Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΟΙ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ



ΟΙ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Είχαμε γράψει σε πρόσφατο άρθρο μας:

“Ας είναι βέβαιοι ότι οι απανταχού της γης Έλληνες αγωνιούμε και προσευχόμαστε καθημερινά ο Άγιος Θεός να φυλάει την Πόλη των ονείρων μας και τους “ελεύθερους πολιορκημένους” της Βασιλεύουσας από τις επιβουλές των υπεναντίων.

Ας μη πικραίνονται οι εν τη Βασιλευούση Ρωμηοί από τη στάση ελάχιστων ανθρώπων που είναι αγνώμονες προς τον πανίερο θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ανάλγητοι για τα βάσανα της Μητρός Εκκλησίας και της πονεμένης Ρωμηοσύνης.”

ΟΙ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
__________

Καθόλου δεν απηχούν λ.χ. τις πεποιθήσεις των παραδοσιακών πιστών οι εμπαθείς και αθεολόγητες επιθέσεις του σεβαστού μας π. Βασίλειου Βολουδάκη εναντίον του Οικουμενικού Θρόνου ως θεσμού.

Όλοι γνωρίζουν ότι ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι εξαιρετικά προβληματικός άνθρωπος, δεινός παραβάτης των Ιερών Κανόνων και κακόδοξος κληρικός που κυριαρχείται από εμμονές και ιδεοληψίες. 

Το ακόμη χειρότερο! Προς άφατη θλίψη των πιστών σφετερίστηκε, με ανορθόδοξες μεθόδους, που δεν σεβάστηκαν ούτε το μυστήριο της εξομολόγησης, τον “Ορθόδοξο Τύπο” και τον κατέστησε όχημα των πολιτικών μωροφιλοδοξιών της οικογένειας Βολουδάκη και βήμα αντιπατριαρχικής προπαγάνδας.

Έφτασε, μάλιστα, στο σημείο να χρησιμοποιεί αυτούσια τα επιχειρήματα του δυτικόπληκτου Φαρμακίδη για να τσαλαπατήσει τα δίκαια του Οικουμενικού Θρόνου.

Ως εικός, ο αγαπητός μας π. Βασίλειος Βολουδάκης, δεν εκπροσωπεί κανένα εκτός από τον εαυτό του. Η παφλάζουσά του εμπάθεια δεν μας εκφράζει, ούτε μας δεσμεύει. Οι παρεμβάσεις του είναι και αθεολόγητες και αντεθνικές. Αυτό οφείλουμε να καταθέσουμε παρόλον το μεγάλο σεβασμό που τρέφουμε -όπως όλοι ομολογούν- προς το σεπτό του πρόσωπο.


ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
________

Προσευχόμαστε διακαώς προς τον Κύριο να δώσει μετάνοια στον αγαπητό μας π. Βασίλειο, για να αποπτύσσει τις κακοδοξίες που διατυπώνει. Μακάρι ο Θεός να του συγχωρέσει τα πισώπλατα μαχαιρώματα που καταφέρει σε βάρος του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Μακάρι ο Θεός να φυγαδεύσει από την ψυχή του το ασίγαστο πάθος του φθόνου κατά του αδιαμφισβήτητου ηγέτη του αντιοικουμενιστικού αγώνα π. Θεόδωρου Ζήση.

Το κακό -φυσικά- είναι ότι κατόρθωσε να ελέγξει ασφυκτικά τον “Ορθόδοξο Τύπο”και έτσι έχει ισχυρό βήμα για να εκφράζει την πολλαπλή ασέβεια και το κακόδοξο φρόνημα που τον χαρακτηρίζουν.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ
________

Οι Πανέλληνες στέκονται απολύτως αλληλέγγυοι με τον σκλάβο Πατριάρχη μας και με τους “ελεύθερους πολιορκημένους” της Βασιλεύουσας.

Οι αντιρρήσεις μας ποτέ δεν άπτονται του Οικουμενικού Πατριαρχείου σαν θεσμού και ποτέ δεν αντιμάχονται τους υπόδουλους αδελφούς μας της Βασιλεύουσας.

Οι απανταχού της γης Έλληνες αγωνιούν και προσεύχονται καθημερινά ο Άγιος Θεός να φυλάει την Πόλη των ονείρων μας και τους “ελεύθερους πολιορκημένους”της Βασιλεύουσας από τις επιβουλές των υπεναντίων.

Ας μη πικραίνονται οι εν τη Βασιλευούση Ρωμηοί από τη στάση ελάχιστων ανθρώπων που είναι αγνώμονες προς τον πανίερο θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ανάλγητοι για τα βάσανα της Μητρός Εκκλησίας και της πονεμένης Ρωμηοσύνης.

ΟΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
_______

Επαναλαμβάνω -για πολλοστή φορά- ότι έχουμε πολλές αντιρρήσεις για τη διακονία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των άλλων επιτελών του Οικουμενικού Θρόνου, αλλά μόνον για ένα λόγο: Επειδή οι οικουμενιστικοί τους σχεδιασμοί και οι συγκρητιστικές τους πρακτικές σείουν τα θεμέλια της Ορθοδοξίας, και όχι διότι πολεμούμε τον θεσμό του Οικουμενικού Θρόνου ή επειδή είμαστε ανάγλητοι στα βάσανα των σκλάβων αδελφών μας της Βασιλεύουσας.