Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ




ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ  «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

  • Δείτε το παρακαλώ εδώεδώ και εδώ σε PDF και DOCS.
Ο επόμενος διάλογος που ακολουθεί είναι καταγεγραμμένος υπό κάτω του ηχητικού ντοκουμέντου «Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ», https://www.youtube.com/watch?v=mN4eUEbk0UE .

Πρόκειται για ένα τρίλεπτο ηχητικό ντοκουμέντο με διφορούμενες δηλώσεις του Λεμεσού περί της Ληστρικής Συνόδου του Κολυμπαρίου. Το εν λόγω ολιγόλεπτο βίντεο το ανακάλυψα, διότι ο Χωρεπίσκοπος Λήδρας και Ηγούμενος της ι.μ. Μαχαιρά κ. Επιφάνιος, εδήλωσε μόλις πρόσφατα, ότι ο Λεμεσού έκανε μία ομιλία περί του Κολυμπαρίου και η οποία βρίσκεται ανερτημένη στο διαδίκτυο. Η εν λόγω ομιλία ισχυρίζεται ο Λήδρας ότι αναπαύει πλήρως τις συνειδήσεις της ομάδος του Λεμεσού. Όσο και να έψαξα να εντοπίσω μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή ομιλία του για την εν λόγω θεματολογία, δυστυχώς, δεν την ανεκάλυψα.

Παρακαλώ πολύ, όποιος την έχει υπόψιν του να μου την αποστείλει.


Ωστόσο, για να συνδέσουμε παρελθοντικές δηλώσεις του Λεμεσού με το σήμερα: εις την Ρουμανία όπου πέφτουν βροχή οι ιερές Αποτείχισεις και διακοπές μνημοσύνου κατά των ρουμάνων αρχιΟικουμενιστών, ο Λεμεσού, σπεύδει προσκεκλημένος του αρχιΟικουμενιστού και φίλου του Αρχιεπισκόπου Ιασσίου και Μητροπολίτου Μολδαβίας κ. Θεοφάνη και κάνει δημόσιες δηλώσεις, υπέρ της Συνόδου της Κρήτης, όπως π.χ. εκείνο το αξιοθρήνητο ψευδολόγημα του ότι: «Η Σύνοδος του Κολυμπαρίου δεν έβλαψε την Εκκλησία». (Δείτε εδώ τις προηγούμενες δηλώσεις του).


Ο Λεμεσού, διαπράττει ένα ακόμη σημαντικό αντιΚανονικό ολίσθημα, και συγχύζει ΣΚΟΠΙΜΑ και με ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ το Σχίσμα με την Ιερά Αποτείχιση, ίνα μη τολμήσει κανένας Κληρικός του και του διακόψει το Λειτουργικό του Μνημόσυνο, για όσα κακόδοξα πράττει και διενεργεί υπέρ των Κολυμπαριστών. Αυτό δεν είναι μια αυθαίρετη εικασία του Νούνη ή του Τελεβάντου, αλλά επιβεβαιώνεται μέσα από σωρηδόν αποδεικτικών διαδικτυακών κ.ά.  τεκμηρείων εκ τινών δημοσίων δηλώσεων του Λεμεσού. Επιβεβαιώνω μία ακόμη φορά το ρωμαλέο αντιρρητικό δημοσίευμα του εξ Αμερικής θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου κατά των κακοδόξων ενεργειών του οικείου μητροπολίτη μου.

Δείτε εδώ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_916.html .

Εξ αρχής να γίνει κατανοητό ότι η Ιερά Αποτείχιση και η διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου, είναι Κανονικό δικαίωμα του Κλήρου και του Λαού κατά τινός επισκόπου όπου γυμνή τη κεφαλή κακοδοξεί και διαστρέφει την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας. 

Ο Λεμεσού το γνωρίζει αυτό, αλλά επιλέγει από σκοπιμότητα να διαστρέφει το Εκκλησιαστικό Κανονικόν Δίκαιον. Προκαταλαμβάνει τυχούσες απρόβλεπτες αντιδράσεις δικών του Κληρικών, όπου προβληματίζονται με την στάση του.
Κάποιες μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες μου εδήλωσαν, ότι συγκεκριμένος Κληρικός σκέφτεται να προχωρήσει στη διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου του Λεμεσού. Πιθανότατα και άλλοι Κληρικοί να το σκέφτονται, αλλά να φοβούνται πολύ λογικά τις ολέθριες συνέπειες, τις εκδικητικότητος του Λεμεσού. 

Καλόν θα είναι να μη προχωρήσει μόνος του ο εν λόγω Κληρικός, αλλά να συνασπισθεί και με άλλους ομόφρονές του, ώστε να σχηματίσει ένα ισχυρό αντιΟικουμενιστικό και αντιΚολυμπαριστικό μέτωπο εις την μητρόπολη Λεμεσού, όπου συντάσσεται υποτακτικά στις επιταγές των αρχιΚολυμπαριστών.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


-Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ
ΜΙΣΟΑΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣΟΒΑΡΑ
ΟΤΙ ΛΑΛΕΙ ΠΕΛΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ
ΔΥΝΑΜΕΘΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΟΝΟ;
-ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ!


Ακολουθεί τώρα ο διάλογος που σημειώθηκε μεταξύ του υπογράφοντος μετά τινός κυρίου Θανάση κάτω από το τρίλεπτο ηχητικό απόσπασμα ομιλίας του Λεμεσού:

Τhanasis Τhanasis: ναι γέροντα αλλά αυτή η σύνοδος αποφάσισε ότι όποιος δε συμφωνεί είναι εκτός εκκλησίας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. ΝΟΥΝΗΣ: Βγάλε συμπέρασμα εν Χριστώ αδελφέ Αθανάσιε, εφ΄όσον υπάρχει πράγματι πρόνοια, ότι όποιος διαφωνεί με τις αποφάσεις του Κολυμπαρίου (δηλ. με τα επίσημα Κείμενα της ληστρικής Συνόδου) θεωρείται φανατικός και σχισματοποιόν στοιχείον και άρα συναφώς, εκτός της εκκλησίας των Προκαθημένων, που υπέγράψαν όλα τα κείμενα. Τι πάει να πεί αυτό; Πάει να πεί, άραγε, ότι ο διαφωνών Γέροντας της Λεμεσού (μ΄ ένα ολόκληρο Κείμενο και συνεπώς μέρος από τις αποφάσεις της Συνόδου) είναι εκτός της Εκκλησίας και [ότι] δημιουργεί Σχίσμα με τις αντιρρήσεις και αντιδράσεις του;

Τhanasis Τhanasis: όχι πάει να πει ότι δε μπορούμε εξ αρχής εφ όσον θέλουμε να λεγόμαστε χριστιανοί να δεχόμαστε μια τέτοια σύνοδο ως έγκυρη και ορθόδοξη και ότι δεν πρέπει με κανένα τρόπο να επιτρέψουμε η εκκλησία να γίνει επισκοποκεντρική αλλά να παραμείνει ορθόδοξη και  χριστοκεντρική. η βάση μας είναι η βίβλος και οι άγιοι πατέρες και δεν είναι απλώς ένα συμβούλιο επισκόπων ή δήθεν επισκόπων που τρώνε σε ελάχιστες μέρες 3 εκατ. ευρώ για πλάκα, ευγενής χορηγελια της CIA καθηγήτριας προδρόμου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. ΝΟΥΝΗΣ: Εκ των προτέρων, όσοι παρατηρούσαμε τα δρώμενα, κάναμε τον αγώνα μας και εξεφράσαμεν την αντίδραση μας για το συνοδικό φιάσκο. Εκ των υστέρων έχουμεν είδη σύγκληση της μοιχοΣυνόδου με τα ανάλογα αντικειμενικά και κακόδοξα αποφασισθέντα. Όταν κάποιος/οι Επίσκοπος/οι της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, δεν υπογράφουν ένα «Συνοδικό» Κείμενο (δηλαδή αρνούνται να υπογράψουν συνοδικές αποφάσεις, ασχέτως αν ο Λεμεσού το υποβαθμίζει σε εξαπλούστευση, ότι πρόκειται δήθεν για  απλά Κείμενα, τα οποία Κείμενα δεσμεύουν και αιχμαλωτίζουν την Εκκλησία που διακονεί ο Λεμεσού) το οποίον ήτο και είναι κακόδοξον, γιατί ετεροχρονισμένα οι εν λόγω «αντιδραστικοί» Επίσκοποι δεν αποκηρύττουν την εν λόγω Σύνοδο (να πούνε τα πράγματα με το όνομά τους) όπου παρήγαγε ληστρικά και αιρετικά αποφασισθέντα;

Πολλώ δε μάλλον γιατί άραγε, οι ίδιοι Επίσκοποι, διενεργούν ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ και επιτρέπουν να διαβασθεί εξ άμβωνος ως κατηχητικό ανάγνωσμα και γυμνή τη κεφαλή η τάδε και δείνα ληστρική Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιος όπου αναγνωρίζει την εν λόγω κακοΣύνοδο και την υπερυψώνει και συγκαταλέγει ανάμεσα στις αγίες Οικουμενικές; Δεν έχουν  επισκοπική ευθύνη ιδιαίτερα όσοι το αντιλήφθηκαν και αρνήθηκαν να συμφωνήσουν και να υπογράψουν τα εν λόγω κείμενα; Η Εξωτερική Πολιτική της Αμερικής, αν όντως αποδεικνύεται, ότι έβαλε το χεράκι της μαζί και η κ. Προδρόμου, διενήργησαν το από δικής τους οπτικής το καθήκον τους. Εμείς μαζί με τους Επισκόπους μας, γιατί δεν διενεργούμε το δικό μας καθήκον;

Γιατί δεν βρίσκεται κάποιος [σοβαρός και παραδοσιακός] Επίσκοπος να αναλάβει την ευθύνη του και να διακόψει το [Λειτουργικό] μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχη;

Τhanasis Τhanasis: γιατί είμαστε η πιο αδιάφορη γενιά που πέρασε ποτέ, γιατί το κακό δεν άρχισε σήμερα αλλά προχωρά αργά αργά από τις αρχές του 20ου αιώνα, γιατί όταν χειροτονούνταν διάκοι όλοι αυτοί οι δικτατορίσκοι δε βρέθηκε ούτε ένας να πει ανάξιος. πολύ φοβάμαι ότι σε 100 χρόνια η εκκλησία του χριστού θα υπάρχει μυστικά σε κατακόμβες. πάντως ο διάολος ξέρει καλά τη δουλειά του. α, γιατί ο επίσκοπος κωνσταντινουπόλεως λέγεται οικουμενικός; οικουμενικοί επίσκοποι είναι μόνο οι απόστολοι.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. ΝΟΥΝΗΣ: Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, δυστυχώς, με την μεγάλη φοβία του μπάς και χάσει τα εκκλησιαστικά κεκτημένα του, δεν υποστηρίζει σθεναρά, αλλά πού και πού και δή αναιμικά, το αντιΟικουμενιστικό μέτωπον.  Μάλιστα, ενίοτε καταφέρεται με πανουργία  έναντι αυτών των αντιΟικουμενιστών λές και είναι σχισματικοί. Αρκετούς από αυτούς, ο ίδιος και συντεταγμένα οι αυλικοί του, διασπείρουν ανυπόστατες και συκοφαντικές φημολογίες. Και αυτό το διενεργεί, άνανδρα, από θέση ισχύος  για να επιδείξει ότι είναι άκρως φιλάδελφος και αλληλέγγυος με τους Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους.

Ως επίσκοπος, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, φοβάται, μάλλον τρέμει για ανεξήγητους λόγους την Μασσωνία. Το ίδιον φοβάται και τους αρχιΟικουμενιστές. Διότι, πρόκειται καθαρά για συγκοινωνούντα δοχεία. Πιθανόν να είναι εγκλωβισμένος με κάποιο τρόπο στα δίκτυα τους. Πιθανόν, να είναι εκβιαζόμενος για κάτι συγκεκριμένο και οι Μασσώνοι να τον έχουν για τα καλά στο χέρι.   Υποσκάπτει δηλαδή τον αντιΟικουμενιστικό μέτωπο, (και μόλις το διενεργεί αυτό, οι Μασσώνοι και οι αρχιΟικουμενιστές τον θαυμάζουν και τον εγκωμιάζουν), δηλ. υποδαυλίζει την πολεμική κατά των αντιΟικουμενιστών, παρ΄όλο που σπάνια μιλά και εναντίον του  Οικουμενισμού, ίνα μη κατηγορηθεί και ο ίδιος ως αρχιΟικουμενιστής.

Το πρόβλημα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας μας δεν είναι μονοσήμαντα οι διαβόητητοι αρχιΟικουμενιστές. Το πρόβλημα της Εκκλησίας μας είναι και εκείνοι οι σωρηδόν κομπογιαννίτες Μητροπολίτες, όπου μας παρουσιάζονται ως ακτιστοφωτιστές και υπερυπτάμενοι μεγαλοΓέροντες, ενώ στην ουσία τους είναι αφώτιστα γερόντια που δεν έπρεπε κάν να είναι καντηλανάφτες πολλώ μάλλον επίσκοποι. Και εννοώ εκείνους ειδικά τους Μητροπολίτες, όπου εφαρμώζουν ως πάγια διπλωματική τακτική τους την σατανική διγλωσσία, με μαθηματική συνέπεια, να συγχύζουν το Χριστεπώνυμο πλήρωμα, διότι υποκρίνονται παράλληλα, άριστα, τους παραδοσιακούς και τρανούς Γεροντάδες. Και για να μη παρεξηγηθώ, δεν υποννοώ καθόλου, μόνον, τον Λεμεσού. 

Ένα απλό και σημαντικό ερώτημα: Τόσο χρόνια ως μητροπολίτης Λεμεσού, γιατί δεν προσκάλεσε ΜΙΑΝ φορά τον αρχηγέτη του αντιΟικουμενιστικού αγώνος τον Ομότιμον Καθηγητήν Πατρολογίας και Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρον Ζήση για να κάνει μια σειρά από διαλέξεις, στη μητρόπολη μας, για το ζήτημα της Οικουμενικής Κίνησης και κατά του Οικουμενισμού;

Απάντηση: Διότι, αμέσως μετά από αυτήν την ενέργεια του, που πρόκειται να θεωρηθεί ως κίνηση αυτοκτονίας, θα χάσει τ΄αυγά και τα πασχαλιά. Δηλαδή, θα έρθει σε δυσμένεια από το νεοΦαναριώτικο κατεστημένο και το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και θα απωλέσει άπαξ και διαπαντώς την διακαήν ελπίδα του να καταλάβει  κάποτε τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο της Εκκλησίας της Κύπρου.

Συνεπώς, πως μερικοί αναμένουν, ανιδιοτέλεια, στις ενέργειες των φιλόδοξων επισκόπων-κατασκόπων;

Μια ακόμη  ερώτηση: Ο Λεμεσού εφ΄όσον αρνήθηκε να υπογράψει, ένα Κείμενο της «Πανορθόδοξης Συνοδου», και έχει το θάρρος της γνώμης του, και αυτοπροσδιορίζεται μάλιστα ως μέγας αντιΟικουμενιστής και Αγιορείτης Γέροντας, γιατί δεν μας επεξηγεί και δεν μας αποσαφηνίζει ΔΗΜΟΣΙΑ είτε προφορικώς είτε και γραπτώς, αναλυτικώς και εκτενώς, τους σημαντικότερους εκείνους λόγους που αρνήθηκε να υπογράψει το εν λόγω Κείμενο; [Που είναι η εκκλησιαστική διαφάνεια;].
Επιπρόσθετα, άραγε, μπορεί ο Λεμεσού να μας διευκρινίσει την α-νόητη (=άνευ θεολογικού νοήματος) υποβάθμιση των «Συνοδικών Κειμένων» ως δήθεν μη εκκλησιαστικών αποφασισθέντων;

Τι σημαίνει [ακριβώς] ότι τα συγκεκριμένα επίσημα Κείμενα του Κολυμπαρίου δεν είναι αποφάσεις;

Τα εν λόγω επίσημα Συνοδικά Κείμενα και οι συνοδικές αποφάσεις της «Πανορθόδοξης Συνόδου» της Κρήτης, κατά τον Λεμεσού, δεν είναι αποφάσεις, αλλά μόνο Κείμενα; Τι [σόι] παλαβομάρα είναι αυτή που εδήλωσε; Δεν ντρέπεται να ψευδολογεί δημόσια; Δηλαδή δεν ελήφθησαν καθόλου αποφάσεις στο Κολυμπάρι; Αυτό μας διακηρύττει ο Λεμεσού; 

Αφού σύμφωνα με την πεποίθηση του Λεμεσού, δεν ήτο αποφάσεις, αλλά σκέτα νέτα Κείμενα, γιατί τότε αρνήθηκε να υπογράψει το εν λόγω κακόδοξο Κείμενο; Προφανώς, μήπως διότι δεν ήθελε να δεσμευθεί και να αποδεχθεί την διφορούμενη και τεχνολογική ορολογία του Κειμένου, διότι ήτο ένα κακόδοξο εκκλησιαστικό αποφασισθέν; Συνεπώς αρνήθηκε να υπογράψει [να συνταχθεί] και να συναινέσει με κακόδοξα αποφασισθέντα. Και αντί να βγεί δημόσια, με πνεύμα ευθύτητος και ανδρείας, να ελέγξει και να εκθέσει τους αρχιΟικουμενιστές, ότι προσπαθούν να αλλοιώσουν την Πατερική Θεολογία της Εκκλησίας, διενεργεί τα ακριβώς αντίθετα [και με πνεύμα Πυθείας ή και με πνεύμα πύθωνος], τους συγκαλύπτει και τους εγκωμιάζει, από ιδιοτέλεια…!


Τhanasis Τhanasis: δε χρειάζεται να ασχολούμαστε άλλο με τους δεσποτάδες. ελλείψει επισκόπων το λόγο έχουν οι μοναχοί ελλείψει μοναχών το λόγο έχει ο λαός κι αν δε μιλήσει κι ο λαός θα μιλήσουν οι πέτρες και ο θεός βοηθός.