Translate

Σάββατο, 8 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ




ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Εξ αρχής να ευχαριστήσω τον αγαπητό μου π. Βασίλειο Βολουδάκη για την τρίτη απαντητική επιστολή του και έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα, μία ακόμη φορά, ενώ για όποιον πραγματικά ενδιαφέρεται για το εν λόγω ζήτημα επισυνάπτω προς το τέλος της ανταπαντήσεως δεκα έξι (16) επί μέρους αποδεικτικά και ειδικά κείμενα μου ώστε να μελετηθώσι με προσοχή οι μόλις πρόσφατες καταγγελίες μου κατά των κακοδοξιών του Πρωτοπρεσβυτέρου των Αθηνών.
Πρίν τα εν λόγω 16 κείμενα μου, επισημαίνω σχεδόν είκοσι (20) επιπρόσθετες αντιρρήσεις και σημαντικά σημεία όπου χρήζωσι ανταπαντήσεως κατά της τρίτης επιστολής του προς τον καλοκάγαθο παππούλη μας.
Ήδη, οι πρώτες δύο απαντήσεις-επιστολές του (δείτε μετά το τέλος της παρούσας σχολιογραφίας), όπερ μου απεστάλησαν και εγγράφθησαν δημόσια ως σχόλια σε αναρτήσεις μου, έχωσι ανταπαντηθεί άμεσα και ουδέποτε ελάβαμεν (αντ)απαντήσεις επί των εν λόγω ανταπαντήσεων μας. Αλλά μάλλον εισπράξαμε, οπτικοακουστικώς, δια μέσω βιντέων τινά αλαζωνική επιμονή και εωσφορική εμμονή στις κακόδοξες θέσεις όπου εξέφρασε ο καλός Κληρικός περί του Αρείου. Τα υπόλοιπα φρού-φρού και αρώματα που ειπώθησαν στα βίντεο τα προσπερνούμε ή και τα παραδεχώμεθα, διότι, δεν διεκδικούμε κανένα αλάθητο ή και Νομπέλ Θεολογίας.
Ιδιαίτερη αίσθηση κάνει στο γράφοντα αλλά και σε άλλους φιλότιμους αναγνώστες μου, το αντικειμενικό γεγονός, ότι με πολεμούνε με λύσσα και με πάσα μανική δύναμη πυρός. Και γιατί όλα αυτά;
Διότι αξιότιμοι φίλοι και φίλες, διενήργησα το συνταγματικό μου δικαιώμα, του ελευθέρως σκέπτεσθαι και στοχάζεσθαι. Καθώς επίσης, διότι, διενήργησα και το θεολογικόν μου καθήκον του ρωμαλέως ελευθεροστομείν. Έπραξα μία θεολογική αντιρρητική κριτική πρός τον σεβαστό Γέροντα των Πευκακίων, αλλά ετεροχρονισμένα, και μία ακόμη αντιρρητική θεολογική κριτική προς το Πολιτικό Κόμμα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» όπου ο παππούλης «την είδε» ο είς και μόνος απόλυτος Κομματάρχης. Βέβαια, διενήργησα και το «αποτρόπαιο έγκλημα», να τολμήσω να παραιτηθώ από τον «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ», και την ίδια ακριβώς ημέρα όπου εδημοσίευσα την επίσημη παραίτησή μου, όλως συμπτωματικώς, ο π. Β. Βολουδάκης διενήργησε κακόβουλο βίντεο εναντίον μου.
Τι άραγε έχει να φοβηθεί από μένα; Για ποιο λόγο διενήργησε ΔΥΟ οπτικοακουστικά ντοκουμέντα εναντίον μου; Τόσο δύσκολο του είναι να απαντήσει, γραπτώς, με κάθε σαφήνεια και ακρίβεια σε όσα τον ερωτώ και τον καταγγέλνω;
Μάλλιστα μόλις εχθές (6 Ιουλίου 2017) έχει διατάξει ως άλλος κύριος κύριος Κομματάρχης-Πρεσβύτερος, την Πολιτικο-θρησκευτική Σέκτα του την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» να βγάλει ένα «Πολιτικό» Ανακοινωθέν, φιρμάνι κατ΄ακριβείαν (με όρους Ισλαμικής Θεοκρατίας), εναντίον μου.
[Δείτε εδώ: Απάντηση προς τις συκοφαντίες που διαδίδονται στο διαδίκτυο, http://www.koinwnia.com/2010-01-14-18-06-37/anakoinoseis/1493-2017-07-06-08-27-04  ].
Σήμερα (7 Ιουλίου 2017), άκουσον-άκουσον έβγαλε ΝΕΟ (!) ειδικώτατο Εκκλησιαστικό Φιρμάνι-ανακοινωθέν (ελέω ασύδοτου Θεοκρατικού Βυζαντινισμού) από την επίσημη ιστοσελίδα της Ενορίας του Αγίου Νικολάου Πευκακίων όπου απειλεί κατ΄ουσίαν δύο Λαϊκούς θεολόγους ότι θα μας συγυρίσει (!!) δεόντως, κατά τον Αύγουστο μήνα, διότι τώρα βρίσκεται σε καλοκαιρινές διακοπές και δεν ευκαιρεί…!
[Δείτε εδώ: π. Βασίλειος Βολουδάκης, ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ  ΤΟΝ  κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΝ  ΝΟΥΝΗΝ, http://www.agnikolaos.gr/articles/608-anoikti-epistoli-pros-ton-k-p-nounin].
Αύριο ποιος ξέρει, τι θα τον βάλει ο διάβολος ή, οι αυλικοί του να ενεργήσει. Εικάζω ο ταλαίπωρος, ότι θα αποστείλει γράμματα στην ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου και της Ελλάδος για να την παρακαλέσει ώστε να με δικάσουν και καταδικάσουν με αφορισμό ως ένα ακόμη συκοφάντη και ιεροκατήγορο του Μεγίστου Πρωτοπρεσβυτέρου του Σύμπαντος. Μπορεί να ακολουθήσει βέβαια και την ταυτόσημη πεπατημένη «Εκκλησιάζουσα» (sic) Δικαστική οδό, εξάπαντος διά των Πολιτικών Δικαστηρίων, και να (ξανα)δικάσει και να (ξανα)καταδικάσει, για Θεολογικά Ζητήματα, θεολόγο της Εκκλησίας, ως συκοφάντη. Παλιά του τέχνη κόσκινο. Να είναι ευλογημένο φίλτατε μου και πατέρα Βασίλειε, διότι θα σας είμαι εις τους απεράντους αιώνας ευγνόμων, για πάν ότι πράξετε εναντίον μου, διότι φέρω ως «δόγμα» μου το «σφάξε με Αγά μου για να αγιάσω». Είναι απείρως μάλλον προτιμώτερον, κατά την Βολουδάκειο «εκκλησιάζουσα» τακτική, να είναι κανείς ο «Σφάκτης του αδελφού» του, παρά ο «Σφάκτης της καρύδας».
Το ρητορικό ερώτημα, είναι: Αφού είναι ο απόλυτος Μονάρχης και ο αποκλειστικός Πραξικοπηματίας της Εφημερίδος του «Ο.Τ.» και αφού μέχρι προχθές με ετοποθέτησε εν αγνοία μου ως πιόνι-αρθρογράφο του «Ο.Τ.» για όλη την χρονιά του 2016, γιατί τότε δεν δημοσιεύει και τις παροντικές αντιρρήσεις μου εναντίων των κακοδοξιών του μαζί και τις απαντήσεις του, ΜΕΣΑ από τον «Ο.Τ.»; Και διενεργεί αλυσιτελή επίδειξη ισχύως μέσα από τις πολιτικές ιστοσελίδες του εξωεκκλησιαστικού κομματιδείου του και της δύσμοιρης ενορίας του;
Γιατί άραγε, ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, δεν δημοσιεύει ΕΝΤΟΣ του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», την πρωταρχική αντίρρηση μου, περί των κακοδοξιών του, έπειτα τις ΔΥΟ επόμενες ανταπαντήσεις μου στις πρώτες δύο απαντήσεις του, και έπειτα την επόμενη ανασκευή και αντίρρησή μου για το διαβόητο οπτικοακουστικό όπου μου αφιέρωσε προσωπικά για να με παρουσιάσει ως συκοφάντη;
Πολλώ μάλλον, γιατί δεν δημοσιεύει εντός του «Ο.Τ.», και την επίσημη γραπτή παραίτηση μου από τον «Ο.Τ.»; Γιατί δεν δημοσιεύει, και την αποδεικτική μελέτη μου όπου αποδεικνύω, περίτρανα, την «νεοΠαραδοσιακή» και κακόδοξη γραμμή του «Ο.Τ.», μέσα από το Αρχειακό υλικό του «Ο.Τ.» του 1970, για το ζήτημα της ιεράς Αποτειχίσεως;
Κάθε κακόδοξη και κακόβουλη, δημόσια ή και παρασκηνειακή, ενέργεια του πάγκαλου πατρός Βασιλείου, μας δημιουργεί πλειάδα λογικών και εύλογων ερωτημάτων. Όπερ και ενισχύωσι κυρίως την ισχυρή γνώμη πολλών Κληρικών και Λαϊκών Ορθοδόξων Χριστιανών για την παράνομη κατοχή και εισβολή του Βολουδακισμού στα γραφεία του «Ο.Τ.».
Κατά τά άλλα καμώνονται, οι «Κοινωνιστές» της φακής, ότι τά δήθεν συστημικά Μ.Μ.Ε. δεν δίνουν φωνή στο λιλιπούτειο κόμμα τους, ενώ οι ίδιοι, διενεργώσι, οι της Σέκτας του Βολουδακισμού, τα ακριβώς ίδια και ταυτόσημα, για τους πρώην και νύν συνεργάτες, φίλους και εχθρούς τους. ΔΗΛΑΔΗ: Απόλυτη αντιΣυνταγματική λογοκρισία, φαστιστική φίμωσις, και αντιΨυχολογική λοβοτομή κατά πάντων και πασών των διατυπωμένων λογικών ενστάσεων και κριτικών αντιρρήσεων.
Επισημαίνω και αποσαφηνίζω, συνοπτικώς, (και παρακαλώ να με συγχωρέσωσι και να εύχονται για τη δεινή δοκιμασία μου οι φιλότιμοι αναγνώστες/τριες μου) μάλιστα υπό αμυντική θέση, μερικά σημαίνοντα είκοσι (20) περίπου αντιρρητικά σημεία, ώστε οι φανατικοί μαθητές οπαδοί και αναγνώστες του π. Βασιλείου Βολουδάκη καθώς και οι δικοί μας ελάχιστοι και όπου γής αναγνώστες, να μη πέσουν με τα μούτρα στη μεθοδική παγίδα της Σοφιστικής στρεψοδικίας όπου αρίστως χρησιμοποιεί, ο αρχιεπισκοπικός Πρωτοπρεσβύτερος, του εν Ελλάδι παποκαισαρισμού.
  1. Με κατηγορεί ο π. Βασίλειος, ότι: ασκώ άδικες επιθέσεις κατά του προσώπου του. Το έχω ξαναγράψει και δεν θα κουράζομαι να το καταγράφω συστηματικώς. Αυτό που γράφει είναι ένα μεγάλο ψέμα. Πρόκειται μάλιστα για δημόσιο αμάρτημα του η στρεψόδικη ενέργεια του αυτή, διότι, υποτείθεται, ως γνωστό τα χείλη ιερέως δεν πρέπει να ψεύδονται. Τι ακριβώς εξασκώ; Διενεργώ, καλώς ή κακώς (δεν είναι της παρούσης να αναλυθεί), δογματολογικές επιθέσεις, θεολογικές αντιρρήσεις και λογικές ενστάσεις κατά των προσωπικών ενεργειών του, και όχι δήθεν επιθέσεις κατά του πανίερου προσώπου και ιερατικού του αξιώματος.
  2. Πολύ σωστά γράφει, αλλού, ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ότι δεν με έβλαψε σε τίποτα επί προσωπικού. Δεν είναι όμως η απόλυτη αλήθεια. Η «αλήθεια» του δύναται κάλλιστα να σχετικοποιηθεί από αντικειμενικούς παρατηρητές. Από τη στιγμή που εζήτησα πράγματι τα βιβλία του εν λόγω Κληρικού, για να τα μελετήσω, και για να διερευνήσω ή εξερευνήσω, τις θεολογικές καταγγελίες του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου αν όντως ευσταθώσι, έχωσι περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από έκ τοτε. Τα εμελέτησα τότε, σε πρώτο στάδιο πρίν πέντε χρόνια και πράγματι ΤΟΤΕ δεν εντόπισα κάτι το θεολογικά μεμπτόν, αλλά σημειώστε ότι πρίν πέντε χρόνια ακριβώς, είμουν ένας «αμούστακος» Απόφοιτος της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., και συνεπώς ένας άβγλατος άνθρωπος και παντελώς «τυφλό γατάκι» στα θεολογικά πράγματα, και δή μετά την αποφοίτησή του, ένας φοιτητής, τι ακριβώς μπορεί να εντοπίσει μέσα στα θεολογικά βιβλία τινός πολύπειρου και λόγιου Κληρικού;   Συνεπώς και λογικώς, ως άνθρωποι πατέρα Βασίλειε μου, αναθεωρούμε και ωριμάζουμε μάλλον, μέσα στη πάροδω του χρόνου από πολυποίκιλες πεποιθήσεις και απόψεις μας και ιδιαίτερα στο θεολογικό επιστητό. Το θέμα είναι, ότι πλέον, αν διανοηθώ να τα ξαναμελετήσω, με τα σημερινά δεδομένα και κριτήριά μου, τρέμω και φοβούμαι με την ιδέα, για το τι ακριβώς θα εντοπίσω. Δεν ξέρω αν σας συμφέρει να τα (ξανα)περάσω από μία ενδελεχή έρευνα και μελέτη. Ίσως και να το (ξανα)κάνω αν συνεχίσετε να είστε προκλητικός και θρασύς κατά των Λαϊκών θεολογούντων. Βέβαια, αν έπαθα κάποια ασύγνωση ή σοβαρή πνευματικο-θεολογική βλάβη και εδέχθηκα τρομερές επιρροές από τα βιβλία σας, αυτό δύνανται να το κρίνωσι άλλοι ως αντικειμενικοί παρατηρητές.
  3. Κατ΄ ουσία το ζήτημα δηλαδή, ΔΕΝ είναι προσωπικό, αλλά θεολογικό. Αν ήτο προσωπικό το ζήτημα, θα δημοσίευα, μέχρι σήμερα όλη την προσωπική και ιδιωτική αλληλογραφία μου μαζί του. Για να αποδείξω την αριστοτεχνική χειραγώγηση και καθοδήγηση και προπαγάνδα όπου ασκεί με όσους συσχετίζετε εντός και εκτός του διαδικτύου. Βέβαια, δεν θέλω να αποκτήσω το «πανάσπιλο» ήθος του πρεσβύτερου Βολουδάκη, όπου ανέντιμα και άνανδρα εδημοσιεύσε ο εν λόγω Κληρικός την ιδιωτική αλληλογραφία που είχε με τον Τελεβάντο. Κάτι ανάλογο πιθανό να πράξει και κατά του γράφωντος αλλά είμαι πανέτοιμος να τον απεκρούσω, διότι τις καθαρές αστραπές τις φοβούνται ΜΟΝΟ οι μη καθαροί άνθρωποι, και σαφώς προετοιμάζω πάμπολλες επιπρόσθετες εκπλήξεις στο παππούλη. Εφ΄όσον μας βγήκε και εκβιαστής των Λαϊκών Θεολόγων. Και αν θεωρήσουμε υποθετικά, ότι σε απόλυτο βαθμό, ότι, όντως σε τίποτα δεν εβλάφθηκα στη πεντάχρονη διαδικτυακή σχέση μου με τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, θεωρώ όμως, σήμερα, ότι εξέφρασε δημόσια κακοδοξίες, τις εντόπισα και τις εκατάγγειλα, δημόσια, σύμφωνα με το Ευαγγελικό «Ειπέ τη Εκκλησία» αλλά παράλληλα, θέλω να βλέπω πιο διευρυμένα την όλη εικόνα και το θεολογικό μητρώον του πατρός Βασιλείου, ελέω και των άλλων σοβαρότατων καταγγελιών υπό άλλων Κληρικών και θεολογών. Συνεπώς, θεωρώ, ότι, βλάπτει όχι μόνο προσωπικά εμένα, αλλά κυρίως βλάπτει την Πίστη μας και την ενορία του, μα κυρίως το Χριστεπώνυμο πλήρωμα εντός και εκτός του διαδικτύου. Και οι λόγοι που θεωρώ, προσωπικά, ότι ένας Κληρικός βλάπτει την πίστη μας, είναι, με κάθε σαφήνεια καταγεγραμμένοι στα επόμενα διαδικτυακά ντοκουμέντα όπου συνέγγραψα και σας προσκομίζω με τους ανάλογους συνδέσμους.
  4. Για το ζήτημα του Αρείου, δεν με απασχολεί η ακαδημαϊκή προσωπική άποψις του αξιότιμου κυρίου Καθηγητού κ. Βλάσιου Φειδά, διότι ο ίδιος ο Οικουμενιστής Καθηγητής, αλλοιώνει και παραχαράττει, τους Ιερούς Κανόνες περί των Συμπροσευχών (Δείτε εδώ: την περίφημο μελέτη όπου αποδεικνύει αποδεικτικώς τα προειρημένα: π. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, εκδόσεις: «ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ», σελ. 197-247). Κάτι ανάλογο διενεργείτε και εσείς π. Βασίλειε, όταν αλλοιώνετε τον ιερό Κανόνα περί της ιεράς Αποτειχίσεως και ποδοπατείτε μάλιστα και σωρηδόν άλλους ιερούς Κανόνες όπου νομοθετώσι, την απόλυτη απαγόρευση, σε Κληρικούς, όπου κατέχωσι Κανονικά την Ιερατική εξουσία, να (συν)μετέχωσι ή, να αγωνίζονται για να αποκτήσουσι και την Πολιτική εξουσία. Διότι απλούστερα ο Παποκαισαρισμός είναι αίρεσις.
  5. Στα περί των πρωτοτύπων και πρωτοπόρων, ρωμαλέων αντιρρητικών θεολογικών καταγγελιών του θεολόγου της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής, κυρίου Παναγιώτη Τελεβάντου, καθώς το έχω ξαναγράψει, αναθεωρώ άπαντες σχεδόν τις άδικες στρεβλές και παραπλανημένες πεποιθήσεις μου που είχα συσσωρεύσει κυρίως εν αδίκω εναντίον του, και ξαναμελετώ και αναδημοσιεύω προσεκτικά για προβληματισμό και θεολογικό αναστοχασμό τα θεολογικά άπαντά του, ιδίως τα κείμενα του, κατά των κακοδοξιών του π. Βασιλείου Βολουδάκη. Προτείνω τους καλοπροαίρετους αναγνώστες και μαθητές του π.Β.Β. να πράξωσι το ίδιον. Οι φανατικοί οπαδοί να παραμείνωσι, προσκολλημένοι ωσάν στρείδια, στην νοσηρά προσωποληψία και τυφλή κακίστη υπακοή του πανσόφου Σοφιστού Γκουρού τους.
  6. Τα περί της Τελεβάντειου δίκης, και ερήμην καταδίκης του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου, από την Ελλαδική Δικαιοσύνη των Αθηνών, ενώ ο εν λόγω θεολόγος της ιεράς Αρχιεπισκοπής της Αμερικής, είναι Κύπριος της Ομογένειας, και δηλ. μόνιμος κάτοικος (διαμένει πέραν των είκοσι ετών) της Αμερικής, δεν δύναμαι να αντιληφθώ, λογικά πολιτειακά ή αν θέλετε νομικά, καθώς και με ποια ακριβώς έννομη και πολιτειακή δικαιοδοσία, ή με ποια ακριβώς θεολογική ή φιλοσοφική σκέψη, ένας Ελλαδίτης Δικαστικός και ένας Ελλαδίτης Κληρικός της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, εδίκασαν και εκαταδίκασαν ερήμην του και άνευ τινάς ιδικής του απολογίας, ένα Ελληνοκύπριο και μόνιμο κάτοικο και πολίτη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Δεν ξέρω αν η «βοήθεια του κοινού» δύναται να μας δώσει μερικές εύλογες απαντήσεις. Εξάπαντος την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, περί της δίκης του αιώνος, το αφήνω στη κρίση των αναγνωστών μας. Μη ξεχνάτε ότι δεν είδαμε κατ΄ακρίβειαν ένα Επίσημο Δικαστικό Ανακοινωθέν, αλλά ένα ημι-επίσημο ψευδο-ανακοινωθέν του εκδοτικού οίκου «ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ» της Σέκτας του Βολουδάκη και της Βολουδάκενας.
  7. Για το «Α» σημείο της ανοικτής επιστολής του π.Β.Β., προς τον υποφαινόμενο, να πώ κοντολογίς με απόλυτο σεβασμό, ότι πρόκειται για κολοκύθια στο πάτερο, με το συμπάθιο. Κρίνω, επικρίνω και κατακρίνω, την κακόδοξη και κακόβουλη, εξάπαντος  τη θρασύδειλη και αναιδέστατη μονομανή ενέργεια του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, να μη δεχθεί, αλλά και να προσπαθεί να ξεγλυστρήσει ωσάν το χέλι, για να μη διεξαχθεί μία καθολα δίκαια και δημόσια «Θεολογική Μονομαχία», εντός της εφημερίδος του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ»  μετά του εγκρίτου παραδοσιακού Θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου. Αν ο κ. Π. Τ. είναι πράγματι καθώς λαλεί ο Βολουδάκης, το «Φαινόμενο Τελεβάντος», γιατί αγαπημένε μου παππούλη των Πευκακίων, δεν αποδέχεσε, εν τέλει, την θεο-λογική μονομαχία εντός του «Ο.Τ.» ώστε να μας αποδείξεις και να μας υποστηρίξεις, με τα επιχειρήματα σου την εν λόγω μομφή σου; Πώς είναι δυνατόν, ένας καλόδοξος Κληρικός και δή της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, να φοβείτε τόσο πολύ και να δειλιάζει ενώποιον της αντιρρητικής θεολογικής γραφίδος τινός εξ Αμερικής Ελληνοκύπριου Θεολόγου; Στον π. Ι. Αργύρη δεν απάντησε, να σας ενημερώσω αφού κάνετε την πάπια, διότι ο κ. Π.Τ. διέκοψε τις επαφές μαζί του εφ΄όσον αντιλήφθηκε ότι είναι ένα ανδρείκελο-ρασοφόρο όργανό σας. Μας το απέδειξε και ο ίδιος που υπογράφει κακόδοξα κείμενα δικά σας. Ο κ. Παναγιώτης Τ. εκ φύσεως και εκ χαρακτήρος, αποστρέφεται, εξ όσων γνωρίζω τα μέγιστα την δημοσιότητα τις φωτογραφίες και τις βιντεοσκοπήσεις. Δεν επιθυμώσι άπαντες παππούλη μου να μεταβληθώσι εν μια νυκτί σε τηλαστέρες σαν μερικούς μερικούς. Συνεπώς οφείλουμε να σεβόμεθα απόλυτα την ιδιαιτερότητα και ιδιοπροσωπεία του κάθε αδελφού μας.
  8. Το ζήτημα όμως π. Βασίλειε, δεν είναι μία μέλλουσα οπτικοακουστική συνέντευξις μετά του Τελεβάντου, μην εκτρέπετε σας παρακαλώ, ως ικέτης, τη συζήτηση περί ανέμων και υδάτων, αφού ο άνθρωπος απεχθάνεται τις κάμερες, ενώ εσείς είστε ειδήμων πλέον, αφήστε λοιπόν τα σάπια κατά μέρος, τέλος πάντων, διότι δεν μιλάτε και σε παιδάκια του δημοτικού. Αλλά το ζήτημα και η ουσία, έγκειται, γιατί άραγε, εσείς, αρνείστε κατηγορηματικά και προσπαθείτε να αποφύγετε την δημόσια γραπτή θεολογική μονομαχία ΕΝΤΟΣ του «Ο.Τ.» μετά του Τελεβάντου; Ενώ ο Τελεβάντος είναι θετικός εσείς προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα και ειδικά νομίζω, προσωπικώς, δικαιολογείτε την παφλάζουσα ενεργοποιημένη δειλία σας. Έχουν έτσι τα πράγματα ή δεν έχουν έτσι; Γιατί εν τέλει φοβάστε να αντιμετωπίσετε, γραπτώς, εντός του «Ο.Τ.» (αφού μάλιστα είναι και υπό την παράνομη τυρρανική εξουσία σας η εφημερίδα) ένα Θεολόγο εκ της Εκκλησίας της Αμερικής; Τι ακριβώς έχετε να φοβηθείτε τίμιε πάτερ μου; Αυτή η ανερμήνευτη ψυχολογική(;) θεολογική(;) φοβία σας, κατά την άποψή μου, το να μη επιθυμείτε πάση θυσία τον δημόσια γραπτό Θεολογικό Διάλογο με τον θεολόγο εξ Αμερικής μου ενισχύει έτι επιπλέον τους αυταπόδεικτους πλέον συλλογισμούς μου όπου σας καταγγέλω για σημαίνουσες κακόδοξες ενέργειες. Αν μη τι άλλο το οφείλετε κυρίως, στους οπαδούς σας, στους μαθητές σας, «γουάϊ νότ» και στα κομματόσκυλα σας, αλλά κυρίως στην Εκκλησία της Ελλάδος, και στην σύμπασα Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία όπου δια του διαδικτύου σας παρακολουθεί.
  9. Στο «Β» σημείο της ανοιχτής επιστολής σας, καλοσυνάτε παππούλη μου, μας γράφετε ακατάσχετες περιαυτολογίες και φλυαρίες, ενώ στην κατακλείδα δηλώνετε καθαρά και ξάστερα, ότι υποτιμώ τον εαυτό μου, διότι, (συν)προβληματίζω και ενισχύω έτι επιπλέον τις θεολογικές καταγγελίες, και εύλογες αντιρρήσεις του θεολόγου εξ Αμερικής, ενώ, συνάμα προσπαθείτε να ιχνηλατήσετε δήθεν αλλά και να μου δημιουργήσετε ένα ψευδο-ψυχολογικό προφίλ υποτιμώντας με ως προσωπικότητα. Σας ευχαριστώ αλλά πώς δύνασθε να διενεργείτε τέτοιο πράγμα καθ΄ όσον ομολογείτε ότι δεν με γνωρίζετε προσωπικά; Είναι δεοντολογικές και επιστημονικές οι «αστρολογικές» εκτιμήσεις σας; Είναι πνευματικές; Και υπό τίνος ακριβώς πνεύματος εμπνέεσθε; Θα σας απαντήσω όμως με το γνωστό Βολουδακικό ύφος σας: «παραδέχομαι ότι έχετε δίκαιο, ότι αυτός είμαι, αυτός ο οποίος νομίζετε εσείς ότι είμαι. Αν αυτό νομίσατε, τότε αυτό και είναι». Δεν ξέρω τι άποψη έχει η Βολουδάκενα πέραν από το Μηδενισμό και τα Τρόλς; Ανέκαθεν αγαπούσα να ακούγω μόνο την ιδική της άποψη σε κάθε βίντεο. Η τελευταία μου λέξη επ΄αυτού του σημείου, αγιώτατε πάτερ της καρδιάς μου, είναι προφανώς: ΝΕΝΙΚΗΚΑΣ ΜΕ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡ!
  10. Περι του «Γ» σημείου: Πράγματι, λέτε αλήθεια ότι είστε ο μοναδικός άνθρωπος, όπου με επληροφόρησε όταν θα εδημοσιεύετο κάποιο άρθρο μου στον «Ο.Τ.». Δόξα τω Θεώ που γράφετε και μία αλήθεια εκ των 99% των ψευδολογιών. Από πού και ως πού, ένας Πρωτοπρεσβύτερος της ιδικής σας εμβέλειας, και δή Κληρικός της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, να μου κάνει εμένα του αχρείου και τινός άσημου και ασήμαντου θεολόγου της Εκκλησίας της Κύπρου εξυπηρετήσεις; Σας εζήτησα ποτέ να γίνω αρθρογράφος του «Ο.Τ.»; ΠΟΤΕ! Με ερωτήσατε ποτέ, αν θέλω ή αν επιθυμώ, να γίνω αρθρογράφος της εφημερίδος σας; ΟΥΔΕΠΟΤΕ!! Σας εζήτησα γλυκήτατε παππούλη μου, ποτέ μου τέτοια υψηλή εξυπηρέτηση; ΟΥΔΕΠΩΠΟΤΕ!!! Τότε γιατί το εκάνατε και δή αυτόβουλα; Για να σας είμαι υποχρεωμένος ή υποτελής εφ όρου ζωής ή, μήπως για να θαυμάζω την Μοναρχιανή δύναμη και πραξικοπηματική επιρροή σας επί τον «Ο.Τ.»; Ή μήπως, το κάνατε, εμμέσως πλήν σαφώς, για να συγγράφω «από φιλοτιμία και αφελώτητα» αμπελοθεολογικά κείμενα κατά του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου; Ουδέποτε με ενημέρωσε, κάποιος εργαζόμενος της εφημερίδος, μα κανένας σοβαρός άνθρωπος, επίσημα ή ανεπίσημα, ότι θα δημοσιευτεί κάποιο άρθρο μου στον «Ο.Τ.», αλλά με ενημέρωσε μονάχα ένα πουλάκι, το πουλάκι αυτό είστε εσείς! Μόνο εσείς το επράξατε καλέ μου παππουλάκο. Ποιος σας έβαλε να μου κελαϊδάτε πότε θα δημοσιευθώσι άρθρα μου στον «Ο.Τ.»; Γιατί το πράξατε άραγε; Είναι ή δεν είναι μία ισχυρώτατη ένδειξις και απόδειξις; Και μάλιστα μου εγγράψατε τότε και το ενθυμούμαι ακόμη με περίσσια έκπληξη, ότι δημοσιεύται μαζί με δικό μου κείμενο, πατελώς «συμπτωματικά», και ένα ιδικό σας κείμενο. Πώ πώ εχάρησα και άνοιξα σαμπάνιες, εκείνη τη συμπτωματική ημέρα, με τις Βολουδοκυάνειες μαλαγανιές σας. Μόνο ένας ανόητος πιστεύει ή επίστευε σε τέτοιες συμπτώσεις και κουραφέξαλα στην τριγονοποίηση του κύκλου. Κατανοητό πατερούλη μου; Και αυτό είναι μία μικροσκοπική ένδειξη αλλά και απόδειξη ότι εσείς είστε ο Μονάρχης του «Ο.Τ.» διότι ενίοτε, φιλοφρονητικώς, σας ευγνωμονούσα για την ενημέρωση και τη δημοσίευση των κειμένων μου ενώ ουδέποτε μου αποποιηθήκατε, προσωπικώς, την ευθύνη ότι εσείς είστε ο εποπτεύων τον «Ο.Τ.». Αντίθετα μάλιστα, αφήνατε ορθάνοικτο το ενδεχόμενο ότι είστε ο μεγάλος Βασιλέας της εφημερίδος. Αυτή σας η μυστικοπάθεια ανέκαθεν με προβληματίζε ιδιαίτερα από το 2016 όπου με ενημερώνατε προσωπικά εσείς, αντί ο διευθυντής λ.χ. του «Ο.Τ.», ότι σήμερα ή αύριο «αγαπητέ κ. Νούνη» θα δημοσιευθεί κείμενο σου.
  11. Βέβαια, δεν είναι μόνο τα προειρημένα προσωπικά λεχθέντα και πραχθέντα σας οι μοναδικές, ενδείξεις ή και αποδείξεις, ότι είστε ο ληστρικός διαχειριστής του «Ο.Τ.». Έχω λάβει επιπρόσθετες, αψευδείς πληροφορίες, από πρώην συνεργάτες σας και από πρώην πνευματικά παιδιά σας ότι εσείς ποδηγετείτε κακόδοξα τον «Ο.Τ.». Οι ίδιοι οι πρώην συνεργάτες σας, απαυδισμένοι και βαθέως, περίλυποι και προβληματισμένοι, με την κακοδοξούσα αντιΧριστιανική συμπεριφορά σας, σας καταγγέλωσι δημόσια αλλά καιιδιωτικά. Έχετε ξεχάσει ότι τα σχισματικοαιρετικά ανδρείκελά σας, Τσολογιάννηδες και Βατραχάκηδες, λοιδωρώσι και ιεροκατακρίνωσι δημόσια, τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό, ότι δήθεν σας συκοφάντησαν, μέσα στη Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών επάνω στην ιερά Μονή της Αγίας Τριάδος στη Άνω Γατζέα-Βόλου με τις γνωστές ρωμαλέες και ΑΛΗΘΕΙΣ δηλώσεις τους ότι ΕΣΕΙΣ χειραγωγείτε οπισθάγκονα και αλυσοδέσατε κακόδοξα τον «Ο.Τ.»; Προφανώς π. Βασίλειε δεν προλαμβαίνετε πλέον να βαφτίζετε άπαντες τους διενεργώντας κριτική κατά των ενεργειών σας, ως συκοφάντες. Πολλώ μάλλον αν προσθέσουμε στην όλη εξισώση και τις δημόσιες καταγγελίες του θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου από Αμερική, τις καταγγελίες του δημοσιογράφου κ. Δημητρίου Σωτηροπούλου από Αθήνα, τις καταγγελίες της Σχολιογράφου κ. Ελένης Λωρίτου από το Βόλο, τις καταγγελίες του υποφαινόμενου από την Κύπρο, ο αριθμός των καταγγελιών ολοένα αυξάνετε, και προσέξτε, δεν είναι λογικό, να μας βαπτίσετε άπαντες, ως συκοφάντες, ψυχασθενείς, κ.ο.κ., ή ότι σας συκοφαντούμε επί μισθοφορική υπηρεσία. Αυτά είναι ιδικά σας φαντασιακά Βολουδακικά μασκαραλίκια όπου σας τα ψυθιρίζει ο εκ δεξιών πειρασμός σας. Τα οποία δεν πείθωσι ούτε και ένα σοβαρό Χριστοφόρο δεκάχρονο. Πόσους θα κατακρίνετε ακόμη; Πόσους θα δικάσετε και θα καταδικάσετε ακόμη, ως συκοφάντες; Και δή ερήμην τους; Πέντε; Δέκα; Δεκαπέντε; Εκατόν; Η αλήθεια πάντοτε θα λάμπει, πεφιλημένε παππουλάκο μου, αλλά ερήμην σας!
  12. Για το «Δ» σημείο, να πώ μόνο, ότι δεν με απασχολεί καθόλου τι ακριβώς θέλετε να πιστέψετε. Ότι θέλετε πιστέψτε το. Μη μου διαφθείρετε όμως την Πίστη. Με ενδιαφέρει, όμως, αν όντως είστε καλόδοξος ή κακόδοξος Κληρικός. Σ΄αυτό θα επιμένω μέχρι τέλους εξ ιδιοσυγκρασίας, και διότι αυτό είναι το ιδιαίτερο διακόνημα μου στο Σώμα της Εκκλησίας. Θα συνεχίσω να σας ασκώ ευγενικά τινά θεολογική κριτική ακόμη και αν δημιουργήσετε ολόκληρες σεζόν από τηλεοπτικές σειρές εναντίον μου. Αφόδευσε ο γάϊδαρος στ΄αλώνι. Εντόπισα και στηλίτευσα τις φαιδρές κακοδοξίες σας και το ανιστόρητον της κατηχητικής απαντήσεως σας, και μόνο ΑΥΤΟ έκρινα εξ αρχής μέχρι που με την εγωϊστική επιμονή και εμμονή σας, στο αθεολόγητο και ανιστόρητο σφάλμα σας, δια οπτικοακουστικών μέσων και θρασύδειλης επιδείξεως της ισχύως σας, και η πρόταξη του Παποκαισαρικού ή και Πρεσβυτεριανού αλαθήτου σας, με έκανε Χάριτι Κυρίου, εντός μικρού χρονικού διαστήματος, με ένα παράδοξο γρήγορο νού και σώφρονα λογισμό, να (ξανα)θέσω, και να αναστοχαστώ θεολογικώς, εν αμφιβόλω και άλλα πολλά λεχθέντα, γραφθέντα και πραχθέντα σας. Αναθεωρώ και ξαναπροβληματίζω μέσα μου και έξω μου δηλ. τις παρελθούσες απόψεις μου περί των πάμπολλων θεολογικών σας διακήρυξεων και πεποιθήσεων. Είναι παράνομο να σκέφτομαι και να κρίνω, τα δημόσια, λεχθέντα γραφθέντα και πραχθέντα σας; Αυτό είναι το πρόβλημά σας; Να σας απαντήσω τότε με το καθιερωμένο ιδικό σας στυλάκι: «εάν αυτό είναι, και αυτό νομίζετε, ε τότε μάλλον έτσι και θα είναι». Αυτά τα μουσκουρούθκια δεν μας διδάσκετε σεβασμιώτατε παππούλη μου; Εσάς είχα για δάσκαλό μου τόσα χρόνια, και όχι τον Τελεβάντο. Παρ΄εκτός κι αν έχετε μνήμη χρυσοψάρου ή κουνουπιού; Ανακαλώ λοιπόν και θέτω ξανά εν αμφιβόλω τα όσα εγκωμιαστικά αρθρίδια και βιβλιοπαρουσιάσεις συνέγγραφα υπέρ σας. Ικανοποιημένος πατερούλη μου; Να φοβείστε μονάχα μη τυχόν και αποφασίσω και αρχίσω να ξεψαχνίζω τα άρθρα και τα βιβλία σας. Βέβαια να επισημάνω, ότι δεν έχει σημασία τι έλεγα εγώ προς το παρελθόν. Ποιος είμαι εγώ ώστε να εκφράζω προσωπική άποψη για Θεολογικά Ζητήματα; Να είστε απόλυτα βέβαιος ότι δεν εκτιμώ καθόλου τις προσωπικές μου απόψεις. Ούτε απαιτώ από τους αναγνώστες μου τινά τυφλή υπακοή και θεότυφλη εμπιστοσύνη, στα όσα συγγράφω, διότι δεν είμαι αλάθητος, αλλά διότι είμαι περιορισμένος αμαρτωλός ανθρωπάκος με περιπεσσούσα ψυχή. Ούτε έχωσι σημασία οι παρελθοντικές υπερασπιστικές δηλώσεις μου είτε υπέρ του πατρός Βασιλείου  είτε κατά του κ. Π. Τελεβάντου, διότι, ευελπιστώ ότι έχω το δικαίωμα, ως ελεύθερος άνθρωπος, να ασκώ την προσωπική κριτική μου και κατά τινών φίλων μου. Ακόμη π. Βασίλειε, σας θεωρώ ως αγαπητό και ανεκτίμητο φίλο μου, αλλά εσείς με εχθρεύεστε εξ αιτίας μίας απλής κριτικής. Το γεγονός ότι σας διενεργώ θεολογική κριτική, δεν σημαίνει ότι και σας εχθρεύομαι, και εσείς προσπαθείτε να με παρουσιάσετε, ως συκοφάντη και τον χειρώτερο εχθρό σας, και ως έναν άνθρωπο δήθεν απελπισμένο και ψυχολογικό ράκος, σκυλάκι και γλύφτη του Τελεβάντου, αυτό ΟΜΩΣ δεν τιμά παππούλη μου ΚΑΘΟΛΟΥ την εκκλησιαστική διακονία σας και αυτοϋποσκάπτει εν τέλει και το Λειτούργημα της ιερωσύνης σας. Και λυπάμαι για την μεγίστη πτώση σας στο να διακηρύττετε γυμνή τη κεφαλή ετεροδιδασκαλίες. Καθημερινά κλαίγει η ψυχή μου, προσευχητικά, για εσάς και για την καλοσυνάτη πρεσβυτέρα για την εξωεκκλησιαστική και αηθέστατη στάση σας. Τι σοβαρός πνευματικός άνθρωπος, είστε εσείς, που υποτιμάτε δημόσια το πρόσωπον του αδελφού σας, τον οποίο μάλιστα καθώς δηλώνετε, αναιδώς, ουδέποτε εγνωρίσατε προσωπικά; Τούτο το πράγμα σημαίνει καθαρά, ότι: ΔΕΝ αντέχετε στην αρνητική κριτική των φίλων σας, πολλώ μάλλον των εχθρών σας. Και αυτό δεν είναι δείγμα Πνευματικού ανθρώπου αλλά δείγμα κομπογιαννίτη Κληρικού. Και εννοώ κυρίως την φαυλεπίφαυλη υποτίμηση και απαξίωση του αδελφού μας κ. Π. Τελεβάντου και της αδελφής μας κ. Ελένης Λωρίτου. Για εμένα, γλυκήτατε μου π. Βασίλειε πείτε ότι θέλετε σας δίδω ευλογία, ως Λαϊκός, να μου προσάψετε όλα τα κακά και δεινά του κόσμου, τα παραδέχομαι άπαντα προκαταβολικά.
  13. Πολύ φοβάμαι, ότι στα περί του «ασκητού Γέροντος», ότι θέλετε γράφετε για να εξαπατήσετε τους απλουστέρους. Κανένας ασκητής Γέρων εν Κύπρω δεν με είπε όσα καταγράφετε ψευδώς. Κάποιοι Μοναχοί όμως τινός Κοινοβίου εξέφρασαν τις προσωπικές απόψεις τους. Αυτό, μάλιστα έγινε. Και αυτό που σημειώνω, διαφέρει παρασάγκας, από την φαιδρή υποκειμενικότητα των γραφθέντων σας. Πότε έγινε; Πρίν πέντε χρόνια σχεδόν στις αρχές τις γνωριμίας μας. Τα δεδομένα στην ροή του χωροχρονικού γίγνεσθαι π. Βασίλειε, αλάζουν. Εσείς όμως αποκρύβετε λεπτομέριες ελέω του κουτοπόνηρου και Σοφιστικού σκέπτεσθε σας. Όσα παρελθοντικά ιδιωτικά ή δημόσια κείμενα και να παρουσιάσετε, οι πεποιθήσεις και οι απόψεις των λαϊκών ανθρώπων, των μοναχών των ασκητών αλάζουν. Θα εκπλαγείτε τι τσουνάμι αντιδράσεων δύνασθε να δημιουργήσετε με κάθε άλλη ηλίθια και διαβολική δράση σας. Σας προειδοποιώ, μία και τελευταία φορά, σταματάτε να διασύρετε τον Τελεβάντο, τον Σωτηρόπουλο, την Λωρίτου, τον παπαΝικόλα Μανώλη, τον παπαΘόδωρο Ζήση κ.α., και σας το λέγω εντελώς φιλικά και αδελφικά, σας ικετεύω δακρυροών στα πόδια σας, διότι, δεν θέλω άλλο να διασύρετε ΚΥΡΙΩΣ τον εαυτό σας μαζί και το εκκλησιαστικό σας αξίωμα. Μόνο ο αμετανόητος άνθρωπος δεν αλάζει. Οι Βολουδοκυάνειες σάλτσες είναι όλες ιδικές σας. Σας τις χαρίζω μακαριώτατε πάτερ. Μάλιστα αυτό που αποκρύβετε, είναι ότι, με εβάζατε να πηγαίνω να ενημερώνω το εν λόγω ιερό Κοινόβιο για να τραβήξει το αυτάκι του κ. Π. Τελεβάντου, διότι δεν αντέχατε την κριτική του «Μπαμπούλα» σας. Πήγα μια, πήγα δυό, πήγα τρείς και τα είπα. Μετά εβαρήθηκα τις προτροπές σας, να είμαι ένα δήθεν άβουλο πιόνι σας, και σας εκατέγραψα αν θυμάστε με πάσα σαφήνεια, άπαντα τα στοιχεία της ιεράς Μονής, ΜΑΛΙΣΤΑ τα τηλέφωνα της κ.ο.κ., τις ώρες επικοινωνίας με τους Πατέρες, ώστε να τους πάρετε τηλέφωνο και να τους ενημερώσετε άμεσα εσείς ο ίδιος, ως λεβέντης και ντόπρος Κληρικός, χωρίς μεσολαβητές, πράγμα που ουδέποτε το επράξατε, διότι παρέμεινε αναπάντητο τόσο το εν λόγω μήνυμά μου, όσο βέβαια ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλαβα ενημέρωση εκ των Πατέρων ότι επικοινωνήσατε να εκφράσετε τα παράπονά σας στα τόσα χρόνια με το εν λόγω ιερο Κοινόβιο. Συνεπώς και πάλι στρεψόδικα μας τα παρουσιάζετε, μονομερώς, την βαλσαμωμένη ψευδο-αλήθεια σας. Αλλά αφού προκαλείτε, θα παίρνετε με ακρίβεια και τις ανάλογες αληθείς απαντήσεις.
  14. Στο τελευταίο και «Ε» σημείο η απάντησις είναι ότι, πράγματι εδημοσίευσα από βλακεία μου την εν λόγω Δικαστική, καταδίκη φιάσκο, κατά του Τελεβάντου, μετά από την τιμία(;) παρότρυνση τόσο των πνευματικών παιδιών σας όσον και κατόπιν  ιδικού σας προσωπικού μηνύματος. Εξάπαντος μέχρι εκείνη τη στιγμή σας είχα ακόμη σχεδόν τυφλή εμπιστοσύνη. Δεν είμαι ταχύς εις τον νούν ώστε να επεξαργάζομαι, εν τάχει, άπαντες τις πληροφορίες, και ως μη ευφυής άνθρωπος θέλω το χρόνο μου. Το γεγονός ότι σπουδάζω ακόμη, σε αυτήν την ηλικία των 35 ετών, είναι μεγίστη απόδειξη των νοητικών και γνωσιολογικών αδυναμιών μου. Αυτός είναι ο λόγος που εδημοσίευσα μέν, αλλά ετεροχρονισμένα δε, και έτσι μετά από κάμποση βάσανο θέτω εν αμφιβόλω την καταδικαστική απόφαση του εξ Αμερικής θεολόγου. Εξάλλου αυτό το δηλώνω έχει ένα μήνα σχεδόν. Ρασοφόρος είστε, πρωτοπρεσβύτερος της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών είστε, Μονάρχης του «Ο.Τ.» είστε, είναι δυνατόν να έφερνα αντιρρήσεις έμπροσθεν στο αλάθητο της Πρεσβυτεριανής αυθεντίας σας; Φοβόμουνα ως άνθρωπος πώς θα αντιδράσει η Βολουδάκενα και τα Βολουδάκια. Και όμως μετά την πάροδω του καιρού προβλημάτιζα βαθέως, φιλοσοφούσα και ακόμη το συνηθίζω, άπαντες τις ενέργειες σας, τις ψιλοπερνώ δηλ. από ειδικό κόσκινο, ερωτώ τους πνευματικούς μου πατέρες, μη σας κατατρώγει η έννοια, διότι πλέον, δεν σας θεωρώ πλέον ως απόλυτα απλανή διδάσκαλο της Εκκλησίας ή, και αλάθητη αυθεντία στα εκκλησιαστικά δρώμενα, καθώς σας εθεωρούσα στις αρχές της διαδικτυακής φιλίας μας. Τελικώς, μάλλον σας αποεξιδανίκευσα με την ιδική σας αμέριστη βοήθεια, τουτέστιν στην κάκιστη αντίδραση σας στην φτωχή κριτική μου κατά των κακοδοξιών σας περί του Αρείου. Βέβαια οι πνευματικοί πατέρες μου από ανέκαθεν δεν σας είχαν ΚΑΜΜΙΑ εμπιστοσύνη ενώ εγώ είχα αντίθετη άποψη εξ αυτών και με οικονομούσαν.
  15. Αν κανείς μελετήσει προσεκτικά την εν ερήμην καταδίκη του Τελεβάντου, θα αντιληφθεί με κάθε σαφήνεια, ακόμη και αν έχει τη συνείδηση τινός κουνοπιού, ότι η καταδίκη του γέγονε, βάση τινάς θεολογικής(;) μαρτυρίας τινός καλού θεολόγου (εννοείται: τινός πνευματικού παιδιού του π..Β.Β, τούτο παραλείπεται να αναγραφεί στη «αμερόληπτη» και «δικαία» καταδίκη), ΚΥΡΙΩΣ, για θεολογικά ζητήματα.
  16. Ο Μάρτυρας υπερασπίσεως, ο καλός θεολόγος κ. Λέων Μπράνγκ, επιχειρηματολόγησε, σαφώς και αναντίρρητα, υπέρ του πνευματικού του πατέρα, για να αποδείξει στο Δικαστήριο, ότι ο π. Β. Β. δεν είναι Μακρακιστής. Έχωσι έτσι τα πράγματα, ναι ή ού; Τα καταγράφει όμως η ανακοίνωση της καταδίκης του Τελεβάντου. Διαβάστε την προσεκτικά και κρατήστε μικρό καλάθι…! Γνωρίζετε κανένα πνευματικό παιδί, κάποιον υποτακτικό, όπου δύναται σε ψιλό λογισμό, έστω να διανοηθεί, να αποδείξει ότι ο πνευματικός του πατέρας δύναται να είναι κακόδοξος Κληρικός; Σπουδαία τα λάχανα παπαΒασίλειε με τη δίκη του νεοΜεσαίωνα στο Ελλαδιστάν. Η νεοΕλλαδική και Βολουδακρακιστική Θεοκρατία δεν θα περάσει.
  17. Το «Φαινόμενο Τελεβάντος» όμως δύναται να συγγενεύει και με το «Φαινόμενο Πεταλούδας» αυτό δεν το συνυπολογίσατε καθόλου με τις σωρηδόν αντιΚανονικές και αντιΕκκλησιολογικές σας ενέργειες. Μελετήστε το εν λόγω δεύτερο επιστημονικό φαινόμενο ίσως να σας υποψιάσει με λάβετε μία πρόγευση τι μέλλει γενέσθαι. Οι Ιεροί Κανόνες σας εκδικούνται, καθώς εδίδασκε ο όσιος Γέροντάς σας, και εσείς θεωρείτε και τυρβάζετε άλλα ντ΄άλλων. Έπρεπε να ήτο παρόν ο Τελεβάντος στη δίκη του, και εκεί θα εβλέπαμε, με την ισχυρά θεολογική απολογία του, την εξέλιξη της δίκης φιάσκου. Ίσως ζητήσω του αγαπητού κ. Παναγιώτου Τελεβάντου να συγγράψει ως παρακαταθήκη την «Νομική Απολογία» του. Βέβαια η απολογία του, ως γνωστό, είναι τα καθημερινά αντιρρητικά άρθρα του. Ελπίζω να το αντιλαμβάνεστε αυτό. Αλλά επειδή γνωρίζατε, ότι δεν επρόκειτο να έρθει ο άνθρωπος εξ Αμερικής, διότι οικονομικά είναι αδύνατος, εκμεταλευτήκατε, εκ θέσεως ισχύως, την αδυναμία τινός φτωχού και ανυπεράσπιτου ανθρώπου όπου εζούσε μάλιστα εκατοντάδες ή και χιλιάδες χιλιόμετρα μακράν της Ελλάδος και έτσι κάνατε το άτιμο «παραδικαστικό» παιγνίδι σας. Τα Κληρικαλιστικά παίγνεια όμως έλαβαν τέλος. Δοκιμάστε αφού είστε καπάτσος Κληρικός, να μεταφέρετε την δίκη και στην Αμερική να δούμε εκεί πόσα αππίδια πιάνει ο σάκκος. Όπου, λογικώς, η κατ΄εξοχήν αρμοδιότητα των Αμερικανικών Δικαστηρίων είναι να δικάζει τους μόνιμους κατοίκους της Αμερικής, και όχι τους μόνιμους κατοίκους της Κύπρου, της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Τζακιστάν, της Κίνας, της Ρωσίας, της Αθήνας ή, και του πλανήτου Άρεως.
  18. Εξάλλου δεν θα είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία που θα δικαστεί και θα καταδικαστεί κάποιος αθώος. Τον Θεάνθρωπο Χριστό μας ποιοι τον εδίκασαν και εκαταδίκασαν τίμιε πάτερ; Δεν είναι το πολιτικοΘρησκευτικό Ιερατείο του Θεοκρατικού Φαριζαϊσμού; Και να καταδικαστεί ερήμην του ετούτο είναι δε και παράδοξο αλλά και σπάνιο φαινόμενο. Ούτε το φυσικό δικαίωμα της καλής απολογίας, δεν το είχε ο κ. Π. Τελεβάντος. Η καταδίκη του, εθεμελιώθει, κυρίως, και επί τη βάσει των αντιρρητικών ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ κειμένων του κ. Π. Τελεβάντου. Τα γραπτά του είναι θεολογικά κείμενα π. Βασίλειε ανεξάρτητα του αν εσείς τα θεωρείτε ως τινά αστερόσκονη που σας δημιουργεί βρογχικό ή αλεργικό άσθμα. Αν δεν κάνετε την αυτοκριτική σας, και δεν πάψετε την εωσφορική αυτοδικαίωση, η Εκκλησιαστική Ιστορία, θα σας καταγράψει με τα μελανώτερα χρώματα. Εκκλησιαστική ιστορία δεν γράφει μόνο ο «Ο.Τ.» αλλά για κακή σας τύχη, ή αφού αγαπάτε, από χωροχρονική σύμπτωση, γράφωσι και επαγγελματίες ή εραστιτέχνες Ιστολόγοι. Συνεχίστε να υποτιμάτε το διακόνημα των μπλόκερς και θα τα εισπράξετε άπαντα ως μπούμπεραγκ στο ιερώτατο κεφάλι σας. Και είναι κρίμα…!
  19. Συνεπώς π. Βασίλειε, εδικάσατε και εκαταδικάσετε ένα θεολόγο διότι συγγράφει θεολογικά κείμενα εναντίον των κακοδοξιών σας. Αυτή είναι η εκκλησιαστική και θεολογική αλήθεια του παρελθώντος και παρόντος. Αυτή είναι η αντικειμενική πραγματικότητα. Είτε σας αρέσει είτε όχι, οφείλετε, να δώσετε μία καλή απολογία για τα εκκλησιαστικά σας εγκλήματα. Σήμερα, αύριο μεθαύριο, τον Αύγουστο, θα κάνουμε υπομονή να αναμένουμε, αν συνεχίσετε όμως, την άδικη πολεμική μανία, καταδιώξεως Κληρικών και Λαϊκών θεολόγων, θα σας πώ αυτό και θα με θυμηθείτε ελπίζω όχι αργά, να αναμένετε την εκδίκηση εκ του Θεού. Πράγμα που υποδηλώνει, απερίφραστα, ότι είστε πλέον στα μάτια μας ένας αδίστακτος Κληρικός και μετα πρώτης και δευτέρας νουθεσίας θα σας παραιτήσουμε. Στη αγάπη αναμεταξύ των ανθρώπων πρέπει να υφίσταντο και κάποια όρια. Έχετε πρωτοτυπήσει, και στον επόμενο κακόδοξο νεωτερισμό: Η Παποκαισαρική πλάνη σας είναι το μείζον, ενώ τα επόμενα είναι δευτερεύουσες αιρετικές πλάνες.  Συνεπώς και εν καταλείδι, π. Βασίλειε, εκατηγόρησες, ελοιδώρησες, εσυκοφάντησες, εψευδολόγησες, έγινες επίορκος, εδίκασες και εκαταδίκασες, δια των Ελλαδικών Πολιτικών Δικαστηρίων, ένα φτωχό και ανυπεράσπιστο θεολόγο της Εκκλησίας της Αμερικής, ο οποίος αδυνατούσε τόσο οικονομικά όσο και βιολογικά (λόγω πολλαπλών φυσιολογικών και μή γεροντικών ασθενείων)  να προσέλθει στη δίκη ή, έστω να πληρώσει δια τινών αντιπροσώπων και Νομικών Συμβούλων τα περί της Νομικής υπερασπίσεως του. Και ο Τελεβάντος, άνθρωπος ανυπεράπιστος από Νομικούς Συμβούλους, σας άφησε να παίξετε μονότερμα και δή στη έδρα σας, εντός Αθηνών, επάνω από το γερασμένο κορμί και πτώμα του, εφ΄ όσον εφροντίσατε τόσα χρόνια, διά της Σέκτας σας, να τον κατασπαράξετε, κατακρεουργήσετε, ηθικά, εκκλησιαστικά, ψυχολογικά, θεολογικά και βιολογικά.
  20. Τώρα εναπομένει πλέον σε εσάς να πράξετε στο πανομοιότυπο και ίδιο μοτίβο το ακριβώς ταυτόσημο πράγμα: Να με οδηγήσετε προσεχώς, στα Πολιτικά Δικαστήρια, για να αποδείξετε(!), ότι και ο υποφαινόμενος, ένας απλός θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου, είναι και αυτός ένας δεινός συκοφάντης. Σας προκαλώ λοιπόν, να το πράξετε, περάστε με την άδεια μου στην επόμενη φάση, μη καθυστερείτε με απειλητικές οπτικοακουστικές και καλαμαρίστικες διαλέξεις και μαλαγανίστικα κουραφέξαλα στον τετραγωνισμό του κύκλου. Μπείτε κατ΄ευθίαν στο ψητό παππουλάκο μου.
Ποθώ την εν ερήμη και εν αδίκω Δικαστική καταδική του φίλτατου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου.
Με απόλυτο σεβασμό στο ιερατικό σας σχήμα
Παναγιώτης Π. Νούνης

ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΕΛΜΗΡΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ
  1. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, O π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ ΔΕΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ  ΜΟΝΑΡΧΗ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΡΥΠΟΥ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/o.html .
  2. Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Βολουδάκης, ΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ; (Δείτε ολόκληρον το βίντεο ή, όσοι θέλετε δείτε από το 15ο λεπτό και μετά) , https://www.youtube.com/watch?v=UbR9xw-UMmQ  .
  3. ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ, (Βίντεο απόσπασματικόν και δεκάλεπτο, με τις ακριβείς κακοδοξίες του π. Βασιλείου, μπορείτε να δείτε μόνον τα πρώτα πέντε λεπτά), https://www.youtube.com/watch?v=17T1iDxcmW4  . (Το βίντεο αυτό, «έπεσε» με ενέργειες του π. Βασίλειου Βολουδάκη, θα βρείτε το εν λόγω απόσπασμα στο πρώτο βίντεο).
  4. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_7.html .
  5. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΑΙΡΕΤΙΚΩΤΑΤΟΝ ΑΚΡΟΝ ΤΟΥ «ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΥ» ΔΙΑ ΓΡΑΦΙΔΟΣ ΤΟΥ κ. ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_8.html .   
  6. Παναγιώτου Π. Νούνη, Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΑΤΟΠΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΑΡΕΙΟΥ (Περιέχει και την Πρώτη Επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη), http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_75.html .
  7. Παναγιώτου Π. Νούνη, Ο ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΔΙΕΚΗΡΥΞΕΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΩΡΕΙ (Περιέχει και την Δεύτερη Επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη), http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_88.html.
  8. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΤΥΠΟΝ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_11.html .
  9. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΣΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΕΞ Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΚΟΔΟΞΕΙ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_91.html .
  10. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΠΟΙΟΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ; http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_69.html .
  11. Παναγιώτου Π. Νούνη, ΛΟΓΟΣ ΜΗ ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
  12. ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΝΟΗΣΕ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_97.html .
  13. ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΩΝ ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_99.html .
  14. Ο π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_7.html .
  15. ΚΟΥΐΖ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ: ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_20.html .
  16. Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ* ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΥ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_16.html .