Translate

Τρίτη, 17 Απριλίου 2018

ΠΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ



ΠΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Έχουμε ήδη καταγράψει μερικές πρώτες κρίσεις και προσωπικές γνώμες περί της φιλοσοφίας του Τζιντού Κρισναμούρτι σε προηγούμενες αναρτήσεις, σχολιασμούς και δημοσιεύματα. Δεν πρόκειται να επαναλάβω τίποτε για όσα προηγουμένως κατέγραψα σε άλλα κριτικά σχόλια.

Αν και δεν είχα καμμία διάθεση να επεκταθώ και να
εξερευνήσω, κριτικώς, την φιλοσοφική και θεολογική διδασκαλία του Κρισναμούρτι, για να την ανασκευάσω και επισημάνω τα δηλητηριώδη νάματα της, μερικοί εκλεκτοί και λίαν αγαπητοί συμφοιτητές μου, στην Φιλοσοφική Σχολή, εξέφρασαν μερικές ενστάσεις και προβληματισμούς κατά των γραφθέντων μου. 

Και πολύ λογικά εζήτησαν εκείνες τις αναντίρρητες θεο-λογικές αποδείξεις, ότι ο διαβόητος άνθρωπος και φιλόσοφος του Θεοσοφισμού, ο λεγόμενος και «απρόθυμος Μεσσίας»
Κρισναμούρτι, όπου εξ αιτίας του η οργάνωση του εωσφορικού Θεοσοφισμού τον προετοίμαζε χρόνια ολόκληρα για να αναλάβει τον ρόλο ενός «Παγκόσμιου Διδασκάλου», ενός «Άβαταρ», ενός «Βούδδα», ενός νέου «Χριστού», του λεγομένου υπό των Ορθοδόξων Χριστιανών, εξάπαντος σύμφωνα κατά τας αγίας Γραφάς και δή εκ της Αποκαλύψεως του Αποστόλου της Αγάπης και Ευαγγελιστού Ιωάννου, συσχετίζεται άμεσα ή έμεσα με την έλευση του επερχόμενου ανθρώπου της ανομίας του Αντιχρίστου.

Δεν συνηθίζω εξ ιδιοσυγκρασίας να ασχολούμε με τα Εσχατολογικά ζητήματα και περί του Αντιχρίστου. Θα
ασχοληθούμε ίσως σε μέλλοντα χρόνο –σε βιβλιοπαρουσίαση- και περί του εν λόγω ζητήματος του Αντιχρίστου εξ αιτίας ενός σημαντικοτάτου συγγράμματος που έλαβα ως ευλογία από κάποιον εκλεκτό Καθηγητή μου.

Αλλά, ωστόσο, για κάποιον ιδιαίτερο λόγο, δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι τους τελευταίους μήνες, καθότι ασχολούμε συστηματικά περί της Φιλοσοφίας αποφάσισα στον ελεύθερο χρόνο μου να μελετήσω αβίαστα παράλληλα και το έργο του Ινδού φιλοσόφου Τζιντού Κρισναμούρτι. Άρχισα να μελετώ τα συγγράμματα και τα βιβλία του, τα αποφθέγματά του, να παρακαλουθώ διαλέξεις και οπτικοακουστικές ομιλίες του, ώστε να σχηματίσω μια αντικειμενική κρίση και σφαιρική άποψη για το ποιά είναι η ουσία και ο πυρήνας της διδασκαλίας του.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή δεν έχω ολοκληρώσει μέχρι στιγμής τις έρευνές μου επάνω στα κείμενά του, δεν μπορώ να διατυπώσω μία αντικειμενική σφαιρική επιστημονική άποψη. Μπορώ όμως να ασκώ αντιρρήσεις και κριτική σε επί μέρους και ειδικά πράγματα και ζητήματα της διδασκαλίας του, όσον αφορά την φιλοσοφική ψυχολογική θεολογική και θρησκειολογική του διδασκαλία, εξ απόψεως είτε θεολογικής είτε θρησκειολογικής είτε φιλοσοφικής είτε και ψυχολογίας.

Θα εστιάσω όμως εξ αρχής στο θρησκειολογικό και θεολογικό επιστητό όπου διατυπώνει σωρηδόν ά-θεολογικές και α-θρησκειολογικές πεποιθήσεις.

Μια βασικοτάτη αρχή, περί της έρευνας και μελέτης στην Φιλοσοφία, όπου την εδιδάχθηκα από τα θεολογικο-φιλοσοφικά συγγράμματα του μακαριστού Καθηγητού π. Ιωάννη
Ρωμανίδη, είναι: να μη υιοθετούμε και να μή αποδεχόμαστε από την Φιλοσοφία εκείνες τις θεωρίες, στοχασμούς, απόψεις και θέσεις της για ουσιώδη Θεολογικά ζητήματα. Δεν θα επιλύσουμε τα Θεολογικά και Πνευματικά ζητήματα όπου μας απασχολούν μέσω της Φιλοσοφίας. Η Φιλοσοφία είναι απλά ένα διανοητικό εργαλείο. Όπως ο Αστρονόμος, δεν επιλύει τα αστροφυσικά προβλήματα και ζητήματα μέσω των επιστημών της Θεολογίας, της Ιστορίας, της Νομικής, της Αρχαιολογίας, της Φιλολογίας, της Μεταφυσικής, της Βιοηθικής, της Γενετικής, της Ψυχολογίας, της Ψυχιατρικής, και της Φαρμακολογίας, άλλο τόσο οι Χριστιανοί και οι Θεολόγοι δεν έχουν καμμία ανάγκη τα δεκανίκια της Φιλοσοφίας για να απαντήσουν σε θεολογικά και υπαρξιακά ερωτήματα. Βέβαια δεν απορρίπτουμε την Φιλοσοφία αλλά την μελετούμε με προσοχή και διάκριση.

Με την ελάχιστη έρευνα και μελέτη μου στην φιλοσοφία και «θεολογία» του Κρισναμούρτι και μελετώντας κανείς μαζί και τις «πνευματικές» καταβολές και ρίζες του εντόπισα ότι η φιλοσοφία και θεολογία του είναι άκρως αντιχριστιανική. Πρόκειται για συνεσκιασμένη αντιχριστιανική διδασκαλία. 

Είναι αντιχριστιανική εξ αιτίας της ισχυροτάτης επιρροής του από τον αντίχριστο Θεοσοφισμό. Αυτό είναι ένα ακαταμάχητο και ακλόνητο επιχείρημα. Ακόμη και αν μερικοί α-νόητοι πασχίζουν να διασώσουν τα φαινόμενα. Ο Κρισναμούρτι υπήρξε υπάρχει και θα υπάρχει ως πιόνι της σκοτεινής Θεοσοφίας.

Τόσον η Θεοσοφία όπου γαλούχησε και επροετοίμαζε τον
πρώτερο Κρισναμούρτι για αντί-Χριστόν, όσον και ο ύστερος Κρισναμούρτι, εκφράζουν και διατυπώνουν, την ίδια και αυτήν θεολογική τάση και τα ταυτόσημα θεοσοφιστικά δόγματα. Αυτό για να γίνει σε όλους αντιληπτό, πρέπει να μελετήσουν σε βάθος τινά Θεοσοφιστικά συγγράμματα και να γνωρίσουν την Εσωτερική και Αποκρυφιστική Γραμματεία. Πράγμα το οποίο δεν είναι εφικτό απ΄ όλους.

Εμείς προσωπικά για να τολμήσουμε να εκφράσουμε αυτήν την αμαχητή και ισχυρά αντιρρητική άποψη έχουμε μελετήσει και ερευνήσει, χρόνια ολόκληρα, κυρίως σημαντικές αντιχριστιανικές πηγές, όπως τα Θεοσοφιστικά, τα Ταλμουδικά, τα Καμπαλλιστικά και τα Τεκτονικά συγγράμματα, συνεπώς έχουμε μία σημαντική θρησκειολογική βάση, γύρω από την Απόκρυφη και Εσωτερική Γραμματεία, και ένα σημείο αναφοράς, για να δυνάμεθα να συγκρίνουμε αντικειμενικά. Έχουμε επίσης μελετήσει και ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα ζητήματα της Οικουμενικής Κινήσεως και τον Οικουμενισμό.

Συναφώς, όσοι μας κατηγορούν αδίκως, ότι όσα γράφουμε για τον Κρισναμούρτι είναι εξ αιτίας του ότι τα βλέπουμε από τον αυστηρό μεγεθυντικό κριτικό φακό των προσωπικών θεολογικών ή θρησκευτικών πεποιθήσεων μας να τους αντιλέξουμεν το κλασικό ρηθέν, ότι, πλανόνται πλάνην οικτρά. Και ότι μάλλον συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Τι δήλαδή; Δηλαδή κάποιοι μεροληπτούν αρνητικά έναντι των Χριστιανών και συνεπώς είναι σφόδρα προκατειλημμένοι, μερικοί ολίγον, άλλοι μέτρια ή και πολύ, και δή αδιακρίτως, κατά του Χριστιανισμού.

Ο Θεοσοφισμός, ο Καμπαλισμός, ο Ταλμουδισμός, ο Εσωτερισμός, ο Τεκτονισμός, ο Οικουμενισμός, ο Γνωστικισμός, συναμφότερα τα εν λόγω συγκεκριμένα θρησκευτικο-φιλοσοφικά κινήματα και συστήματα, είναι αντιχριστιανικά είδη φιλοσοφίας και θεολογίας. Ο πυρήνας της φιλοσοφίας και της θεολογίας τους έχει ως αδιαμφισβήτητο ουσιώδες δόγμα τους τον πανάρχαιο Συγκρητισμό. 

Ο Συγκρητισμός ή Γνωστικισμός, ως γνωστόν μέσω των αγίων Προφητών της Παλαιάς Διαθήκης, μέσω των Θεοπτών, των Δικαίων και αγίων Αποστόλων είναι η θεολογία του Εωσφόρου. Μια αντι-Χριστιανική θεολογία. Πρόκειται καθαρά για μια δαιμονική θεολογία και διαβολική φιλοσοφία. Αυτό δύναται κανείς να το διακρίνει μελετώντας παράλληλα και την Θεολογική Πατερική Γραμματεία και άλλους Εκκλησιαστικούς Συγγραφείς.

Συνεπώς, οι εκλεκτοί και λίαν αγαπητοί συμφοιτητές μου, εικάζω ότι μάλλον αντιλαμβάνονται, ότι δεν σπεύσαμε
επιπόλαια ημιμαθώς και εμπαθώς ή, ακόμη καθώς νομίζουν λόγω της Χριστιανικής μας ιδιότητας, και ως ενεργοποιημένα μέλη της Αποστολικής Εκκλησίας της Κύπρου, για να επικρίνουμε, αντιρρητικώς, τις όποιες αντιχριστιανικές θέσεις του Κρισναμούρτι. Η Θεολογική και Θρησκειολογική ακαδημαϊκή ή και ιδιωτική έρευνα μας δεν ταυτίζεται απαραίτητα και με τα προσωπικά θεολογικά μας πιστεύω. Αν αυτό τους βολεύει να θεωρούν και να το πιστεύουν ελλείψει σοβαρών και αμάχητων θεολογικών επιχειρημάτων είναι δικαίωμα τους. 

Το ζήτημα είναι βαθιά θεολογικόν.

Εξάλλου, έχουμε αποδείξει στους φιλότιμους αναγνώστες μας, ότι όχι μόνο ασκούμε αντιρρητική κριτική κατά των αντιχριστιανικών απόψεων του φιλοσόφου Κρισναμούρτι αλλά και εγκωμιάζουμε δημοσιεύουμε και αναρτούμε παν ότι καλόν εντοπίσουμε στους στοχασμούς του.

Αναντίρρητα ο φιλόσοφος Κρισναμούρτι, για λόγους που μόνον ο Θεός γνωρίζει, αναχαιτίστηκε άρδην όπως εν τέλει μή αναλάβει τα ηνία και γίνει ο Αντίχριστος της Ιστορίας. Βέβαια η Θεοσοφία, ο Οικουμενισμός και Μασσωνισμός δεν έπαψαν και δεν ησυχάζουν μέχρι να «επαναφέρουν τον Χριστόν» τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο εν λόγω φιλόσοφος δεν παίζει κάποιο σημαίνον ρόλο στην Ιστορία των Θρησκειών και των Θρησκευτικών Κινημάτων.

Με τα όσα μελετήσαμε, μέχρι στιγμής, έχουμε σε ένα μεγάλο ποσοστό καταλήξει στην προσωπική γνώμη ότι πρόκειται
καθαρά για τον ψευδοπροφήτη του Αντιχρίστου. Ο Προφήτης στην θεολογία δεν έχει την έννοια μόνον του προλέγειν τα μέλλοντα. Αλλά έχει και το νόημα του θεολογείν, απλανώς και ορθοδόξως. Και όπως υπάρχουν προφήτες υπάρχουν και ψευδο-προφήτες.

Ο φιλόσοφος Κρισναμούρτι στους θεολογικούς και θρησκειολογικούς στοχασμούς του και σε ειδικότατα σημεία όπου φιλοσοφεί, περί θεολογικών δογμάτων, δεν θεολογεί
απλανώς και ορθοδόξως. Θεολογεί δε πλανερώς, δολερώς και κακοδόξως. Ποιος όμως έχει την απαίτηση από ένα φερέφωνο και πιόνι του Θεοσοφισμού να θεολογεί απλανώς και ορθοδόξως; Μόνον οι α-νόητοι θα είχαν τέτοιαν παράλογη απαίτηση. Βέβαια τα εν λόγω κακόβουλα και κακόδοξα θεολογικά σημεία από τους τυφλούς και συσκοτισμένους οπαδούς και νεοσσούς μαθητές του αντιχρίστου Κρισναμούρτι είναι ψιλά αβλεπτήματα, λεπτομέρειες και δικαιολογημένες φιλοσοφίες.

Εμάς προσωπικά, δεν μας απασχολεί ποια προσωπική ή υποκειμενική γνώμη έχουν, οι αντίχριστοι, οι εκκλησιομάχοι, ενίοτε και οι άθεοι οι αγνωστικιστές ή, και οι αποκρυφιστές
οπαδοί του. Μας απασχολεί να προβληματίσουμε βαθέως ΜΙΑ και μόνον ΜΙΑ καλοπροαίρετη ψυχή όπου ενδέχεται να έχει παραπλανηθεί και να υιοθέτησε, ως τρόπον ζωής, τις θεολογικές θέσεις και τους δογματικούς στοχασμούς του φιλόσοφου Κρισναμούρτι. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)