Translate

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρασκευή, 25 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ



ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
=====

Ναι αλλά σε άλλο άρθρο βρίζεις τους Αγιορείτες Πατέρες που ξεκίνησαν αυτή την μάχη ως σχισματικούς. Ο κ. Νούνης έχει 2 μέτρα και δύο σταθμά ή είναι παραταξιακό το θέμα;

Έχετε απόλυτο δίκαιο αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ.

Βρίζω (καθώς
σύ είπας) εκείνους τους συγκεκριμένους
«Αγιορείτες Πατέρες» που καλλιεργούν το Σχίσμα, αντί την ιερά και κανονική Αποτείχιση. Βρίζω εκείνους που ενεργούν μία εσφαλμένη και αντικανονική Διακοπή Λειτουργικού Μνημοσύνου.

Του σχισματικούς
«Αγιορείτες Πατέρες» που συλλειτουργούν με «Ζηλωτές» Αγιορείτες πώς έπρεπε να τους αποκαλώ, κατά την δική σας άποψη, ώστε να υφίσταται διαφορά και διάκριση από τους ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες;

Όταν κάποιος καλλιεργεί σχισματικές και αιρετικές

θεωρίες πώς πρέπει να τον αποκαλέσουμε; Σχισματικό; Αιρετικό; Ή σχισματικοαιρετικό;

Συνεπώς, έχετε απόλυτο δίκαιον και επιμένω σ’ αυτό, ότι υβρίζω πράγματι μεμονωμένους
«Αγιορείτες Πατέρες» ως Σχισματικούς, διότι είναι σχισματικοί, εξαιτίας του αναντίρρητου ιστορικού γεγονότος όπου καλλιεργούν τις σχισματικοαιρετικές θεωρίες περί των «Συγκοινωνούντων δοχείων», περί «ακοινώνητων Οικουμενιστών», περί των «ακύρων Μυστήριων» κ.ο.κ. αιρετικών και κακοδόξων δοξασιών.

Ο Νούνης δεν έχει δικό του ζύγι και δεν έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση την προσωπική του άποψη, σχολιάζω εν δυνάμει επιστημονικά, βάσει αποδεικτικών στοιχείων.

Ο πρώτος που κατάγγειλε δημόσια τους μεμονωμένους
«Αγιορείτες Πατέρες» ως σχισματικούς είναι ο διδάσκαλος μου π. Θεόδωρος Ζήσης. Συνεπώς αν πράγματι είμαι υβριστής είναι κρίμα και άδικο να λοιδωρηθεί και ο δάσκαλός μου για τις όποιες απροσεξίες αστοχίες και για την εμπάθεια του μαθητού του.

Εν κατακλείδι ο Νούνης δεν συνεργάζεται ούτε

σχετίζεται με κάποια Παλαιοημερολογήτικη φατρία, παρασυναγωγή ή και παράταξη, διότι ο Νούνης είναι ενεργοποιημένο μέλος της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού με Μητροπολίτη του τον Λεμεσού κ. Αθανάσιο.

Συνεπώς κ. Λοΐζο μου, γιατί βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα; Προτού εκθέσετε τον εαυτό σας με δημόσιες ασυναρτησίες, γιατί δεν στέλνετε ένα προσωπικό ηλεκτρονικό μήνυμα του Νούνη, αφού κάτω χαμηλά των κειμένων του παραδίδει δημόσια και το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο;

Συνεπώς κ. Λοΐζο μου, μήπως κάτι απουσιάζει από την
«εκκλησιολογική» λογική σας;


Δεν είναι υβριστικός ο χαρακτηρισμός ως σχισματικών ορισμένων από τους Αποτειχισμένους Αγιορείτες πατέρες διότι όντως είναι σχισματικοί, αφού διέκοψαν εκκλησιαστική κοινωνία με όλη την Εκκλησία.

Δεν είναι ύβρις το να χαρακτηρίζουμε ένα οικουμενιστή ως οικουμενιστή, ένα κακόδοξο ως κακόδοξο και ένα σχισματικό ως σχισματικό.

Είναι απολύτως επιβεβλημένο να μιλούμε με αγάπη και κόσμια όταν ασκούμε κριτική, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να διστάζουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους όταν παραχαράσσεται η πίστη της Εκκλησίας.

Το λυπηρόν κυρ Παναγιώτη Τ. είναι ότι ο κ. Λοΐζος Λ. είναι και δημοσιογράφος αν δεν απατώμαι.

Αυτό που δεν είναι αντιληπτό στους αναγνώστες σας, κ. Παναγιώτη Τελεβάντε, είναι ότι στην εν λόγω παρέμβαση του αγαπητού Δημοσιογράφου κ. Λοΐζου Λοΐζου είναι, ότι ο ίδιος, είναι κυρίως ένας καλός δημοσιογράφος, που έχει κάνει αρκετές εκπομπές με τον Αγιορείτη π. Σάββα Λαυρεώτη, ο οποίος καλός Γέρων Σάββας μετα των συν αυτώ [και] ελαχίστους
«Αγιορείτες Πατέρες», δυστυχώς, κομίζουν τις σχισματικοαιρετικές πλάνες και θεωρίες του φανατισμένου «Ζηλωτισμού».

Φαίνεται πλέον δηλαδή, ότι ο αγαπητός κ. Λαΐζος ασκεί μία μη δεοντολογική και μη αντικειμενική δημοσιογραφία υπέρ των μη ιερώς Αποτειχισμένων που διοχετεύουν το τοξικώτατο δηλητήριο του Σχίσματος με μία πλανεμένη εφαρμογή κάποιας αντικανονικής Αποτειχίσεως.

Και αυτό αποδεικνύεται με το γεγραμμένο αυταπόδεικτο γεγονός, ότι με λοιδωρεί δημόσια ότι είμαι υβριστής επειδή καταγράφω αντικειμενικά το γεγονός ότι υφίστανται
«Αγιορείτες Πατέρες» που, πρακτικα και θεωρητικά, διαστρέφουν και αλλοιώνουν την ερμηνεία του ΙΕ΄ Ιερού Κανόνα της ΑΒ΄ (Πρωτοδευτέρας) αγίας Συνόδου.

Συνεπώς, ο φίλτατος αδελφός μας και καλός

δημοσιογράφος κ. Λοΐζος είναι, δυστυχώς, προκατειλημμένος βαθιά κατά όσων διατυπώνουν αντικειμενικά την επιστημονική τους θέση, διότι είναι φανατικά υπέρμαχος και υπέρ των μη ιερώς Αποτειχισμένων που καλλιεργούν Σχισματικές τάσεις.

κ. Λοΐζο μου, θα δώσετε λόγο στο Θεό, όχι για τις


λοιδωρίες εναντίον μου, αλλά διότι ως καλός δημοσιογράφος, υποκύψατε στον πειρασμό των Σχισματικών τάσεων.

Ποιος σας είπε ότι ο Γέρων Σάββας με τους συν αυτώ,

εκπροσωπούν όλους τους Αγιορείτες Πατέρες;

Ποιος σας είπε, ότι οι ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες, συμφωνούν ομοθυμαδόν, με τις σχισματικοαιρετικές θεωρίες και πλάνες του Γέροντα Σάββα Λαυρεώτη, του ιερομόναχου Χαρίτωνα και του μοναχού Επιφάνιου;

Ουκ έξεστί σοι, κ. Λοΐζο μου, να συντάσσεστε και να δημοσιογραφείτε με Σχισματικούς Καλόγερους που υποτιμούν και απαξιώνουν τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και την ερμηνευτική προσφορά του στο Εκκλησιαστικό Κανονικό Δίκαιο.



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post_262.html