίων, διότι η νεοΕκκλησιολογία των Οικουμενιστών, την οποία διακηρύττει εξ άμβωνος είναι α-νόητη, μή ορθόδοξη και απορριπτέα εκκλησιολογία.

Χωρίστηκαν ολόκληρες γεωγραφικές περιοχές εξ αιτίας της Δ΄Οικουμενικής Συνόδου, «για να αποτελέσουν ξεχωριστές Εκκλησίες» ισχυρίζεται ο Αμερικής. Αυτό ισχύει (το πρώτο σκέλος) σύμφωνα με την Εκκλησιαστική Ιστορία και την Ιστορία των αγίων Οικουμενικών Συνόδων.

3ον. Το δεύτερο σκέλος όμως, που διακηρύτει ο Αμερικής ότι εξ αιτίας της αγίας Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, δημιουργήθησαν μερικές «ξεχωριστές» και «νέες Εκκλησίες», πλήν της Ορθόδοξης, τούτο είναι έωλο, κακόδοξο και ανυπόστατο εξ ορθοδόξου Εκκλησιολογίας. Πρόκειται για μή ορθόδοξη, διεστραμμένη και Κολυμπαρίστικη Εκκλησιολογία.

Η ιστορική και δογματολογική αλήθεια του πράγματος είναι, ότι: όσοι διαφώνησαν με τους ορθόδοξους Όρους και την απλανή εμπειρική δογματική διδασκαλία της Δ΄Οικουμενικής Συνόδου των αγίων Θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας, απεκόπησαν και απεσχίσθησαν από την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και μετεβλήθησαν, αυτομάτως, σε αιρετικούς και ετερόδοξους Μονοφυσίτες.

ΔΕΝ αποτέλεσαν ποτέ, και ΟΥΤΕ αποτελούν, ξεχωριστές Εκκλησίες. Τούτο είναι το νεοεποχήτικο ποίημα και το νέο φρούτο της σύγχρονης και πολυ-δαίδαλης εκ Βατικανού ορμώμενης εκκλησιολογίας των Κολυμπαριστών/Οικουμενιστών. Πρόκειται για μή ορθόδοξη, διεστραμμένη και Κολυμπαρίστικη Εκκλησιολογία.

Διότι, ως γνωστόν, σύμφωνα με το ιερό Σύμβολο της Πίστεως, η ορθόδοξη Εκκλησία είναι Μία, Αγία και Καθολική!... Άρα, άλλες Εκκλησίες ΔΕΝ ξεφύτρωσαν εκ του μηδενός, ΟΥΤΕ δημιουργήθησαν εκ προϋπάρχουσας ύλης.

Διότι και πάλιν, εκτός της ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, εκτός αυτής της Μίας και Αγίας Εκκλησίας, ΔΕΝ υπάρχουν και ΔΕΝ γεννιούνται άλλες Εκκλησίες, διαφορετικές ή και ξεχωριστές Εκκλησίες. Πρόκειται για μή ορθόδοξη, διεστραμμένη και Κολυμπαρίστικη Εκκλησιολογία.

Διακηρύττει επίσης ο άγιος Αμερικής ότι: «στήν Αίγυπτο οι Κόπτες έκαναν δική τους Εκκλησία», την «Κοπτική Εκκλησία».

Άρα οι Κόπτες ΔΕΝ ανήκουν στην Μία και Αγία Καθολική Εκκλησία του Χριστού. Εύγε στον Αμερικής για την μεσοβέζικη και κάπως κουτσουρεμένη ομολογία πίστεως! Παρ΄ολίγον να τα καταφέρει όμως. Παραλείπει ωστόσον, να μας αναφέρει με κάθε ακρίβεια -ώς όφειλεν να πράξει- ότι οι Κόπτες είναι αντιΧαλκηδώνιοι και Μονοφυσίτες, δηλαδή είναι αι-ρε-τι-κοί!...

Και όλο αυτό το κήρυγμα του παραλόγου το διενεργεί ο Αμερικής διότι αυτό διατάσσει η κοινή Οικουμενιστική Εκκλησιολογία του Φαναρίου και του Βατικανού. Πρόκειται όμως, για μή ορθόδοξη, διεστραμμένη και Κολυμπαρίστικη Εκκλησιολογία.

«Άλλη μία Εκκλησία που δέν δέχτηκε την αγία Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο της Χαλκηδώνας, είναι η Αρμενική Εκκλησία» μας διδάσκει ο σεβ. κ. Ελπιδοφόρος.

Σεβασμιώτατε άγιε Αμερικής, ΔΕΝ είναι μια άλλη και ξεχωριστή Εκκλησία που δεν δέχτηκε την αγία οικουμενική Σύνοδο, αλλά οι κατά τόπους γεωγραφικές περιοχές, οι πολίτες και φυλές της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, με κατά συνέπειαν να εξέλθουν και να αποσχισθούν από την Μία και Αγία Καθολική Εκκλησία και να μεταβληθούν σε αιρετικούς και ετερόδοξους Μονοφυσίτες.

