Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΙΡΟΥΣ

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης μετά των συν αυτώ... συνοδών του στο παγκύπριον Ομολογιακό οδοιπορικό-προσκύνημα του στον προαύλιον παραδείσιον χώρο της Ιεράς Μονής Παναγίας Σφαλαγγιωτίσσης.
Δείτε εδώ
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_58.html 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΚΥΠΡΩ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΙΡΟΥΣ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Τρίτος προσκυνηματικός προορισμός κατά την Τετάρτη 11/10/17


Η Ιερά Μονή της Παναγίας της Αμοιρούς. 

 Μετά το προσκύνημα μας στο ιερό Κοινόβιο της Παναγίας της Σφαλαγγιώτισσας πορευτήκαμεν πρός το Μοναστήρι της Αμιρούς. Στο εν λόγω γυναικείο κοινόβιο της Παναγίας της Αμιρούς ο π. Θεόδωρος Ζήσης μετά της συνοδείας αυτού ενημέρωσε λεπτομερώς την Γερόντισσα και αδελφές της μονής για τα ίδια προειρρημένα ζητήματα τα οποία αναπτύχθηκαν και σε άλλα Κοινόβια περί της Εκκλησιαστικής πραγματικότητος.


Συγκεκριμένα, ο π. Θεόδωρος Ζήσης μετά του Μοναχού Σεραφείμ,  κατήγγηλαν στηλιτευτικά κατά τινών συγκεκριμένων Ελλαδιτών αρχι-Οικουμενιστών ταγών. Έδωσε επίσης με ικανοποιητική σαφήνεια κάποιες ειδικές εξηγήσεις στα περί του προσωπικού και εν αδίκω διωγμού του από τον αρχι-Οικουμενιστή της Θεσσαλονίκης  κ. Άνθιμο μετά των συν αυτώ. 

Ειπώθηκε και το μισοαστείον και μισοσοβαρόν χαριτολόγημα, ότι «ο παπαΘόδωρος έβγαλε και δεσπότη στη Θάσον»…! 

Εννοώντας προφανώς, ότι: ο πρώην Πρωτοσύγκελος της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης (νυν Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Θάσου) Στέφανος Τόλιος, ανέλαβεν την περιβόητη προαγωγή του εξ αιτίας και ΜΟΝΟΝ του ότι ανέλαβε αφιλάδελφα ΑΝΕΝΤΙΜΑ και ΔΟΛΙΑ να δικάσει και να καταδικάσει τους ιερώς Αποτειχισθέντας συμπρεσβυτέρους του. 

Τι σου έμμελε να πάθεις ταλαίπωρη Θάσος και Καβάλα μου... να σε διοικώσι, εκκλησιαστικώς, ανεπρόκοποι και ΑΝΑΞΙΟΙ γλύφτηδες, Πόντιοι Πιλάτοι, και κυρίως αδίστακτοι εσταυρωτές των πλησίων μας!

Ο π. Στέφανος Τόλιος μετεβλήθη κυριολεκτικά σε αχειράνθρωπος και μαριονέττα του Οικουμενικού Πατριαρχείου για να πριμοδοτηθεί με κανέναν εν χηρεία μητροπολιτικό θρόνο... όπερ και εγένετο, μετά τον αιφνίδειο οικτρό θάνατον του Κολυμπαριστού μητροπολίτου Καβάλας και Θάσου κυρού Προκοπίου. Ούτε οι γύπες, τα καλύτερα αιμοβόρικα αρπακτικά σεσαπημένων πτωμάτων, δεν καραδοκώσι με τέτοια επιτυχία...

Διευκρίνησε επίσης, ο Ζήσης, με κάθε δυνατό τρόπο και με κάθε θεολογική αποδεικτική επιχειρηματολογία, ότι η ιερά αποτείχιση προβλέπεται ΔΥΝΗΤΙΚΩΣ βάσει των Ιερών Κανόνων και ότι αυτή δεν είναι Σχίσμα καθώς ψευδολογούν τα αντίθετα οι Οικουμενιστές και Κολυμπαριστές.

Μας δήλωσε ωστόσο, ξεκάθαρα, ότι η ιερά αποτείχιση είναι κατά των αιρετικών αποφάνσεων της Συνόδου και κατά των ορκισμένων αρχι-Οικουμενιστών, και δεν είναι καθόλου απόσχιση ή σχίσμα από την Μία Αγία Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία. Και εν τέλει με ισχυρά Εκκλησιολογικά και Κανονικά επιχειρήματα, απέδειξαν τρανώς την ληστρικότητα της «Πανορθόδοξης Συνόδου» της Κρήτης.

Μας ομολόγησε ο παπαΘόδωρος, ότι: αν και μόνο άν δεν υπογραφόταν εκείνο το ληστρικότατο Κείμενο του Κολυμπαρίου όπου εκκλησιοποιεί  τις αιρετικές και ετερόδοξες Ομολογίες, δεν θα προχωρούσε στην εν λόγω ιεροκανονική του απόφαση στην διακοπή του Λειτουργικού μνημοσύνου του αρχιΚολυμπαριστού  κ. Ανθίμου.

Απολαύσαμε την φιλοξενία των μοναζουσών της ι. μ. Παναγίας της Αμιρούς και αποχωρήσαμε προς ολοταχώς για τον Σαΐτά και τον Μέσα Ποταμό προς την ιερά μονή του Τιμίου Προδρόμου.

Κατά την διαδρομή μας όμως, πρός το εν λόγω γυναικείο Κοινόβιον της Αμιρούς, ο γράφων ζήτησε από τον παπαΘόδωρον επιπρόσθετες θεολογικές πληροφορίες για τα εν Ελλάδι εκκλησιαστικά δρώμενα. Και τις έλαβεν!

Κατά πρώτον και κύριον, εθέλησα να μάθω και να επιλύσω κατί το σημαντικό: κατά πόσον ευσταθεί η διαδεδομένη φημολογία υπό των φίλων και των ιδίων «Αγιορειτών Πατέρων», ότι ο παπαΘόδωρος Ζήσης συμπορεύεται και συντάσεται πλέον με εκείνους

Δηλαδή, άδραξα της ευκαιρίας να επιλύσω το Γόρδιον δεσμό όπου με προβλημάτιζε προσωπικά (διότι είχα και μία δημόσια γραπτή αντιπαράθεση, με τον αχειράνθρωπο του μ. Σάββα Λαυερώτη, τον δημοσιογράφο Λοΐζον Λοΐζου), ώστε να επιλύσω διαπαντώς και προσωπικά εκείνα τα ζητήματα που καταγράφω και θίγω λεπτομεριακώς στο Εισαγωγικό Σημείωμα (ανέκδοτο και ατελές κείμενο περί του Παγκυπρίου και Ομολογιακού Οδοιπορικού του πατρός Θ. Ζήση) μου περί των αγιορειτών Μοναχών Σάββα Λαυρεώτη και Επιφανίου Καψαλιώτη κ.ά.

Η δήλωσις του πατρός Θεοδώρου Ζήση, περί των «Αγιορειτών Πατέρων», ήτο, ότι: καθόλουμα καθόλου, δεν τα βρήκανε μαζί τους, και μου επεσήμανε, ότι η στάση μου εναντίον τους είναι ορθή. 

Κατά λέξη, μας είπε, ότι: «εμείς έχουμε πάρει αποστάσεις από αυτούς τους Αγιορείτες, και είναι σωστή η στάση σου». 

Απεκάλυψα τότε προς τον π. Θεόδωρο, εκείνη την δεδομένη στιγμή, μέρος των δύο παρελθοντικών τηλεφωνικών συνδιαλέξεων που είχα με τον Μοναχό Σάββα Λαυρεώτη. Ο παπαΘόδωρος μας ετόνισε με έμφαση, ότι «δεν έχουν αλλάξει θέση εκείνοι που μας έχουν οδηγήσει στη ρήξη του Ωραιοκάστρου». 

Εμμέσως πλήν σαφώς, χωρίς όμως να κατανομάζει κανέναν τους, μας επισήμανε ότι οι εν λόγω Αγιορείτες παραμένουν εμμονικά στο σχισματικό τους φρόνημα. Η πληροφορία τότε που φημολογείτε, ότι ο παπαΘόδωρος συλλειτούργησε (και άρα τα βρήκανε και στις θεολογικές αντιρρήσεις) με τον Μοναχό Σάββα Λαυρεώτη, είναι ανυπόστατη και παραπλανητική. 

Διότι, μπορεί πράγματι να ήτο καλεσμένος ο παπαΘόδωρος και να μετέβη στο Μηλοχώρι, αλλά δεν ήτο καθόλου ενήμερος και πληροφορήμενος ότι θα εμφανίζετο και ο Λαυρεώτης Μοναχός, αλλά ούτε υπήρξε κάποια σοβαρή αλλαγή στη στάση και την θέση των αγιορειτών σε όσα δημόσια κατήγγειλε ο παπαΘόδωρος.

Ιδιαίτερα ο κατά σάρκα υιός του ο Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης, μας απεκάλυψεν, ότι τόσο πολύ παραμένουν αμετανόητοι στις σχισματικές πλάνες τους, ώστε κάνανε μία σύναξη και απαίτησαν από τα μέλη τους να καταγραφούν τεκμηρειωμένα οι επόμενες θεολογικές απόψεις: «περί της εγκυρότητος ή ακυρότητος των Μυστηρίων των Οικουμενιστών», «περί της εγκυρότητας των Μυστηρίων όσοι δεν είναι Οικουμενιστές αλλά μνημονεύουν Οικουμενιστές», «περί της εγκυρότητα των Μυστηρίων των Αποτειχισθέντων» και «περί του Παλαιού Ημερολογίου»...! Το οποίο τελευταίο ζήτημα αφαιρέθηκε την τελευταία στιγμή.

Μία ακόμη τρανή απόδειξη ότι οι «Αγιορείτες Πατέρες» φαντάζονται ή και φαντασιώνονται άκυρα και ανυπόστατα Μυστήρια... όπερ συνιστά εκ δεξιών σατανική πλάνη. 

Να σημειωθεί ότι γίνεται μια απέλπιδα προσπάθεια από μέρους των σχισματικών αγιορειτών πατέρων να επαναφερθεί δηλαδή το ζήτημα του Ωραιοκάστρου. Ένας φαύλος κύκλος ματαιοπονίας εφ΄όσον παραμένουσι αμετανόητοι στις σωρηδόν πλάνες τους.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ

Η Καθηγουμένη Γερόντισσα Μαριάμ της ι.μ. Παναγίας της Αμιρούς υποδέχεται τον π. Θεόδωρον Ζήσην.












Μοναχοί της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου μετά του π. Θεοδώρου Ζήση και του Μοναχού Σεραφείμ Ζήση
στο Ιερό Κοινόβιο της Παναγίας της Αμιρούς.


Ο όσιος Γέροντας Γερμανός Σταυροβουνιώτης (πρώην Καθηγούμενος της Ι.Μ. Σταυροβουνίου)
σε όμορφο πορτρέτο στο Αρχονταρίκι της Ι.Μ. Παναγίας της Αμιρούς.

Σε αναμονή για τα  κεράσματα στο Αρχονταρίκι.... 
















ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΦΟΝΤΟΜΟΝΤΑΖ: ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Π. ΝΟΥΝΗ

ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»