Translate

Δευτέρα, 7 Μαΐου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΕΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΟΥ κ. ΑΡΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ




ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΕΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΟΥ κ. ΑΡΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Εύγε στην Θρησκειολόγο και Ισλαμολόγο κυρίαν Αρετή Δημοσθένους όπου απο το 6ο λεπτό περίπου εκφράζει με συντομία την προσωπική γνώμη της στο ζήτημα του παπαΣτυλιανού. Εύγε για την τοποθέτησή της.

Αλλά όμως προσωπικά δεν με ικανοποιεί η εν λόγω δημόσια ουδέτερη δήθεν στάση της, διότι, βλέπει το εν λόγω ζήτημα Νομικά, και όχι αμειγώς Θεολογικά.

Όμως, ως Ανεξάρτητος Ερευνητής και μελετητής της εν λόγω υποθέσεως, τείνω να διαφωνήσω με την αξιότιμη κυρία συνάδελφο, διότι φαίνεται να διαμοιράζει εξίσου τις ίδιες και ταυτόσημες ευθύνες τόσον προς τον παπαΣτυλιανό όσο και προς τους Εκκλησιαστικούς Επιτρόπους. Δεν ξέρω αν αυτή η στάση της εξυπηρετεί κάποια ιδιοτελή συμφέροντα και σκοπιμότητες της. Πάντως μου φαίνεται ότι ΔΕΝ εξυπηρετεί την αλήθεια και το δίκαιον.

Τις τελευταίες ημέρες έχω πληροφορηθεί απο διάφορα έμπιστα μου πρόσωπα ότι η αξιότιμη «Μανταμίτσα Φιγκαρό» κ. Αρετή Δημοσθένους, όπου κάτσει και όπου σταθεί, με λοιδωρεί, με διαβάλλει, με συκοφαντεί και με κατηγορεί με διάφορα γυναικουλίστικα και ηλίθια καμώματα. Έχω μάλιστα πληροφορηθεί, απο πρώτο χέρι και μάλιστα απο αψευδείς μάρτυρες, ότι η εν λόγω μανταμίτσα του Κολυμπαρισμού, που αυτοπροβάλλεται ως Κανονολόγος, όπου έντεχνα και μεθοδικά ως τηλεπερσόνα βάλθηκε να μας αλάξει και την Πίστην, ότι έκανε διάφορες απέλπιδες προσπάθειες με κάθε μέσον στο να αρπάξει κάτω από τον έλεγχο της την υπόθεση του παπαΣτυλιανού.

Αν αληθεύει η εν λόγω πληροφορία δύο τινά συμβαίνουν: Είτε ότι είναι βαλτή υπό τινών Ιεραρχών είτε ότι είναι βαλτή απο τον Διάβολο. Τρίτη επιλογή δεν υφίσταται. Διότι και μόνη της να ανέλαβε τέτοια πρωτοβουλία, η εν λόγω πρωτοβουλία ΔΕΝ είναι δική της, αλλά του Αντίδικου.

Δόξα τω Θεώ όπου το εν λόγω φερέφωνο των αρχιΟικουμενιστών ταγών μας με διασύρει, με διαβάλλει και με συκοφαντεί. Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά, τιμή, αγαλίαση, γαλήνη και ηρεμία ψυχής, όταν ταλαίπωροι συνάδελφοι Κολυμπαριστές και οπαδοί του παναιρετικού Οικουμενισμού, πίσω απο την πλάτη μου ασχολούνται με το άτομό μου. 

Να υπενθυμίσω στην Ισλαμολόγο, Κανονολόγο, Θεολόγο, Θρησκειολόγο, Νομικό, «Φιγκαρολόγο», μπουρδολόγο κ.ο.κ. κ. Αρετούλα Δημοσθένους, ότι η γνώσις παραμορφώνει διότι εφούσκωσε αέρα κουπανιστό το μυαλό της. Και εν τη απουσία μου, καθώς ο μέγας Φιλόσοφος Σωκράτης ελαλούσε, της δίδω το κάθε δικαίωμα ακόμη και να με δέρνει με την σατανική διγλωσσία της.

Θεωρώ δηλ. ότι η δημόσια στάση της αλλά και η παρασκηνιακή δράση της, δεν είναι δίκαιη και αντικειμενική ως προς την αλήθεια και την ουσία της υπόθεσης.

Η κ. Α. Δημοσθένους διακηρύττει ότι «πρόκειται για εκδίκηση και αντεκδίκηση». Όπως το εκφράζει αφήνει το υπονοούμενο ότι η μια πλευρά εκδικείται την άλλη, και μετά υφίσταται και η αντεκδίκηση. Διαλαλεί η ίδια ότι πρόκειται για μια κλασική περίπτωση αντιπαράθεσης μεταξύ κληρικού και επιτρόπων για ζητήματα οικονομικών.

Και όμως αξιότιμη και εκλεκτή κυρία συνάδελφε Αρετή μου, αν όντως ήτο έτσι τα πράγματα όπως τα νομίζεις, γιατί τότε ο οικείος Μητροπολίτης δεν έφερε την ειρήνη και την ομόνοια στις καρδιές συναμφότερων των μελών της αντιπαράθεσης; 

Γιατί ο Ταμασού δεν ενήργησε πυροσβεστικά και δεν έγινε ο μέγας ειρηνοποιός στο χωριόν Εργάτες; Συνεπώς είτε είναι ανίκανος και ανάξιος ως Επίσκοπος, ώστε να συγυρίσει τα του οίκου του, είτε έλαβε α-νόητα θέση υπέρ ή εναντίον της μίας ή της άλλης πλευράς.

Δηλαδή το κακόν στην εν λόγω υπόθεση είναι βαθύτερο, αφού εμπλέκεται με εσφαλμένο τρόπο και ο άγιος Ταμασού. Αν ο Ταμασού ήτο άγιος και άξιος Μητροπολίτης δεν θα υφίσταται τόσα χρόνια αυτή η περιρέουσα ατμόσφαιρα.

Η κ. Α. Δημοσθένους όμως, τονίζει, ότι «έτσι ξεκίνησε το κακό στους Εργάτες πρίν χρόνια». Και αν όντως έτσι ξεκίνησε το εν λόγω κακό, γιατί ακόμη συνεχίζεται αυτή η πολυεπίπεδη μοχθηρία και κακότητα κατά τινός ανυπεράσπιστου και αδικημένου Κληρικού;

Σημασία δεν έχει πως ξεκίνησε η εν λόγω υπόθεση. Διαφωνώ με την κ. Αρετή όπου λέει ότι η Εκκλησία είναι ένα σύστημα. Πρόκειται για αντι-εκκλησιολογική και αθεολόγητη άποψη. Σύστημα είναι η ίδια και ο νομικίστικος τρόπος σκέψης της. Συμφωνώ όμως μαζί της, όπου λέει ότι ο χώρος της Εκκλησίας έχει το δικό της Δίκαιον, το λεγόμενο και Κανονικό Εκκλησιαστικό Δίκαιον. Εξάπαντος η Εκκλησία δεν είναι σύστημα καθώς εσφαλμένα θεωρεί. Ίσως να πρέπει να μελετήσει και ολίγην Πατερικήν Εκκλησιολογία ώστε να ξεκαθαρίσει μέσα της αν είναι ή όχι σύστημα η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.

Χαίρω όμως, και το εννοώ, διότι η εν λόγω κυρία Α.Δ. μετά το 15ο λεπτό εκφράζει μια σημαντική προσέγγιση για το ζήτημα του παπαΣτυλιανού το οποίον η κοινή γνώμη αγνοεί. Ότι δηλαδή, οι Ψυχίατροι και Ψυχολόγοι, έδωσαν μια ανάλυση και ερμηνεία επι τη βάσει της μαρτυρίας και των δηλώσεων της μακαριστής Έλενας Φραντζής. Τόσον εκείνοι όσο και το δικαστήριο στηρίχθηκαν στις αναμνήσεις και καταγγελίες ΜΙΑΣ και μόνον ΜΙΑΣ «μαρτυρίας».

Η επιστημοσύνη των Ψυχιάτρων και Ψυχολόγων δεν συμβάλλει ως ΔΕΥΤΕΡΗ ενισχυτική μαρτυρία για τα όσα κατέγγελνε η μακαρίτισσα, αλλά συνέβαλαν σημαντικά στο να αποκτήσει μια επιστημονική γνώμη το Δικαστήριο, ώστε να μπορέσει να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Θα χαρούμε εν τέλει να δούμε μια καλή και σημαντική θέση της, γραπτώς, για το όλο ζήτημα του παπαΣτυλιανού. Διότι καθότι γνωρίζετε αξιότιμη κ. Αρετή μου, τα γραπτά μένουν, ενώ τα προφορικά λόγια πετούν.

Verba volant, scripta manent!...

Του Παναγιώτη Π. Νούνη