Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Β΄ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΤΩΝ  ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ «ΖΗΛΩΤΙΚΩΝ» ΤΑΣΕΩΝ  ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΓΑΒΡΙΗΛ ΛΑΜΨΙΔΗ




Β΄ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΤΩΝ  ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ «ΖΗΛΩΤΙΚΩΝ» ΤΑΣΕΩΝ  ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΓΑΒΡΙΗΛ ΛΑΜΨΙΔΗ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Ο επόμενος διάλογος και τα τρία σχόλια που ακολουθούν είναι η συνέχεια και η επόμενη φάση από προηγούμενη πρώτη ανάρτηση και δημοσιεύση των πρώτων σχολιασμών.
Δείτε εδώ: Α΄ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ  ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΑΡΧΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post_6.html .
Ο εν λόγω διάλογος διεξήχθη μετά του εγκρίτου δημοσιογράφου κ. Γαβριήλ Λαμψίδη, όπερ αποδεικνύεται μέσα
από τα γραπτά του ότι αποκηρύττει, απαξιώνει, μηδενίζει και δαιμονοποιεί, αλλά και καταδικάζει δημόσια, και εντός της προσωπικής μας σελίδας στο «φέϊζμπουκ», τον Οικουμενικό Πατριάρχη της Ρωμηοσύνης μας, καθότι, εκών άκοντας, υποσκάπτει τον πανάρχαιο Αγιώτατο θεσμό του Πατριαρχείου μας εις το όνομα της νεοΕλλαδικής και Εθνοφυλετικής Αυτοκεφαλαρχίας. Βέβαια δεν είναι ο μόνος…
Εμείς ως απλοί Χριστιανοί δεν μπορούμεν να μισούμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη μας. Πώς να μισήσουμε άλλωστε τον
πατριάρχη του Γένους μας; Αλλά δυνάμεθα όμως, να μισούμε τις κακόδοξες ενέργειες του και τα σκάνδαλα που σπέρνει συστηματικά (π.χ. την Ληστρική μοιχοΣύνοδο του Κολυμπαρίου) για να εκπληρώσει το οικοδόμημα της αντίχριστης Βατικάνειας Πανθρησκείας.
Μάλιστα έχουμε και την καθημερινή υποχρέωση να προσευχώμεθα υπέρ του Πατριάρχου αλλά και όσων άλλων εκκλησιαστικών ταγών μας, αιχμαλωτίσθησαν, εις την σατανική πλάνη του Συγκρητισμού.
Ο ίδιος καλός δημοσιογράφος, ελέω τινός ζήλου άνευ επιγνώσεως, μάλλον, δεν διστάζει να μας λοιδωρήσει και να μας μεφθεί, επειδή αμυνώμεθα για τα δίκαια του Αγιώτατου Οικουμενικού Πατριαρχείου μας (ενώ παράλληλα διενεργούμε και την εκ καθηκόντως μας στηλιτευτική θεολογική κριτική κατά των αρχι-Οικουμενιστών ταγών μας), και μας επισημαίνει στη φιλόξενη ιδιωτική σελίδα μας με θράσος και αναίδεια, ότι το πνεύμα μας είναι δήθεν αντιχριστιανικό και «μη ευαγγελικό»…!
Το απύθμενο θράσος των αναιδών κατηγόρων μας εκπορεύεται κυρίως από τρία τινά αιρετικότατα και σχισματικά άκρα:
  1. Το πολύ-αιρετικό άκρο και στρατόπεδο του εωσφορικού Οικουμενισμού.
  2. Το σχισματικοαιρετικότατον άκρο και στρατόπεδο του «Ζηλωτισμού» όπερ και (συν)περιλαμβάνει πλέον, τινάς μεμονωμένας περιπτώσεις μη ιερώς Αποτειχισθέντων.
  3. Και ο τρίτος κακόδοξος πόλος, είναι: οι δήθεν «αντιΟικουμενιστές», ευσεβείς-βεβλαμένοι και «ομολογητές» του γλυκού νερού (π.χ. η Πολιτικο-θρησκευτική Εθνοφυλετική Σέκτα της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» με
    αρχηγέτη τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειον Βολουδάκη), όπου παραχαράττωσι και ποδοπατώσι σωρηδόν Ιερών Κανόνων, ελέω κυρίως πολιτικάντικων σκοπιμοτήτων,  διό και προπαγανδίζουν και υποσκάπτουσι, μεθοδικώς, το Οικουμενικό Πατριαρχείο εξ αιτίας τινός μανικού νεοΕλλαδικού Σωβινισμού και του Εθνοφυλετικού Αυτοκεφαλαρχισμού.
Κατά τα άλλα, είμεθα άπαντες αυτήκοοι μάρτυρες, από τις δημοσιογραφικές δηλώσεις των ελλήνων εκκλησιαστικών ταγών μας, όταν διεξήχθη η «Σύνοδος των Αποστατών» στη Κρήτη, ότι το αιρετικότατο σαράκι του Εθνοφυλετισμού
κατατρώγει μόνο τους Ρώσους, τους Βούλγαρους, τους Γεωργιανούς και τους Άραβες της Αντιόχειας. Ενώ εμείς οι «Ελληναράδες» είμεθα «άσπιλοι» και «αμόλυντοι» από το αμάρτημα του Εθνικισμού και του Εθνοφυλετισμού.
Απόδειξη τρανή: η διαχρονική κυριαρχία μας στα «Ελληνορθόδοξα» Πατριαρχεία.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ «ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ» ΤΑΣΕΙΣ

Λαμψίδης Γαβριήλ: Το πνεύμα σας είναι ΜΗ ευαγγελικό! Σας το γράφω ευθέως γιατί η
αφετηρία μου είναι να υπάρξει πρωτίστως προσέγγιση που δεν θα μας απομακρύνει από το Κάστρο της Ορθοδοξίας και όχι η αντίθεση ως αιτία σύγκρουσης και διακοπής επαφής και επικοινωνίας. Θα συνεχίσω με το ίδιο πνεύμα, σκεφτόμενος την ελαχιστότητά μου και πόσο σημαντική την κάνει η συνέπεια και η αυταπάρνηση όταν πρόκειται για θέματα πίστεως και συνεχίσεως της Ιεράς Παραδόσεως και τηρήσεως της Παρακαταθήκης των Θεοφόρων Πατέρων. Ο πατριάρχης έχει αυτοκαταργηθεί. Αυτό διάλεξε για τον εαυτό του, κάνοντας τη χείριστη χρήση του αυτεξούσιου. Βυθίστηκε την αποκρουστική πλάνη και αίρεση και δεν ...φαίνεται ούτε η κεφαλή του. Για μένα τον ελάχιστο, που με την ενίσχυση του Θεού, θεωρώ ότι η ζωή μου έχει νόημα μόνον αν παραμένω πιστός και αμετακίνητος στην Αγία Πίστη μας, ο πατριάρχης δεν υπάρχει ούτε ως αναφορά εργασίας, στα σχετικά με το θεσμό του ΟΙκουμενικού Πατριαρχείου ζητήματα. Είναι μισητός σύμφωνα με την ευαγγελική εντολή ή τον ένα θα αγαπήσεις και τον άλλο θα
μισήσεις
. Υπάρχει ο Θεός και όλοι μας, πλην εκείνου, ο οποίος, όπως οι μαύροι δαίμονες, γκρεμίστηκε από το ύψος όπου βρισκόταν, κάνοντας στάση κατά του ίδιου του Θεού, ο παράφρονας! Όλα τα άλλα που γράφετε τα γνωρίζω, τα έχω μελετήσει και έχω τοποθετηθεί ανοιχτά και δημόσια, Αλλά διακρίνοντας το ένα από το άλλο, την έκπτωση του πατριάρχη και τους τόμους ή την πράξη του Πατριαρχείου, τα άλλα γίνοντα εντελώς δευτερεύοντα. Ο Θεός είναι ασύλληπτων δυνατοτήτων Παντοδύναμος και όμως προσέχει όχι μόνο τον πιστό, αλλά και αυτόν που προβληματίστηκε, άρχισε να συνέρχεται και αποφασίζει να επιστρέψει. Ο πατριάρχης δεν είναι τίποτα από όλα αυτά. Σκανδάλισε την Οικουμένη. Είναι, μήπως, η αιτία, που στάζει αίμα η οικουμένη; Αρχίζω να το πιστεύω, καθώς η έκπτωση στην οποία μας παρέσυρε είναι η αιτία που ζούμε βασανιζόμενοι και χανόμαστε...
26 Ιουλίου στις 12:25 μ.μ.

Κατερίνα Μπότσαρη: Με το γράμμα του νόμου είναι νόμιμες οι διοικητικές του ενέργειες...δεν γνωρίζω ,ότι εφ όσον αρνούμαστε την πνευματική εξαρτηση από έναν αιρετικό Πατριάρχη αυτομάτως αν δικαιούμαστε να είμαστε αρνητές και των διοικητικών του ενεργειών..υφίσταται διαχωρισμός πνευματικών και διοικητικών ενεργείών; δεν επηρεάζουν οι μεν τις δε ; διοικητικές ενέργειες αιρετικού δεν καθιστούν αιχμάλωτη την Εκκλησία από το ν εκφραστεί ελεύθερα πνευματικά;...
26 Ιουλίου στις 1:03 μ.μ.

Παναγιώτης Νούνης: Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ κ. Λαμψίδη Γαβριήλ, μήπως υπερβάλετε στη α-νόητη γνώμη σας «Το πνεύμα σας είναι ΜΗ ευαγγελικό!»;
Τί ακριβώς θέλετε να πείτε μηδενίζοντας τον πιο πάνω σχολιασμό μας αλλά συνάμα και εμάς;
Υποθέστε, ότι είμαί δέκα χρονό παιδάκι και εξηγήστε μου απλά και όμορφα για ποιο λόγο με θεωρείτε κακόδοξο ή γιατί θεωρείτε ως μη ευαγγελικό το πνεύμα του σχολιασμού μου;
Νομίζω, ότι παραθέτω και ειδική θεολογική
παραπομπή, εξ όσων με ακρίβεια σχολίασα, όπερ παραθέτω ως αποδεικτικό στοιχείο το περίφημο βιβλίο τινός κορυφαίου θεολόγου και μητροπολίτου της Εκκλησίας μας.
Αν όσα σχολίασα τα θεωρείτε, ως κακόδοξο και μη ευαγγελικό πνεύμα, τα οποία κυρίως είναι δάνειο από λεχθέντα και γραφθέντα τινός εξαιρετικού μητροπολίτου, εμμέσως πλην σαφώς, θεωρείτε άραγε, [και] τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο ως κακόδοξο;
Αυτό μας λέγει η [δημοσιογραφική] ευθύτητά σας;
Ελπίζω να έχετε επιπρόσθετα δράμια ή κιλά ευθύτητος ώστε να μας αποσαφηνίσετε το αίνιγμα.
Παρακαλώ πολύ εξηγήστε μας.
30 Ιουλίου στος 10: 30 μ.μ.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)