Translate

Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΟΙ ΑΣΤΟΧΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΤΟΥ κ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑ



ΟΙ ΑΣΤΟΧΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΤΟΥ κ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑ
Του Παναγιώτη Νούνη

Ο αξιότιμος κύριος Δρ Ιστορίας κ. Νεκτάριος Δαπέργολας απαντά, δημοσίως, σε σχόλιό του στο Ιστολόγιον «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» προς τον κ. Απόστολο Σαραντίδη, αλλά κατ΄ουσίαν μέμφεται, κατηγορεί, λοιδωρεί και συκοφαντεί εμένα, εμμέσως πλην σαφώς ως «αιρετικόν» επειδή ως θεολόγος δεν ασχολούμε με τις μαλακίες του κ. Νίκου Λυγερού.

Σώνει και καλά θα πρέπει άπαντες να ασχοληθούμε με τις μα-λα-κί-ες του Λυγερού;

Δεν γνωρίζω προσωπικά ούτε τον Δαπέργολα ούτε και τον Λυγερό, αλλά δεν κωλύομαι ποσώς ώστε να προσφέρω και στους δύο το παγωμένο τσαγάκι τους.

Μου εξασκεί δηλαδή υποτείθεται μια ψυχολογική και λεκτική πίεση, ώστε να εξερευνήσω (απο θεολογικής και δογματικής οπτικής) τα γραφθέντα και λεχθέντα του Νίκου Λυγερού.

Ενώ ο Λυγερός δεν είναι ούτε κληρικός ούτε θεολόγος, μερικοί φονταμενταλιστές και φανατικοί χριστιανοί, ευσεβείς-βλαμένοι δηλαδή, θεωρούν, ότι εμείς οι θεολογούντες απόφοιτοι των Θεολογικών Σχολών, πρέπει να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα (ακόμη και την καφετζού του χωριού μας) με θεολογικά και δογματικά κριτήρια.

Τέτοια χάρη δεν θα σας την κάνουμε, επειδή κάποιοι έχετε ψυχολογικά ζητήματα, όπως λ.χ. ψυχώσεις και εμμονές.

Θα ασχοληθούμε όμως με τους αναπόδεικτους σχολιασμούς και τις φρικτές μα-λα-κι-ού-λες του κ. Νεκτάριου Δαπέργολα. Και προσεχώς των ημερών αν και μόνο άν μας μείνει όρεξη και καλή ενέργεια πιθανόν και να ασχοληθούμε και με τις λοιπές ασυναρτήσιες-μαλακίες του Λυγερού.

Αντιγράφω και παραθέτω το σχόλιό του κ. Ν. Δαπέργολα, όπου κυριολεκτικά μας εξόργισε για το απύθμενο θράσος του, την αναίδεια, την ιταμή και προκλητική του στάση:

«Νεκτάριος Δαπέργολας: (πριν από 2 ημέρες - Κοινόχρηστο δημόσια) Απαντώ στον Απόστολο Σαραντίδη (έστω και ετεροχρονισμένα, γιατί ήμουν 2 ημέρες εκτός διαδικτύου): πολύ καλώς κατά τη γνώμη μου σταμάτησες να απαντάς. Είχες εξάλλου σίγουρα περάσει τη φάση και της μίας και της…δευτέρας νουθεσίας. Και κακώς φυσικά επέμενες στο να του ζητάς να ψάξει. Δεν θα ψάξει, γιατί η γνώμη του είναι αυτή που είδαμε στο (τραγικό) πρώτο του σχόλιο. Για να ψάξεις άλλωστε (και ακολούθως να βρεις) πρέπει να μην έχεις χαλασμένο λογισμό, αλλιώς δεν θα βλέπεις ούτε όσα είναι μπροστά στα μάτια σου. Αν σε κάποιον δεν φτάνουν όσα ήδη έγραψες, αν δεν φτάνουν οι άθλιες βλασφημίες περί Χριστού και Μαγδαληνής, αν δεν φτάνει η πλανεμένη αθλιότητα για τη…σκέψη της ανθρωπότητας (που αντιθέτως θεωρείται και φυσιολογική από πάνω για ένα…θετικό επιστήμονα – λες δηλαδή κι οι θετικοί επιστήμονες είναι δικαιολογημένοι αν δεν πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό μας συγκεκριμένα, αλλά σε οιαδήποτε αγνωστικιστική μπούρδα), αν δεν φτάνουν όσα άλλα είναι γραμμένα στο ιστολόγιο του Λυγερού, αν δεν αναρωτιέται κανείς πώς ζει και βιοπορίζεται ο εν λόγω, αν δεν έχει αντιληφθεί τι μεσσιανικές αντιλήψεις έχει για τον εαυτό του και τι αρρωστημένες σχέσεις σέχτας με τους οπαδούς του, δεν πρόκειται να πειστεί..."ούδ' εάν τις εκ νεκρών αναστή"! Ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας, δυστυχώς. Γι’ αυτό είμαστε ακόμη σε τέτοια φάση: όχι μόνο εξαιτίας της αμετανοησίας μας, αλλά και επειδή μεταξύ άλλων επιτρέπουμε και σε τέτοιους λαοπλάνους και λύκους βαρείς, λαλούντας διεστραμμένα, να κάνουν ακόμη θραύση ανάμεσά μας…»


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑ

Παναγιώτης Νούνης:
Δεν παύει να είναι μια «Α» γνώμη μου την οποία δεν δένω και με ψιλό μαντήλι, διότι απεχθάνομαι την σατανική πλάνη της βεβαιότητας της γνώμης μου.

Κύριε Νεκτάριε με κάθε σεβασμό στο πρόσωπό σας, προσπερνώ τις σωρηδόν ανόητες και τραγελαφικές μομφές σας εναντίον μου και προσκομείστε σας παρακαλώ και πάλιν τα στοιχεία κατά του Λυγερού διαφορετικά παραμένετε βαθιά εκτεθειμένος. Με την στείρα και επιπόλαιη συνθηματολογία σας δουλειά δεν γίνεται.

Αν και μόνον αν προσκομείσετε εκείνα τα ακλόνητα αποδεικτικά στοιχεία, κατά του Λυγερού, ενδέχεται προσωπικά να αλάξω και γνώμη, αφού σας απασχολεί εν τέλει τόσον πολύ η γνώμη μου. Σεβαστείτε όμως σας παρακαλώ και εμάς τους νηπίους στα πνευματικά και θεολογικά ζητήματα, μέχρι να αποκτήσουμε καλό ή τέλειο εργοστάσιο για να παράξει επι τέλους και καλούς λογισμούς.

Με το ζόρι να βγάλουμε αντίχριστο και τον Λυγερό; Δεν μας φτάνουν τα τόσα και τόσα σημαντικότερα προβλήματά μας αυτό δα μας μάρανε.

Δεν δεχόμαστε αλλά ούτε απορίπτουμε πάν ό,τι πεί και εκφράσει ο Λυγερός. Δεν θα μηδενίσουμε την προσωπικότητα ενός ανθρώπου, εξ αιτίας του ότι ενδέχεται κατά την γνώμη μας και μόνον, να εκφράζει αθεολόγητες πλάνες και ασυναρτησίες γύρω απο θρησκειολογικά ζητήματα.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας εμπιστευθούμε κ. Δαπέργολα (όπως πράττουμε και με τον Λυγερό εξάλλου) τυφλά και αδιάκριτα, μιας και εφ΄ όσον κατηγορείτε με σοβαρές κατηγορίες κάποιον άνθρωπο και δή άνευ αποδείξεων.

Δεν με ενδιαφέρει να εξερευνήσω το πως ζεί και πως βιοπορίζεται ο Λυγερός, δεν με απασχολούν τα προσωπικά του Λυγερού, πολλώ δε μάλλον απαξιώ αν κοιμάτε και τα βράδυα γυμνός αγκαλιά με μία ή και δύο κορασίδες. Δεν με νοιάζει να δώ τι γράφει, να μάθω τι σκέπτεται αλλά και τι στοχάζεται ο άνθρωπος αυτός μέσα στα προσωπικά του ιστολόγια. Δεν με ενδιαφέρει ο βίος και η πολιτεία του. 

Για ποιόν λόγο δεν με ενδιαφέρει κ. Δαπέργολα;

Να σας εξηγήσω πολύ απλά αφού σας έφαγε η περιέργεια, με ενδιαφέρει να δώ πρώτιστα πως θα ζήσω εγώ, τα παιδιά και η οικογένειά μου, και προσπαθώ να μελετώ και να επεξεργάζομαι κυρίως τον δικό μου βίο, και όταν βρίσκω χρόνο (εκτός του να εντοπίζω κομπογιαννίτες κληρικούς) να μελετώ πού και πού τις Γραφές.

Οι μαλακιούλες του Λυγερού, δεν αφορούν εμένα. Εγώ πράττω τις δικές μου. Αφορούν, εικάζω, μάλλον [μόνον] εσάς που έχετε λύσει όλα σας τα προβλήματα.

Το αν θα ψάξω ή δεν θα ψάξω δεν νομίζω ότι είναι της επιστημονικής αρμοδιότητός σας, αλλά ούτε σας τιμά η απόλυτη βεβαιότητα που εκφράζετε εναντίον μου.

Σας είχα ψηλά κ. Δαπέργολα, επειδή χρόνια ολόκληρα μελετούσα την εφημερίδας σας, όμως μετά απο αυτά τα σαχλεπίσαχλα σχόλια σας με απαγοητεύσατε και με ξενερώσατε.

Έχω ελπίδα όμως... εσείς;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη