Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΙΑΓΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ κ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΙΑΓΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ

Του κ.  Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στην ανάρτησή μας, Η σχολιογραφία του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη και ο χωρίς πάτο εξευτελισμός του Αρχιμ. Εφραίμ της Βατοπαιδίου και του Πανιερώτατου Λεμεσού Αθανάσιου”, καταχωρήθηκαν εκτενή σχόλια που υπερβαίνουν τις 6,000 λέξεις του θεολόγου κ. Παναγιώτη Νούνη και της κυρίας Ελένης Λωρίτου.

Η ανάρτηση στόχευε να εκφράσει την πικρία μας για την προσπάθεια της Μητροπόλεως Λεμεσού να δικαιώσει τον Μελέτιο Μεταξάκη.

Το μέγα κλέος της Κύπρου, η κρηπίς της Θεολογίας, ο Καθηγητής κ. Θεόδωρος Γιάγκου, έγκριτος κανονολόγος και διαπρεπής της θεολογικής επιστήμης θεράπων, ενοχλήθηκε σφόδρα από το σχόλιο του κ. Νούνη. Γι’ αυτό και του τηλεφώνησε και είχαν οι δύο τους εκτενή θυελλώδη τηλεφωνική συνομιλία.

Καρπός της συνομιλίας τους είναι και τα σχόλια που καταχώρησε στην ιδία ανάρτηση ο κ. Νούνης και η κυρία Λωρίτου.

Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αποδείξουμε ποια σημεία -και είναι πολλά- της τηλεφωνικής συνδιάλεξης, που καταγράφτηκαν στα σχόλια, είναι ανακριβή, υβριστικά και νομικά επιλήψιμα.

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΟΥΤΟΥΖΩΦ
_________

Θα περιοριστούμε μόνον να πούμε ότι η τακτική Κουτούζωφ είναι -σε πολλές περιπτώσεις- η πιο ενδεδειγμένη για να αντιμετωπίσεις τον εισβολέα. 

Ο Στρατάρχης Κουτούζωφ άφησε τη Γαλλική στρατιά που εισέβαλε στη Ρωσσία να προελαύνει ανενόχλητη στις Ρωσσικές πεδιάδες και την παγίδευσε έτσι στον Ρωσσικό χειμώνα και την εξόντωσε σχεδόν ολοσχερώς. 

Την ίδια τακτική ενδείκνυται να εφαρμόζει κάποιος όταν διαλέγεται με δοκησίσοφους που αρέσκονται να παριστάνουν -εν τη πανθαυμάστω αυτών σεμνότητι- τον Μέγα Ναπολέοντα. 

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ
________

Όταν ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Αργύρης -το ενεργούμενο του κακόδοξου κληρικού π. Βασίλειου Βολουδάκη- άρχισε να δημοσιοποιεί τις ιδιωτικές επιστολές που μου έστειλε, η κυρία Ελένη Λωρίτου και ο κ. Παναγιώτης Νούνης επικοινώνησαν ανήσυχοι μαζί μου και μου ζήτησαν να απαντήσω τις κυριολεκτικά νοηματικά ασυνάρτητες και οπωσδήποτε αθεολόγητες επιστολές του π. Ιεροθέου. Αρνήθηκα κατηγορηματικά. 

Η ορθότητα της τακτικής μου αποδείχτηκε, αμέσως ύστερα, στην πράξη. Αφού δημοσίευσε τις επιστολές του ο αγαπητός π. Ιερόθεος, όλοι ανεξαίρετα όσοι τις διάβασαν -ακόμη και οι λίαν εχθρικά προς εμένα διακείμενοι- κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα: Ο καλός μας ο π. Ιερόθεος είναι ενδεδειγμένο να μιλά μόνον όταν έχει να πει "σιγής τι κρείττον".

Την ίδια τακτική θα μου επιτρέψετε να υιοθετήσω και στην προκειμένη περίπτωση. Όσο περισσότερο μιλά ο έγκριτος Καθηγητής κ. Γιάγκου και οι άλλοι αδελφοί Γιάγκου, τόσο περισσότερο εκτίθενται. 

Οπότε η πιο συνετή τακτική, σ’ αυτές τις περιπτώσεις, είναι να κάνεις κομποσχοίνι να φωτίσει ο Θεός τον έγκριτο Καθηγητή να λέγει και να γράφει όσο γίνεται περισσότερα, για να γίνει ρεζίλι των σκυλιών με τις αντιφάσεις και τις αλληλογρονθοκοπούμενες θέσεις που προβάλλει.

Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΣ
_______

Ο έγκριτος κανονολόγος της Θεσσαλονίκης -ο κ. Θεόδωρος Γιάγκου εννοώ- ισχυρίζεται ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι"μπουνταλάς" (του ελλογιμώτατου κ. Καθηγητού ο όρος) και έτσι δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται μαζί του.

Ο ίδιος, όμως, που δεν είναι ασφαλώς μπουνταλάς, αλλά ατσίδας, χαρακτηρίζει κάποιο ψυχοπαθή, χωρίς φυσικά κανένα αποδεικτικό στοιχείο, και λέγει ότι, επειδή είναι ψυχοπαθής, δεν ασχολείται μαζί του, αλλά τον αφήνει στο έλεος του Θεού. Παράλληλα, όμως, τον απειλεί ότι θα τον μηνύσει στα δικαστήρια! Ίσως επειδή είμαι μπουνταλάς σαν τον π. Θεόδωρο, δεν κατάλαβα τελικά τι θα κάνει ο κ. Καθηγητής; Θα τον αφήσει στο έλεος του Θεού επειδή κήδεται της ψυχασθένειας που τον βασανίζει ή θα τον οδηγήσει στα δικαστήρια;

Είδατε οι μη μπουνταλάδες τι λένε;

Και πώς δεν σκέφτηκε ο ατσίδας αυτός Καθηγητής ότι, αν έπαιρνε αυτόν τον ψυχασθενή στα δικαστήρια, ο συνήγορος του ψυχασθενή θα έλεγε στον δικαστή: Εντιμότατε! Αφού ο κατήγορος καταγγέλλει τον πελάτη μου ως ψυχασθενή πρέπει να απαλλαγεί για λόγους ψυχασθενείας. 

Και όχι μόνον αυτό! Αφού τον χαρακτήρισε, χωρίς καμία απόδειξη, δημόσια ψυχασθενή, ο κατηγορούμενος θα αντιστρέψει το κατηγορητήριο στο δικαστήριο και από κατηγορούμενος θα μετατραπεί αμέσως σε κατήγορο. Και ο μεν ίδιος θα απαλλαγεί για λόγους ψυχασθενείας, ο δε μη μπουνταλάς ατσίδας Καθηγητής, ο έγκριτος κανονολόγος που έδωσε γνωμοδότηση στον Πανιερώτατο Λεμεσού ότι επιτρέπεται οι γυναίκες να ψάλλουν στη Θεία Λειτουργία, θα υποστεί τις συνέπειες του νόμου για δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων, αλλά και επειδή διέσυρε χωρίς στοιχεία κάποιο σαν ψυχασθενή.!!!

Είδατε τι παθαίνουν οι μη μπουνταλάδες;

Γι’ αυτό η ταπεινή μου συμβουλή είναι η ακόλουθη: Όταν ο Οικουμενιστής, νεωτεριστής, ΚΑΙΡΟΣκόπος και Κολυμπαριστής Καθηγητής κ. Θεόδωρος Γιάγκου, ο αδελφός του Νεονικολαίτη ερωτολόγου π. Βαρνάβα Γιάγκου, θέλει βήμα για να ξεφουρνίσει τις μπαρούφες του, αφήστε τον να προελάσει στις ρωσσικές πεδιάδες ανενόχλητος.

Το ίδιο ασφαλώς πρέπει να συμβεί και με τον στρατηγό Γιάγκου την τηλεφωνική συνομιλία του οποίου ελπίζω (for obvious reasons) να έχει μαγνητοφωνήσει ο κ. Νούνης.

Σε λίγο θα τα κάνει μόνος του μαντάρα, με τις ασυναρτησίες και τις αλληλογρονθοκοπούμενες θέσεις που θα διατυπώσει, και θα οδηγηθεί στον όλεθρο χωρίς να χρειαστεί να ρίξετε ντουφεκιά.

Για ποιο λόγο να χαλάσει κανείς τα πυρομαχικά του όταν έχει να κάνει με ατσίδες σαν τους αδελφούς Γιάγκου;

Πηγή: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_45.html