Ο τρόπος που παρουσιάζει τους αιρετικούς Μονοφυσίτες, χωρίς κάν να τους αποκαλεί ώς έχουν, δηλαδή ως αι-ρε-τι-κούς, μου θυμίζει το μάθημα της Βιολογίας, με την γονιμοποίηση του ωαρίου όπου εκεί διενεργείται η βιολογική μίτωση, που έτσι πολλαπλασιάζονται φυσικώς τα κύτταρα. Εμμέσως πλήν σαφώς αφήνει τον άστοχο ισχυρισμό ο σεβ. Αμερικής ότι η Μία και Αγία ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία, εγέννησε, πολλαπλασίασε, νέες θυγατέρες και ξεχωριστές Εκκλησίες. Αν αυτό είναι το κατηχητικό-ποιμαντικό του μήνυμα, έ τότε αυτό και αν είναι μια μεγίστη καθαρή α-νοησία!

Διότι, η Μία και Αγία ορθόδοξη Εκκλησία δεν γεννάει «ετερόδοξες Εκκλησίες». Αυτά τα σατανόπνευστα φαντασιολογήματα και οι «εξωσωματικές γονιμοποιήσεις» είναι γέννημα θρέμμα της οικουμενιστικής Εκκλησιολογίας όπου θεσμοθετήθηκε σε ορθόδοξο έδαφος από την «Πανορθόδοξο» μοιχοΣύνοδο της Κρήτης το 2016.

Συνεχίζει ο Αμερικής το αθεολόγητο ντελίριο της Κολυμπαρίστικης Εκκλησιολογίας, ότι: «Υπάρχει μία άλλη Εκκλησία, η Συρο-ορθόδοξη Εκκλησία»!...

Με τόσες πολλές Εκκλησίες, χάσαμε το μέτρημα σεβασμιώτατε!

Δεν αντιλαμβάνεται ο δυστυχής, ότι με την εν λόγω ιδιότυπη κατηχητική και ποιμαντική ορολογία των «ξεχωριστών» και «ετερόδοξων Εκκλησιών» που χρησιμοποιεί κατά κόρον στο ιερό κήρυγμά του, ότι δημιουργεί γνωστική σύγχυση και βαθύτατο πνευματικό σκανδαλισμό στο ορθόδοξο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας;

«Άλλη μία Εκκλησία που δέν δέχθηκε την αγία οικουμενική Σύνοδο, είναι η Αιθιοπία»... επαναλαμβάνω πάλιν και πολλάκις, ότι ΔΕΝ είναι «Εκκλησίες της εποχής» που δεν δέχτηκαν την αγία Δ΄Οικουμενική Σύνοδο, διότι δεν υπήρχαν τέτοιες, αλλά ο όχλος, οι διάφορες εθνοτικές φυλές και οι αντιδραστικοί λαοί εντός της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, οι οποίοι απεσχίσθησαν και απεκόπησαν, για γεωπολιτικούς και θεολογικούς λόγους, από την Μία και Αγία καθολική Εκκλησία και δημιούργησαν δικές τους εθνικές εκκλησιαστικές ομολογίες και άλλες θρησκευτικές παρατάξεις, παρόμοιες της Μίας και Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας.

Όσοι αρνήθηκαν την αγία Δ΄Οικουμενική Σύνοδο, αποκαλούνται εξ ορθοδόξου απόψεως με δογματολογική και εκκλησιολογική ακρίβεια ως αι-ρε-τι-κοί, ασεβείς, ετερόδοξοι, σχιματικοαιρετικοί, και όχι «ετερόδοξες ή ξεχωριστές Εκκλησίες». Αυτό και μόνον αυτό πρέπει να διακηρύττει ένας απλανής και ορθόδοξος Ιεράρχης της ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.

Είτε το Σύμβολο της Πίστεως είναι αληθές και ισχύει απόλυτη αλήθεια και η ορθόδοξη ομολογία εις την Μία και Αγία Αποστολική Εκκλησία, είτε το Σύμβολο είναι ψευδές και έχει δίκιο ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής ότι υπάρχουν πολλές Εκκλησίες. Αν και μόνο άν είναι αληθές το ιερό Σύμβολο, τότε ο Αμερικής και το συνάφι του ψευδολογούν ασύστολα.

Ένα εκ των δύο πρέπει να ισχύει, διότι και τα δύο ΔΕΝ μπορούν να ισχύουν.

Για να δούμε άραγε, μήπως ο Αμερικής προσπαθεί απο περισσήν ηλιθιότητα και πανουργία να εξισώσει τις αιρέσεις και άλλες χριστιανικές Ομολογίες, με την Μία Αγία Καθολική Εκκλησία;

Ο σεβ. Αμερικής μάλιστα, προχωρεί, ωστόσο σε πλήρη διαστροφή και αλλοίωση των Παύλειων χωρίων.

Μάλιστα τολμά τώρα που έγινε Αρχιεπίσκοπος της Αμερικής, με μια μονοκοντυλιά παράδοξη και εξωφρενική, να προσφέρει την άφεση αμαρτιών σε όλες τις «ξεχωριστές» και «ετερόδοξες Εκκλησίες», διότι ισχυρίζεται, πλανερώς και κακοδόξως, ότι όσοι απεκόπησαν από την Μία και Αγία Καθολική Εκκλησία, διότι αρνήθησαν την αγία Δ΄Οικουμενικήν Σύνοδο, ανέφερε, ότι ΔΕΝ είναι αιρέσεις και σχίσματα, αλλά ότι οι αιρετικοί που αντιμετωπίζει ο Απόστολος των Εθνών είναι οι καβγατζήδες!

Νόμπελ α-νοησίας υπάρχει; Να το αιτηθούμεν παρακαλώ! Είναι κρίμα να μη λάβει ένα Νόμπελ, ή έστω ένα «Χρυσό Βατόμουρο» ο κ. Ελπιδοφόρος.

Να υπενθυμίσουμε τον καβγά του Αποστόλου Παύλου με τον Απόστολο Πέτρο;

Συνεπώς, με την λογική του αγίου Αμερικής, όσα έθνη και όσες «ξεχωριστές Εκκλησίες» ή αν θέλετε «ετερόδοξες Εκκλησίες», αρνήθησαν και απεκήρυξαν την Αγία Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο των αγίων Πατέρων της Χαλκηδώνας, οι αντιρρησίες-καβγατζήδες κατά της αγίας Συνόδου έκαναν τρικούβερτο καβγά, διότι ήταν οι λεγόμενοι καβγατζήδες και σαματατζήδες της τότε εποχής, και άρα «λογικά» (σύμφωνα πάντα με την λογική του Αμερικής) αφού οι αιρετικοί είναι οι καβγατζήδες, οι Μονοφυσίτες και αντι-Χαλκηδώνιοι, ήταν, είναι και παραμένουν ως αμετανόητοι αιρετικοί!

Έχουν έτσι τα πράγματα ή δεν έχουν έτσι τα πράγματα, σύμφωνα με τις εσφαλμένες «εκκλησιολογικές» αντιλήψεις του Αμερικής;

Υπάρχει πουθενά παραλογισμός στην σκέψη μου; Αν υπάρχει, πράγματι, παρακαλώ πολύ να μου τον υποδείξετε, ώστε να διορθωθώ άρδην.

Κάτι τελευταίο!

Ισχυρίζεται άστοχα ο Αμερικής, ότι «αιρετικός, δεν είναι ο άνθρωπος ο όποιος ανήκει σε μιά άλλη Εκκλησία, διότι τους ανθρώπους που ανήκουν σε άλλες Εκκλησίες, πρέπει να τους αγαπούμε, διότι είναι αδέλφια μας, είναι Χριστιανοί!».

Με την εν λόγω παράδοξη και κακόδοξη λογική του αναγνωρίζει εμμέσως πλήν σαφώς ή όχι «άλλες Εκκλησίες»; Υποσκάπτει ή όχι την ορθόδοξη και Πατερική Εκκλησιολογία; Και πόσες εν τέλει Εκκλησίες υπάρχουν; Μία ή πολλές; Και άν και μόνον άν οι «άλλες Εκκλησίες» δεν είναι αιρετικοί, έχουμε τότε το δικαίωμα οι ορθόδοξοι να ζητήσουμε μεταγραφή;

Ανεξάρτητα αν οι άλλοι άνθρωποι, ακολουθούν «ετερόδοξες Εκκλησίες» ή άλλα θρησκεύματα, θεωρώ, ότι πρέπει να μάθουμε να τους αγαπούμε ανιδιοτελώς, χωρίς βέβαια να κάνουμε εκπτώσεις στις ορθές θεολογικές αξίες και στην Πίστη των Πατέρων μας.

Ο Αμερικής σημειωτέον, δεν μιλά για την ανιδιοτελή και αληθεύουσα αγάπη η οποία ενέχει και το κυρίαρχο στοιχείο της ορθοδόξου παιδαγωγίας εις Χριστόν, αλλά για τον Συγκρητιστικό Αγαπισμό και την σαχλεπίσαχλη συναισθηματική αγαπολογία των Οικουμενιστών ταγών.

Άρα, όποιος ανήκει στην φατρία των Οικουμενιστών, σε «ετερόδοξη Εκκλησία», ή σε «ξεχωριστή Εκκλησία» ή «άλλες Εκκλησίες» είναι πράγματι αιρετικός και ετερόδοξος, και αν πράγματι οι ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν την εν Χριστώ αγάπη, θα πρέπει μέσω της αληθεύουσας χριστιανικής αγάπης να καλλιεργήσουν την καλή ανησυχία στον ετερόδοξο Χριστιανό διότι τα αιρετικά δόγματα της «Εκκλησίας» του δεν είναι φάρμακα σωτηρίας, αλλά δηλητήρια πρός πνευματικό θάνατο.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικού και Θρησκευτικού Στοχαστή

Email: panagiotisnounis@gmail.com



ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» & Ιστολόγιον «PANAGIOTIS NOUNIS»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου