Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΚΥΠΡΩ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΜΕΣΑ ΠΟΤΑΜΟΥ)




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΚΥΠΡΩ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΜΕΣΑ ΠΟΤΑΜΟΥ)

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Ο τέταρτος προσκυνηματικός προορισμός του π. Θεοδώρου Ζήση μετά των συν αυτώ συνοδών του κατά την Τετάρτη 11/10/17 στην Κύπρο: 

Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου (Μέσα Ποταμού)  

Το εν λόγω ανδρώο Κοινόβιο είναι από τον έλεγχο του Λεμεσού. Εκεί μας υποδέχθη φιλόξενα ο Μοναχός Ιωσήφ όπου και ανοίχθηκε μεγάλη συζήτηση για τα Εκκλησιαστικά δρώμενα και έλαβε λεπτομερή πληροφόρηση για να ενημερώσει τον Ηγούμενο Παΐσιον και την λοιπή αδελφότητα. Στο Μέσα Ποταμό και στα επόμενα προσκυνήματα ήτο παρόν και μας συνόδευσε και ο Μοναχός Αρκάδιος ο Αγιοσαββαΐτης, ο οποίος ησυχάζει πλέον σ΄ ένα απομονωμένο χωριουδάκι. Ο ίδιος φυσικά συνδέεται πνευματικά και με τον Μοναχόν Σεραφείμ (Ζήση) τον πρώην Αγιοσαββαΐτην.

Ο Αγιοταφίτης  Μοναχός Αρκάδιος βρίσκεται προσωρινά στην Κύπρο, διότι είναι εν αδίκω και δια της βίας εξορισθής εκ των Αγίων Τόπων με τυρρανική διαταγήν του αρχιΟικουμενιστού Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Ο εν λόγω Αγιοσαββαΐτης Μοναχός ήλεγξεν σφόδρα και με παρρησία τον Πατριάρχην Ιεροσολύμων για τις αντικανονικές (άνευ Συνοδικής διαγνώμης) ενοικιαγορές και άνομες πωλήσεις της γής των Αγίων Τόπων. Αποτέλεσμα αυτών των εύλογων και δυναμικών ενεργειών του μ. Αρκάδιου ήτο να ξεσηκωθούν και να αντιδράσουν δυναμικά οι Παλαιστήνιοι και να προβληματιστούν σοβαρά τινές Συνοδικοί Ιεράρχες της Αγιοταφιτικής Αδελφότητος.

Ο ίδιος ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων, έβαλε στο ληστρικόν στόχαστρο του την Ιερά Μονή και Λαύρα του Αγίου Σάββα, και από το 2009 μέχρι το 2012, επέτυχεν, να διαλύσει ολοσχερώς την Αγιοσαββαϊτικήν Αδελφότητα. Ο Ιεροσολύμων εξεδίωξε έντεχνα και τον Μοναχό Σεραφείμ Ζήση καθώς κ.ά. Ο ίδιος ο Ιεροσολύμων εξεδίωξε μεθοδικά (άλλοι αυτοεξορίσθησαν μετά το ληστρικότατο Κολυμπάριον)  αρκετούς Αγιοσαββαΐτες από την Μονή του Αγίου Σάββα, διαίρεσε, απέσπασε και μετέθεσε τους Μοναχούς, διότι δεν ήθελε ένα ισχυρό και κραταίο ανδρώο αντιΟικουμενιστικόν Κοινόβιον το οποίον θα του αναχαίτιζε τα Οικουμενιστικά του παίγνεια.

 Στο Μέσα Ποταμό τώρα, ο π. Θεόδωρος Ζήσης πληροφόρησε με αρκετή ακρίβεια τον Αρχοντάρη για τα διαδραματισθέντα της αντιΟικουμενιστικής κινήσεως πρό κατά και μετά του Κολυμπαρίου. Υπενθύμισε τους αγώνες 6-7 σημαντικών Μητροπολιτών μετά της Συνάξεως Κληρικών και Μοναχών όπου συνέβαλαν σημαντικά στην σύγκληση μιας σημαίνουσας Θεολογικής Ημερίδας όπου απέδειξεν εκ των προτέρων, ως ληστρικήν, την «Πανορθόδοξη Σύνοδον». Μίλησε για τον άδικον διωγμό του και για τις αβάσιμες κατηγορίες που του εξαπέλυσεν ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος μετά του Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, και για την δίκην παρωδίαν όπου έλαβεν χώρα ερήμην του στο επισκοπικό (κατά)δικαστήριον του Θεσσαλονίκης.

Εξεφράσθη παράλληλα μια σοβαρή εκτίμηση, ότι ο Θεσσαλονίκης δεν δύναται να καθαιρέσει αυτόβουλα και ετσιθελικά τον παπαΘόδωρο Ζήση αλλά θα πρέπει κανονικά να τον παραπέμψει στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Ο Αθηνών όμως, για τα δικά του συμφέροντα ως γνωστόν δεν επιθυμεί να κάνει τα σωρηδόν θελήματα του Οικουμενικού Πατριάρχου και συνεπώς αφήνει άκρως εκτεθειμένον τον Θεσσαλονίκης να βγάλει μόνος του το «φίδι απ΄την τρύπα». Ενδέχεται όμως ο «παναγιώτατος» της Θεσσαλονίκης, άκρως εκδικητικά, να θέτει σε διαδοχικές αργίες τον π. Θ. Ζ. ώστε να του κάνει τον βίον αβίωτον και να τον ταλαιπωρεί για να του κατατροπώσει το ποιμαντικό και ακαδημαϊκόν κύρος του.

Βέβαια όλο αυτό το άδικο συναπάντημα θα φροντίσουμε να σημειωθεί και να καταγγελθεί με τα μελανώτερα χρώματα στη σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία διά των διαδικτυακών Ιστοχώρων, Ιστολογίων και Ιστοσελίδων, στα κατά του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου όσο και του στενού συνεργάτη αυτού του μόλις πρόσφατα ΑΝΑΞΙΩΣ εκλεγέντα και χειροτονηθέντα Μητροπολίτη Καβάλας και Θάσου κ. Στέφανου Τόλιου. 

Εν τέλει ποια είναι εκείνα τα κριτήρια προς επισκοποίησιν των κληρικών; 

Προφανώς, το σύγχρονο «κυνήγι μαγισσών», η «ορθόδοξη» Ιερά Εξέταση του Θεσσαλονίκης και του Καβάλας, και ο ανά την οικουμένη, υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αδυσώπητος διωγμός των αντιΟικουμενιστών Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών.

Ο γράφων παρακολουθούσε προσεκτικά την όλη συζήτηση μεταξύ των πατέρων, καθώς και την ιδιαίτερη επιμονή του μοναχού Ιωσήφ να εγκωμιάζει κάθε τρίς και λίγο τον Γέροντά του τον Λεμεσού στο σημείο που αντίδρασε σε ένα Κείμενο του Κολυμπαρίου. 

Τότε παρενέβην προσωπικά και επεσήμανα ευγενικά την παράδοξη (ή μήπως κακόδοξη;) ενέργεια του Λεμεσού (μετά το Κολυμπάρι) να δώσει ευλογία και να αναγνωσθεί μια απαράδεκτη και κακοδοξότατη Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιος, όπου αναγνωρίζει τις αποφάσεις της «Πανορθόδοξης Συνόδου» και μάλιστα την θεωρεί και ως μία επόμενη των αγίων (!) Οικουμενικών Συνόδων.

Δεν επεκτάθηκα όμως, και σε άλλες κακόδοξες και κακόβουλες ενέργειες του νεωτεριστή Λεμεσού (περί τινών δημοσίων συνεντεύξεων και ομιλιών  του είτε στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας, είτε στη Ρουμανία είτε ακόμη και στο ΡΙΚ μετην Ελίτα Μ.), διότι υπέθεσα ότι εν λόγω μοναχός θα αγνούσε την όλη περιρρέουσα τηλεοπτική δραστηριότητα του Λεμεσού. 

Με την δική μου παρέμβαση συμφώνησε και παρενέβη παράλληλα και ο Μοναχός Αρκάδιος ο Αγιοσαββαΐτης για να επιβεβαιώσει εξίσου ότι πράγματι, δυστυχώς, αναγνώσθηκε η εν λόγω κακόδοξη Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιος ανά το παγκύπριον με τις ευλογίες(;!) απάντων σχεδόν των Μητροπολιτών.

Επομένως, ποια ακριβώς είναι η «αδιάλακτη» και «σταθερή» θέση του Λεμεσού κ.ά.; 

Μήπως και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ;

Μήπως και με τους Οικουμενιστάς και με τους αντιΟικουμενιστάς; Εν τέλει, πότε με τον Χριστόν και πότε με τον Βελίαρ; 

Ένα είναι το πλέον σίγουρον, ότι στην μητροπολιτική επαρχία μας μας έσπειρε  την θεολογική σύγχυση. Αυτό το ομολογούσι με παράπονο τα δικά του πνευματικά παιδιά όπου μερικά άρχισαν να προβληματίζονται σοβαρά για την διφορούμενη στάση του...

(...)

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Ορθόδοξος Θεολογών

*Το προηγούμενο σχόλιο είναι επί μέρους απόσπασμα από το αδημοσίευτο Χρονικό της Ομολογιακής περιοδείας και το παγκύπριο προσκύνημα του ιερώς Αποτειχισθέντα π. Θεοδώρου Ζήση μετά του κατά σάρκα υιού του Μοναχού Σεραφείμ Ζήση. Προσεχώς των ημερών αναμένατε λίγο ακόμη και την δημοσίευση ολοκλήρου του χρονικού με άκρως ενδιαφέρουσες και αποκαλυπτικές πληροφορίες. 



ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΗΜΑ

Ὁ ἱερῶς Ἀποτειχισθὴς καὶ Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης ἐξέρχεται ἐκ τοῦ ἱεροῦ τοῦ Καθολικοῦ τῆς ἱερᾶς μονῆς τοῦ Τιμίου Προδρόμου στὸν Μέσα Ποταμόν τῆς ἐπαρχίας Λεμεσοῦ.


Οἱ ἐκ δεξιῶν δύο φιγοῦρες: ἡ ἐπανασύνδεσις δύο Μοναχῶν Ἁγιοταφιτῶν πατέρων, τοῦ Μοναχοῦ Σεραφείμ καὶ τοῦ Μοναχοῦ Ἀρκαδίου τῶν Ἁγιοσαββαϊτῶν. Ἐξ ἀριστερῶν: δύο μοναχοί τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου.



Ἀπὸ τὰ ἀριστερὰ πρὸς τὰ δεξιά: ὁ Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης (πρώην Ἁγιοσαββαΐτης), ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ Μοναχός Άρκάδιος Ἁγιοσαββαΐτης καὶ ὁ Μοναχός Ἱλαρίων Σταυροβουνιώτης.












































Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης μετὰ τῶν σὺν αὐτῷ
Ἁγιοσαββαϊτῶν καὶ Σταυροβουνιωτῶν πατέρων
σὲ μεσημεριανό γεύμα
σὲ οἰκογένεια τινῶν Λεμεσσιανῶν μαθητῶν του.





ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ-ΛΕΖΑΝΤΕΣ: 

Του Παναγιώτη Π. Νούνη