Translate

Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ «ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ» ΚΑΙ ΤΙΣ «ΣΥΓΝΩΜΕΣ» ΤΗΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ



ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ «ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ» ΚΑΙ ΤΙΣ «ΣΥΓΝΩΜΕΣ» ΤΗΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Κατ΄αρχήν να πώ την άποψη ότι τον όχλο, πλήν της φτηνής και αθλίας δημοσιογραφίας, τον εξεσήκωσε, και η κόρη του μακαριστού Τάσου Παπαδόπουλου η κ. Αναστασία Παπαδοπούλου. Η εν λόγω απόγονος του αείμνηστου Τάσου Παπαδόπουλου βρίσκεται ως «ειδική σύμβουλος της Ad Hoc επιτροπής για τη σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση παιδιών». Ειλικρινά απορώ, εξ αρχής χωρίς να επεκταθώ σε άλλα, πόσο σοβαρός άνθρωπος άραγε είναι η εν λόγω κυρία.

Βρίσκεται εκεί φαντάζομαι, μάλλον, ως σοβαρή θεσμική Σύμβουλος της επιτροπής, και όχι για να λαϊκίζει ασύστολα με μελοδραματικά σχόλια μέσω των μέσων Κοινωνικής Δικτύωσις. 

Δεν βρίσκετε εκεί τουλάχιστον, για να μοιράζει εκ των υστέρων ανέξοδα συγχωροχάρτια και ανούσιες συγνώμες και να παίζει έτσι (επάνω στο πτώμα της Έλενας) με το παρορμητικό και αψυχολόγητο συναίσθημα μιας ταλαιπωρημένης και βασανισμένης Κοινωνίας.

Αν αυτό δεν είναι «πολιτικάντικος βαμπιρισμός» και «θεσμικός κανιβαλισμός», τότε τι εστί αλήθεια κανιβαλισμός λαϊκισμός ή δημαγωγεία;

Ούτε θεωρώ ότι είναι ο θεσμικός ρόλος της να στήνει λαϊκά καταδικαστήρια και να επιρρίπτει ευθύνες είτε στην ιερατική οικογένεια πολλώ δε μάλλον στο Γραφείο Ευημερίας βγάζοντας την ουρά της εκτός, όταν την ίδια στιγμή η ίδια τολμεί να ομολογήσει ότι δεν μπήκε κάν στο κόπο να γνωρίσει την μακαρίτισσα. Γιατί να την γνωρίσει άλλωστε, μια απλή Σύμβουλος είναι στην εν λόγω επιτροπή.

Ούτε βρίσκεται εκεί όπου βρίσκεται για να καπηλεύεται την μνήμη της μακαρίτισσας για ώφελος μιας αμοραλιστικής αδηφάγου ψηφοθηρίας υπέρ του κόμματος του αδελφού της κ. Νικόλα Παπαδόπουλου. Να τα λέμε και αυτά διότι η κ. Αναστασία δεν είναι η μητέρα Τερέζα ούτε η πριγκίπισσα Νταϊνά. Εκτός κι αν διεκδικεί και αυτόν τό ρόλο;

Να επισημάνω όμως κάποιες συναισθηματικές ανακρίβειες στο επόμενο γραπτό της σημείωμα, όπου γράφει:

«Όταν ήσουν τεσσάρων χρονών το κράτος σε ανέλαβε και σε τοποθέτησε σε ανάδοχη οικογένεια. Εκεί για χρόνια, στη μόνη οικογένεια που γνώρισες, κακοποιήσουν συστηματικά. Σωματικά από την «μητέρα», σεξουαλικά από τον «πατέρα». Από την ηλικία των τεσσάρων ετών. Όταν κάθε άλλο παιδί καθορίζει για τον εαυτό του τη σχέση του με τους γύρω του, την ερμηνεία της αγάπης, της οικογένειας, της ασφάλειας εσύ γνώρισες μόνο τη βία, τη διαστροφή και την αφύσικη εκμετάλλευση.»

Έγκυρες πληροφορίες με ενημέρωσαν, ότι: η οικογένεια του παπά και της παπαδιάς ήτο η ΔΕΥΤΕΡΗ ανάδοχη οικογένεια όπου την παρέδωσε το Γραφείο Ευημερίας. Και μάλιστα, μετά απο την πρώτη ανάδοχη οικογένεια η 4χρονη Έλενα, υϊοθετήθηκε, και απο τον διαβόητο «κακούργο» Κληρικό με την «μάγισσα» παπαδιά του με ήδη φορτωμένο βαρύτατα ψυχολογικά τραύματα, διότι για πολλές ημέρες το μικρό παιδάκι λέγεται, ότι έτρεμε και ήτο φοβισμένο καθημερινά.

Να σημειωθεί ωστόσον, ότι προτού δωθεί στην πρώτη ανάδοχη οικογένεια, η μικρή Έλενα, ζούσε σχεδόν τρία χρόνια με την εθισμένη στα σκληρά ναρκωτικά και στο αλκοόλ μητέρα της. Προφανώς γι΄αυτό το γεγονός φταίει ο «παιδοβιαστής». Η μητέρα της Έλενας κοιμήθηκε, δηλαδή πέθανε, απο την κατάχρηση νακρωτικών ουσίων. Προφανώς και για αυτό το γεγονός φταίει μάλλον η «κακούργα» παπαδιά. Ένα όμως ακόμη φοβερό πλήγμα για το Ελενάκι. Ωστόσο, να σημειωθεί ότι η μητέρα της Έλενας έζησε και ως αυτόπτης μάρτυς στο φρικτό έγκλημα να δεί τον πατέρα της να δολοφονεί την μάνα της. Και γι αυτό το έγκλημα πιθανολογώ ότι φταίει ο παπάς και η παπαδιά του.

Το οποίο φρικτό έγκλημα, μεταβίβασε, και πληροφόρησε, χαρτί και καλαμάρι, η μάνα προς την κόρη. Μπορεί κανείς να αντιληφθεί τι είδους μνήμη και τι αναμνήσεις δύναται να έχει με τέτοια φοβερή πληροφορία;

Ο δε πατέρας της Έλενας βρίσκεται ένα βήμα προ του θανάτου απο την ίδια αιτία. Προφανώς, και αυτό το γεγονός, γιατί όχι, φέρει ευθύνη και ο σεβασμιώτατος Ταμασσού όπου δεν είναι άγιος για να κάνει καμμία νεκρανάσταση.

Οι βιολογικοί γονείς ο πατέρας και η μητέρα της Έλενας ήτο δηλαδή ναρκωμανείς. Όλα αυτά φρόντισαν οι δημοσιογράφοι να μας τα αποκρύψουν για τα καλά, για άγνωστους λόγους. Τα βάζουν κάτω απο το χαλί. Μας τα αποκρύβει εξίσου και η αξιότιμη κ. Αναστασία Παπαδοπούλου.

Και το καταδικαστήριο που εμελέτησα δεν κάνει αναφορά για το εν λόγω ιστορικό της Έλενας. Όλως παραδόξως το καταδικαστήριο του Κληρικού, μας παρουσιάζει μια ωραία και καλοσυνάτη Έλενα, ως μια κανονική και φυσιολογική μάρτυρα. Όπου η μαρτυρία της έγινε απόλυτα σεβαστή και αξιόπιστη απο την Κυπριακή Δικαιοσύνη.

Φρόντισαν να μας τα αποκρύψουν, ώστε να μας παρουσιάσουν μια αλλοιωμένη αλήθεια μια αλήθεια που να βολεύει το διεφθαρμένο σύστημά τους... ότι υποτείθεται και εξ αιτίας της «σεξουαλικής κακοποίησης» η Έλενα έπεσε στα Ναρκωτικά και εν τέλει... «κατά λάθος» αυτοκτόνησε απο αυτά. Εξ αιτίας του «διαβολικού» παπά και της «σατανεμένης» παπαδιάς. Για όλα τα κακά τα στραβά και τα ανάποδα, πρέπει να το χωνέψετε άπαντες, που συνέβησαν στην ζωή της μακαριστής ψυχούλας φταίει ο «παιδοβιαστής» και η «μέγαιρα».

Μπορεί κανείς μας να εικάσει και να (συν)υπολογίσει μέχρι να δοθεί για υϊοθεσία, στην ιερατική οικογένεια, πόσα είδη ή λογιών ψυχολογικά τραύματα απέκτησε απο το σπίτι της με τους βιολογικούς ναρκωμανείς γονείς της, ώστε να αναγκαστεί το Γραφείο Ευημερίας, να παρέμβει σωτήρια, δυό και βάλε φορές και να την δίδει σε διάφορες οικογένειες για προστασία;

Άλλες πληροφορίες λένε, ότι το παιδάκι εστάλη στο σπίτι του πάτερ διότι ΗΔΗ εκακοποιείτο βάναυσα απο την πρώτη ανάδοχη οικογένεια. Αυτές τις λεπτομέρειες δύναται κάλλιστα να τις ξεκαθαρίσει άπαξ και διαπαντώς το Γραφείο Ευημερίας για να μη λέγει ο καθένας μας του κεφαλιού του. Ούτε αυτό μας το πληροφορεί η αξιότιμη κ. Αναστασία Παπαδοπούλου. Αφού το εμπεδώσαμε πλέον για το ποιός ευθύνεται.

Ένας είναι ο στόχος: Ο παπάς! Η παπαδιά!! Τα παπαδάκια!!! Οι παπάδες! Οι Μητροπολίτες! Ο Αρχιεπίσκοπος! Και η Εκκλησία!!

Συνεπώς η αξιότιμη κ. Αναστασία Παπαδοπούλου όχι μόνο δεν έκανε τον φιλότιμο κόπο (εκ της θεσμικής της ιδιότητος) να γνωρίσει προσωπικά την «σεξουαλικά κακοποιημένη» μακαρίτισσα, όχι δεν φρόντισε να ενημερωθεί με ακρίβεια για το όλο ιστορικό της, αλλά μάλλον είναι «εκών άκοντας» παραπληροφορημένη και κατα «λογική» συνέπεια παραπληροφορεί την Κυπριακή Κοινωνία.

Διότι, προσπαθεί να αυτοδικαιώσει την φαμίλια της και την θεσμική της ιδιότητα.

Η κ. Αναστασία Παπαδοπούλου ισχυρίζεται ότι η μακαρίτισσα κακοποιείτο συστηματικά, και το γράφει με τέτοιο τρόπο, λές και η ίδια ήτο αυτόπτης μάρτυς ή λές και αγνοεί ότι η μακ. Έλενα ήτο χρήστης σκληρών Ναρκωτικών.

Γνωρίζω, μπορεί και να σφάλλω, σε άλλων λογιών δίκες, ότι χρήστες ναρκωτικών, δεν είναι αξιόπιστοι μάρτυρες.

Αλήθεια τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, πως είναι δυνατό να θεωρηθεί, απο το Δικαστήριο, ως αξιόπιστη αληθινή και αμερόληπτη η μαρτυρία μιας ουσιοεξαρτώμενης;

Όλοι αυτοί οι δημόσιοι και κρατικοί αξιωματούχοι όπου εθυμήθησαν ξαφνικά την Έλενα, όλως παραδόξως, μας αποκρύβουν ΚΑΙ αυτήν την σημαντικότατη λεπτομέρεια. Γιατί άραγε; Βέβαια, προφανώς η κ. Α. Παπαδοπούλου να θεμελιώνει την γνώμη της στο αμφιλεγόμενο καταδικαστήριο του Κυπριακού Δικαστηρίου. Η Κοινωνία όμως δεν είναι υποχρεωμένη να πιστέψει και να εμπιστεύεται τυφλά και αδιάκριτα κάποιαν καταδικαστική απόφαση, διότι ενδέχεται το Δικαστήριο να πέσει σε δικαστική πλάνη.

Όπου σημειωτέον πλήν των «αληθών αναμνήσεων» ενός ουσιοεξαρτώμενου παιδιού και της προσωπικής Ψυχολόγου της ΚΑΜΜΙΑ άλλη σοβαρή ή και ενισχυτική ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ μαρτυρία δεν υπήρξε.

Αλλά, όλως παραδόξως, έπαθα και μια έκλαμψη φωτισμού, μπορεί κανείς άραγε να φανταστεί και να υποθέσει ποιός κατ΄ακρίβεια εδίκασε και εκατεδίκασε τον εν λόγω «παιδοβιαστή» Κληρικό;

Τον εδίκασε και τον εκαταδίκασε κυρίες και κύριοι η αξιότιμη Δικαστίνα κ. Μαρίνα Παπαδοπούλου!... Αν είναι ορθή η πληροφορία. Μήπως πρόκειται για απλή συνωνυμία ή τυχαία σύμπτωσις επιθέτων; Δεν ξέρω ειλικρινά τι είδους συγγένεια υπάρχει με την κ. Αναστασία Παπαδοπούλου. Αυτά ας μας τα ξεκαθαρίσουν κάποιοι σοβαροί ερευνητές και δημοσιογράφοι.

Εξάπαντως, εμένα προσωπικά, ΔΕΝ με πείθει η ετεροχρονισμένη και καθυστερημένη ψευδοΣυγνώμη της κ. Αναστασίας Παπαδοπούλου. Για ποιό λόγο; Γιά τα θεσμικά λάθη και τις παραλείψεις της έναντι της «σεξουαλικά κακοποιημένης». Κανονικά αν είχε φιλότιμο η εν λόγω κυρία θα έπρεπε να παραιτηθεί και όχι να μας κάνει μαθήματα Ηθικολογίας.

Οι ψευδαισθήσεις έλαβαν τέλος.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη