Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρασκευή, 1 Δεκεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, TO ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ (9/10-14/10) ΤΟΥ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟΝ




TO ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ (9/10-14/10) ΤΟΥ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟΝ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
  • Δείτε το παρακαλώ ολόκληρο απο εδώ, εδώ και εδώ σε μορφή PDF/DOCS.


 ΜΕΡΟΣ Α'

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Κατ΄ αρχάς επιθυμώ εισαγωγικά να αναφερθώ σε μιά προσωπική τηλεφωνική επικοινωνία μου μετά του μη ιερώς Αποτειχισθένα Μοναχού Σάββα Λαυρεώτου, κατά την 1ην Μαΐου το 2017, όταν προσπαθούσα, κυρίως για δημοσιογραφικούς λόγους, να έρθω σε άμεση επικοινωνία με τους περιώνυμους «Αγιορείτες Πατέρες», ώστε ήθελα να αντιληφθώ και να ενημερωθώ μέσω μιας εν δύναμει αντικειμενικής πληροφόρησις τα καθ΄έκαστα εκείνη την περίοδο εκκλησιαστικά δρώμενα, λόγω της σφοδρής και δημόσιας αντιρρητικής κατηγορίας και μομφής εκ των τριών μη μνημονευσάντων (ή και ιερώς Αποτειχισθέντων)  του οικείου Μητροπολίτου των των γνωστών σε όλους μας Πρωτοπρεσβυτέρων της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης (π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη και π. Φώτιου Βεζύνια) μετά των μνημονευόντων Πρωτοπρεσβυτέρων (π. Ματθαίο Βουλκανέσκου και π. Άγγελον Αγγελακόπουλον) στη γνωστή δημοσιογραφική διάσκεψη κατά των «Αγιορειτών Πατέρων» όπου οι τελευταίοι καλλιεργώσι, δυστυχώς, μέχρι τη σημέρον σταθερά και μεθοδικά μία πεπλανημένη και αντικανονική εφαρμογή του ΙΕ΄ ιερού Κανόνος όπου η θεωρία και η πρακτική τους εμπεριέχει σπέρματα σχίσματος και διαιρέσεως θεμελιωμένα κυρίως στη βάση του αιρετικού άκρου του «Ζηλωτισμού».
Δείτε παρακαλώ πολύ, όσοι θέλετε να ξεκαθαρίσετε ριζηδόν το φλέγον ζήτημα που υφίσταται τους τελευταίους μήνες μεταξύ των αποσχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων» και των ιερώς Αποτειχισμένων περίξ του πατρός Θεοδώρου Ζήση, διότι έχει βαθυτάτην σημασία μιας και πρόκειται για το σημείον «0» (=μηδέν) το αμέσως επόμενο οπτικοακουστικό ντοκουμέντο: π.Θεόδωρος Ζήσης, Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα [ΒΙΝΤΕΟ 2017], https://www.youtube.com/watch?v=_zH-sTQOncc&t=15s . Καθώς και το επόμενο ντοκουμέντο: π.Θεόδωρος Ζήσης, Σχετικά με την Ημερίδα στο Ωραιόκαστρο (Συμπληρωματικά και άλλα) [ΒΙΝΤΕΟ 2017], https://www.youtube.com/watch?v=KJaCCkuH-_0&t=1078s .
Με την προσεκτική παρακολούθηση του εν λόγω ισχυρού μαρτυρικού υλικού δύναται ευκόλως ο όπου γής καλοπροαίρετος και προβληματισμένος τηλεθεατής πιστός να βγάλει τα χρήσιμα και αντικειμενικά συμπεράσματά του εις τα κρίσιμα ερωτήματα που επισκιάζουν τα εκκλησιαστικά δρώμενα, όπως π.χ.: «άραγε, ποιος εν τέλει είναι και ποιανού, ο συκοφάντης» και «ποιος εν τέλει σπέρνει και διενεργεί Σχίσμα» στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία;
Οφείλω να ομολογήσω, ότι εξ αρχής εξεπλάγην αρνητικά τότε με την εν λόγω δημοσιογραφική διάσκεψη των Πρωτοπρεσβυτέρων και συνέγραψα άκρως βεβιασμένα, μια αντιρρητική κριτική στα σημεία κατά των Πρωτοπρεσβυτέρων (δείτε εδώ: ΛΟΓΟΣ ΜΗ ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/04/blog-post_86.html) όπου υπεράσπιζα ζηλωτικά τους «Αγιορείτες Πατέρες», και το έπραξα κυρίως από την οπτική ματιά του εκκλησιαστικού δημοσιογράφου και αρθρογράφου της Εκκλησιαστικής Εφημερίδος «Ορθοδόξου Τύπου». Τότε, επί της συγκεκριμένης κριτικής προσέγγισης μου έναντι των ιερώς αποτειχισμένων και υπέρ των «Αγιορειτών Πατέρων», έλαβα αμέσως ένα μοναδικό εκτενές συγχαρητήριο γραπτό ηλεκτρονικό μήνυμα, από τον πλανεμένο Πρωτοπρεσβύτερον της ιεράς Αρχιεπισκοπής των Αθηνών π. Βασίλειον Βολουδάκη το οποίο προλογικά σημείωνε τα αμέσως επόμενα «Αγαπητε κ. Παναγιώτη, Χαίρετε πάντοτε! Σας συγχαίρω γιά την ουσιαστική και βαθειά τομή σας προς αποκάλυψη της Αληθείας, που επιχειρήσατε με το παρόν άρθρο σας. Η Αλήθεια δεν κρύπτεται, μόνο διαστρέφεται από εκείνους που έχουν ψυχολογικές ή ιδιοτελεις σκοπιμότητες (…)» (Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, 10 Απριλίου 2017).

Επιπρόσθετα, επικοινώνησα τηλεφωνικά δυό φορές, αρχές του Μαΐου, και με τον Μοναχό Σάββα Λαυρεώτη υπό την λογικοφανή σκιά του υπέρμαχου οπαδού των αποσχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων» όπου στην εν λόγω επικοινωνία μου αντιμετώπισα μία απροσδόκητη και μη ευχάριστη έκπληξη. Ετεροχρονισμένα, συνδέοντας διάφορα σημεία, εκατάλαβα μάλιστα και την μεγίστην γκάφα μου, όπου υποστήριζα αδιακρίτως και σθεναρά για μερικά χρόνια τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, με αποκορύφωμα να δηλώσω την παραίτηση μου τέλος πάντων και από αρθρογράφος του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ». (Δείτε εδώ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΤΥΠΟΝ»).
(...)

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου