Translate

Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΟΙ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΣΑ ΠΟΤΑΜΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ

Η ΙΕΡΑ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΤΣΑΡΩΝ.
ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ:
1. Ο ΣΤΑΡΕΤΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ (ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ/ΑΣΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΒΕΡΧΟΤΟΥΡ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ).
 2. ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΛΤΑΒΑ ΘΕΟΦΑΝΗΣ (ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΤΣΑΡΩΝ, ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΗΣ, ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ).
3. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ (ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΤΣΑΡΩΝ).



ΟΙ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΣΑ ΠΟΤΑΜΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Η Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Μέσα Ποταμού (Κοινόβιο της Ιεράς Μητρόπολης Λεμεσού) σε σελίδα της στο «φέϊζμπουκ» (Romanov Royal Martyrs) όπου διαφημίζει το νέο εκδοτικό
έργο και σύγγραμμά της οι «ΑΓΙΟΙ ΒΑΣΙΛΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΡΟΜΑΝΩΦ» ενεργεί μια παράδοξη αποτρόπαια και ειδεχθή, εξάπαντος μιά φασίζουσα λογοκρισία, σε γραπτά αντιρρητικά και κριτικά σχόλια μας περί και κατά των ανιστόρητων γραφθέντων της.

Η εν λόγω κριτική μομφή μας, αποδεικνύεται, μέσα απο τα επόμενα φωτογραφημένα σχόλια, όπου και θα παραπέμπω σε επόμενη ανάρτηση στο αναγνωστικό κοινό μου ενώ προτρέπω παρακαλώ να τα μελετήστε με αρκετή προσοχή ώστε να αντιληφθείτε καθαρά το όλο ζήτημα.

Αφορμή της διαγραφής των σχολιασμών μας τόσο του υποφαινόμενου όσο και του Ιστορικού-Αρχαιολόγου κ. Ιωάννη Σάββα είναι μερικά εύλογα και λογικά ερωτήματα που κατεγράψαμε γύρω απο το θεολογικό κείμενο της νεοΜαχαιριώτικης αδελφότητας «RASPUTIN: AN ORTHODOX VIEW» περί της αμφιλεγόμενης ιστορικής προσωπικότητας του αδίκως δολοφονηθέντα και φίλου των τελευταίων Τσάρων Ρομανώφ του Γρηγορίου Ρασπούτιν.

Το όλο πνεύμα του εν λόγω δοκιμίου τους αποπνέει μια απ΄ τα ίδια καθότι, συντηρεί, την προπαγάνδα των εχθρών της Τσαρικής οικογένειας: την παλαιά και αδιάλλειπτη
συντεταγμένη παγκάκιστη προπαγάνδα έναντι του στενού συνεργάτη και φίλου των Τσάρων.

Δηλαδή, εφαρμώζουν την απόλυτη δαιμονοποίηση του Γρηγόριου Ρασπούτιν, την οποία μάλιστα ανυψώνουν και θεμελιώνουν με μια πρωτοφανή ενέργεια ως την σοβαρώτερη έγκριτη ιστορική και θεολογική προσέγγιση.

Για την Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού, για τον Σεβασμιώτατο
Λεμεσού κ. Αθανάσιον, για τον Εφραίμ Βατοπαιδίου (ο οποίος προλογίζει το εν λόγω τομίδιο), για την αδελφότητα του Μέσα Ποταμού, ο Ρασπούτιν ήτο και είναι το «τέλειο εργαλείο του Διαβόλου». Και αυτό το θεωρούν και το καταγράφουν ως την Εκκλησιαστικήν γραμμή τους.

Εμμέσως πλήν σαφώς μας λέει αυτή η ανόητη προπαγανδιστική προσέγγιση ότι οι «Άγιοι Βασιλομάρτυρες» Τσάροι Ρομανώφ, ήτο χαζοί, αφελείς, επιπόλαιοι, χάννοι, εξάπαντος θύματα του «διαβολικού» αγράμματου μουζίκου Ρασπούτιν, δηλ. άπαντες Τσάροι και Ρασπούτιν ήτο θύματα και εργαλεία του Διαβόλου. Αφού οι Τσάροι ως γνωστόν συνεργάζοντο στενά, σε όλα τα επιπέδα, μετά του Ρασπούτιν, μέχρι το άδικο τέλος του. Μόνο που η Εκκλησία της Αγίας Ρωσσίας, η Εκκλησία της Σερβίας, η Υπερόριος Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς, και η Πολιτική εξουσία της Μόσχας, απεφάσισε «εν διακρίσει» να αναγνωρίσει το μαρτύριο των τελευταίων Τσάρων ενώ τον στενότατο «Φίλο τους» να μη τον αποκαταστήσουν.

Υπάρχουν σημαίνοντα τρεπτά και ιδιαίτερα άτοπα αρνητικά στοιχεία στην εν λόγω προσέγγισή τους την οποία προσπαθούν να «θεολογικοποιήσουν» με ένδυμα μιας υποκειμενικής τους «ορθόδοξης θέασης».

Επειδή μελετώ το εν λόγω βιβλίο, θα επανέλθω συν Θεώ προσεχώς για να καταγράψω τα αδύνατα σημεία της έκδοσης, ειδικώτερα και μόνον εξ αρχής, γύρω απο την προσωπικότητα του Γρηγόριου Ρασπούτιν.

Να πώ όμως και έναν ακάθαρτο λογισμό μου, συνδέοντας με τα υπόλοιπα παλαιά και σύγχρονα Εκκλησιαστικά δρώμενα όπου καταγράφονται κατά τω νεο-Βατοπαιδινών, ότι ενδέχεται μάλλον οι ίδιοι να ενεργούν σε πάμπολλα σημεία όπως τον Γρηγόριο Ρασπούτιν. Ενώ παράλληλα τον λοιδωρούν και κατηγορούν ως το τέλειο εργαλείο του Διαβόλου.

Η ΙΕΡΑ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ
ΤΩΝ ΝΕΟ-ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΩΝ
Μήπως οι νεοΒατοπαιδινοί ( Γέρων Ιωσήφ, Γέρων Εφραίμ, Μητροπολίτης Λεμεσού κ.ά.) με τα σωρηδόν γνωστά-άγνωστα παρασκηνιακά και μεθοδικά, ενίοτε κακόδοξα και κακόβουλα ενεργήματά τους ακολουθούν ως πρότυπό τους τον βίο τις τακτικές και την πολιτεία του Ρασπούτιν, ενώ παράλληλα, έρχονται να διακηρύξουν να δυσφημίσουν και να κατηγορήσουν τον ίδιο για να μη τυχόν και κανείς τους υποψιασθεί και ταυτίσει με την εν λόγω αμφιλεγόμενη προσωπικότητα;

Πιό απλά για τους απλούς: μήπως οι νεοΒατοπαιδινοί αδελφοί και πατέρες μας με τις σωρηδόν ρασπουτινιές τους είναι το εν τόπω και χρόνω τελειότατο εργαλείο του Σατανά;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη