Translate

Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ κ. ΒΑΡΝΑΒΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»




Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ κ. ΒΑΡΝΑΒΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


  • Δείτε το εδώ εδώ και εδώ σε PDF Google Drive και DOCS. 

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΙΔΑ ΜΑΣ

Το επόμενο ολόκληρο κείμενο που ακολουθεί, εν μέρει έχει δημοσιευθεί μόνο το μισό, δηλ. μόνον οι πρώτες έξι παραγράφους περίπου πρίν ένα μήνα σχεδόν (16 Ιουλίου 2017) με τίτλο: «Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΠΛΑΝΗΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΣΥΧΑΣΜΟΥ», (http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_78.html).

Άκρως εμπιστευτικές πληροφορίες, που πλέον έχουν γίνει και επίσημες πληροφορίες μας πληροφορώσι, ότι καιρό τώρα ο Μητροπολίτης Τριμυθούντος κ. Βαρνάβας καθώς και ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος, προσπαθούν, για
Εσπερινή Συμπροσευχή
κυπρίων επισκόπων
μετά του «Αρχιεπισκόπου»
των Φραγκολατίνων
Μαρωνιτών.
ιδικούς τους ιδιοτελείς λόγους, παντελώς άγνωστους στον γράφοντα, πάση θυσία με διάφορες «καλοπροαίρετες» δήθεν
(ίσως και να επανέλθουμεν, αν και μόνον αν συνεχίσουν στο ίδιο ληστρικό μοτίβο, με επιπρόσθετες πληροφορίες) αλλά και πονηρές ή και πανούργες υποδόριες μεθοδεύσεις, να φιμώσουν τον υποφαινόμενο, και να μου ασκηθούν αλλαχόθεν ή και πολλαχόθεν πιέσεις, όπως σταματήσω αμέσως να γράφω θεολογικές αντιρρήσεις και να ελευθεροστομώ, καθώς εντέλλει τους μαθητές και φοιτητές της Πατερικής Θεολογίας, ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης.

Τέτοια σατανόπνευστη και παγκάκιστη χάρη δεν θα τους την κάνουμε. Αντίθετα θα ακονίσουμε τα ξίφη τις μάχαιρες και θα προτάξουμε τα ακονισμένα βέλη του λόγου μας προς συγκεκριμένους στόχους και εχθρούς του ιστολογίου μας.

Το επόμενο αντιρρητικό κείμενο, σε πλάγια μορφή και γραφή, έχει ήδη αναρτηθεί και δημοσιευθεί στο ιστολόγιό μας, χωρίς βέβαια την επιπρόσθετη κριτική μας κατά του Μητροπολίτου Τριμυθούντος κ. Βαρνάβα. Διότι: σύμβουλοι και συνεργάτες του ιστολογίου μας, μας εσυμβουλέψαν πρίν ένα μήνα, να μη βιαστούμε να διενεργήσουμε ελεγκτική δημοσιογραφική κριτική κατά των κακόδοξων και κακόβουλων ενεργειών του σεβασμιωτάτου μετά των συν αυτώ. Και εμείς διά ταύτα το επράξαμε και υπακούσαμε. Οι ενέργειες όμως του μητροπολίτη Βαρνάβα έγιναν πλέον επίμονες και ψυχωτικές.

Σήμερα όμως, και μετά από τις νέες παρασκηνιακές ή και επί σκηνής, καταιγιστικές και επιθετικές εξελίξεις, ελέω της (αντι)επισκοπικής μανίας του κ. Βαρνάβα, να μας φιμώσει, παραθέτουμε με κάθε σεβασμό τις επόμενες προσωπικές σκέψεις και θεολογικές αντιρρήσεις μας, εφ΄ όσον οι
κατ΄εναντίον μας σκανδαλιστικές του ενέργειες, είναι κυρίως εμποτισμένες, με τα εξής: από απύθμενη θρασυδειλία, από κραυγαλέα ανανδρεία, από ελλείψει πατερικού φρονήματος, από το φαρμάκι και το δηλητήριο της εμπαθείας, εξάπαντος διαθέτωσι (οι ενέργειες του) και τη μισάνθρωπη διαβολή του νοσυρού Δεσποτισμού και Κληρικαλισμού.

Με απλά λόγια, ο σεβασμιώτατος κ. Βαρνάβας είναι άνθρωπος, που δεν έμαθε στη ζωή του να δέρνει τον γάδαρο, διότι έμαθεν, ελέω συμπλεγματικής ή ψυχολογικής ιδιοσυγκρασίας, να δέρνει μόνο το σαμάρι. Έμαθε μάλιστα, να μη σέβετε τις αντίθετες απόψεις. Άπαντες πρέπει να στέκονται σούζα ή και να συμφωνούν με τη ιδική του άποψη, διαφορετικά, τους έφαγε η μαρμάγκα. Το δηλητήριο της αράχνης όμως να το στάξει προς τους προϋσταμένους του αν τον βαστά.



Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΟΙΝΟΒΙΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

Μοναδική παραμυθία και όαση, ακραιφνούς ορθοδοξίας και γνησίας ορθοπραξίας, μία κρυστάλινη και Χριστοφόρα χρυσοπηγή του ακτίστου Φωτός, προέρχεται, μόνον, εκ της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, όπερ, αρνήθηκε
ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΩΣ να υπακούσει, διά της αγίας Εκκλησιαστικής ανυπακοής, στα διαβολικά προστάγματα των αρχιεπισκοπικών εντολών εκ της Ιεράς Συνόδου και εν τέλει ΔΕΝ ανέγνωσε ΚΑΘΟΛΟΥ το εν λόγω ληστρικώτατο κείμενο «προς τον Λαό» του Θεού.

Η ιερά Μονή της Τροοδιτίσσης, δυστυχώς, με φοβερές αθεολόγητες επιδράσεις και επιρροές από τον
σημαντικώτατο Χωρεπίσκοπο Καρπασίας κ. Χριστοφόρο «έκλινε γόνυ το Βαάλ» υπέρ του νέου Εκκλησιολογισμού όπου εκπορεύονται από τις κακόδοξες αποφάσεις εκ της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης. Μάλιστα ο εν λόγω χωρεπίσκοπος συνέγγραψε πέρυσι και ένα πλανημένο αρθρίδιο περί της νέας Εκκλησιολογίας όπου θεωρεί ότι υφίσταντο «στοιχεία εκκλησιαστικότητος» (=πρόκειται για Καλβινίζουσα Εκκλησιολογία) στις ετερόδοξες Ομολογίες.

Πέρυσι, συνάντησα σε ένα ιερό Μοναστήρι μοναζουσών ένα στενώτατο συνεργάτη του χωρεπισκόπου, αγαπητό και φιλικό πρόσωπο προς εμένα, όπου ενώ δεν είναι θεολόγος,  δηλαδή δεν έχει γνώσεις περί της θεολογίας, εξέφρασε την ταπεινή άποψη ότι δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο διατυπώνω θεολογικές αντιρρήσεις κατά του Καρπασίας, αλλά όμως, εξέφραζε και επέμενε σε μία απολυτότητα παράδοξη λ.χ. «να αποκτήσω λίγη αγάπη» στις θεολογικές κριτικές και αντιρρήσεις μου, μία προσωπική άποψη προφανώς του θεοφ. κ. Χριστοφόρου την οποία μου εμέτεφερε εμέσως πλήν σαφώς, κυρίως, για τις σφοδρές αντιρρήσεις που εδιατύπωσα τότε κατά των κακόδοξων γραφθέντων του.  Τον παρακάλεσα πάντως να προσεύχετε για εμένα ώστε να αποκτήσω κάποια ημέρα έστω ολίγη Χριστιανική αγάπη.

Ο εν λόγω στενός συνεργάτης του Καρπασίας, είναι και καλός Ιεροψάλτης στην ιερά Μητρόπολη Λεμεσού όπου, μου επιβεβαίωσε συν τοις άλλοις, ότι ανέγνωσε ως ιεροψάλτης, την περσινή αιρετίζουσα Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιο (το Μήνυμα «Προς τον Λαό») όπου εγκωμιάζει, μέχρι εβδόμου μάλλον ουρανού, την Ληστρική Σύνοδο της Κρήτης.  Και βέβαια αυτήν την κακόδοξη ενέργεια ο φίλτατος ιεροψάλτης την διενήργησε, προφανώς, από εκκλησιαστική υπακοή (!) και από ανιδιοτελή αγάπη (;!) για την Ορθόδοξη Καθολική
Εκκλησία. Δηλαδή τι ακριβώς εδιενήργησε; Άνοιξε (όχι μόνο εκείνος, αλλά άπαντες όσοι εδιανοήθησαν να ενεργήσουν τέτοια φοβερή κακοδοξία) «το κουτί της Πανδώρας» όπου ξεχύθηκε, εξάπαντος το τοξικώτατο Κολυμβαροκυάνειο δηλητήριο, των κακοδόξων αποφάσεων, της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης, στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Κύπρου.

Το πλέον σύγχρονο εκκλησιαστικό δυστήχημα, είναι: ότι η ιερά Μονή της Τροοδιτίσης, σε αντίθεση με την ιερά Μονή του Σταυροβουνίου, αναγνωρίζει η πρώτη  ως «Μεγάλη» και «Αγία» την εν λόγω κακοΣύνοδο των Αρχιοικουμενιστών Προκαθημένων. Και όταν λέμε αναγνωρίζει, εννοούμε σαφώς, ότι οι εν λόγω πατέρες διενεργώσι ανόητη και κακόδοξη προπαγάνδα υπέρ της Ληστρικής Συνόδου πρός τους προσκηνυτές τους.

Μάλιστα ένα ακόμη Κοινόβιο της Κύπρου, ετούτη τη φορά γυναίκειο, η ιερά μονή της Θεοτόκου, όπερ συσχετίζεται στενώτατα με τον θεοφιλέστατο Καρπασίας και την ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου, αποδέχεται αβασάνιστα την μοιχοΣύνοδο και τις ληστρικώτατες αποφάσεις και τούτο πιστοποιείται από διάφορες καλόπιστες πληροφορίες που λαμβάνω, όπου διενεργείται εκ των μοναζουσών μία συστηματική προπαγάνδα υπέρ της αποδοχής της εν λόγω Συγκρητιστικής κακοΣυνόδου της Κρήτης. (Πηγή: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_78.html).



Η ΣΙΩΠΗΛΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. κ. ΒΑΡΝΑΒΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ

Ίνα μη φανεί όμως, ότι χαρίζομαι στο ελάχιστο, στους Σταυροβουνιώτες πατέρες, και  για να μη κατηγορηθώ ότι
εγκωμιάζω από ιδιοτέλεια το ιερό Κοινόβιο της καρδιάς μας, να τολμήσω και να γράψω κάτι και για τον λίαν πεφιλημένο αγαπητότατο και πρώην Πνευματικό μου πατέρα (όπου κατά την πολυκύμαντη εφηβεία μου και μέχρι να νυμφευθώ, είχα ως πολυτιμώτατους Πνευματικούς Πατέρες μου, αμφότερους: τον Γέροντα Αρχιμ. Αθανάσιο Σταυροβουνιώτη και τον Ιερομόναχο π. Βαρνάβα Σταυροβουνιώτη), σεβασμιώτατο νύν Μητροπολίτη Τριμυθούντος κ. Βαρνάβα, όπερ τους χρεωστώ ισοβίως, τόσο το (επι)ζείν όσο και το εύ ζειν,  πολλώ δε μάλλον και δη το κατά Θεόν και πνευματικώς ζείν.

Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κύριος Βαρνάβας είναι εξαιρετικώτατος Επίσκοπος. Ένας άγιος και αγαθός  άνθρωπος εν ζωή, εξάπαντος διακριτικός και πνευματικός  πατέρας εκατοντάδων ή και χιλιάδων Κυπρίων. Αλλά όμως παρ΄όλα αυτά, δεν συμφωνώ καθόλου, να διακηρύττει, δεξιά και αριστερά, τα ανόητα Βολουδοκυάνεια νάματα και
τραγελαφικά συνθήματα, π.χ.  ότι «η Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη», διότι γνωρίζει αρκετά καλά, ο λίαν αγαπητός μου και πρώην πνευματικός μου πατέρας, ότι μία Ληστρική Σύνοδος, δεν πεθαίνει ούτε θάβετε έτσι απλά, μαγικώς τυχαίως και συμπτωματικώς, με ανούσιες και ιδιοτελείς φλυαρίες, αλλά πεθαίνει και ενταφιάζεται, μέσα από συγκρουσιακούς ή ενίοτε με αιμάτινους και ομολογιακούς Κληρικολαϊκούς αγώνες.

Έχει δίκαιο εν μέρει, ότι υφίστατο και μία θετική χρειά στο εν λόγω παρασύνθημα που αστόχως διακηρύττει. Ότι δήθεν απαξιώνει κάπως τη κακοΣύνοδο της Κρήτης. Την απαξιώνει όμως ανεπίσημα, προφορικά, στα κρυφά και στα μουλωχτά. Άραγε δεν έχει το θάρος της γνώμης του; Τι σόϊ Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού είναι αυτός, όπου τρέμει και τη σκιά του, στο να διατυπώσει την Αλήθεια του πράγματος; Δηλαδή ο Τριμυθούντος μετά των συν αυτώ ομοφρόνων του, μας διδάσκωσι την αντιχριστιανική χλιαρότητα και την μη αγιοπνευματική δειλία, τη σατανική διγλωσσία, μας νανουρίζει ασεβώς, δυστυχώς, για να είμεθα ευσεβείς-βεβλαμένοι και Χριστιανούληδες «του γλυκού νερού».

Ο σεβασμιώτατος κ. Βαρνάβας, προττάσοντας, την κακόβουλη συνθηματολογία του κακοδόξου Αυτοκεφαλαρχιστή και Παποκαίσαρος Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη, αφήνει όμως, ασαφή και αντιΠαραδοσιακό υπονοούμενο, το οποίο ευκόλως κάποιος απλός ή, απλοϊκός άνθρωπος, να δύναται ευκόλως να το παρεξηγήσει, ενώ ο ίδιος ο μητροπολίτης έχει την άριστη θεολογική κατάρτιση και τις χαρισματικές προϋποθέσεις, μαζί και ένα καλό θεολογικό επιτελείο, ώστε να συγγράψωσι μία μητροπολιτική, εξάπαντος μία αντιαιρετική και αντιρρητική πραγματεία όπου, θα ανασκευάζει και θα αναιρεί, τα κακόδοξα αποφασισθέντα της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης.

Αν δεν είναι εκείνων αυτή η δουλειά, τότε ποιανού είναι; Βέβαια, όχι μόνο απαξιώνουν, αντιπαραδοσιακά, το εν λόγω ζήτημα, αλλά προχωρούν έτι περαιτέρω να προσπαθώσι με
κάθε μέσω, να κατακρίνουν για να φιμώσουν, αδίκως, όσους διενεργούσι το καθήκον τους στο να αποδομούν, με αποδεικτικά επιχειρήματα, την μοιχοΣύνοδο της Κρήτης.

Ζητούμε πολλά, από τους πνευματικούς μας πατέρες; Αλλά θα είναι αφέλεια μεγατόνων, να ζητούμε, από τον σεβασμιώτατο Τριμυθούντος, όπερ έδωσε την συγκατάθεση και την εξουσιοδώτηση του, καθώς λέγεται ή και φημολογείται, να υπογράψει ο μακαριώτατος Κύπρου εις την θέση του, τα εν λόγω αιρετίζοντα και κακόδοξα αποφασισθέντα της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης.

Έκανες τέτοιο πράγμα π. Βαρνάβα; Αν το έκανες, και εις ανώτερα!

Γιατί όμως ομοθυμαδόν οι Σταυροβουνιώτες πατέρες και πρώην συνασκητές σου, είναι άκρως αγανακτισμένοι θυμωμένοι και απαυδησμένοι μαζί σου, πλήν μιάς συντρηπτικής και φοβισμένης μειοψηφίας όπου ξεγελειούνται με τα ανόητα τεχνάσματα σου;

Μας ενδιαφέρει πολύ η ΕΠΙΣΗΜΗ και η ΓΡΑΠΤΗ Επισκοπική γνώμη του Τριμυθούντος περί της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης.

Ο σεβ. Τριμυθούντος κ. Βαρνάβας είναι  Κανονικός διάδοχος του αγίου Σπυρίδωνα. Ο μέν άγιος Σπυρίδων, αγράμματος όν, απέδειξε  στην Α΄ Αγία Οικουμενική Σύνοδο, υπερθαυμαστώς και χαρισματούχως, την Τριαδικότητα του Παναγίου Θεού. Ο  νύν διάδοχος του αγίου, μορφωμένος όν, χαρισματικός επίσκοπος, αναμένουμε δε με αγωνία σχεδόν ένα χρόνο ένα σημαντικό  θαυματάκι του, όπως καταδικάσει, επίσημα-γραπτά αντιρρητικά και αποδεικτικά, την μοιχοΣύνοδο των Αρχιοικουμενιστών. Όσο δεν το διενεργεί θα παραμένει υπόδικος, στη Συνείδηση του εν Κύπρω πληρώματος της Εκκλησίας, για την άθεον σιωπήν του κινδυνευούσης της Πίστεως των Ορθοδόξων.

Ποιο το μείζον θεο-λογικό και εκκλησιο-λογικό, ή το βαθύτερο νόημα, σεβασμιώτατε άγιε Τριμυθούντος κ. Βαρνάβα, αν πράγματι είστε βαθειά αρνητικά προσκείμενος προς τη μοιχοΣύνοδο της Κρήτης, να διαφημίζετε μετα των συνεργατών σας, μέσα από το επίσημο Ιστολόγιο της ιεράς μητροπόλεως σας, τις «Τυπικές Διατάξεις» του 2017; Όπου αφιερώνονται μάλιστα, υπέρ της «Μεγάλης» και «Αγίας» Συνόδου, όπου κατά λέξη διακηρύττεται ένα αιρετίζων και σατανικώτατο ψεύδος, ότι δήθεν:

«Ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ συνέχεια τῶν ἑπτὰ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, καθὼς καὶ ἄλλων μεγάλων τοπικῶν Συνόδων ποὺ ἀκολούθησαν, μερικὲς ἀπὸ τὶς ὁποῖες ἔχουν τὸ κύρος τῶν Οἰκουμενικῶν»;

Ενώ μάλιστα, την ίδια στιγμή, οι συνασκητές και συμμοναστές σας, οι σταυραετοί «φρουροί του
Δόγματος» και Σταυροβουνιώτες Πατέρες μας, δια της ευλογίας του αγίου Γέροντος,  και ρωμαλέου αντιΟικουμενιστού, του Ηγουμένου Αρχιμανδρίτου Αθανασίου Σταυροβουνιώτη, απέσυραν, άπαξ και διαπαντώς από τα αναλόγια τους τις εν λόγω ληστρικές «Τυπικές Διατάξεις»  ίνα μη μιανθεί και βεβηλωθεί το Καθολικόν του Ζωοποιού Τιμίου Σταυρού.

Ούτε μάλιστα, υπέκυψαν, ραγιαδικώ τω τρόπω τον σταυροβουνιώτικο αυχένα ώστε να διακηρύξωσι εξ άμβωνος τα ληστρικά νάματα της αρχιεπισκοπικής εγκυκλίου.

Ενώ εσείς σεβασμιώτατε μου; Δώσατε πράγματι τινά μητροπολιτική ευλογία, να αναγνωσθεί και να κατηχηθεί έτσι, το Χριστοφόρο ποίμνιον σας, με τα εν λόγω βορβορώδη και αθεολόγητα νάματα της ληστικής αρχιεπισκοπικής εγκυκλίου; Εύγε σας!

Ενώ εσείς ή, οι συνεργάτες σας, σεβασμιώτατε κ. Βαρνάβα μου, κάνετε το βέβηλον και ανίερον, γραπτό κείμενο της αρχιεπισκοπικής εγκυκλίου, ως προπαγανδιστικό, φλάμπουρο και λάβαρο, δια μέσω του μητροπολιτικού σας ιστολογίου. Και πάλιν εύγε σας! Αν και πρόκειται για μεγίστη επισκοπική κατάντια. Προφορικά και μουλωχτά διατείνεστε ότι είστε εχθρός της Ληστρικής Συνόδου, ισχυρές ενδείξεις και αποδεικτικά τεκμήρεια σας αποδεικνύουν, ότι είστε φίλος των Ληστρικών αποφασισθέντων.

Ξεκαθαρίστε ΔΗΜΟΣΙΑ, την επισκοπική σας θέση για το ζήτημα. Μπορείτε; Για να σας δούμε.

Δείτε με ακρίβεια το αποδεικτικό διαδικτυακό τεκμήρειο, εδώ: http://www.imtrimythountos.org.cy/Portals/0/Documents/ΤΥΠΙΚΟ%202017_opt.pdf?ver=2017-02-24-035044-347 , σελ. 9-13.



ΔΕΚΑ ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ κ. ΒΑΡΝΑΒΑΝ



Σύμφωνα όμως με τα προειρημένα, προκύπτωσει μερικά, εξάπαντος ρητορικά ερωτήματα:

(1)     Συνεπώς, ποιος ακριβώς διαβάλλει, την ιερά Μονή Σταυροβουνίου, με τις κακόδοξες και αντικανονικές ενέργειές του; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(2)     Ποιος προσπαθεί να χειραγωγήσει το Σταυροβούνι υπό του κακοδόξου Δεσποτισμού; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(3)     Ποιος συσκοτίζει και διαστρέφει την Σταυροβουνιώτικη Ησυχαστική Παράδοση; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(4)     Ποιος διστρέφει και βραχυκυκλώνει το μαχητικό και αγωνιστικό ομολογιακό φρόνημα της Θεοκρεμάστου ιεράς Μονής; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(5)     Ποιος εκμεταλεύεται εν πανουργία χιλίων κερκοπιθήκων το γεροντικό της ηλικίας του οσίου πατρός και Καθηγουμένου Γέροντος μας Αθανασίου; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(6)     Ποιος παρεμβαίνει, συστηματικώς και αντικανονικώς, στα εσωτερικά ζητήματα και στις διοικητικές υποθέσεις του ιερού Κοινοβίου, όπου κάποτε, πράγματι υπήρξατε ένα μέλος της αδελφότητος; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(7)     Ποιος επιθυμεί, διακαώς, την απόλυτη φίμωση της ιεράς Μονής Σταυροβουνίου για την μείζονα δογματολογική και εκκλησιολογική πολεμική, που διενεργεί διαχρονικώς ο Γέροντας Αθανάσιος Σταυροβουνιώτης, κατά της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(8)     Ποιος επιθυμεί, την φίμωση, ομολογητών μοναχών και πατέρων του ανδρείου Κοινοβίου; Ποιος επιθυμεί την φίμωση λαϊκών φίλων της μονής; Ο μακαριώτατος ή εσείς; Ή μήπως αμφότεροι;

(9)     Γιατί συνεργείτε σεβασμιώτατε, στις διαχρονικά απειλητικές διαθέσεις του μακαριωτάτου κατά του ιερού Κοινοβίου μας; Φοβείστε τον αρχιεπίσκοπο αντί τον Θεό; Παρ΄εκτός και αν ενεργείτε αυτόβουλα; Τι ακριβώς συμβαίνει σεβασμιώτατε; Βαφτίσατε την ασεβή δειλία και δυσσεβή φοβία σας σε υψηλότατη δήθεν αρετή εκείνη της «διάκρισης»; Που είναι το ανδρείο και ομολογιακό σας φρόνημα έναντι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και έναντι των θρασύδειλων Οικουμενιστών, σεβασμιώτατε; Αυτό είναι το σταυροβουνιώτικο μαχητικό πνεύμα που διδαχθήκατε από τον Γέροντά μας; Ότι θα δώσετε λόγο στο Δικαιοκρίτη Θεό για την δειλία και τις σπιουνιές σας το γνωρίζετε;

(10) Τι ψυχή θα παραδώσετε σεβασμιώτατοι και μακαριώτατε, με τις εν λόγω κακόβουλες και κακόδοξες ενέργειές σας, έναντι της ιεράς Μονής Σταυροβουνίου; Δεν φοβείστε την δικαίαν εκδίκηση του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού μας;



Ο ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ ΔΕΙΛΙΑΖΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΑΣ

Τον Οκτώβριο του 2016, πρίν ένα χρόνον σχεδόν, συνέγγραψα και πάλιν δημόσια, μέσω της Εκκλησιαστικής Εφημερίδος «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», μία αντιρρητική κριτική για τη Συνοδική στάση της Εκκλησίας της Κύπρου όπου μας δηλητηριάζουν με αιρετικά νάματα, αντικειμενικώς, με διάφορες μεθοδεύσεις υπέρ της Ληστρικής Συνόδου.

«Κατακλείοµε, µέ µερικές εἰδικές εὔλογες ἀπορίες: Ὁ σεβαστός Μητροπολίτης Τριµυθοῦντος κ. Βαρνάβας Σταυροβουνιώτης, ἔχει διαδοθῆ παγκύπρια, κατ΄αὐτοῦ ὅτι ἔχει συνυπογράψει ΟΛΑ µαζί τά κείµενα (µαζί καί τήν κακόβουλην, ἀναγνώρισιν τῶν αἱρετικῶν, ὡς δῆθεν ἱστορικές Ἐκκλησίες) εἰς τήν κακοΣύνοδον. Ἀληθεύει ἤ πρόκειται διά στυγνότατες ἱεροκατακρίσεις καί συκοφαντίες εἰς βάρος του; Ἄν ὄντως ἀληθεύουν οἱ φῆµες ἤ καί οἱ διαβεβαιώσεις, τοῦτο τί ἀκριβῶς σηµαίνει; Σηµαίνει ὅτι ἄγεται καί φέρεται, πιθανόν, ὡς ἄβουλος  Ἱεράρχης, ὑπό τῆς
ἀρχιεπισκοπικῆς φατρίας; Ἤ µᾶλλον ὅτι διαφωνεῖ καί κρατεῖ ἀποστάσεις, µέ τίς  ἑκάστοτε διαχρονικές, µαχητικές καί ὁµολογιακές ἐνέργειες τῶν συνασκητῶν καί συµµοναστῶν του, ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυρουβουνίου, κατά τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουµενισµοῦ; Ἀλλά καί ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Λεµεσοῦ κ. Ἀθανάσιος, ἀφοῦ εἶχε ρωµαλέες ἀντιρρήσεις, τίς διετύπωσε µάλιστα καί γραπτῶς καθότι δέν ὑπέγραψε τά ληστρικά κείµενα τοῦ Συγκρητισµοῦ, διά ποῖον ἀκριβῶς λόγον, ἔδωσεν εὐλογίαν νά διαβασθῆ ἡ ὑπό κρίσιν Ἀρχιεπισκοπική ληστρική Ἐγκύκλιος, εἰς τήν θεόσωστον ἐπαρχίαν του; ∆έν γωρίζω, ἄν ἔπραξε τό ταυτόσηµον πρᾶγµα καί ὁ Μητροπολίτης Μόρφου. Ἐκεῖνο ὅµως πού γνωρίζω, σχεδόν καλά, εἶναι: ὅτι ἡ Ἱερά Μονή Σταυροβουνίου, ἡ Μεγαλοκωνσταντίνειος  Ἀκρόπολις τῆς οἰκουµενικῆς Ὀρθοδοξίας, ∆ΕΝ
ἀνέγνωσε τὴν ἀρχιεπισκοπικήν Ἐγκύκλιον, µετὰ λογικῆς καὶ ἐκκλησιολογικῆς συνεπείας, νὰ µὴ ἀναγνωρίσ[ζ]η ἔτσι τὶς Ληστρικές ἀποφάσεις τῶν Κολυµπαριστῶν/ Οἰκουµενιστῶν καὶ συνεπῶς, νὰ διαφωνῆ ρωµαλέως, µὲ τὸ αὐθαίρετον Συνοδικόν Μήνυµα ἐκ τῆς ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Κύπρου. Μάλιστα ἐξ ὅσων πληροφορήθηκα µὲ µεγάλην χαράν, ἀντ’ αὐτῆς τῆς κυπριακῆς ψευδοεγκυκλίου, ἔχει ἀναγνωσθῆ, ἡ µόλις πρόσφατος θεολογική γνωµάτευσις καί τοποθέτησις, τοῦ σεβαστοῦ Ὁµοτίµου Καθηγητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ. κυρίου ∆ηµητρίου Τσελεγγίδου (∆ογµατολόγου), πρὸς τὴν ἱερά Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.» [Περί τοῦ ψευδωνύμου Μηνύματος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Κύπρου, (7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016), Ἀριθμός Φύλλου 2134, σελ. 1, σελ. 6. http://www.orthodoxostypos.gr/pdf/2134.pdf ].



Για τα παρελθοντικά γραφθέντα μας, κανένας εκ των τιμίων Ιεραρχών όπου σημειώνουμε, δεν φιλοτιμήθηκε να μας ενημερώσει και να μας πληροφορήσει την ακρίβεια και αλήθεια του εν λόγω ζητήματος, όπερ απασχολεί τον κάθε Κληρικό και Λαϊκό πιστό. Μάλιστα προσπαθώσι, υπογείως και παρασκηνιακώς, επειδή σκεφτόμαστε και γράφομεν φωνακτά, να μας φιμώσουν. Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος, από τους δημοσιογραφικούς και πιθανόν εύλογους κριτικούς προβληματισμούς μας και οι εν λόγω Μητροπολίτες, παίζωσι τραγελαφικό κρυφτούλι, καθότι δεν επιθυμούν να αναλάβουσι τις ευθύνες τους ενώποιον Θεού και ανθρώπων. Μάλιστα έχωσι και το θράσσος να προσπαθούν με διάφορες «καλοπροαίρετες» δήθεν μεθοδεύσεις ή πανουργίες και άλλες αντορθόδοξες μαεστρίες να ασκήσουν πιέσεις σε διάφορα θεσμικά κέντρα ώστε να βρεθεί τρόπος να φιμωθεί το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ».

Ξαφνικά, και όλως παραδόξως, για διάφορους θεσμικούς φορείς ο «Νούνης» με τα φτωχά και ασήμαντα κείμενά του, έγινε το μείζον πρόβλημα σε ειδικά Φαριζαϊκά Συμβούλια. Συμβούλια όπερ δεν έχωσι κατ΄αρχήν την θεσμική ιδιότητα και την Εκκλησιολογική δικαιοδοσία να δικάσουν έναν λαϊκό θεολόγο της Εκκλησίας της Κύπρου.

Συναφώς, έχω την αδήριτον υποχρέωση προς τους αξιότιμους αναγνώστες μου, να βγώ στην αντεπίθεση, και αυτό εν αμύνει, για να προστατέψω κυρίως το συνταγματικό μου δικαίωμα να εκφράζομαι ελεύθερα είτε προφορικά είτε και γραπτά.



ΝΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ

Παρακαλώ θερμά και υϊκώς, τον σεβασμιώτατο κύριον Βαρνάβα, όπως αποσυρθώσι άρδην από την δημοσιότητα, τα ληστρικά «ΤΥΠΙΚΑ» εκ της ιστοσελίδος της ιεράς
μητροπόλεως Τριμυθούντος, διότι προσβάλλει, κυρίως, την απλανή και υψηλή εκκλησιαστική αυθεντία της ιεράς Μητροπόλεως του αγίου Σπυρίδωνος και έπειτα, την ομολογιακή αγωνιστικότητα των Σταυροβουνιωτών Πατέρων μας, αλλά και τη πνευματική νοημοσύνη και αισθητική των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών, και δη της Κύπρου,  όπου και είναι τακτικοί θαμώνες εντός του ιστολογίου σας.

Η ανάρτηση των ληστρικών Τυπικών, δηλώνει και την θεσμική (διαδικτυακή) συμφωνία της ιεράς μητροπόλεως Τριμυθούντος, με τα γραφθέντα και λεχθέντα της
ληστρικότατης αρχιεπισκοπικής εγκυκλίου διά μέσω  του προλογικού αφιερώματος των εκκλησιαστικών τυπικών. Δεν αντιλαμβάνεσε σεβασμιώτατε κ. Βαρνάβα, ότι (αυτό)
διασύρεις και αυτό-υποσκάπτεις τον πανίερο μητροπολιτικό θεσμό της επισκοπής σου; Προφανώς ΚΑΝΕΝΑΣ αυλικός συμβαλάτωρ σας δεν σας το επεσήμανε.

Ότι διαφημίζετε μέσω του μητροπολιτικού ιστολογίου σας, τα ληστρικά Τυπικά, όπερ εγκωμιάζωσι τη Ληστρική Σύνοδο, το αναφέρατε στον άγιο Γέροντα μας και στους πρώην συμμοναστές σας; Πολύ το αμφιβάλλω! Θα θέλατε μήπως να τους ενημερώσω για την κακόδοξη στάση σας; Έχω καθήκον και υποχρέωση να ενημερώσω τον Γέροντα, την διοίκηση της μονής, τους μοναχούς της μονής, αλλά και τον παραμικρό λαϊκό ή κληρικό φίλο της Μονής μας.

Αναγνωρίζετε την Ληστρική Σύνοδο της Κρήτης, ως μία Σύνοδο επόμενη των αγίων Οικουμενικών
Συνόδων; Ναι ή όχι; Αν ναι, να μας το πείτε δημόσια. Αν όχι, να το διακηρύξετε και πάλιν δημόσια. Να αναμετρηθούμε, να ζυγισθούμε, για να αποσαφηνισθεί και ξακαθαρισθούν εν τέλει ποια είναι τα ζιζάνια και τα βλήτα από το σιτάρι. Το κρυφτούλι έλαβεν τέλος. Αυτό είναι και το κατ΄εξοχήν Εκκλησιολογικό ερώτημα που πρέπει να τείθεται αμείλικτα, προς τον σεβασμιώτατο (και σε κάθε άλλον παναγιώτατο, μακαριώτατο, σεβασμιώτατο και θεοφιλέστατο) και τους Κληρικούς της μητροπόλεως αυτού, αλλά και σε κάθε άλλο Κληρικό Μοναχο και Λαϊκό της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.



Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΟΣ ΤΟΥ σεβ. ΤΡΙΜΥΘΟΥΝΤΟΣ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ

Ποιος είναι ο διαχειριστής της ιστοσελίδος σας
σεβασμιώτατε; Ή να το θέσουμε κάπως διαφορετικά και απερίφραστα: Τί «ρόλο βαρά» κατά το λαϊκό λεγχθέν, ο άγιος Πρωτοσύγκελος σας και Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Ιωαννίδης, όπερ είναι αν δεν λαθεύω και  Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής της ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου; Τι σόϊ Πατρολογία και Θεολογία διδάσκει στους φοιτητές του; Είμαι πολύ περίεργος να μάθω, με κάθε ακρίβεια τις λεπτομέρειες, για να ξέρω σίγουρα αν θα αποστέλνω στη εν λόγω  Αρχιεπισκοπική Θεολογική Σχολή φίλους, γνωστούς και συγγενείς μου; Διδάσκει μήπως τα ληστρικά αποφασισθέντα της Κρήτης;

Ναί ή ού;

Μακάρι να μη τα διδάσκει ο άνθρωπος, διότι κάποιοι άλλοι αθεόφοβοι τα διδάσκωσι εξ όσων μαθαίνω. Διότι, αν ο ίδιος δεν τα διδάσκει, όπως τα διδάσκει λ.χ. ο Καρπασίας, ο Αμμοχώστου, ο Μεσσηνείας, ο Αβυδού, οι Κυκκώτες, ο
Κύπρου, θα έπρεπε μάλλον να ήτο απολελυμένος και δεδιωγμένος «εν τω μέσω της νυκτός» εξ εκείνης της ακαδημαϊκής έδρας και θέσεως. Υπάρχει και αυτό το λογικό σκεπτικό. Έχουν έτσι τα πράγματα ή όχι; Τι σόϊ ποιμαντικές υπηρεσίες προσφέρει προς την Εκκλησία μας; Ορθόδοξες ή κακόδοξες; Είναι υπέρ ή κατά της μοιχοΣυνόδου; Ποιες είναι οι προσωπικές οι ιδιωτικές και οι επίσημες θέσεις του; Τι έγραψε επίσημα ως ακαδημαϊκός Πατρολόγος για το εν λόγω ζήτημα της «Πανορθόδοξης Συνόδου» της Κρήτης; Τι διακηρύττει στην επαρχία σας ως Κληρικός σας, περί του ιδίου ζητήματος, και δή ως Πρωτοσύγκελος σας;

Όλα αυτά τα ερωτώ, διότι έχω μη διασταυρούμενες και ανεπίσημες πληροφορίες, ότι έκανε κάποιες ανώτερες
σπουδές, στο Βατικανό, αλλά δεν δύναμαι να το εξακριβώσω αν αληθεύει.

Αν όντως έκανε τέτοιες σπουδές, και αληθεύει η πληροφορία, θα ήθελα πολύ να μου αποσταλλεί αν είναι εύκολο, η ακαδημαϊκή εργασία του, για να τη μελετήσω. Και θα ήθελα να μάθω μέχρι ποιού βαθμού είναι οι φραγκολατινικές επιρροές του, χωρίς να τον κατηγρώ για κάτι. Δυνάμεθα όμως να λάβουμε κάποια γραπτή, ανεπίσημη ή και επίσημη ενημέρωση-πληροφόρηση, εκ της ιεράς μητροπόλεως Τριμυθούντος ή, μήπως δεν είναι «πολιτικά ορθόν», διότι βραχυκυκλώνουμε «εκ του μηδενός» το αδιατάρακτον περί τις μελλοντικές μητροπολιτικές αλλά κ.ά. συναφούς διαδοχών τινών θρόνων;

Άγιε Μητροπολίτα Τριμυθούντος και σεβασμιώτατε κύριε Βαρνάβα, ούκ έξεστι σοι, να βραχυκυκλώνεις, να
ξεσηκώνεις, αθεόφοβα, με ραδιούργες παρασκηνιακές ενέργειες και να διενεργείς αντικανονική εισπήδηση εις την ιερά Μονή Σταυροβουνίου. Ούκ εξεστί σοι να ανακατεύεσε στις εσωτερικές υποθέσεις και στο Αυτοδιοίκητον της ιεράς Μονής Σταυροβουνίου στη οποία δεν είσαι πλέον εγεγγραμένον μέλος της, διότι εκλέχθεις ως Μητροπολίτης Τριμυθούντος και Λευκάρων. Ούκ εξεστί σοι να σπέρνεις διαιρέσεις, σχίσματα, φιλονεικίες και διχόνιες, για τα ιδικά σου μητροπολιτικά και άλλων συμφέροντα.

Εν κατακλείδι σεβασμιώτατε, ούκ εξεστί σοι να διενεργείς παράνομα, αντιεκκλησιολογικές, αντικανονικές και αντισυνταγματικές ενέργειες, και να προσπαθείς να φιμώσεις τον υπογράφοντα θεολόγο της Εκκλησίας της Κύπρου, δημιουργό και διαχειριστή του Ημερολογιακού Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ». Έσπειρες μύγες και θα θερίσεις θύελλες.You ask for it!

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Ορθόδοξος Θεολογών