Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΚΑΜΠΙΛΙΑ ΣΕ «ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ» ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ


ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΚΑΜΠΙΛΙΑ ΣΕ «ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ» ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη





Το επόμενο σχόλιο που ακολουθεί είναι του Ιστολόγου «ο Παιδαγωγός» το οποίον σχόλιο εγράφθη  στο Ιστολόγιον του θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου (Δείτε το εδώ: https://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/11/blog-post_421.html ). Αμέσως μετά από το σχόλιο του «παιδαγωγού» ακολουθεί η δική μας ανταπάντηση.
Το ιστολόγιον ο «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» διαθέτει πλούσια γκάμα καλής θεματογραφίας, με εθνικά και πολιτικά ζητήματα, με ενδιαφέρουσες εκκλησιαστικές πληροφορίες, έχει αρκετά καλά  σημεία, αλλά στα θεολογικά πράγματα, προσωπικά θεωρώ, ότι δεν μπορώ να του έχω και τόση πολύ εμπιστοσύνη διότι είναι θεολογικά αστοιχείωτος. Το γεγονός, ότι είναι άμοιρος στοιχειώδους θεολογικής παιδείας είναι οφθαλμοφανές και δεν είναι και τόσο επιλήψιμο. Το στοιχείο αυτό διορθώνεται με σκληρή δουλειά και μελέτη στην Πατερική Θεολογία ή με καλές συνεργασίες με καλούς Κληρικούς και θεολόγους.
Το επιλήψιμο κατά την γνώμη μου είναι, όταν έχουμε παχυλή άγνοια για κάποιο επιστητό και γινώμεθα επί παντός επιστητού ξερόλες, στηριζόμενοι κυρίως σε πλάτες άλλων ημιμαθών και αμαθών. Άς μη προεκτείνω την σκέψη μου.
Η αλήθεια είναι, ότι αγνοώ τι είδους άνθρωπος είναι ο ιστολόγος, αλλά διαισθάνομαι, ότι είναι κάποιος καλός εκπαιδευτικός με ιδιαίτερες ευαισθήσιες στα ζητήματα της Πίστεως. Ίσως το μοναδικό του ελλάτωμα το οποίο είναι οφθαλμοφανές από την θεματολογία του ιστολογίου να είναι οι πέριξ αυτού φίλοι και συμβουλάτωρες του «παιδαγωγού».
Τέλος να επισημάνω, ότι, αν και μόνο αν αποκτήσει κάποιον πεπειραμένο σοβαρό και παραδοσιακό θεολόγο ή Κληρικό για συνεργάτη του, ίσως απαγκιστρωθεί από τις διάφορες σχισματικές και εθνοφυλετικές τάσεις του, και εν τέλει ίσως γινεί ένα από τα καλυτερότερα αντιΟικουμενιστικά και ορθόδοξα ιστολόγια στον χώρο του διαδικτύου.
Αν ήτο να το αξιολογήσω βαθμολογικά, θα το αξιολογούσα θεολογικά αυστηρώς και ως συνολική εικόνα από το 1 μέχρι το 10, και συνεπώς μετά βίας θα του έβαζα ένα 2/10.
Διότι η θεολογία δεν είναι στείρος συναισθηματισμός, τσαμπουκάς, νταϊλίκια, και εθνοφυλετισμοί της μπακίρας. Ούτε είναι κριτήριον να υπερασπίζουμεν τους πλανεμένους φίλους μας εις βάρος της αλήθειας. Ούτε βέβαια για να διενεργούμε μαύρη προπαγάνδα προς απολυτοποίηση του δήθεν μονοδρόμου, της ιεράς Αποτειχίσεως, καπηλευόμενοι ονόματα τω όντι ιερώς Αποτειχισμένων συμπλέκοντας αυτά με ανιέρως και αντικανονικώς αποτειχισθέντας. Το πιο σημαντικό: Η Πατερική Θεολογία διενεργεί συστηματικά θείες και λεπτές διακρίσεις σε ζητήματα Πίστεως. Οι θεοφόροι Πατέρες απέφευγαν τις ακραίες συμπεριφορές και τα αιρετικά άκρα, ώστε να βαδίζουν την Ιερά και Μέση Βασιλική Οδό προς την Θεογνωσία και Θεοδρομία.
Η Ιερά Αποτείχιση συνδέεται άρρηκτα με την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου των κακόδοξων επισκόπων. Έχουμεν εκατομμύρια και χιλιάδες αγίους, ομολογητάς, ασκητάς, μάρτυρας, νεομάρτυρας, οσίους, κ.ο.κ., όπου εφήρμοσαν ρηξικίλευθα την διακοπή σχέσεων, την διακοπή κοινωνίας και επικοινωνίας με ετεροδόξους και αλλοδόξους. Άπαντες οι Προφήτες οι Απόστολοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας μας εντέλουν να απομακρυνώμεθα από αυτούς ίνα μη μολυνθώμεν στην Πίστη μας. Αν κανείς μελετήσει προσεκτικά την Πατερική Γραμματεία, ελάχιστες Εκκλησιαστικές προσωπικότητες ετόλμησαν να προχωρήσουν στην ομολογιακή και ιεροκανονική ενέργεια της διακοπής του Λειτουργικού Μνημοσύνου.
Συνεπώς, η Ιερά Αποτείχιση, ως θείο πυρηνικό όπλο, κατά των κακοδόξων ψευδεπισκόπων, ιερό όπλο εντός του οπλοστασίου του ορθοδόξου Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου θα πρέπει να εφαρμοσθεί με διάκριση, σύνεση και σοφία, και όχι επιπόλαια και ριψοκίνδυνα, καθώς πράττωσι μερικοί αφελείς. Άλλοι δε θα πρέπει μάλλον να αναθεωρήσουν την εσφαλμένη εφαρμογή της διακοπής του μνημοσύνου, εννοώ την λιλιπούτειο ομάδα των «Αγιορειτών Πατέρων» διότι, πέραν του ότι συσσωρεύουν κάρβουνα στο κεφάλι τους και έγιναν θέατρον τις πάσι, παραπλανούν και αφελείς πιστούς, ώστε να τους αρμέγουν οικονομικώς ελέω της απλότητος και της συναισθηματικής προσκολήσεως εις τον τίτλο τους.
Ακολουθεί το σχόλιο του «Παιδαγωγού» το οποίον μας ενέπνευσε να γράψουμε τα προειρρημένα και τα επόμενα ως απάντηση κατά των ενεργειών του.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών





Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" (November 17, 2017)
Είναι να μην μπλέξεις με κάποιους ανθρώπους.
Μία πρόταση τους λες, 4 σελίδες θα σου αραδιάζουν. Γιατί είπες την τάδε λέξη, γιατί το ένα, γιατί το άλλο, να καταδικάσεις αυτό, να πεις αυτό, απαιτώ να το πεις έτσι. Πάλι θα τους απαντάς, και πάλι ξανααραδιάζουν ...
Αδερφέ Παναγιώτη (Νούνη)
υπάρχουν πάνω από 250 αναρτήσεις μας στην ετικέτα "Αποτείχιση". Μπες και διάβασε τι πρέσβευαν οι Άγιοι στην εκκλησιαστική μας ιστορία και συνεπώς τι πρεσβεύουμε και εμείς.Υπάρχουν τουλάχιστον 30-40 επιστολές αποτείχισης πιστών ή ιερωμένων. Αν δεν θέλεις να καταλάβεις τι λένε, δικαίωμα σου. Δεν είμαστε παιδάκια Δημοτικού να παπαγαλίζουμε ότι πρόταση θέλεις με τον τρόπο που θέλεις για να σου δώσουμε πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης.
Σου επαναλαμβάνουμε το παράδειγμα: ένας μεταλαμβάνει αναξίως. Είναι έγκυρο το μυστήριο ή όχι; Είναι έγκυρο.
Όμως για τον ίδιο, αντί για ευλογία ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ.
Ενώ για ένα μικρό παιδί ή έναν γέροντα που αγνοεί την προδοσία της ορθοδόξου πίστεως, τα μυστήρια είναι ευλογία, για όσους εν γνώση τους, μεταλαμβάνουν (=κοινωνούν) με το οικουμενιστικό φρόνημα του μνημονευθέντος επισκόπου, αποβαίνουν εις κρίμα και κατάκριμα.
Εντάξει; Το κατάλαβες; Μην ξαναρωτήσεις.
Είπαμε, αυτό το αποφάσισαν ΟΛΟΙ οι πατέρες ομόφωνα (όσοι συμμετείχαν στην σύναξη τον Νοέμβριο 2016 στη Λάρισα και ήταν αρκετοί, καθώς και κάποιοι μοναχοί) και έκτοτε δεν υπήρξε καμία άλλη σύναξη για να το αμφισβητήσει.
Οι Άγιοι πάντα έκοβαν την κοινωνία με τους αιρετίζοντες.
Μιλάμε πάντα για ΠΡΟ συνοδικής διαγνώσεως (γιατί για μετά δεν τίθεται θέμα, μετά οφείλεις να μην έχεις την παραμικρή σχέση με τους αιρετικούς).
Στην περίπτωση του Οικουμενισμού, οι αιρέσεις που αποκαλούνται "εκκλησίες" είναι ήδη καταδικασμένες οπότε κάποιοι δεν θέτουν καν θέμα για να χρειάζεται νέα σύνοδος να διακηρύξει τα αυτονόητα. Παρόλα αυτά αναμένουμε μια νέα Σύνοδο, αν ευλογήσει ο Θεός και αν αξίζουμε ως πιστοί να έχουμε την ευλογία να γίνει, για να θέσει προ των ευθυνών τους όλους όσους διακήρυξαν, ή ανέχθηκαν τον οικουμενισμό και να ενώσει όσους εξαιτίας των οικουμενιστών ακολούθησαν διάφορους δρόμους, ενδεχομένως όχι πλήρως σωστούς εκκλησιαστικά (πχ δημιουργίας συνόδου) αλλά η εκκλησία ξέρει να βρίσκει τον τρόπο να επανασυναγάγει τα διασκορπισθέντα από τους λύκους πρόβατα.
Ο καθένας λοιπόν κάνει ότι προστάζει η συνείδηση του, ή αυτό τουλάχιστον ευχόμαστε να κάνει ο καθένας. Απλά να μην ξεχνάς -γράφοντας και επαναλαμβάνοντας τα ατελείωτα μακρυνάρια- ότι η αίρεση είναι πλάνη και σιγά σιγά μολύνεται ο τρόπος σκέψης και στο τέλος προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.
"Σχισματική" ομάδα Εκπαιδευτικών!!!
(Γιατί επιλέξαμε να κάνουμε ότι προστάζει η ιερή μας παράδοση, σηκώνοντας τον σταυρό στον ανηφορικό δρόμο.
Δεν πειράζει, ο Θεός να σε συγχωρέσει)

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΝΟΥΣΙΑ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΤΟΥ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ»
Αγαπητοί «Παιδαγωγοί», σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την επιτυχημένη επιβεβαίωση των θεο-λογικών συλλογισμών μου. Έχω ισχυρά εμπιστοσύνη στην κριτική σκέψη των εκατοντάδων αναγνωστών/τριών του κ. Παν. Τελεβάντου, αντί στο λογισμό μου ή στις σωρηδόν ασυναρτησίες σας.
Αποδεικνύεται/ε, κατά την γνώμη μου, δυστυχώς, και ιδιαίτερα μέσα από την δεύτερη αμήχανη σχολιαστική σας παρέμβαση, το επιπόλαιο, το ανόητο, το αθεολόγητο και το σχισματικό σας φρόνημα, ότι ακολουθείτε την θλιβερή κατηφόρα των «Ζηλωτών», διότι θεωρείτε ότι τα ιερά Μυστήρια είναι μεν έγκυρα αλλά δύνανται (δήθεν) να μολύνουν (;!) τους πιστούς συμμετέχοντας σ΄αυτά αναξίως.
Που τα βρήκατε αυτά τα «θεόπνευστα»;
Το «ποίημα του Νούνη», δηλ. ο θεο-λογικός συλλογισμός μου, εμ βέβαια δεν σας αρέσει, διότι αποσαφηνίζει το ζήτημα επί της ουσίας. Βέβαια από την άλλη, επιλέγετε το ποίημα των σχισματικών «Αγιορειτών Πατέρων», διότι είναι θελκτικώτερο, και διότι το αιρετικότατο άκρον του «Ζηλωτισμού» μέσω των απαράδεκτων θεωριών του περί ακύρων ή περί ανυπόστατων και άλλων «μολυσματικών» Μυστηρίων σας εκφράζει την οπαδοποιημένη ιδεοληψία σας περί τινός φαντασιόπληκτου Ορθοδοξισμού.
Δέν έχουν άδικο οι αρχιΟικουμενιστές που μας περιγελούν και μας χλευάζουν ως φανατικούς, φονταμενταλιστές, θεολογικά αγράμματους κ.ο.κ., διότι, υπάρχουν στιγμές με εσάς τους «Ζηλωτές» (που καλλιεργείτε σχισματικά φρονήματα) που βρίσκω προσωπικά και εν μέρει σε αρκετά μεγάλο βαθμό κάποιο δίκαιο υπέρ των Οικουμενιστών.
Το εν λόγω παράδειγμα σας πρόκειται για κλασική σοφιστία, διότι το ζήτημα μας δεν είναι η εκκλησιαστική σχέση των πιστών με τα ιερά Μυστήρια, αλλά η σχέση των ιερουργών, και δή των αναξίων και αιρετιζόντων επισκόπων, Κληρικών μετά των θείων Μυστήριων.
Συνεπώς ό,τι γράφετε, καθώς λένε και οι Αγγλοαμερικάνοι συστηματικά it's beside the point. Διότι, αποφεύγετε με περίσσια πανουργία και δεξιοτεχνία να αποκαλύψετε τα οφθαλμοφανή και αυταπόδεικτα σε πολλούς σχισματικά σας φρονήματα.
ΟΥΔΕΠΩΠΟΤΕ ετέθην ζήτημα, περί εγκυρότητος των ιερών Μυστηρίων, από την οπτική προσέγγιση αλλά και την προσέλευση των αναξίων ή και απροετοίμαστων πιστών πρός αυτά. Είτε συμμετέχει ο πιστός εμπροϋπόθετα είτε απροϋπόθετα, για τα ιερά Μυστήρια δεν τείθεται ΔΙΟΛΟΥ εν αμφιβόλω η εγκυρότητα ή το ενυπόστατο σ΄αυτά της Θείας Χάριτος ή και η επενέργεια των ακτίστων Ενεργειών. Το ζήτημα της ελλείψεως ποιμαντικής φροντίδας και ειδικών ασκητικών προϋποθέσεων στην συμμετοχήν μας στα θεία Μυστήρια, ΔΕΝ είναι ποσώς το μείζον ζήτημα που θίγεται στην παρούσα ανάρτηση.
Μη προσπαθείτε λοιπόν να εκτρέψετε την συζήτηση και τον διάλογο, διότι, είστε φοβερά ακάλυπτοι και εκτεθειμένοι, θεολογικώς, με την «μολυσματική Μυστηριολογία» σας.
Το ζήτημα λοιπόν είναι ουσιώδες: Γιατί θεωρείτε πως τα ιερά Μυστήρια που ιερουργώσι κανονικοί Κληρικοί της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας (είτε αυτοί είναι ανάξιοι και αμαρτωλοί με φοβερά κωλλύματα ιερωσύνης, είτε άξιοι, είτε είναι αιρετίζοντες αρχιΟικουμενιστές) ως έγκυρα αλλά ανυπόστατα ή, ως άκυρα μυστηρία διότι ιερουργούνται από «ακοινώνητους» αρχιΟικουμενιστές;
Αντιλαμβάνεστε το τεράστιο χάος, τα θεο-λογικά άλματα και την πονηρά σύγχυση που σπέρνετε, όταν από τη μια ισχυρίζεστε κάτι το ορθό, δηλ. όταν οι πιστοί μεταλαμβάνουν αναξίως, η ενέργεια τους είναι εις κρίμα και κατάκριμα, από την αθεολόγητη δήλωση ή και το υποδόροιο σχισματικό σας φρόνημά, ότι τα ιερά Μυστήρια (των Οικουμενιστών) είναι πηγή μολύνσεως των πιστών ή, ότι είναι έγκυρα αλλά ανυπόστατα;
Βρείτε άλλον τρόπο για να μαντρώσετε οπαδούς, αφήστε την Μυστηριολογία στην ησυχία της, διότι με τις αθεολόγητες και μυστηριώδεις θεωρίες σας και τις πολλαπλές αντιφάσεις σας, οι πιστοί συνειδητοποιούν ότι αλήθεια δεν βρίσκεται στα αιρετικά άκρα του «Ζηλωτισμού» και του «Οικουμενισμού».
Να σημειώσω, ότι δεν μπαίνω καθόλου στο κόπο να μελετήσω την Θεολογία των αγίων Πατέρων από τα διάφορα αξιόλογα και μη Ιστολόγια, αλλά προτιμώ από προσωπική μου ιδιοτροπία να την μελετώ απευθείας από τις Πατρολογικές πηγές της.
Δεν θα μας διδάξετε κύριοι «παιδαγωγοί» τους αγίους Πατέρες, «αντιπαιδαγωγικώς», και δή δια μέσω των σχισματικών προϋποθέσεων σας, καθώς πράττωσιν χρόνια τώρα οι συντηρητικοί Παλιοημερολογίτες «Ζηλωτές». Ούτε θα μας τους διδάξουν οι «μεταπατερικοί» αρχιΟικουμενιστές μέσω των συγκρητιστικών και φιλελεύθερων προϋποθέσεων τους.
Είτε σας αρέσει είτε όχι, υφίσταται ιδιαίτερος και ξεχωριστός τρόπος για να διδαχθούμε θεωρητικά και πρακτικά τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια του ορθοδόξως και απλανώς θεολογείν…
Γράφετε, ότι: «Ο καθένας λοιπόν κάνει ότι προστάζει η συνείδηση του…», προσωπικά, δίδω έμφαση σ΄αυτό το σημείο, διότι δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη ούτε και της ακάθαρτης συνειδήσεως μου. Από πότε κριτήριο του ορθοδόξως και απλανώς θεολογείν είναι η αφ΄εαυτού μας συνείδηση;
Ιδιαίτερα μιας συνείδησης όπου δεν έχει καθαρθεί μέσω ασκήσεως, απόλυτα, από τη φωτιστική και καθαρτική ιδιότητα των ιερών Μυστηρίων, πώς να της έχω τυφλή εμπιστοσύνη;
Εν κατακλείδι και περιττό και να το επισημάνω, ότι ΔΕΝ απαντάτε καθόλου σε όσα ζητήματα θέτω στο προηγούμενο σχόλιο μου.


Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Ορθόδοξος θεολογών