Translate

Κυριακή, 22 Απριλίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΟΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΚΡΙΘΗΚΕ ΑΘΩΟΣ




ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΟΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΚΡΙΘΗΚΕ ΑΘΩΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Ο παπαΣτυλιανός, για την Εκκλησιαστική Ιστορία, να πούμε ότι ανακρίθηκε απο την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου, επί σειρά τριών ετών. Εξετάσθηκαν απο ειδική Συνοδική Επιτροπή σωρηδόν μάρτυρες από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές για το ζήτημα της μακαριστής Έλενας Φραντζή, ζητήθηκαν παράλληλα και επιστημονικές απόψεις.

Όλα τα προειρρημένα εξελικτικά γεγονότα κατέληξαν στην επίσημη Εκκλησιαστική και Συνοδική του αθώωση. 

Ο λόγος της παρελθούσας Εκκλησιαστικής αθωωτικής αποφάνσεως ήτο κυρίως η απουσία ενισχυτικής και δευτέρας μαρτυρίας για το γεγονός που ισχυρίζετο ότι έλαβε χώρα προ 20 ετών η καταγγέλουσα.

Δεν γνωρίζουμε μέχρι στιγμής αν τυχόν εθεωρήθη η μακαριστή, υπό της ιεράς Συνόδου, ως αναξιόπιστη μάρτυρας, αν και υφίσταντο σωρηδόν αντικειμενικά στοιχεία και ενισχυτικοί λόγοι που θα έπρεπε να θεωρηθεί, τόσον από τα εκκλησιαστικά όσο και απο τα πολιτικά καταδικαστήρια.

Εξάπαντος απορούμε, ίσως λογικά, έπρεπε άραγε να επέλθει ο αιφνίδιος θάνατος της Έλενας για να καθαιρεθεί ο πατήρ Στυλιανός;

Δηλαδή, ο θάνατος της μακαριστής, εθεωρήθη, αυτόματα και μαγικώς, ως ενισχυτική μαρτυρία, για να καταδικαστεί και εκκλησιαστικά ο εν λόγω κληρικός;

Συγκεκριμένα, άκρως αποκαλυπτικό εκκλησιαστικό Έγγραφο που έλαβα στην κατοχήν μου υπογεγραμμένο εκ του Μητροπολίτη Ταμασού κ. Ησαΐα, μας πληροφορεί, ότι η Ανακριτική Επιτροπή της ιεράς Συνόδου το 2012:

 « (...) απεφάνθη ομοφώνως ότι δεν υφίστανται αποχρώσαι ενδείξεις δια την άσκησιν διώξεως και παραπομπής υμών ενώποιον του Συνοδικού Δικαστηρίου (...)».

Χθές, η ίδια (;!) μάλλον Ανακριτική Συνοδική Επιτροπή το αρμόδιο σώμα της ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου ήρθε άκρως αιφνιδιαστικά, και δή μετά την δημόσια, σκόπιμη και πονηρά, υποκινούμενη κατακραυγή κατά της εν λόγω ιερατικής οικογενείας, να καθαιρέση ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ τον παπαΣτυλιανό (χωρίς κάν να έχει το φυσικό εκκλησιαστικό δικαίωμα της ανθρώπινης απολογίας), για ένα σοβαρότατο ζήτημα για το οποίο μέχρι προχθές και τα τελευταία χρόνια στα επίσημα αντικειμενικά Εκκλησιαστικά και Συνοδικά Έγγραφα τον θεωρούσαν ως αθώον!...

Η αυτοκτονία της ουσιοεξαρτώμενης Έλενας, φαίνεται ίσως, εικάζω, να συγκίνησε την καρδία των Ιεραρχών (αν και αποκαλύπτεται μέσω του εν λόγω δημοσιογραφικού ντοκουμέντου τι επακριβώς εκίνησε την καρδία τους) για να διορθώσουν τα τυχόντα λάθη και τις όποιες παραλείψεις τους, χωρίς ωστόσο είτε απο ανθρωπινό φιλότιμο είτε και από στοιχειώδη ευθιξία να αισθάνεται τις σοβαρός Κληρικός, να παραιτηθεί και να πάει σπίτι του.

Τι ζητάς και τι το ψάχνεις ρε Παναγιώτη μου πετάνε μερικοί.

Δεν θα βιαστώ όμως καθόλου να απαντήσω στο εν λόγω ερώτημα και θα τους αφήσω να ζούνε με την απορία.

Θα μπώ στον πειρασμό όμως να σας κάνω δημόσια εξομολόγηση τους ακάθαρτους λογισμούς μου εν είδη ερωτήσεων-αποριών.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΡΙΣΕΩΣ:
1. Ποιά είναι εν τέλει η στάση της ομάδος του Μητροπολίτη Λεμεσού στον εκλεκτό τους Κληρικό; Όπου φυσά το αεράκι των επερχόμενων Αρχιεπισκοπικών; Γιατί δεν υπεστήριξαν τον πατέρα Στυλιανό το τελευταίο διάστημα και τον άφησαν να τον κατασπαράξουν οι Κυκκώτες και η κλίκα του Αρχιεπισκόπου;
2. Γιατί ο Μητροπολίτης Ταμασού υπέσκαψε και παρέδωσε στην πυρά της «Ιεράς Εξάτασης» τον ίδιο τον κληρικό του; Γιατί άραγε, ο ίδιος, ο Ταμασού, τρέχει λαχανιασμένος με τον Διάκο του, απο μοναστήρι σε μοναστήρι, και κατηγορεί και διασύρει τον κληρικό του; Τόσο πολύ φοβάται μπας και στρεβλωθεί η αμαυρωμένη εικόνα του και καταποντισθεί απο την Δαβιδική σφενδόνη μας;
3. Γιατί διενεργεί ύπουλες και παρασκηνιακές ενέργειες για την φιμώση και παραπλάνηση του υποφαινόμενου μαζί και του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»;
4. Ποιά σχέση και τι ρόλο έχει ο Εφραίμ του Βατοπαιδίου στην εν λόγω υπόθεση; Για ποιό λόγο συγκεκριμένος σοβαρός άνθρωπος, επιχειρηματίας και πνευματικό παιδί του Εφραίμ του Βαλτοπεδινού, και βαλτός του Ταμασού, επικοινώνησε μαζί μου προσωπικά για να με παραπληροφορήσει για την υπόθεση; Πως είναι δυνατόν, οι Βαλτοπεδινοί να συμμάχησαν με τους Κυκκώτες; Για να αποκτήσουν μήπως το προβάδισμα εις βάρος της κλίκας του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου και κατασταλάξουν σε κοινής αποδοχής υποψήφιο για τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο;
5. Μακαριώτατε γιατί αφήνετε δυστυχώς να παίζουν άσχημο παιγνίδι εις βάρος σας και να παρασύρεστε. Γιατί προετοιμάζετε εν τη αφελεία και απροσεξία σας να αφήσετε έρμαιο τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο στον Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιο;
6. Το απύθμενο μίσος και ο φόβος των Βαλτοπεδινών (μπάς και ξαναχάσουν τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο) και των Κυκκωτών, έναντι της κλίκας του Αρχιεπισκόπου, τους συσπείρωσε παρασκηνιακά, και γίνονται ομοθυμαδόν ρεζίλι των σκυλιών.
7. Και όλα αυτά μου φαίνεται ότι θα τα πληρώσει, όχι μόνον ο παπαΣτυλιανός, αλλά και ο Μητροπολίτης Πάφου κ. Γεώργιος ο εκλεκτός του Μακαριωτάτου, διότι πολύ φοβούνται το ισχυρότατο ενδεχόμενο της εκλογής εκείνου σε Αρχιεπίσκοπον.

Τέλος: Ήδη ο αφορισμένος τηλε-θεολόγος κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης (φερέφωνο των Κυκκωτών) εξαπολύει τηλεοπτικά, εμπαθώς και κατά μέτωπον επιθέσεις κατά του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πάφου κ. Γεωργίου, που σημαίνει, για όποιον δεν το αντιλήφθηκε καλά, μετά την πολιτικάντικη και αντικανονική καθαίρεση του «ανήθικου» Κληρικού των Εργατών, σήμερα, μπαίνουμε στο ΝΕΟ χορό των Αρχιεπισκοπικών Εκλογών για την μελλοντικήν διαδοχήν του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου του Β΄.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη