Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ κ. ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ





ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ κ. ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ 

Συζήτηση για την ανάρτηση του Π. Τελεβάντου: “Παρέμβαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στη Διαθρησκειακή Διάσκεψη των Αθηνών”
=====

Κάτι σας διέφυγε κ. Τελεβάντο. Σας διέφυγαν οι προσωπικοί στόχοι και η αποτελεσματικότητα των οικουμενιστικών διασκέψεων, υπό τις ποικίλες μορφές τους, να τους επιτύχουν. Ασφαλώς δέν αναφερόμαστε στην σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας που πραγματοποιήθηκε υπό το κράτος δραματικής εθνικής ανάκγης καί είχε σκοπό αυτή και μόνο να εξυπηρετήσει. Αναφερόμαστε στους οικουμενιστικούς διαλόγους, διασκέψεις, συνεδριάσεις, λατρευτικές και μή παραστάσεις, συνόδους, ακαδημίες που εισήγαγαν τον διαθρησκεικό Οικουμενισμό στην πρακτική πλέον ζωή με μία απίστευτη αποτελεσματικότητα. Οχι μόνο δέν υπηρετούνται εθνικοί στόχοι, αλλά προάγεται ο εθνομηδενισμός, η λήθη της Ιστορίας, η πολιτιστική αποδόμηση και προπαγανδίζεται η εθνολογική αλλοίωση μέσω της αλόγιστης μετανάστευσης. Το τζαμί στο κέντρο της Αθήνας, η έδρα Ισλαμικών σπουδών, η διδασκαλία της πανθρησκείας από το δημοτικό, οι βλασφημίες που εκτοξεύονται από τις οικουμενιστικές ακαδημίες, η ισότιμη συμμετοχή της Ορθοδοξίας στο Π.Σ.Ε. και τα προδοτικά κείμενα, η έκβαση των εθνικών πραγμάτων από το κακό στο χειρότερο με αποτέλεσμα την μετανάστευση και τον βιολογικό αφανισμό είναι πλέον μία πραγματικότητα. Τα εθνικά και εκκλησιαστικά συμφέροντα απλώς παραδίδονται. Ίσως να μην είμαι καλά πληροφορημένη, οι Οικουμενιστές επίσκοποι π.χ. ο Δημητριάδος έβγαλαν άχνα για το μάθημα των Θρησκευτικών; Όμως οι Οικουμενιστές προάγονται με μόνο προσόν τα οικουμενιστικά διαπιστευτήρια. Ποιός αμφιβάλλει και ποιόν θέλει να πείσει ο κ. Βαρθολομαίος ότι ο Οικουμενισμός δεν είναι ο δούρειος ίππος της Νέας Τάξης; Η μόνη αλήθεια είναι χωρίς καμμία καταστροφολογία ότι βιώνουμε την νύχτα του Βαρθολομαίου!

Αφού αμφισβητεί και αρνείται κάπως ο Οικουμενικός Πατριάρχης την αντίρρηση των αντιΟικουμενιστών, ότι οι εν εξελίξει Διαθρησκειακοί Διάλογοι δεν οδηγούν σε πανθρησκειακό Συγκρητισμό, ας μας εξηγήσει πώς ακριβώς ο μέσος πιστός να ερμηνεύσει ή ερμηνεύει τις καθημερινές φωτογραφήσεις, βίντεο και εικόνες (γεμάτες νόημα και συμβολισμούς) μετά των ετεροδόξων και ετεροθρήσκων; 

Πώς να εξηγηθεί η παράνομη και πανμοιχειανή σχέση μετά των Φραγκολατίνων και Λουθηροκαλβίνων, πολλώ μάλλον το ΕΠΙΣΗΜΟ ανακοινωθέν που διακοσμεί την Πατριαρχική Ιστοσελίδα, με το οποίο αναγνωρίζεται (από κάποιους ορθόδοξους(;) ακαδημαϊκούς θεολόγους) το Βάπτισμα της εν Γερμανία Ευαγγελικής “Εκκλησίας”; Ή πώς να εξηγηθεί η αναγνώρισις τινών άλλων ετερόδοξων μυστηρίων στις αποφάσεις του Μπαλαμάντ;

Πώς να εξηγηθού,ν Παναγιώτατε, οι σωρηδόν κακόδοξες ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΕΣ αποφάνσεις του Κολυμπαρίου; Πώς ακριβώς να εξηγηθεί η πρός ολοταχώς πιστή αντιγραφή των Βατικάνειων ψευδοΣυνόδων; Η αναγνώριση ιστορικότητας και εκκλησιαστικότητος των αιρετικών «χριστιανικών» Ομολογιακών και Θρησκευτικών Κοινοτήτων τι ακριβώς είναι, αν δεν είναι Διαχριστιανικός Συγκρητισμός;

Βέβαια, έχει ίσως εν μέρει δίκαιο, ο Παναγιώτατος, διότι ο μέσος και απλός αναγνώστης δεν είναι συνηθισμένος με τις διαφορετικές διακριτές θεολογικές έννοιες Διαχριστιανικός/Διαθρησκειακός Συγκρητισμός.

Μπορεί πράγματι, να μη είναι τόσο εφικτή και ευρέως διαδομένη πρακτική ο Διαθρησκειακός Συγκρητισμός. Αλλά είναι πέραν πάσης αμφιβολίας ότι το πρώτο σχέδιο του Διαχριστιανικού Συγκρητισμού έχει επιβληθεί ληστρικώ τω τρόπω μέσω της κακοΣυνόδου της Κρήτης.

Επιπρόσθετα, στην Ορθόδοξη Εικονολογία, γνωρίζουμε άπαντες σχεδόν, ότι μια εικόνα παραπέμπει πάντοτε στο πρωτότυπο και αρχέτυπον. Γνωρίζουμε επίσης, ότι η ορθόδοξη Εικονογράφησις είναι τα «θεολογικά συγγράμματα» για τους απλούστερους αλλά και μορφωμένους Χριστιανούς.

Οι αρχι-Οικουμενιστές, με τις σωρηδόν φωτογραφήσεις και τα οπτικοακουστικά ντοκουμέντα, διδάσκουν εμμέσως πλην σαφώς τους απλούς Χριστιανούς, ότι όλοι οι διαχριστιανικοί δρόμοι οδηγούν στον ίδιον και αυτόν Θεάνθρωπον Χριστόν. Αυτό όμως με την αυστηρά ορθόδοξη και δογματολογική έννοια αποκαλείται, αναντίρρητα, ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ.

Συνεπώς, κατά την γνώμη μου, όντως έχει εν μέρει κάποιο δίκαιο ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ότι δεν ολοκληρώθηκε το σχέδιο των Θεοσοφιστών για έναν απόλυτο Πανθρησκειακό Συγκρητισμό. Όντως μπορεί και να μη υπάρχει τέτοια επιδίωξη, αλλά στα περί του Διαχριστιανικού Συγκρητισμού;

Επί των ημερών του Πατριάρχη Βαρθολομαίου η Ορθόδοξη Εκκλησία έγινε Εκκλησία των κατακομβών υπό διωγμόν. Το συνέδριο για την μεταπατερική θεολογία στην ακαδημία του Βόλου έγινε με τις ευλογίες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και με χαιρετισμό του για καλή επιτυχία. Μία εικόνα χίλιες λέξεις. Να έβλεπε κανείς τον Δημητριάδος πώς στεκόταν σαν μαθητής που λέει το μάθημά του μπροστά στόν μακαρίτη Εφέσου! Οι καλές προθέσεις μας μάραναν!

Σύμφωνα και με την ΕΠΙΣΗΜΗ διακηρυγμένη«πανορθόδοξη»απόφαση της«Εκκλησιολογίας του Κολυμπαρίου», έχουμε τριών ταχυτήτων και τριών λογιών«Εκκλησίες» πλέον, όπως:

(1) Τις Ετερόδοξες Εκκλησίες (Μονοφυσίτες, Αγγλικανούς, Παπικούς, Προτεστάντες κ.ο.κ.).

(2) Τις ΔΕΚΑ «ορθόδοξες» Τοπικές Εκκλησίες όπου οι δέκα Προκαθήμενοι υπέγραψαν τα κακόδοξα αποφασισθέντα, και άρα δέσμευσαν ολόκληρες κατά τόπους εκκλησιαστικές κοινότητες (αν αγνοία του Κλήρου και Λαού) στο άρμα του Βατικάνειου Συγκρητισμού, με «Πανορθόδοξο» και «Συνοδικό» άρωμα.

(3) Και την Μία Αγία Αποστολική Καθολική Πατερική και Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία κατ’ ουσίαν ήτο απούσα εκ της Συνόδου των αρχιΛηστών.

Ο Δημητριάδος και ο Πατριάρχης, αλληλοευλογούσιν τις γενειάδες τους και καταγράφονται σαφώς στα σημειωματάρια μας, καιρό τώρα, ως οι πλέον ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ αρχηγέτες της μεταπατερικής ανομίας τουτέστιν της λεγομένης πολυ-αιρέσεως του Συγκρητισμού.

Έμπροσθεν του Πατριάρχου όλα τα γατάκια του Ζηζιούλα κάθονται σούζα και ως καλά μαθητούδια, εν τη απουσία του όμως, όλοι σχεδόν υποκρίνονται τους λέοντες, τι σόϊ ψυχολογία είναι αυτά τα καμώματα δεν μπορώ να τα καταλάβω... προφανώς κυρία Ελένη μου θα πρέπει μάλλον να σπουδάσουμε και Ψυχολογία για να ψυχολογήσουμε με μαθηματική ακρίβεια τους ανεπρόκοπους αδελφούς μας.



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_48.html