Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ κ. ΓΙΑΓΚΟΥ ΓΙΑΓΚΟΥ



ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΜΟΥ  ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ κ. ΓΙΑΓΚΟΥ ΓΙΑΓΚΟΥ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη



Την επομένη ακριβώς ημέρα της τηλεφωνικής επικοινωνίας μου με τον αξιότιμον Καθηγητήν κ. Θεόδωρον Γιάγκου, και μετά την ολονυκτία να συγγράψω τα πιο πάνω διευκρινιστικά σχόλια, σήμερα 6/11/2017, και κατά της 12:00 το μεσημέρι πρόσεξα μερικές αναπάντητες κλήσεις από κάποιο άγνωστο κινητό.

Κάλεσα τον αριθμό, και μου απάντησε κάποιος εκ των αδελφών Γιάγκου. Μου συστήθηκε ως ο μεγαλύτερος αδελφός από τα εννέα αδέλφια Γιάγκου, και Στρατηγός εν αποστρατία ο κ. Γιάγκος Γιάγκου ένας στενότατος φίλος  του σεβ. Προικονήσου κ. Ιωσήφ. [Αγνοούσα παντελώς την στενότατη σύνδεση των Γιάγκου με τον ανεΠρο(ι)κοννήσου]. Μου ετόνιζε πολλάκις με έμφαση την ιδιαίτερη σχέση και φιλία που είχεν και διατηρεί [ακόμη] με τον αρχιΟικουμενιστή Προικοννήσου.

Αν δεν είναι αρχιΟικουμενιστής και αρχικουτσομπόλης ο Προικοννήσου, και διαφωνεί με τις κακόδοξες αποφάσεις του Κολυμπαρίου, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, να συγγράψει ως λόγιος Ιεράρχης μιαν αντιρρητική πραγματεία κατά της Οικουμενικής Κινήσεως και κατά του ανόσιου Κολυμπαρισμού ούτως ώστε να παύσουμε να ασχολούμαστε κατά των ενεργειών του.

Ερώτησα εξ αρχής τον Στρατηγό Γιάγκου Γ. αν τυχόν ήρθε σε επικοινωνία με τον αδελφό του Καθηγητή κ. Θεόδωρον Γ. διότι θεώρησα, ότι επιλύσαμε σχετικά και ειρηνικά το όλο ζήτημα και μάλιστα του ετόνισα με έμφαση, ότι ανασκεύασα και απολογηθήκα [ιδιωτικώς και] δημοσίως για τα μεμονωμένα ανακριβή σημεία του σχολιασμού μου. Αρνήθηκε ο Στρατηγός Γ. Γιάγκου ότι επικοινώνησε με τον αδελφό του (αν θέλουμε τον πιστεύουμε) αλλά παράλληλα έδειξε αρκετή κατανόηση στο γεγονός ότι επικοινώνησα με τον αδελφό του κ. Θ.Γ., και διότι, μου φάνηκε, ότι δεν ήθελε να λάβει συνέχεια η συζήτηση μας διότι είχε κάποιο τεχνολογικό πρόβλημα με το κινητό του.

Οι απορίες του στρατηγού, ήτο κυρίως: «εσείς, γιατί ασχολείστε με εμάς;», «γιατί αποκαλείτε ως Οικουμενιστές και Κολυμπαριστές τους αδελφούς μου;» και «γιατί σας ενδιαφέρει αν ο Λεμεσού ήταν ή δεν ήταν στο μνημόσυνο του πατέρα μου;» κ.ά.

Είμουνα πανέτοιμος να του εξηγήσω, λεπτομερώς, για ποιόν ακριβώς λόγο ασχολούμεθα περί των δύο αδελφών Γιάγκου, και για ποιόν λόγο τους αποκαλούμε ως Κολυμπαριστές και Οικουμενιστές, αλλά δεν με άφησε να του εξηγήσω τους λόγους. Μου ήτο φανερό ότι δεν ήθελε τις απαντήσεις, διότι αν και του είμαι άγνωστος ήτο βαθειά προκατειλλημένος εναντίον μου. Οι λόγοι που ασχολούμεθα, ας το σημειώσω εδώ και ίσως το προβληματίσει κάπως, είναι καθαρά δημοσιογραφικοί, από την καθαρά οπτική της εκκλησιαστικής δημοσιογραφίας: δηλ. μας ενδαφέρουν σοβαρά οι παράδοξες, οι παράξενες και κυρίως οι κακόδοξες ενέργειες του Καθηγητού κ. Θ.Γ. αλλά και του Κληρικού  π. Β. Γιάγκου.

Δεν μας ενδιαφέρουν τα προσωπικά τους, αλλά τα δημόσια ενεργήματα τους. Το μνημόσυνο λόγου χάρη ως γνωστόν, δεν είναι ιδιωτική και προσωπική υπόθεση, αλλά Εκκλησιαστική και Κοινωνική υπόθεση συνεπώς υπόθεση της Εκκλησιαστικής Κοινότητας.

Μου επεσήμανε ο εν λόγω αξιωματικός την σοβαρή ενόχληση του, που αποκαλούμε τους αδελφούς του ως Κολυμπαριστές και Οικουμενιστές. Το προβληματικό σημείο στην επικοινωνία μας, είναι ότι ο στρατηγός δεν ήθελε τον διάλογο, ήθελε απλά να μιλήσει, ίσως να βγάλει τα εσώψυχα του και να εκφράσει το παράπονό του.  Του επρότεινα αν τυχόν και κατέβει στη Κύπρο, το σπίτι μας είναι ορθάνοικτο, για να διαλεχθούμε πρόσωπον με πρόσωπον. Μου εδήλωσε ωστόσο, ότι μπορεί κάποια ημέρα να κατέβει στην Κύπρο για να γνωριστούμε και να συζητήσουμε. Μου φάνηκε ενδιαφέρουσα η προσωπικότητα του εν αποστρατία Στρατηγού κ. Γ. Γιάγκου.

Αυτό που δεν μου άρεσε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, ήτο ο απόλυτος μηδενισμός και η κατασυκοφάντηση της προσωπικότητος του κ. Π. Τελεβάντου. Ο Στρατηγός, μου επανέλαβε την πάγια εκστρατεία της στυγνοτάτης κατασυκοφάντησις [περί] του «ανήθικου» και «διεστραμμένου» κ. Τελεβάντου όπου ενορχηστρώθη άριστα από τας αυλάς των Κολυμπαριστών νεοΦαναριωτών, του «ακτιστοφωτιστού» Λεμεσού και των νεοΒατοπαιδινών Ιωσηφιστών.

Μου ετόνισε επίσης,  και εδώ υφίσταται μια σημαντική παράμετρος στις αλληλοσυγκρουόμενες πληροφορίες που λαμβάνω, ότι ο ίδιος ο Στρατηγός Γιάγκου για το μνημόσυνο του παπαΞενοφώντος δεν επιθυμούσε ούτε τον Πάφου αλλά ούτε και τον Λεμεσού. Λεβέντης ο Στρατηγός! Δεν γνωρίζω αν υπόλοιποι αδελφοί του ήτο σύμφωνοι με την εν λόγω βαρύνουσα γνώμη του.

Με έμφαση μου επεσήμανε, προσωπικά: «ότι ο Λεμεσού δεν είχε δουλειά εκεί (στο μνημόσυνο της Βάσσας), διότι δεν είναι οικείος Μητροπολίτης». Σ΄αυτό ειδικά το σημείο, τείνω να συμφωνήσω μαζί με τον Στρατηγό και θεωρώ μάλιστα, ότι άριστα έπραξε η οικογένεια Γιάγκου και δεν προσκάλεσαν τον Λεμεσού.

Η αδιασταύρωτη πληροφορία μου εξ αρχής, ήτο σχεδόν η ταυτόσημη στο νοηματολογικό περιεχόμενο με την δήλωση του Στρατηγού, ότι: ο Πάφου διεμήνυσε στον Λεμεσού, «ότι η Βάσα έχει οικείο Μητροπολίτη και δεν χρειάζεται να είναι παρόν και ο Λεμεσού» και συνεπώς, κατά την δική μας άποψη, πράγματι, ο Λεμεσού δεν είχε καμμίαν απολύτως δουλειά να παρασταθεί στο μνημόσυνο των Βασσιωτών ούτως ώστε να δείξει πρόσωπο και για να υποκλέψει της μελλοντικές ψήφους των για τις επερχόμενες Αρχιεπισκοπικές.

Ως γνωστόν, η Κοινότητα της Βάσας, έχει σχεδόν δέκα εν ζωή Κληρικούς και καμμιά δεκαριά Μοναχούς και Μοναχές. Αυτό τώρα γιατί το προσθέτω στη συζήτηση; Διότι οι εν λόγω Βασσιώτες Κληρικοί και Μοναχοί επηρεάζουν πάρα πολύ κόσμο και ψηφοφόρους πιστούς για τις επερχόμενες Αρχιεπισκοπικές Εκλογές.

Θα πρέπει να αντιληφθούν οι αναγνώστες μας, ότι δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η καλή οικογένεια Γιάγκου, διότι η εν λόγω οικογένεια χαίρει ιδιαίτερης καλής φήμης εις τα χωριά μας, αλλά όμως μας ενδιαφέρουν μόνο εκείνα τα δημόσια πρόσωπα, όπως π.χ. ο Καθηγητής Θ. Γ. και ο π. Β. Γ. όπου διενεργούν σωρηδόν ενεργειών, ενίοτε κακόδοξων και προπαγανδιστικών ενεργειών, υπέρ του Κολυμπαρισμού και του Οικουμενισμού όπου αποσκοπούν σε ιδιοτελείς σκοπιμότητες.

Όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά και εκτιμούν τόσον για τον κ. Θ.Γ. όσον και τον π. Β.Γ. ας τους συμβουλέψουν με κάθε τρόπο για να παύσουν να παραττάσονται και να ταυτίζονται από ιδιοτέλεια με τους αρχιΟικουμενιστές και αρχιΚολυμπαριστές. [Έχουν καταστεί άκρως προκλητικοί εις την Συνείδηση της Εκκλησίας].

Κάτι τελευταίο: ο γράφων, έχει απειληθεί, εμμέσως πλήν σαφώς και από τον στρατηγό κ. Γ.Γ. με την εξής φράση, την οποία μου την εξέφρασε δύο φορές, ότι «εγώ είμαι άνθρωπος πρακτικός».  Του αντιλόγησα, ότι παράλληλα και εγώ είμαι άνθρωπος πρακτικός, διότι ιδιαίτερα γουστάρω όταν παντρεύω την θεωρία με την πράξη. Καλή ώρα, όσα θεωρητικά συνομίλησα [τηλεφωνικώς] με τους αξιότιμους αδελφούς Γιάγκων, προσπάθησα πρακτικώς να τα καταγράψω λεπτομερώς και περιγραφικώς, ώστε να τα συμπροβληματίσω έτι επιπλέον με τους συνεργάτες και φίλους μου.

Το προηγούμενο βράδυ, απειλήθηκα, από τον αδελφό του [στρατηγού] κ. Θεόδωρον Γιάγκου ότι θα υποστώ νομικές κυρώσεις. Είναι πάγια τακτική των θιγμένων Οικουμενιστών, να απειλούν με δικαστήρια. Με όσους έχω συζητήσει τις τελευταίες ημέρες, μαθαίνω, τα καλύτερα για την Οικογένεια Γιάγκου. Μερικοί μου λένε, ότι είναι καλοί άνθρωποι και μάλιστα άνθρωποι του Θεού. Τους πιστεύω απόλυτα και χαίρω για τις καλοκάγαθες πληροφορίες. Αλλά αυτό που με προβληματίζει, είναι, ότι δεν έτυχε να γνωρίσω ανθρώπους και φίλους του Θεού, όπου να απειλούν τους συνανθρώπους τους (π.χ. τον γράφοντα), και να διασύρουν συκοφαντικά άλλους (π.χ. τον κ. Τελεβάντο), επειδή καταγράφουν αντιρρητικά δημοσιογραφικά σχόλια κατά των συγκεκριμένων ενεργειών τινών δημόσιων προσώπων. Είναι υπέρ άνω κριτικής ο τάδε ή ο δείνα Καθηγητής και Κληρικός; Αν ήθελαν να μη κρίνονται, ας εκρύβοντο ή, ας μη ενεργούσαν όσα ενεργούν. Το ζήτημα δεν είναι τα πρόσωπα, αλλά οι ενέργειες των προσώπων. Και για να αξιολογήσεις κριτικά τις ενέργειες, αναγκαστικώς θα πρέπει να ονοματοδοτήσεις και τα πρόσωπα που ενεργούν.

Ελπίζω εν κατακλείδι αυτό τουλάχιστον [το απλό] να γίνει αντιληπτό προς κάθε κατεύθυνση.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Ορθόδοξος Θεολογών