Translate

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ: ΠΕΡΙ ΜΑΛΑΓΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΛΙΣΜΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ




ΔΙΑΛΟΓΟΣ: ΠΕΡΙ ΜΑΛΑΓΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΛΙΣΜΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Avgousta Pashiourtidou: Εγώ δεν θα ασχοληθώ αν είναι αθώος ή ένοχος ο πάτερ.Εχει Άλλον αρμόδιο να τον κρίνει. Θα ασχοληθώ μόνο με την συμπεριφορά του μετά την απόφαση. Η αντίδραση του μόνο για άνθρωπο ταγμένο στον Θεό δεν έμοιαζε.θυμός!!Και δεν θα βγάλει τα ράσα γιατί έτσι θέλει.Συγγνώμη αλλά και τον Χριστό τον αδίκησαν αλλά δεν είχε αυτή την συμπεριφορά. Ένας άνθρωπος ταγμένος στον Θεό απομακρύνεται και Του δείχνει εμπιστοσύνη ότι η αλήθεια θα αποκαλυφθεί. Και θα τον δικαιώσει. Και μην μου πείτε ότι είναι άνθρωπος και σαν άνθρωπος νοιώθει αδικημένος και γι αυτό θύμωσε.Επρεπε να κάνει αυτό που έδωσε όρκο να κάνει όταν γινόταν παπάς και εξομολογος. Να διδάσκει την αγάπη.

Fotini Zogia: Κάπου κάνετε λάθος αγαπητή μου. Ο Χριστός μας δεν μας δίδαξε να είμαστε καρπαζοεισπρακτορες αλλά αγωνιστές. Μας είπε να συγχωρούμε να αγαπάμε αλλήλους κ να τους ευεργετουμε αλλά μας είπε κ από των ανθρώπων να φυλαγεσθε. Ο Κύριος μας δεν μας δίδαξε με την θυσία Του να είμαστε ηττοπαθεις. Αντιθέτως. Μας είπε να αγωνιζόμαστε για την αλήθεια. Πολλές φορές ο θυμός είναι παραγωγικός. Επίσης να σας θυμίσω ότι ακόμη κ το ράσο να βγάλει το χρίσμα είναι ανεξιτηλο.

Andri Nikolaou: Εγώ δεν τον είδα θυμωμένο να πετασει πέτρες εσύ που τον είδες;

Παναγιώτης Νούνης: @Avgousta Pashiourtidou. Συμφωνῶ μαζί σας, ἀλλὰ ἐν μέρει!...Νὰ ἐξηγηθῶ ὅμως: Ἐσεῖς τώρα ποὺ κρίνετε τὴν συμπεριφορὰ ἑνὸς ἀνθρώπου, καὶ δὴ κληρικοῦ, καλῶς ἤ
κακῶς, ἑνὸς ἀνθρώπου στιγματισμένου καὶ πολεμούμενου (ἐδῶ καὶ μιὰ δεκαετία) ΙΣΟΒΕΙΑ πλέον ἀπὸ μίαν ὁλόκληρην κυπριακὴν Κοινωνίαν, ἀλλὰ ἀπὸ τὰ ἐχθές καὶ ἀπὸ τὴν προϊσταμένην του Ἀρχὴν τὴν Ἱεραρχείαν τῆς Ἐκκλησίας, δὲν τοῦ βρίσκετε ἕνα ἐλαφρυντικό;

Σκεφθεῖτε σᾶς παρακαλῶ ἕνα νοητικὸ πείραμα, ἄν μπορεῖτε νὰ πράξετε αὐτό τὸ πράγμα, πῶς καὶ τὶ εἶδους συμπεριφορά θὰ εἴχατε ΕΣΕΙΣ ἄν ὁ λιθοβολούμενος καὶ «ἀνήθικος» Κληρικός ἦτο ὁ πατέρας ἤ ὁ ἄντρας σας. Καὶ ἡ κριτικὴ μιᾶς συμπεριφορᾶς, πρόκειται καθαρὰ γιὰ κατάκριση, ἄδικην κριτικήν, κριτικήν τῶν φαινομένων, παρ΄ἐκτός καὶ ἀν ἐσεῖς ἔχετε μεταμορφώσει τὸ πάθος τοῦ θυμοῦ σὲ πραότητα καὶ ἀοργησία;

Συνεπῶς, κατ΄ οὐσίαν στὸ ὅλον πνεύμα σας διαφωνῶ.

Διότι ΔΕΝ εἴστε ἡ ἀρμόδεια να κρίνετε καὶ νὰ κατακρίνετε, μὲ ἠθικιστικά κριτήρια.

Ἄς κοιτάξουμεν τὴν καμπούρα μας.

Stefanos Savva: Ο κάθε άνθρωπος Αυγουστά έχει δικαίωμα να υπερασπίζεται τον εαυτό του και την οικογένειά του όταν νιώθει ότι αδικείται.Ο Χριστός ήταν ένας κ κάνεις δεν συγκρίνεται μαζί του. η αδικία της μικρης Έλενας ξεκίνησε από την στιγμή που
γεννήθηκε.ο πατερ κ η οικογένεια της προσπάθησαν να δώσουν ένα χερι βοήθειας.δεν βρέθηκε κανένα άλλο άτομο ή οικογένεια να προσπαθήσει έστω να διορθώσει την αδικία της μικρής Έλενας.ευτυχως οι δύο άλλες θετες κορες του ιερεα φανερωνουν την αληθεια...

Παναγιώτης Νούνης: @Avgousta Pashiourtidou Κυρία Αὐγούστα χαρήκαμε γιὰ τὴν γνωριμία, ἐξυπνοβλακείες ἔλαβαν τέλος. Μὴ
καταχράστε πλέον τὴν φιλοξενία μας. Πηγαίνεται στὴν εὐχὴν τοῦ Θεοῦ καὶ νὰ μάθετε νὰ κτυπάτε τὴν πόρτα μας προτοῦ εἰσβάλετε αὐθαίρετα γιὰ νὰ μᾶς διδάξετε ἀγαπισμό καὶ ἠθικισμό.

Avgousta Pashiourtidou: Παναγιώτης Νούνης εγώ γι αυτό αγαπητέ κύριε δεν έγινα παπαδιά ή μοναχή ή οτιδήποτε άλλο. Γιατί δεν είχα τα "άγια"προσόντα.Κάποιος όμως που τάσσεται στους κόλπους της Εκκλησίας με οποιοδήποτε τρόπο πρέπει να το έχει και να το νοιώθει. Δεν διδάσκεται αυτό. Το να θελεις να υπηρετησεις τον Θεό.Το έχεις ή δεν το έχεις.

Avgousta Pashiourtidou: Παναγιώτης Νούνης είσαστε αγενής αγαπητέ κύριε και δεν δέχεστε την αντίθετη άποψη. Αν αυτό μάθατε στα πανεπιστήμια που πήγατε λυπάμαι πολύ.Γιατί όταν κάποιος έχει αντίθετη άποψη προσπαθούμε να τον πείσουμε με
επιχειρήματα και να του αλλάξουμε γνώμη.Που ξέρατε;Μπορούσε να πειστώ. Είσαστε σνομπ και αλαζόνας και πραγματικά είναι αυτό που λες τελικά ότι τα πτυχία δεν κάνουν τον άνθρωπο.Και από την στιγμή που ποστάρετε σε κοινούς φίλους έχω το κάθε δικαίωμα να εκφέρω γνώμη.
Καλό σας βράδυ!

Giannis Savva: 2.9 ὁ λέγων ἐν τῷ φωτὶ εἶναι, καὶ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ μισῶν, ἐν τῇ σκοτίᾳ ἐστὶν ἕως ἄρτι. 2.10 ὁ ἀγαπῶν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ ἐν τῷ φωτὶ μένει, καὶ σκάνδαλον ἐν αὐτῷ οὐκ ἔστιν· 2.11 ὁ δὲ μισῶν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ ἐν τῇ σκοτίᾳ ἐστὶ καὶ ἐν τῇ σκοτίᾳ περιπατεῖ, καὶ οὐκ οἶδε ποῦ ὑπάγει, ὅτι ἡ σκοτία ἐτύφλωσε τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτοῦ. (Α'Ιωανν. Καινή Διαθήκη).

Andri Nikolaou: Σταμάτατε να συγκιλυζεστε μπροστά μας βγάλτε τα ράσα μόνο στον πάτερ Στυλιανό αξίζουν είσαστε ψεύτες το μαρτυρούν τα μάτια σας και η γλώσσα σας.

Παναγιώτης Νούνης: Ωραία σκέψη, και ωραία ευγενική λέξη π.χ. «άει συγκυλίσου» αν και νομίζω ότι μάλλον «μαλακίζονται» ήθελες να πείς; Και λίγα τους λές Άντρη μου.

Andri Nikolaou: Το είπα με την λέξη που κατηγόρησαν τον πάτερ Παναγιώτη μου. Ο Θεός να του ελεήσει και αυτούς και όσους τους πίστευουν.

Παναγιώτης Νούνης: Πω πώ πώ τους «συγκυλισμένους» να πάρει η Ευχή!....

Παναγιώτης Νούνης: Απόψε θα συγκυλιστώ....!

Παναγιώτης Νούνης: Θα βγάλουμε ανέκδοτα επ αυτού μη βαρύνει άλλο το κλίμα... ως εν δυνάμει Φιλόλογος πρέπει να προσπαθήσω να δώσω το καλό παράδειγμα εξ αρχής για να το κλίνουμε γραμματικά ορθά

Ἐνικός Ἀριθμός: ὁ συγκυλισμός, τοῦ συγκυλισμοῦ, τῷ συγκυλισμῷ, τὸν συγκυλισμόν, ὤ συγκυλισμέ. 
Πληθυντικός Ἀριθμός: οἱ συγκυλισμοί, τῶν συγκυλισμών, τοῖς συγκυλισμοῖς, τοὺς συγκυλισμούς, ὤ συγκυλισμοί. 
Παρακαλώ ας με διορθώσουσι οι Φιλόλογοι.

Agathi Maria Polikarpou: Θα" συγκυλιστουμε" όλοι μαζι παρέα.

Παναγιώτης Νούνης: Agathi Maria Polikarpou Κλεῖστε ἕνα ραντεβοῦ ἐγῶ εἶμαι μέσα Ἀγάθη μου... πόσα ἄτομα;

Stefanos Savva: Όλοι μας σαν άνθρωποι έχουμε υποχρέωση να προστατεύουμε τον συνάνθρωπο μας από την αδικία Συνοδικοι ή
μη. Διαφορετικά δεν θεωρούμαστε άνθρωποι αλλα κάτι άλλο.

Avgousta Pashiourtidou: Θέλω ακόμα να μου εξηγήσετε τι εννοείτε όταν λέτε ότι είχαν υποχρέωση οι υπόλοιποι συνοδικοί να προστατεύσουν τον πάτερ και ότι το συγκεκριμένο του αδίκημα δεν ήταν καταδικαστέο. Δηλ το ανήθικο θα ήταν αν έκανε την πράξη από την αρχή ως τέλος και όχι το χαιδεμα ή το άγγιγμα σε ένα τετράχρονο μωρο;;;;;;;Αυτό δεν ήταν ανήθικο και ανάρμοστο;Να μου το εξηγήσετε παρακαλώ και ελπίζω να κατάλαβα λάθος και να μην είναι αυτό που εννοούσατε.

Παναγιώτης Νούνης: Νὰ σὰς ἐξηγήσω πολύ εὐχαρίστως, ἀλλὰ ὑπὸ τὴν προϋπόθεση νὰ ΜΗ ξανασχολιάσετε στὸ προφίλ μου.

Παναγιώτης Νούνης: ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΣΤΩΝ ΚΥΚΚΩΤΩΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΗΣΑΪΑ: 

@Avgousta Pashiourtidou. Ὁ 70ος Ἱερὸς Κανὼν (τοῦ Μεγάλου

Βασιλείου, ΠΗΔΑΛΙΟΝ, σελ. 625-626) ὅπου προνοεῖ τὴν καθαίρεσιν τινὸς Κληρικοῦ καὶ Διακόνου σὲ περίπτωση συγκυλισμοῦ καὶ διατάζει τὰ ἐξῆς, ὅπου παραπέμπω ἀπ΄εὐθίας στὴν Ἐρμηνεία τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου:
« (...) Ἱερεύς ἡ Διάκονος, συγκυλισμὸν τυχόν, ἤ καὶ συνουσίαν, ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ αὐτό, νὰ καθαίρηται καὶ ὁ ἕνας καὶ ὅ ἄλλος

Ἐδῶ, ὑπάρχει μιὰ σημαντικοτάτη ὑποσημείωσις ὑπό τοῦ ἁγίου Νικοδήμου «ὅρα δὲ τὸν Κανόνα τοῦτον πῶς παιδεύει τοὺς καὶ ΜΟΝΟΝ ἀφ΄ ἑαυτῶν ὁμολογήσαντας τὸ ἁμάρτημα ὅπου ἔκαμαν..., καὶ ΟΥΧΙ παρ΄ ἄλλων φανερωθέντας».

Με απλά λόγια: Άν και μόνον άν όταν ένας κληρικός ή διάκονος, παραδεχθεί ή ομολογήσει, εν μετανοία, τον συγκυλισμόν ή την συνουσίαν, μόνον τότε να καθαιρείται. Καί ΟΧΙ να καθαιρείται, όταν φανερωθεί τέτοια πράξη από άλλους. Γιά ποιό λόγο; Διότι άν δεν υπάρχει δεύτερη ενισχυτική μαρτυρία, για την εν λόγω πράξη, ενδέχεται σε μεγάλο βαθμό να είναι ΣΥ-ΚΟ-ΦΑ-ΝΤΙ-Α!

Οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες έπιαναν πουλιά στον αέρα, δεν ήτο κουτο-πόνηροι και γιαλατζί «άγιοι» σαν τους δικούς μας.

Οι άγιοι Συνοδικοί την πρώτη φορά, όπου ήτο Συνοδική αθωωτική απόφαση τον προστάτεψαν εξ αιτίας αυτού τοy ενδεχόμενου. Την δεύτερη φορά τον εσφαγίασαν ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ για τις επερχόμενες αρχιεπισκοπικές εκλογές. Τι δεν κατανοείς; Δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.