Translate

Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ




ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
  • Δείτε το παρακαλώ εδώ εδώ και εδώ σε μορφή PDF και DOCS.
Δεν πρόκειται να προλογίσω επί μακρού το παρόν κείμενο για να μη προκαταλάβω τον αναγνώστη μου. Επίσης, ούτε σκοπεύω να επεκταθώ με εκτενές κριτικό σχόλιο στην παρούσα και άκρως αποκαλυπτική μας ανάρτηση. Προσεχώς των ημερών ίσως και να επανέλθω με ειδική κριτική στο συγκλονιστικό γράμμα. Βλέπετε δεν έχω ακόμη συνέλθει από το μεγάλο ψυχολογικό σόκ και θα ήθελα λίγο χρόνο να μοιραστώ και να  προβληματίσω την εν λόγω φοβερή καταγγελία καταπέλτης όπου εκπηγάζει από ένα ταλαιπωρημένο πνευματικό παιδί του Ρασπούτιν των Πευκακίων.
Αποδεικνύεται δηλαδή, μέσα από την νέα επιστολιμιαία μαρτυρία, όπου σας προσκομίζω, ότι το φρόνημα του νεωτεριστού αλλά και λίαν αγαπητού μας πατρός Βασιλείου Βολουδάκη είναι βαθειά εκκοσμικευμένο δια τινών παρασκηνιακών Ρασπουτινιών.
Βέβαια δεν θέλαμε να μας το υπογράψει και κάποιο πνευματικό παιδί του, διότι η παποκαισαρική πλάνη του Πρεσβυτέρου κομματάρχη και της Πρεσβυτέρας κομματάρχισσας και η δημιουργία εξ αυτών, και μόνο τινός πολιτικού κομματιδίου, αυτό της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, πρόκειται αναντίρρητα για μία αξιοκατάκριτη και κακόδοξη ενέργεια.
Να υπενθυμίσω εν κατακλείδι, μόνο, πρός τους αξιότιμους και εκλεκτούς αναγνώστες μας, ότι: έχω συγγράψει μόλις πρόσφατα μερικά ακόμη κολυβογράμματα περί του εν λόγω ζητήματος.
Πρόκειται για το άρθρο μας: ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΕΣ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post.html . Το συγκεκριμένο όπου δημοσιεύσαμε την 1ην Αυγούστου 2017 πρόκειται, για ένα πρώτο και μικρό εισαγωγικό απόσπασμα και μία αποδεικτική και σύντομη γραπτή μαρτυρία ή καταγγελία για τα αμέσως εκτενώς γεγραμμένα.
Η ανώνυμη καταγγελία αυτή έρχεται ως κερασάκι στην τούρτα, ανάμεσα στις τόσες άλλες επώνυμες καταγγελίες, όπως εκείνες του θεολόγου εξ Αμερικής κ. Παναγιώτη Τελεβάντου, του θεολόγου εξ Αιγείου κ. Παναγιώτη Σημάτη, του εξ Αθηνών δημοσιογράφου κ. Δημητρίου Σωτηροπούλου, της θεολογούσας εκ Βόλου κ. Ελένης Λωρίτου, και τινών άλλων  καταγγελιών υπό πατέρων και αδελφών εκ της Συνάξεως Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών κ.ο.κ.
Ακολουθεί η ουσία της νέας υπόθεσης με ακόμη περισσότερες λεπτομέριες, όπου  βρίσκεται στο παρόν αποκαλυπτικό γράμμα. Οι έντονες υπογραμμίσεις και εμφάσεις έγιναν από το ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ».
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


«Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ» ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Μίλησα με έναν κύριο, τον οποίο θα συναντήσω την άλλη εβδομάδα, γιατί είναι εκτός Αθηνών. Το όνομα του είναι…, και του ζήτησα να μιλήσουμε για τον π. Βολουδάκη. Με άκουσε. Του είπα πως οποιοδήποτε κυνηγητό του, από την μητέρα μου, οφείλεται στον π. Βολουδάκη και πως αυτός την καθοδήγησε να γράψει το βιβλίο " Ο Άγιος Πορφύριος" Για τα σεμινάρια της Ψυχοδυναμικής.
Ανέφερα την κατάσταση της μητέρας μου, πως είναι ψυχικά διαταραγμένη και φανατισμένη. Του ζήτησα την βοήθεια του.
Η δική μου ιστορία, ως "πρώην" πνευματικό τέκνο του π. Βολουδάκη, έχει ως εξής:
Πριν 30 χρόνια, η μητέρα μου, πήγαινε στην σχολή του…, σε μαθήματα Ψυχοδυναμικής. Όταν γνώρισε τον π. Βολουδάκη, άρχισαν μια διαμάχη με τον... Σταμάτησε τα μαθήματα Ψυχοδυναμικής και μπήκε στην εκκλησία, σαν πνευματικό τέκνο του π. Βολουδάκη. Έγινα και εγώ. Ήμουν μόλις 15 χρονών. Στην αρχή ήταν πολύ καλός μαζί μου. Αργότερα ήθελε να πηγαίνω στα θεολογικά μαθήματα που έκανε. Όμως εγώ τα έβλεπα ανούσια και βαρετά.
Η μητέρα μου, έλεγε και λέει πως κάνει "τυφλή υπακοή" στον παπουλη. Δηλαδή καθοδήγηση και έλεγχο κινήσεων. Όλοι"αυτοί" λυπάμαι που θα το πω είναι πιόνια, του π.Βασιλειου. Δεν αποφασίζουν αυτοί για τον εαυτό τους. Καμία  και το χαίρονται!!!! Η ίδια η μητέρα μου, αναφέρει συχνά πως είναι πολύ τυχερή, γιατί δεν χρειάζεται να σκέφτεται. Της λύνει τα προβλήματα ο παπουλης!!!! Χαρακτηριστικά αναφέρει: "Τι θα έκανα χωρίς τον παπούλη"!!!!!
Όλη αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει διάσπαση της οικογένειας μας. Ακόμα έλεγε, πως ο Θεός ήρθε να χωρίσει οικογένειες, ζευγάρια, μανα-παιδια. Μου έλεγε πρώτα έχω τον Θεό και μετά εσένα. Εγώ απομακρυνθηκα, δεν μπόρεσα να ζήσω έτσι. Θεωρώ πως για τον παπούλη ήμουν το μαύρο πρόβατο! Γιατί πήγαινα αραιά και που..
Όταν είχα προβλήματα στον γάμο μου, και θέλαμε να χωρίσουμε, έπρεπε να πάρουμε την ευχή του! Μας έδωσε την ευχή του, με τα χαρακτηριστικά λόγια: "Αφού δεν ακούτε τίποτα"!!!! Και αυτό γιατί ο σύζυγος μου, δεν ήταν από την εκκλησία, και δεν τον ακούγαμε και καλά!!! Δεν τον ήθελε ούτε η μητέρα μου!!!! 
Ετσι και αλλιώς δεν θα μπορούσα να ζήσω με έναν τέτοιο άνθρωπο.. από εκεί μέσα..
Η μητέρα μου, μετα τον γάμο μου, προσπάθησε να με προσηλυτίσει, και τα παιδιά μου. Όμως δεν μπόρεσα να ακολουθήσω. Έτσι με παράτησε και αφοσιώθηκε στην θρησκευτική ζωή, δίπλα στον παπούλη. 
Μόλις χώρισα, χάρηκε, και με πήρε κοντά της, στο σπίτι τηςΌμως ήθελε να έχει τον έλεγχο των κινήσεων μου, και να με καθοδηγεί φυσικά με εντολές του παπούλη. Εγώ προσπαθούσα να ισορροπήσω από όλα και αντιδρούσα. Το μόνο που είχα ανάγκη ήταν αγάπη και κατανόηση
Άρχισε να παραφερεται
Έβαλε μια μικρή φωτιά στο σπίτι
έπαιρνε φάρμακα για να κοιμηθεί
Είχε θρησκευτικές εμμονές, του τύπου, πχ αυτοί συζούν, και δεν παντρεύονται.. γι'αυτό ο Θεός θα μας ρίξει φωτιά να μας κάψει
Έλεγε σε ένα 12νο παιδί πως είναι δαιμονισμένο ( της φίλης μου)
Εμμονές θρησκευτικού τύπου, τσακωνόταν για την Κοινωνία..
Πως θέλω να κάνω στείρωση στον γιό μου, που έχει αυτισμό.
Θα πούλησει τα σπίτια και θα φύγει..
Ήταν καταπιεστική και τοξική
Λοιπόν, κατάλαβα πως πρέπει κάτι να κάνω. Η μητέρα μου είχε μια φθορά..και ήθελα να την πάρω από εκεί μέσα. Αρκετά!!! Τόσα χρόνια την άφησα, έκανε ότι ήθελε..
Είναι μητέρα μου και την αγαπώ. Το μόνο που θέλω είναι το καλό της. Θέλω να περάσουμε όσα χρόνια της απομένουν, 77χρ. αγαπημένες χωρίς κάποιος να βάζει διχόνοιες, να παίρνει αποφάσεις για αυτήν, και να την καθοδηγεί!!
Ζήτησα από την ίδια να εξεταστεί. Δεν ήθελε. Πήγαμε τελικά σε μια κλινική, και αρνήθηκε να εξεταστεί. Φύγαμε..
Πήγα να παρακαλέσω τον παπούλη να την πείσει να εξεταστεί.. Όμως εξεπλάγην!!! Ούτε στα όνειρα μου, δεν θα το φανταζομουν!! Ο καλός σεβαστός παπουλης μας με έδιωξε κακήν κακώς.. Με τέτοιο τρόπο που, σκέφτεσαι, τι γίνεται εδώ? Που είναι το συμφέρον του??
Μου είπε: " Να φύγεις από την ζωή της μητέρας σου, εγώ μι ζωή της το έλεγα, και αυτή δεν με άκουγε. Εγώ την ρυθμίζω και εσύ Μου την ξερυθμιζεις"!!!!  Έπεσα από τα σύννεφα!!! Την επόμενη μέρα αρχίζουν ένα σωρό απειλητικά τηλεφωνήματα από δικηγόρους, με αίτημα να φύγω από το διαμέρισμα που μου παραχώρησε.
Ήμουν μόνη.. Με ένα αυτιστικό παιδί και την κόρη μου. Η τρομοκρατία στο φούλ..Τα παιδιά να κλαίνε, να φοβούνται πως θα μείνουμε στο δρόμο. Πάλεψα με νύχια και με δόντια. Να πρέπει να πληρώνω δικηγόρους, και να μην έχουμε να φάμε.. και κατηγορηθηκα γι'αυτό. Τελικά μου έκανε ασφαλιστικά μέτρα, να βγω από το διαμέρισμα. Έγινε δίκη. Μάρτυρας της, ήταν η νονά του γιού μου, πνευματικό τέκνο του π. Βολουδάκη. Που τι έλεγε στο δικαστήριο?? Να βγάλετε τον βαφτιστικό μου στο δρόμο, που έχει και αυτισμό!!!
Γέλασε όλο το δικαστήριο.
Δόξα τω θεώ κέρδισα και παραμένω στο διαμέρισμα.
Κοινή γνωστή μας γιατρός, ήταν ενάντια σε αυτές της, τις πράξεις, με πήρε τηλέφωνο, και μου είπε πως η μητέρα μου, της παραδέχτηκε πως όλα αυτά έγιναν με καθοδήγηση του π. Βολουδάκη, για παιδαγωγικούς λογους!!!! Για να με συνετίσει λοιπόν... 
Πιστεύω πως ο παπουλης, ήξερε πως δεν ήμουν δική του, και ούτε θα γινομουν!! Άρα δεν θα έβλεπε ποτέ περιουσία από μένα, δωρεές κλπ. Έτσι με έδιωξε. Από τότε δεν μιλάμε!!
Συγχωρέστε με για το μεγάλο κείμενο. 
Μία πληροφορία ακόμη (….).
Με εκτίμηση
Ένα πρώην πνευματικό τέκνο του π. Βασιλείου Βολουδάκη