Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ

Του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης έστειλε επιστολή στον Σεβ. Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο με την οποία ζητεί:

1.) Να μάθει τι συνέβηκε με το επισκοπικό δικαστήριο που τον παρέπεμψε η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης επειδή αποτειχίστηκε, και

2.) Nα του επιτρέψει ο Σεβ. Θεσσαλονίκης να λειτουργεί στον Άγιο Αντώνιο χωρίς να μνημονεύει το όνομά του στις Λειτουργίες και στις Ακολουθίες.

Παράλληλα ο π. Θεόδωρος διαβεβαιώνει τον Σεβ. Θεσσαλονίκης 

1.) Ότι είναι πρόθυμος να επαναλάβει το μνημόσυνό του, αν επ’ εκκλησίαις καταδικάσει την παναίρεση του Οικουμενισμού και τη Σύνοδο της Κρήτης, και

2.) Διαβεβαιώνει ότι σε καμία περίπτωση δεν σκέφτεται να μνημονεύσει άλλο επίσκοπο ή να κάνει σχίσμα.

Όποιος αγαπά τον Χριστό και την Εκκλησία, διακρίνει την αγνότητα των προθέσεων του π. Θεόδωρου και το ακμαίο του εκκλησιαστικό φρόνημα το οποίο ποτέ δεν θα του επιτρέψει να προβεί σε σχισματικές ενέργειες

ΘΑ ΑΝΕΧΘΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ Ο ΣΕΒ. κ. ΑΝΘΙΜΟΣ;
_________

Αυτό που απομένει να φανεί είναι αν αγαπά τον Χριστό και την ενότητα της Εκκλησίας ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος.

Όλοι διερωτούνται: Ακόμη και αν ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης πιστεύει ότι αδίκως διέκοψε το μνημόσυνό του ο π. Θεόδωρος Ζήσης, τι του στοιχίζει να ανεχθεί τον π. Θεόδωρο να λειτουργεί στον Άγιο Αντώνιο και να μη μνημονεύει το όνομά του;

Το ίδιο ερώτημα φυσικά τίθεται για τον π. Νικόλαο Μανώλη, που ανήκει στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και στον οποίο ο Σεβ. κ. Άνθιμος επέβαλε αργία.

Καμία ζημιά δεν θα προκαλείτο αν ο Σεβ. Θεσσαλονίκης έδειχνε ανοχή έναντι των δύο Ομολογητών κληρικών.

Αντίθετα, αν τους ανεχόταν να μην τον μνημονεύουν, θα εξασφάλιζε την ειρήνη στη Μητρόπολή του και θα διασφάλιζε ότι δεν θα γινόταν σχίσμα.

Προσευχόμαστε διακαώς προς τον Κύριο να λαλήσει αγαθά στην καρδία του Σεβ. Θεσσαλονίκης και των συνεργατών του ώστε να αντιληφθούν το πραγματικο συμφέρον της ψυχής τους και της Μητροπόλεως τους και να μη εμμείνουν στην αργία που έβαλαν τους δύο Ομολογητές κληρικούς.

ΑΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
__________

Χρειάζονται μεγατόνοι αφέλειας για να πιστέψει κάποιος ότι η τυχόν παραπομπή του π. Θεόδωρου σε Συνοδικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί ότι θα διασφαλίσει την ειρήνη της Εκκλησίας.

Το μόνο που θα πετύχει θα είναι η δημιουργία σχίσματος, επειδή το κύρος και η ηγετική φυσιογνωμία του π. Θεόδωρου είναι τέραστιο και οι αντιδράσεις που θα επακολουθήσουν, από τυχόν καθαίρεσή του, θα είναι καταιγιστικές.

Το ξέρουν αυτό φυσικά οι Οικουμενιστές! Δεν είναι έτσι; Ας πράξουν, λοιπόν, τα δέοντα για να μη μεγαλώσει το κακό.

ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΑΝΘΙΜΟ
_________

Διερωτόμαστε προπαντός για ποιο λόγο ο Σεβ. Θεσσαλονίκης κωλύεται να καταδικάσει δημόσια τον Οικουμενισμό και τη Σύνοδο της Κρήτης ώστε οι Ομολογητές κληρικοί της Μητροπόλεως του να επαναλάβουν το μνημόσυνό του.

Είναι δυνατόν ο Σεβ. Θεσσαλονίκης να συνευδοκεί με τον θρησκευτικό συγκρητισμό;

Είναι λογικό να πιστέψουμε ότι δεν κατανοεί τους τεράστιους κινδύνους από την αναγνώριση των αιρετικών σαν ετερόδοξες Εκκλησίες;

Ας κάνει, λοιπόν, ορθόδοξη ομολογία πίστεως για να λήξει κατ’ ευχήν η αποτείχιση και να ειρηνεύσει η Εκκλησία.

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», https://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_162.html