Translate

Τρίτη, 3 Απριλίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, «Η ΘΕΑ ΤΥΧΗ» ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ «ΑΔΙΑΦΘΟΡΗΣ» ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΦΡΑΤΖΗ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



«Η ΘΕΑ ΤΥΧΗ» ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ «ΑΔΙΑΦΘΟΡΗΣ» ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΦΡΑΤΖΗ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Αυτό που προβληματίζει εμένα ως κοινό θνητό, και θέλω να το συμπροβληματίσω με τους αναγνώστες μου, περι την εν λόγω υπόθεσην, είναι με ποιά επιστημονικά κλειδιά και τίνα νομικά κριτήρια η Νομική Υπηρεσία του «αδιάφθορου» Κράτους μας «χειρίστηκε» δικαίως απλανώς και αλαθήτως την υπόθεση της μακαριστής Έλενας;

Αντιγράφω ένα ιδιαίτερο σημείο δηλώσεων του δικηγόρου της Έλενας:

«Ο ίδιος αποδίδει την έκβαση της υπόθεσης με την καταδίκη του ιερέα, στη Νομική Υπηρεσία του κράτους που την χειρίστηκε. «Φανήκαμε ΤΥΧΕΡΟΙ, διότι η Αστυνομία έκανε πολύ καλή δουλειά στη συγκεκριμένη υπόθεση. Ξέρεις ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ να κάνει η Αστυνομία έκθεση στη νομική υπηρεσία και να ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ δίωξη με ΜΟΝΗ μαρτυρία την κατάθεση της Έλενας; ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση!», τονίζει.» (Πηγή).

Εστιάζω σκόπιμα στην προηγούμενη παράξενη δήλωση του δικηγόρου της μακαριστής όπου, νομικός άνθρωπος, όλως περιέργως για τα δικά μου περιορισμένα διανοητικά μάτια φαίνεται να αποδίδει, απερίφραστα, σε μια μεταφυστική οντότητα (στήν θεά τύχη!) το επόμενο αξιοπερίεργο γεγονός όπου η Αστυνομική Δύναμη της Κύπρου «έκανε πολύ καλή δουλειά» για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Τι ακριβώς εννοεί ο δικηγόρος;

Εννοεί μάλλον ότι ήτο «μεγάλη υπόθεση» που η Αστυνομία της Κύπρου ετοίμασε ειδική (πειστική) έκθεση προς την Νομική Υπηρεσία για να δικαστεί και καταδικαστεί απο την Δικαιοσύνη ένας άνθρωπος Κληρικός, με την ΜΟΝΑΔΙΚΗ μαρτυρία της ναρκωμανούς μακ. Έλενας. Εννοείται, προφανώς, ότι δεν συμβαίνουν, ως συνήθως, τέτοια «τυχερά» πράγματα μέσα στους κόλπους της Αστυνομίας. 

Αλλά επειδή ο ταλαίπωρος Κληρικός, λατρεύει άλλον Θεόν, δεν είχε κάνει σπονδές στην θεά Τύχη, φάνηκε δηλ. «ά-τυχος» και την πάτησε, ενώ οι θεούσοι και οπαδοί της τυχαιότητος, την δοξολογούσι.

Συναφώς, θεωρώ ότι πρέπει να καταγραφεί και στα ρεκόρ Γκίνες, μάλλον και στα Χρυσά Βατόμουρα, η πρωτοτυπία της Αστυνομίας, της Νομικής υπηρεσίας και του Ανωτάτου Κυπριακού Δικαστηρίου. Όπου δηλαδή εδίκασαν και εκαταδίκασαν έναν Κληρικό της Εκκλησίας, ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ με την μαρτυρία μιας ουσιοεξαρτωμένης και αναξιόπιστης Ψυχοπαθολογικά κοπελίτσας.

Ναι το ομολογώ, χωρίς περιστροφές, δεν είμαι Εγκληματολόγος, ούτε Ψυχολόγος, ούτε σπουδαία διάνοια για να αντιληφθώ λογικά και καθαρά, ότι όντως ο δικηγόρος της Έλενας και η Έλενα, φάνηκαν ιδιαίτερα «τυχεροί» ώστε να κερδίσουν στα πολιτικά Δικαστήρια. Ούτε και οι ίδιοι δεν πίστευαν ότι εκέρδισαν την δίκη ενώ μετά βέβαια επήγαν και άναψαν και τις σούβλες για να το γιορτάσουν, όπου εκαταφέραν τζαι «εκάτσαν» έναν «πορνοπαπά» στην φυλακή.

Την φρικτή κατάληξη της Έλενας την είδαμε, και ολίγοι την εννοήσαμε. Μάλιστα η χειραγωγούμενη οχλοκρατία εφόρτωσε ΚΑΙ τον θάνατόν της στον παπά και την παπαδιά. Φαίνεται ότι ξέμεινε απο την θεά τύχη η μακαρίτισσα. Απομένει να δούμε και το φρικτό τέλος των υπολοίπων παρ΄ εκτός και αν είναι τίμιοι και καλοί μαθητές της θεάς Τύχης.

Τώρα το ζήτημα της «τυχαιότητος» που προκύπτει πρέπει, εικάζω, να διερευνηθεί κυρίως απο αμερόληπτους, αδέκαστους, εν δυνάμει αντικειμενικούς ερευνητές, αδιάφθορους και ειδικούς στην Νομική και Εγκληματολογική επιστήμη. Διότι η υπόθεση δεν είναι καθαρή. Δεν ξέρω γιατί έχω τέτοια διαίσθηση. Μπορεί και να σφάλλω βέβαια.

Αλλά επιτρέψτε μου, δείξτε επιείκεια παρακαλώ να εκφράζω τις αμφιβολίες μου εκφώνως.

Η υπόθεση δεν είναι καθαρή όμως, όχι διότι εντόπισα μόνο το εν λόγω τρωτό σημείο, αλλά και απο τις επόμενες ιδιαίτερα εύγλωττες και οξυνούστατες δηλώσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ταμασού κ. Ησαΐα:

«Επιπρόσθετα, ισχυρίζεται ότι «η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ και αποσπασματική (κατά τον ισχυρισμό του) δημοσίευση των εν λόγω πρακτικών και των αποσπασματικών θέσεων μελών της Ιεράς Συνόδου, μπορεί να οδηγήσει στην ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ και την ΑΛΛΛΟΙΩΣΗ των πραγματικών γεγονότων». Με προκλητικό τρόπο, προσθέτει ότι οδηγείται, ακόμη, και στη σκέψη, «μήπως ο τρόπος αυτός ΔΕΝ υπηρετεί την αλήθεια αλλά στοχεύει σε ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΣ σκοπούς»

Υπάρχουν ακόμη σοβαροί έντιμοι και δίκαιοι πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας όπου εμπιστεύονται τυφλά και αδιάκριτα τα «αντικειμενικά» και «αμερόληπτα» Μ.Μ.Ε. την Αστυνομία και την Δικαιοσύνη;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη