Translate

Δευτέρα, 9 Απριλίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ, Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΥΠΡΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΑΜΑΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟ; ΠΟΙΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ;


ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ, Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΥΠΡΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΑΜΑΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟ; ΠΟΙΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗΣ;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


[Δείτε και κατεβάστε παρακαλώ το εν λόγω κείμενο απο εδώ εδώ και εδώ σε αρχείο PDF και WORD.]

Σημερινά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η «Ιερά» Σύνοδος σκοπεύει να συνέλθει προσεχώς των ημερών (19 Απριλίου) για να καθαιρέσει δύο Κληρικούς για Ηθικά παραπτώματα. Αναμφίβολα είναι δικαίωμα της Ιεράς Συνόδου να δικάζει και να καταδικάζει για εκκλησιαστικά αδικήματα Κληρικούς και Λαϊκούς ενεργοποιημένα μέλη Της.

Αλλά για να καταδικαστούν οι «ανήθικοι» πρέπει να ισχύει και το Γραφικό, να υφίστανται τουλάχιστον έστω δύο ή τρείς μάρτυρες. Δεύτερη ενισχυτική μαρτυρία στην περίπτωση του «παιδοβιασμού» ΔΕΝ υφίσταται. Παιδοβιασμός ΟΥΔΕΠΩΠΟΤΕ εσυνέβη. Δεν παρουσιάστηκε δεύτερη ενισχυτική μαρτυρία στα πολιτικά Δικαστήρια ούτε κάν στα Εκκλησιαστικά.

Επίσης, αν πράγματι συνέβη ο λεγόμενος «συγκυλισμός» οι Ιεροί Κανόνες, αναντίρρητα, προνοούν καθαίρεση τινός Κληρικού, αν και μόνον αν ο Κληρικός ομολογήσει και παραδεχθεί εν μετανοία το εν λόγω αμάρτημα του. Δεν επιτρέπεται να καθαιρεθεί από κανένα Συνοδικό Δικαστήριο αν κάποιος άλλος φανερώσει ή αποκαλύψει την εν λόγω αμαρτία του, πολλώ μάλλον όταν είναι και αναξιόπιστος μάρτυς και διάκειται εμπαθώς ζηλοφθόνως ή και χρηματίστηκε για να διαπράξει δυσφήμιση και συκοφαντία εις βάρος του.

Ακόμη και η μαρτυρία της αγιοποιημένης (απο τα Μ.Μ.Ε.) μακαριστής Έλενας Φραντζή, με το πλούσιο «ηθικότατο» βιογραφικό της, σύμφωνα με την κοινή λογική αλλά και με την νηφάλια αν θέλετε επιστημονική σκέψη, έπρεπε και πρέπει να θεωρηθεί ως άκρως Α-ΝΑ-ΞΙ-Ο-ΠΙ-ΣΤΗ μάρτυς στο πολιτικό Δικαστήριο και να τεθεί εν αμφιβόλω.

Υπάρχουν στοιχεία και πληροφορίες, ότι η μακαριστή Έλενα μαζί με μιά φίλη της επρόσφεραν τον εαυτόν τους για ιδιαίτερες σαρκικές υπηρεσίες, σε μπαράκια και μπυραρίες με το αζημείωτο.

Το καταλαμβαίνω απόλυτα διότι και εγώ σάρκα φορώ, και δεν το επικρίνω, διότι κάπως έπρεπε να εξασφαλίση τα προς το ζείν και την δόση της. Ο ένας τρόπος ήτο αυτός. Ο άλλος τρόπος ήτο οι δημόσιοι καβγάδες και φασαρίες, οι επικίνδυνες συμπλοκές, οι ληστείες και οι δολοπλοκίες της για να βγάζει
χρήματα. Έτσι ήξερε να επιβιώνει για την δόση της. Όλα αυτά είναι εμπειρικό βίωμα μέσα στην καθημερινότητα κάποιου χρήστη σκληρών ναρκωτικών. Ολα αυτά τα οποία καταγράφω είναι συγνωστά και στην Αστυνομία αλλά και στην κυπριακή Κοινωνία. Και όμως αυτή η βασανισμένη ψυχή, εθεωρήθη ως άκρως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ μάρτυς με «αληθές αναμνήσεις» και «αλάθητη μνήμη» για να δικάσει και να καταδικάσει έναν Κληρικό της Εκκλησίας, κατ΄ουσίαν τον θετό της πατέρα.

Δεν μας ενδιαφέρει η  υπόθεση της Πάφου. Μας ενδιαφέρει η σκοτεινή υπόθεση όμως του χωριού των Εργατών.

Όπου, προσθέστε, αξιότιμοι φίλοι και φίλες, ότι όλως παραδόξως, οι θανάσιμοι εχθροί και συκοφάντες του πατρός Στυλιανού, 16 πρόσωπα σημαντικοί δημοτικοί παράγοντες του Κοινοτικού Συμβουλίου, αρκετοι απ΄ αυτούς και μέλη της Εκκλησιαστικής Επιτροπής βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη εμπλεκόμενοι και ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ για οικονομικά εγκλήματα, υπόθεση που απεκάλυψε η περίφημη Ελεγκτική Υπηρεσία. Οι εν λόγω ανηθικότητες των συκοφαντών βγαίνουν και αποκαλύπτωνται διότι ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο. Μάλιστα κάποιοι εξ αυτών άρχισαν να παραδέχονται και την ενοχή τους και να καταδικάζονται σε ποινές.

Είναι τυχαίο και ασύνδετο, άραγε, το ένα εκκλησιαστικό σκάνδαλο με το οικονομικό σκάνδαλο, όπου όλως παραδόξως ενέχονται και συμμετέχουν τα ίδια και αυτά πρόσωπα σε αμφότερα τα ζητήματα-σκάνδαλα;

Τα εν λόγω ιδιαίτερα «Εκκλησιαστικά» πρόσωπα, εξ αιτίας των ιδιοτελών σκοπιμοτήτων αμφότερων των μερών, τόσον της ιεράς Μητρόπολης όσο και των Επιτρόπων, ο Μητροπολίτης Ταμασού κ. Ησαΐας, αντί να τους παιδαγωγήσει για την μανιακή ζηλοφθονία μικροψυχία και κακότητα τους, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, συμπαρατάσσεται συνεργεί και συμπράττει μαζί τους, κάνει ταξιδάκια μαζί τους, ανταλάζουν δωράκια αναμεταξύ τους, δεν ξέρω αν συνεδριάζουν και μεταξύ τους... πως ακριβώς να εξολοθρεύσουν και καθαιρέσουν άπαξ και διαπαντώς τον «διαβολοπαπά» ή «πορνοπαπά» του χωριού τους.

Είναι κοινό μυστικό στην Κοινότητα του χωριού, από την αρχή της υπόθεσης για την σατανική διγλωσσία που αποδεικνύει ο Σεβασμιώτατος στην υπόθεση.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Μητροπολίτης, ελέγχεται απόλυτα, απο το πονηρό σατανικό και διεφθαρμένο κατεστημένο του χωριού του. Γιατί ελέγχεται; Διότι, αυτοί και μόνον αυτοί δύνανται με κάθε μέσω και τρόπω να τον ανυψώσουν στον πολυπόθητο Αρχιεπισκοπικό Θρόνο. Και αυτό αντανακλάται, αντικειμενικώς, απο τις σωρηδόν επιπόλαιες, αυθόρμητες, αμήχανες, σπασμωδικές και αντιφατικές ΔΗΜΟΣΙΕΣ κινήσεις όπου ενεργεί γύρω απο την εν λόγω υπόθεση. Ο αδύναμος και παρορμητικός χαρακτήρας  του σεβασμιωτάτου Ταμασού κ. Ησαΐα αποκαλύπτεται. Κάποτε οι μάσκες ολονών μας θα πέσουν. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από οικουμενιστές Κυκκώτες.

Ανθρώπους όπου ενέχονται και συνδέονται τόσο με το οικονομικό σκάνδαλο όσο και με το εκκλησιαστικό, ο σεβασμιώτατος Ταμασού, τους ευεργετεί και τους αποδίδει τιμές και τους προσφέρει θέσεις σε προεδρία Θρονικών Επιτροπών.

Ο παπά Στυλιανός και η Πρεσβυτέρα του, είναι απλά ο «χρήσιμος ηλίθιος» ένας αποδοπομπαίος τράγος των ιδιοτελών άνομων και αντιχριστιανικών σκοπιμοτήτων τους, και εννοώ  (συν)αμφότερων των μερών, πολιτικών, δημοτικών και εκκλησιαστικών αξιοματούχων.

Υπάρχει όμως μια λεπτή περίεργη ανακρίβεια στα εν λόγω δημοσιεύματα όπου μας προετοιμάζουν για την καθαίρεση του Κληρικού: Ότι συγκεκριμένα η «Ιερά Σύνοδος» σκοπεύει να καθαιρέσει δύο κληρικούς, ανάμεσα σε αυτούς και τον λεγόμενο παπαΣτυλιανό όπου έχει γίνει το κόκκινο πανί και ο μεγάλος ένοχος μιας αμοραλιστικής και βαθιά διεφθαρμένης «Χριστιανικής» Κυπριακής Κοινωνίας, εξ αιτίας του ζητήματος που τον συνδέει με την μακαριστή Έλενη Φραντζή.
Σημειωτέον, ότι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου, μετά απο κάμποσα χρόνια ανακριτικών και επιστημονικών ερευνών γύρω απο την εν λόγω υπόθεση  ΑΘΩΩΣΕ (2015) πανηγυρικώς τον παπαΣτυλιανό εξ αιτίας της παντελούς απουσίας ενισχυτικής δεύτερης ή τρίτης μαρτυρίας.

Ενώ τα πολιτικά Δικαστήρια, η γνωστή «αδιάφθορη» Κυπριακή Δικαιοσύνη μας, εδίκασε και εκαταδίκασε, η Δικαστίνα κ. Μαρίνα Παπαδοπούλου (πρώτη ξαδέλφη της κ. Αναστασίας Παπαδουπούλου) τον παπαΣτυλιανό σε 2 χρόνια φυλάκιση, και σε ισόβεια Κοινωνικήν διαπόμπευση και στιγματισμό του για τα αποτρόπαια δήθεν σεξουαλικά εγκλήματα που διέπραξε ο «παιδοβιαστής» παπάς.

Εννοείται, ότι δεν δικάστηκε ούτε καταδικάστηκε για «παιδοβιασμό» ποτέ, αλλά για «άσεμνη σεξουαλική επίθεση». Έχουν σημασία και οι λεπτομέρειες για όσους τείνουν να κατακρίνουν, συκοφαντικά και επιπόλαια έναν Κληρικό, ότι εκατάφερνε μάλιστα να βιάζει εν παντί τρόπω ένα παιδάκι 4 χρονών, παιδάκι δικό του όπου του το εμπιστεύτηκε το Γραφείο Ευημερίας. Σημειώστε ότι μεγαλώνει και άλλα ορφανά ο εν λόγω Κληρικός, άρα αφού είναι ένοχος για ένα παιδάκι, σύμφωνα με την κοινή λογική θα πρέπει να το ξαναέκανε μάλλον ο άνθρωπος άρα η εν λόγω λογική μας καθοδηγεί να εξετάσουμε και άλλα παιδάκια του περιβάλλοντος του.

Αν δεν υπάρχει άλλο κακοποιημένο παιδάκι, στην ενορία ή στην οικογένειά, ενδέχεται ή όχι, να ήτο φαντασιοπληξίες και ζηλόφθονες σκοπιμότητες τινών συγκεκριμένων θανάσιμων εχθρών του παπά και της παπαδιάς; Ένας βιαστής ή ένας παιδοβιαστής, συνήθως, δεν διαπράττει μια φορά το έγκλημά του.

Σήμερα, αύριο, μεθαύριο, φαίνεται, ότι μετά την υποκινούμενη οχλοκρατία ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, ο Μητροπολίτης Πάφου και ο Μητροπολίτης Ησαΐας, προσχεδιάζουν και προετοιμάζονται, για να ολοκληρώσουν το πολιτικό και δικαστικό έγκλημα ίνα καθαιρέσουν εκκλησιαστικά, εκείνον, τον οποίον η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ μέχρι χθές και προχθές ομόφωνα τον αθώωσε.

Πρέπει να εξευμενισθεί η Ψυχολογία του όχλου, το αντιλαμβάνομαι, και να αποκατασταθεί η τρωθείσα αξιοπιστία τιμή και υπόληψη της Αποστολικής Εκκλησίας της Κύπρου. Ποια είναι η Εκκλησία; Εκκλησία είναι ο Μακαριώτατος, ο Πάφου, ο Ταμασού, ο Λεμεσού, ο Πατριάρχης κ.ο.κ. κατάλαβατε με ποιόν τρόπο και για ποιόν λόγο θα γίνει η πλήρης αποκατάσταση της «θείας δικαιοσύνης»;

Με τον κλασικό και άδικο σφαγιασμό ενός αθώου θύματος για να σωθούν οι πολλοί. Γνωστό το εν λόγω Φαρισαϊκό σενάριο, αυτό εξάλλου διέταξε και ο Εβραίος Αρχιερέας της Συνόδου των Σαχεντρίν για την καταδίκη του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού. Έπειτα ανέλαβαν οι Πόντιοι Πιλάτοι… η εν λόγω πονεμένη ιστορία κάνει κύκλους και η τραγική ειρωνία είναι ότι τα ζούμε και τα βιώνουμε και σε Λειτουργικό χρόνο εν μέσω Μεγάλης Εβδομάδος.

Ο Μακαριώτατος οφείλει να μη παρασυρθεί και να προσέξει πάρα πολύ καλά και να μη πέσει στην εν λόγω παγίδα και μπήξει τα χέρια του και βγάλει τα μάτια του. Αν καταδικάσει έναν αθώον Κληρικό η Εκκλησιαστική Ιστορία θα τον κατακρίνει αμείλικτα. Όπως η Εκκλησιαστική Ιστορία κατακρίνει τους κακόδοξους Κληρικούς που καθαίρεσαν και συκοφάντησαν τον Άγιον Νεκτάριο.

ΕΡΩΤΗΜΑ: Πόσο ιεροκανονική και ιεροσυνοδική θα είναι (αν εφαρμοσθεί και επιτελεσθεί) η εν λόγω ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ εκκλησιαστική πράξη και ενέργεια των Συνοδικών, αν καθόλου τυχαία, είναι όντως αποφασισμένη και αδίστακτη, κυρίως η εν λόγω ανίερη Τριανδρία, ώστε να καταδικάσει, τελεσίδικα, τον πατέρα Στυλιανό με την εσχάτη των εκκλησιαστικών ποινών, την καθαίρεση;

Εξάπαντος να επισημάνω, ότι οι Ιεράρχες ΔΕΝ είναι η Εκκλησία της Κύπρου. Οι Ιεράρχες είναι μέλη της Εκκλησίας. Εκκλησία της Κύπρου είναι: ο Κλήρος και ο Λαός μαζί συνηρμοσμένοι και ενωμένοι. Συνεπώς, ότι αυθαίρετο πράττεται από Ιεράρχες όπου δεν έχει την σύμφωνη γνώμη κλήρου και λαού ΔΕΝ είναι ευλογημένο και από Θεού δίκαιο.
Από την μια η Ιερά Σύνοδος και η Εκκλησία της Κύπρου μετά από πολυχρόνια έρευνα και δίκη τον αθώωσε και ετεροχρονισμένα θα έρθει εν μια νυκτί να τον καταδικάσει;

Με ποιο απλανές και ορθόδοξο κριτήριο; Με το κακόδοξο δόγμα της «ικανοποίησης της ανίερης δικαιοσύνης» του όχλου και της αμοραλιστικής κοινωνικής κατακραυγής; Μήπως έτσι οι εν λόγω Ιεράρχες θα πλήξουν έτι περαιτέρω την αξιοπιστία και το κύρος της Αποστολικής Εκκλησίας της Κύπρου και συνεπώς θα γίνουν οι συγκεκριμένοι πρωταγωνιστές, Πόντιοι Πιλάτοι και Φαρισαίοι, περισσότερο ρεζίλι των σκυλιών;

Μία οργανωμένη προδοσία, ένας ή και πολλοί προδότες, κάμποσα αργύρια, μια αυτοκτονία, μερικοί Φαρισαίοι Αρχιερείς, πλήθος «αναμάρτητων» λιθοβολιστών, Πόντιοι Πιλάτοι… απομένει να δούμε και το τέλος του σήριαλ με την μεταΠασχαλινή ή μεταΑναστάσιμη σταύρωση και τον θάνατο ενός ανθρώπου. Η θεανθρώπινη εγκληματολογία επαναλαμβάνεται στο διηνεκώς.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη