Translate

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ


ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Ο επόμενος σχολιασμός που ακολουθεί, είναι μία πρώτη αντίδραση και δηκτική ανταπάντηση του καλού δημοσιογράφου κ. Λοΐζου Λοΐζου επάνω στο μόλις πρόσφατον και εκτενές αντιρρητικό κείμενό μας κατά ορισμένων μη ιερώς αποσχισμένων (από την Καθολική Εκκλησία) «Αγιορειτών Πατέρων». Ο αντιρρητικός διάλογος, διεξάγεται, εις το φιλόξενο θεολογικό ιστολόγιον του παραδοσιακού και μαχητικού θεολόγου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου. (Δείτε τον διάλογο στα σχόλια, εδώ: http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post_833.html ).

Δείτε επίσης το πρώτο και εκτενές αντιρρητικόν μας δοκίμιον: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΝ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ, (ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΗ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ «ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ»), https://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/09/blog-post_98.html .

Ακολουθεί ένα δεύτερο και πάλιν προκλητικότατον σχόλιον εκ της γραφίδος του έγκριτου δημοσιογράφου του ΚΟΣΜΟΣTV, όπου συγκαλύπτει, δυστυχώς, τις σχισματικές τάσεις και πλάνες τινών «Αγιορειτών Πατέρων».


Η ΕΜΠΑΘΗΣ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ


Loizos Loizos, September 12, 2017

Πολύ ωραίο το λεκτικό περιτύλιγμα αλλά το περιεχόμενο σας είναι ψευδές, συκοφαντικό και σάπιο κ Νούνη.

Ψεύδεστε όταν λέτε πχ ότι ''η Εκκλησία της Βουλγαρίας απεκήρυξε επίσημα εν Συνόδω την περιώνυμη Ληστρική Σύνοδο του Κολυμπαρίου!...'' Για να σας ενημερώσω, την αποδέχεται ως προ-σύνοδο και δεν την καταδικάζει. Συκοφαντείτε ασύστολα και ονομαστικά μοναχούς οι οποίοι διώκονται και εκθειάζετε άλλους οι οποίοι είναι στο ίδιο πλευρό με αυτός που κατηγορείτε...Ο Ευστράτιος λ.χ. τον οποίο εκθειάζετε είναι πνευματικός του Σάββα τον οποίο κατηγορείτε. Η ασχετοσύνη σας, σας εκθέτει αλλά απ ότι κατάλαβα δεν έχετε πρόβλημα...Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται.

Τέλος έχετε σαπίσει πνευματικά μέσα στην αίρεση και σας λυπάμαι καθότι στην Κύπρο η θεωρία του στώμεν καλώς υπό των αιρετικών έχει επικρατήσει πλήρως. Εδώ στην Ελλάδα δόξα τον Θεό ακόμα όχι. Παύστε το μνημόσυνο στον μητροπολίτη σας ο οποίος μνημονεύει αιρετικό Αρχιεπίσκοπο και αφήστε τις εξυπνάδες και τις δικαιολογίες (συμβουλευτείτε τον Καθηγητή της Νομικής Σχολής επί του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου κ. Κ. Κυριαζόπουλο.

Ακόμη κ Νούνη, δεν ανήκω σε παράταξη όπως εσείς που ανήκετε στου π. Ζήση. Ανήκω στην Εκκλησία του Χριστού έστω και σαν ζηλωτής όπως με κατηγορείτε. Το μίσος που καλλιεργείτε όμως δεν νομίζω να αρέσει στον π. Θεόδωρο ο οποίος συλλειτούργησε με τον γ. Σάββα Λαβριώτη στην Πτολεμαΐδα οι οποίοι τείνουν να αποκαταστήσουν τις σχέσεις τους.

Λυπάμαι που μπήκα σε αυτή τη συζήτηση. Μου θυμίζει μια άλλη με έναν ΓΟΧ μόνο που αυτός ήταν πιο ανθρώπινος. Τελικά σχίσμα και αίρεση είναι πολύ κοντά και από τι φαίνεται το σχίσμα είναι λίγο μικρότερο κακό. Θα μπορούσα να μακρηγορήσω αλλά νιώθω ότι δεν αξίζει τον κόπο. Να είστε καλά εύχομαι να αποκατασταθούν οι σχέσεις μας στο μέλλον.

Του Λοΐζου Λοΐζου, δημοσιογράφος





ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ

Αγαπητέ κ. Λοΐζο μου, ξαναδιαβάστε προσεκτικά την απάντηση μου, προβληματιστείτε για ένα χρονικό διάστημα, και έπειτα ξανασχολιάστε με νηφαλιότητα για να μη εκθέτετε τον εαυτό σας.

Ο Γέρων Ευστράτιος και ο Γέρων Γαβριήλ, συμφωνούν, με τις σχισματικοαιρετικές τάσεις και τις «Ζηλωτικές» ανοησίες των συγκεκριμένων Καλογέρων;

Αν συμφωνούν με αυτές, ενημερώστε μας, διότι αυτό θα είναι σούπερ είδηση. Αν οι εν λόγω Γεροντάδες διαφωνούν όμως, με τις σχισματικές τάσεις των εν λόγω Μοναχών, γιατί το συγκαλύπτετε;

Όταν η Εκκλησία της Βουλγαρίας αποκηρύττει και δεν αναγνωρίζει, εν Συνόδω, ότι η «Πανορθόδοξη Σύνοδος» ούτε «Μεγάλη» είναι αλλά ούτε κάν «Αγία» τούτο τι ακριβώς σημαίνει εις την «δημοσιογραφική» λογική σας;

Μία ακόμη φορά μας αποδεικνύετε το σχισματικό φρόνημά σας: η διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου διενεργείτε κατά Πατριάρχου ή Αρχιεπισκόπου ή Μητροπολίτου, αν και μόνο αν ο Προκαθήμενος αιρετίζει, και όχι αν κατ΄οικονομία π.χ. o επίσκοπος ή ο μητροπολίτης ανέχεται τον αιρετίζοντα Πρώτο του.

Δεν με υποχρεώνει ΚΑΝΕΝΑΣ ιερός Κανόνας, να διακόψω το Λειτουργικό Μνημόσυνο του Μητροπολίτου μου, ακόμη και αν ο μητροπολίτης μου είναι αποδεδειγμένα αιρετίζων επίσκοπος.

Αλλά μάλλον εσείς και οι ομόφρονες σας, «Ζηλωτές» προσπαθείτε να μας επιβάλλετε το ΔΗΘΕΝ υποχρεωτικό του ιερού Κανόνα, λές και είστε βασιλικότεροι του βασίλεως.

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης ανήκει σε παράταξη; Και τι σημαίνει το γεγονός ότι ο π. Θεόδωρος «συλλειτούργησε» με τον π. Σάββα; Ότι a priori αποδέχεται και ανέχεται τα σχισματικά φρονήματα του μοναχού Σάββα; Αυτός μας λέτε κ. Λοΐζο μου Αν ναι, ενημερώστε μας σε ποιάν ακριβώς παράταξη εισχώρησε, διαφορετικά φαίνεται καθαρά και ξάστερα, ότι εμμέσως πλήν σαφώς προσπαθείτε να δυσφημίσετε τον άνθρωπο, να τον διαβάλλετε και εσείς, ως δημοσιογράφος, παρέα με την αθεολόγητη φατρία σας.

Δεν ανήκω σε καμμία Παλαιοημερολογίτικη ή Νεοημερολογίτικη φατρία ή παράταξη, σας το έχω επισημάνει και ξαναγράψει στο πρώτο σχολιασμό μου.

Δεν ξέρω αν είναι ποινικό ή εκκλησιαστικό αδίκημα, να είχα ο ανάξιος την υπέρτατη τιμή και την εκ Θεού ευλογία της ζωής μου, να μαθητεύσω και κατηχηθώ παρά τους πόδας του καλού ποιμένος και ρωμαλέου διδασκάλου μου.

Τέλος, να επαναλάβω ακούραστα, ότι ανήκω ως Λαϊκόν μέλος στην Εκκλησία της Κύπρου, τουτέστιν στην Καθολική Εκκλησία του Χριστού, και δεν είμαι οπαδός του Αθανασίου, του Σάββα, του Χαρίτωνα, του Βαρνάβα, του Ζήση, του Μεταλληνού, του Βολουδάκη ή και του Τελεβάντου.

Εξηγηθήκαμε αδελφέ;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


ΟΙ ΕΥΛΟΓΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ


Παναγιώτης Τελεβάντος, September 12, 2017

Καταρχήν ο κ. Λοίζου δεν έχει απολύτως καμία δουλειά να υποδεικνύει στον κ. Νούνη να αποτειχιστεί. Αν ο κ. Νούνης πιστεύει ότι πρέπει να αποτειχιστεί είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και όχι του κυρίου Λοίζου.

Αλλωστε ο κ. Νούνης είναι λαικός σε μια Εκκλησία της Κύπρου στην οποία δεν υπάρχει ούτε ένας κληρικός που αποτειχίστηκε. Άρα τι είδους αποτείχιση θα κάνει μόνος του;

Τον κ. Λοίζου διακρίνει αναίδεια χιλίων τουλάχιστον πιθήκων όταν χωρίς να φοβάται το Θεό και χωρίς να ντρέπεται τους ανθρώπους προβάλλει τον γνωστό κακόδοξο κληρικό π. Βασίλειο Βολουδάκη και μεγάλο εχθρό των αποτειχίσεων σαν αξιόπιστο κληρικό.

Το δικό μου ερώτημα είναι: Ο λαλίστατος κ. Λοίζου που προτρέπει άλλους να αποτειχιστούν ο ίδιος έχει αποτειχιστεί;

Του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου