Translate

Παρασκευή, 6 Απριλίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΤΡΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ «ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ» ΣΤΟ ΧΩΡΙΟΝ ΕΡΓΑΤΕΣ




ΤΡΙΑ ΣΟΒΑΡΑ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ «ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ» ΣΤΟ ΧΩΡΙΟΝ ΕΡΓΑΤΕΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

1ο. ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΡΙΦΟΣ ΓΙΑ «ΕΙΔΙΚΟΥΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ»: ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΚΑΙ «ΟΥΣΙΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΟΦΟΡΙΑ (;!) ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΕΘΕΩΡΗΘΗ ΥΠΟ ΤΟΥ «ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΥ» ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΩΣ «ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ» ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΕ «ΑΛΗΘΗΣ ΜΝΗΜΗ»;

2ο. ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ: ΑΦΟΥ Η ΜΑΚΑΡΙΤΙΣΣΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ
ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΤΕΘΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΕΙΣΤΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΕΚΛΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΩΣ ΙΑΤΡΟΙ ΤΗΣ ΤΙΝΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΙΔΙΩΤΕΣ;

3ο. ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΛΟΪΚΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ: ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ μ. ΕΛΕΝΑΣ ΦΡΑΝΤΖΗ ΠΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΣ
ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ», ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ, ΑΡΑΓΕ, ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΑΛΗΘΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΜΑΡΤΥΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ΑΝΕΥ ΤΙΝΑΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ 2ης ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΟΒΕΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;

Αντιγράφω ωστόσο, σκόπιμα, μόνον την πρώτη παράγραφο απο το εν λόγω ολόκληρο χρονικό (παραπέμπω σε εκείνο ΕΔΩ) της μακαριστής Έλενας ώστε να συνειδητοποιήσουμε ΑΠΑΝΤΕΣ για την δραματική φρικτή και φοβερή κατάταση της μακαριστής Έλενας, πολύ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ της «κακοποίησης»:

«Εξέπεμπε σήμα sos από τον καιρό που ήταν έμβρυο. Η μάνα ΔΕΝ ΕΙΧΕ σταματήσει τις καταχρήσεις ΟΥΤΕ κατά τους 9 μήνες που ήταν έγκυος. ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ με το ΤΡΕΜΟΥΛΟ των ΠΑΙΔΙΩΝ των ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ. Ήταν δεκαετία του '70, όταν ο παππούς σκότωσε τη γιαγιά μπροστά στα παιδιά τους - που ήταν πάνω κάτω στην εφηβεία τους. Ψυχές-ερείπια μεγάλωσαν στους πέντε δρόμους. Δεξιά κι αριστερά, όπου να 'ναι, ό,τι να 'ναι, με όποιον να 'ναι. Ένα από αυτά τα διαλυμένα παιδιά -ΑΛΚΟΟΛΙΚΗ, όπως ΚΑΙ ο πατέρας του κοριτσιού- γέννησε την Έλενα. Το Γραφείο Ευημερίας την έδωσε σε οικογένεια και λίγους μήνες μετά, όταν ήταν στα τρία του το κοριτσάκι, με τη διαδικασία της αναδοχής κατέληξε στο σπίτι του Παπαστυλιανού και της παπαδιάς του, στο χωριό Εργάτες, οι οποίοι είχαν ήδη δύο βιολογικά παιδιά, δύο γιους. Μεγάλωνε στο ίδιο δωμάτιο με ένα λίγο μικρότερο κοριτσάκι (ας το πούμε «Στέλλα» για ευνόητους λόγους), το οποίο βρέθηκε στον ίδιο χώρο από τριών μηνών, επίσης με τη διαδικασία της αναδοχής. Στα ΔΕΚΑ της χρόνια περίπου, η Έλενα φεύγει από το σπίτι της, από το σπίτι της ανάδοχης οικογένειάς της. Χωριανοί και δάσκαλοι, τους οποίους έχω συναντήσει, ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ για περιποιημένα μωρά, πάντα καλοντυμένα, καθαρά «το κοριτσάκι ήταν ζωηρό, είχε ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ στην ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ του, παρουσίαζε ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, αλλά μπορούσες να το κοντρολάρεις», σύμφωνα με τους ίδιους.»....

Απο την πρώτην μόλις παράγραφο, ο κάθε νουνεχής και λογικός άνθρωπος, δύναται να καταλάβει την ποιότητα της συνέχειας του δράματος... αλλά και την ΠΑΣΑ αλήθεια στην υπόθεση, την οποία ούκ ολίγοι στρατευμένα/οι συσκότιζαν τις τελευταίες ημέρες με απώτερο στόχο και σκοπό την αγιοποίηση της μακαριστής Έλενας και την δαιμονοποίηση του πατέρα της ενός Κληρικού της Εκκλησίας.

Ο κύριος στόχος στην υπόθεση, είναι το τίμιο ράσον, οι Κληρικοί, οι γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, η ενορία της Αγίας Παρασκευής στους Εργάτες, ο ταπεινός Λευΐτης της, και σύσσωμη η Αποστολική Εκκλησία της Κύπρου.

Ο Αρχιεπίσκοπος και ο Ταμασού είναι απλά, αμήχανοι κομπάρσοι, το ομολογώ ευθυτενώς, π.χ. οι σύγχρονοι Πόντιοι Πιλάτοι της Μπανανίας μας.

Συνεπώς νίπτω και εγώ τας χείρας μου μέρες που είναι...!

Του Παναγιώτη Π. Νούνη