Translate

Σάββατο, 24 Μαρτίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ Ο ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;



ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ Ο ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Το εν λόγω σχόλιο μου είναι μια αποδεικτική απάντηση σε εκλεκτούς και αγαπητούς συμφοιτητές της Φιλοσοφικής Σχολής, τον Μιχάλη και τον Γεράσιμο, όπου θεωρούν ότι αδικώ τον Κρισναμούρτι με την κριτική μου. Θα απαντήσω ευθέως επι της ουσίας κατά των έωλων κατηγοριών εναντίον μου και θα απαξιώσω προσπερνώντας τα πέριξ της ουσίας.

[Δείτε εδώ την προηγούμενη κριτική ανάρτηση μου περι του φιλοσόφου και την ένσταση των συμφοιτητών μου καθώς και ενδιαφέροντα άλλα σχόλια απο εκλεκτούς σχολιαστές: https://web.facebook.com/panagiotisnouni/posts/1653347408092224]

Ο σπουδαίος Φιλόσοφος Κρισναμούρτι είναι γνωστό τοις πάσι μέσω των θεοσοφικών πηγών και όχι μέσω «χριστιανικών» φλυαριών ότι υπήρξε ο επικείμενος «Μεγάλος Διδάσκαλος» «ο Σωτήρας» και «Μεσσίας» της Ανθρωπότητος όπου σε κάποια σημαντική φάση της ζωής του, αρνήθηκε αποτίναξε και διέλυσε, φαινομενικώς, την εν λόγω καλλιέργεια της εικόνας του προς τους οπαδούς του και οπαδούς της Θεοσοφίας. Και γράφω φαινομενικώς, διότι, ΟΥΔΕΠΟΤΕ διέκοψε σχέσεις και δεσμούς από την εωσφορική και αντιχριστιανική οργάνωση του Θεοσοφισμού.

(Αυτά που σημειώνω θεμελιώνονται στο επόμενο οπτικοακουστικό βιογραφικό ντοκουμέντο: Τζίντου Κρισναμούρτι: Ο Απρόθυμος Μεσσίας -Με ελληνικούς υπότιτλους-, https://www.youtube.com/watch?v=tHB_FBuCm6E).

Ο Θεοσοφισμός είναι αντίχριστο συγκρητιστικό
σύστημα όπου θεμελιώνεται σε αποκρυφιστικές και εσωτερικές διδασκαλίες και λατρείες προς το πρόσωπον του Σατανά.

Όλη η διδασκαλία του Κρισναμούρτι είναι σχεδόν Συγκρητιστικά δόγματα του εωσφορικού και αντίχριστου Θεοσοφισμού. Γι΄αυτόν τον λόγο είναι αντίχριστος άνθρωπος, διότι υπήρξε και υπάρχει ως το τέλειο φερέφωνο όργανο και πιόνι της θρησκείας του Εωσφόρου.

Πρόκειται για ψευδοπροφήτη του Αντιχρίστου, αφού ο ίδιος αρνήθηκε να ανταποκριθεί στο εν λόγω κάλεσμα, και διότι ως γνωστόν ο Θεοσοφισμός συνεχίζει μεθοδικά να καλλιεργεί την επέλευση του κατ΄εξοχήν Αντιχρίστου.

Ότι η Θεοσοφία -μαζί και ο Κρισναμούρτι- επιθυμούν διακαώς «για την επανεμφάνιση του Χριστού»,
δηλαδή την έλευση του Αντιχρίστου, καθώς μας προετοιμάζουν και μας προειδοποιούν οι Αγίες Γραφές των Ορθοδόξων Χριστιανών, τεκμηρειώνεται στο θεοσοφιστικό μανιφέστο της εωσφορικής Θεοσοφίας, γραμμένο υπό της Αλίκης Μπέϊλη «Η ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ» (εκδόσεις: LUSIS PRESS και στα Ελληνικά εκδόσεις: ΚΕΔΡΟΣ, σσ. 211).

Στο οποίο θεοσοφικό βιβλίο δεν ομιλούν ποσώς για τον Θεάνθρωπο Ιησούν Χριστόν των Ιερών Ευαγγελίων αλλά αναντίρρητα, για τον άνθρωπο Αντίχριστο, όπου πρόκειται να εγκαθαδρίσει μια Παγκόσμια Πανθρησκεία, τον λεγόμενο Οικουμενισμό.

Αυτά που σημειώνω δεν είναι προσωπικές απόψεις και ερμηνευτικές προσεγγίσεις του υποφαινόμενου αλλά θεμελιώνονται βάσει των θεοσοφικών πηγών και φίλων του φιλόσοφου Κρισναμούρτι.

Αντιγράφω ένα μικρό απόσπασμα από ένα άρθρο, ως τεκμήρειο, για του λόγου το αληθές:

«Ἡ βιογράφος καί φίλη τοῦ Κρισναμούρτι, Μαίρη Λάτιενς, ἀναφέρει ὅτι ὑπῆρξε μία περίοδος ὅπου ὁ Κρισναμούρτι πίστευε πραγματικά ὅτι ἐπρόκειτο νά γίνει ὁ Παγκόσμιος Διδάσκαλος, μετά ἀπό σωστή πνευματική καί κοινωνική καθοδήγηση καί ἐκπαίδευση. Ἄλλος βιογράφος του περιγράφει τό ἡμερήσιο πρόγραμμα, πού τοῦ ἐπέβαλαν ὁ Λιντμπίτερ καί οἱ συνεργάτες του. Αὐτό περιλάμβανε σκληρή σωματική ἄσκηση καί ἀθλητισμό, φροντιστήρια σέ
ποικίλα σχολικά μαθήματα, θεοσοφική καί θρησκευτική διδασκαλία, γιόγκα καί διαλογισμό, καθοδήγηση σέ θέματα ὑγιεινῆς, καθώς καί τό «πρωτόκολλο» τῆς βρετανικῆς ὑψηλῆς κοινωνίας καί κουλτούρας. Παράλληλα, ὁ Λιντμπίτερ ἀνέλαβε τό ρόλο τῆς καθοδήγησης τοῦ Κρισναμούρτι καί σέ θέματα ἀποκρυφισμοῦ κάτι γνωστό τότε σέ ἕνα στενό, ἐπίλεκτο ἐπιτελεῖο μόνον

Η εν λόγω παράγραφος εντός των εισαγωγικών στηρίζεται στις επόμενες πηγές: (1) Mary Lutyens, , Krishnamurti: The Years of Awakening, 1η ἔκδ., 1975, Farrar Straus & Giroux, Ν. Ὑ., σσ. 10-11, 93. (2) Roland Vernon, Star in the east: Krishnamurti: the invention of a messiah, ἔκδ. Palgrave Macmillan, Ν. Ὑ., 2001, σ. 57. (3) Mary Lutyens, Krishnamurti: The Years of Awakening, 1η ἔκδ., 1975, Farrar Straus & Giroux, Ν. Ὑ., κεφ. 4-5, σσ. 29–46.

Το εν λόγω απόσπασμα είναι από την μελέτη: ΤΖΙΝΤΟΥ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ: ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, ΜΑΪΤΡΕΓΙΑ ἤ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ; Α΄ και Β΄ Μέρος, τοῦ Ἰωάννου Μηλιώνη, πηγή: https://www.impantokratoros.gr/4F9C0563.el.aspx , https://www.impantokratoros.gr/F03D3B72.el.aspx .

Υγ.Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, αγαπητοί μου Μιχάλη και Γεράσιμε, μέσα στα ιερά Ευαγγέλια, επροσδιόρισε με απόλυτη ακρίβεια και το ποιός είναι το Φώς του κόσμου αλλά και το ποιός είναι ο Αντίχριστος ή και οι αντίχριστοι, δηλ. οι πρόδρομοι και ψευδοπροφήτες του Αντιχρίστου. Συνεπώς,
απομένει να τα ξεκαθαρίσετε διότι τα φαινόμενα ως συνήθως μας (εξ)απατούν. Δεν υπάρχει στα λεχθέντα και γραφθέτα του Θεανθρώπου Χριστού η διάζευξη: «ή το φώς του Ιησού Χριστού» «ή το φώς του Βούδα». Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός ήτο ξακάθαρος. Ο Βούδας η Θεοσοφία και ο Κρισναμούρτι δεν οδηγούν στο τω όντι Φώς αλλά στο σκότος, το εωσφορικό Σκότος.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη