Translate

Τρίτη, 18 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΕΙΟ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΕΙΟ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αναδημοσιεύσαμε, σε πρόσφατη ανάρτηση, σαν ενιαίο άρθρο, τέσσερα από τα έξι σχόλια που έστειλε στο ιστολόγιό μας η κυρία Ελένη Λωρίτου, τα οποία απαντούν τις θέσεις που διατύπωσε το πρωτοσέλιδο άρθρο του τελευταίου “Ορθοδόξου Τύπου”. 

Το άρθρο του Πανοσιολογιώτατου κ. Ιερόθεου επιγράφεται “Φιλόδοξοι ξιφουλκούν διά τον έλεγχον του “Ορθοδόξου Τύπου.”  Το άρθρο φέρει τον υπότιτλο “Απαντήσεις εις εξανισταμένους και εις ανοικείους ιστολογικάς επιθέσεις. Ο καλόβουλος διάλογος της αληθείας ωφελεί άπαντας.” 

ΚΑΤΑΠΕΛΤΩΔΗΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ
_______

Κάθε καλόπιστος άνθρωπος διαπιστώνει ότι η κυρία Λωρίτου, με τον χειμαρρώδη λόγο της, έδωσε αποστομωτική απάντηση σε όσα της καταμαρτυρεί το άρθρο. Αν έχει τα κότσια ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο οποίος ελέγχει μέχρις ασφυξίας την ιστορική εφημερίδα που έχει πέσει με ανορθόδοξες μεθόδους στα αρπακτικά και γαμψά νύχια του, ας αναδημοσιεύσει την απάντηση της κυρίας Ελένης Λωρίτου. Η ανάγκη αυτή είναι απολύτως επιβεβλημένη αφού ο υπότιτλος του πρωτοσέλιδου άρθρου του πρόσφατου Βολουδάκειου “Ορθόδοξου Τύπου” λέγει ότι “Ο καλόβουλος διάλογος της αληθείας ωφελεί άπαντας.”

ΚΑΝΩ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”
________

Θερμά παρακαλώ την κυρία Λωρίτου να στείλει αυτό το άρθρο ή κάποια παραλλαγή του στον “Ορθόδοξο Τύπο”, ως απάντηση στις θέσεις που διατυπώνει το πρωτοσέλιδο άρθρο του πρόσφατου Βολουδάκειου “Ορθοδόξου Τύπου.”

Την προειδοποιώ, πάντως, ότι ακόμη και αν στείλει αυτό ή παραπλήσιο ή κάποιο άλλο άρθρο για το ίδιο θέμα, δεν σημαίνει ότι αυτό θα δει το φως της δημοσιότητας. Αλλά ακόμη και αν δημοσιευθεί, δεν αποκλείεται ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης να δώσει εντολή να το δημοσιεύσουν μετά την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος. Για ευνόητους λόγους.

Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν στον "Ορθόδοξο Τύπο". Θα ερωτηθώ ίσως: Δεν είναι πρόστυχες αυτές οι μεθοδεύσεις; Δεν είναι ανέντιμες πρακτικές; Δεν συνιστούν αθλιότητες που μετέρχονται οι άνθρωποι των καταγωγίων του υποκόσμου και των κομματικών μηχανισμών; 

Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να απαντήσω τα πιο πάνω ερωτήματα. Εμπιστεύομαι την κρίση του αναγνώστη. 

Σε κάθε περίπτωση η κυρία Ελένη Λωρίτου έδωσε με τον χειμαρρώδη λόγο της καταπελτώδη απάντηση στο πρωτοσέλιδο άρθρο του Βολουδάκειου “Ορθόδοξου Τύπου”.

ΔΕΡΝΩ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ
___________

Η δική μου απάντηση προς τον π. Βασίλειο Βολουδάκη (επαναλαμβάνω προς τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, και όχι σε κάποιο άλλο, επειδή από ιδιοσυγκρασία συνηθίζω να δέρνω τον γάιδαρο και όχι το σαμάρι, θα δοθεί εφόσον ο σεβαστός π. Βασίλειος αποδεχθεί την πρόταση-πρόσκληση που του έκανα από χρόνια. 

Παρόλον ότι τα τελευταία χρόνια έγραψα σχεδόν τρεις εκατοντάδες άρθρα για να ελέγξω τις ετεροδιδασκαλίες του π. Βασιλείου ο σεβαστός Γέροντας ουδέποτε αποδέχτηκε την πρόταση-πρόκλησή μου να συζητήσουμε αυτά τα θέματα από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου” και παράλληλα από το ιστολόγιό μου.

Δεν μου κάνει εντύπωση φυσικά η στάση του. Όχι μόνον επειδή γνωρίζω πολύ καλά τον αγαπητό π. Βασίλειο και τις πραγματικά ανέντιμες και αδίστακτες μεθοδεύσεις που συστηματικά μετέρχεται, αλλά και επειδή αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσχερή θέση επειδή δεν έχει επιχειρήματα να αντιτάξει σε όσα του καταμαρτυρώ.

Βεβαίως ένας έντιμος άνθρωπος, όταν δεν έχει επιχειρήματα, ανακρούει πρύμνα και ανακαλεί τις πλάνες του. Καθόλου δεν διαφωνώ. Όντως! Ένας έντιμος άνθρωπος αυτό ακριβώς κάνει πλην, όμως, “μήτι συλλέγουσιν από ακανθών σταφυλάς ή από τριβόλων σύκα”;

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_603.html


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΗΓΗ

  1. Κύριε Τελεβάντο,σας ευχαριστω για τις υποδειξεις, τις οποιες θα άκαλλιεργήσω στο μυαλό, και στην σκέψη μου Αυτή την στιγμή βρίσκομαι εκτός .....και σας γράφω απο το τηλέφωνο Άλλωστε είναι πράγματα που χρειάζονται σκέψη και σύνεση και δεν βιαζόμαστε και προ πάντων δεν βιάζεται ο π.Βολουδάκης Κάλλιο αργά πσρά ποτέ ....
  2. Ότι σας φωτίζει ο Θεός κυρία Λωρίτου. Απλά μια σκέψη έκανα.

    Με τη ευκαιρία να καταγράψω τη συμπαθειά μου για τον αήθη διασυρμό που έχετε υποστεί από το γνωστό ιστολόγιο. Πραγματικά κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν το Θεό τους.

    Θα εκφράσω σύντομα την αποδοκιμασία μου για την κακοήθεια σε βάρος σας.

  3. Και ποιό είναι το ιστολόγιό τους κ.Τελεβάντο , το αγνοώ και ειλκρινα εκπλήσσομαι,αν χρησιμοποιούν και αυτό το μέσον Το πέλαγος είναι βαθύ δεν έχει πάτο..... Μα καλά δεν βρήκαν αυτά τα καλά παιδιά που φιλοδοξούν να αλλάξουν την Ελλάδα και να μιμιθούν τον Καποδίστρια δεν βρήκαν άλλο τρόπο να υπεραμυνθούν τω πνευματικώ των και χρησιμοποιούν αυτές τις ωραίες μεθόδους; Ηδη κάποια κυρία μου είχε γράψει στην κατάνυξη οτι έχω ......άσε ας μην τα επαναλαμβάνω ,γιατί μόνο θυμη-αηδία προκαλούν Ας γράψουν ό,τι κακοήθεια θέλουν ανάλογη του επιπέδου των ,εγώ κανέναν δεν έβρισα και φυσικά τίποτα δεν φοβάμαι Μόνο πληροφορώ τα καλά παιδιά οτι υπήρξαν άλλοι πιό πρόθυμοι και πιο πολύξεροι στην τέχνη και με πιό καταλυτικά μέσα αλλά......! δεν θα μας τα είχαν πεί οι ίδιοι και θα έπρεπε να πληροφορήσουν τα χαιβάνια; (το 'χαι' έχει διαλυτικά και σημαίνει με χαιδευτικό τρόπο τον ανόητο , δεν ξέρω άν το λέτε στά μέρη σας) Θα μας τα είχαν πεί βρε χαιβάνια πρό πολλού ....Είναι γνωστό ,μας το έχουν πεί τα πιό άγια χείλη,οτι οι οικουμενιστές δεν έχουν ίχνος "αγάπης" βρε χαιβάνια !Απλά βρήκαν εσας τα χαιβάνια να κάνουν την δουλειά τους αυτή που δεν μποροόν να κάνουν οι ίδιοι με ευθύ τρόπο βρε χαιβάνια Το ξέρουν οτι αποτέλεσμα δεν θα φέρουν απλά για λίγο θα διασκεδάσουν με απείρου κάλλους κατηνιές βρε χαιβάνια! Εν πάση περιπτώσει κ. Τελεβάντο ας προσπαθήσουμε και μεις να διασκεδάσουμε με τα χαιβάνια -καλό είναι να υπάρχει και κάποιος να μας κάνει να γελάμε- πείτε μου μόνο σας παρακαλώ ποιό είναι το ιστολόγιό τους.....Χριστός Ανέστη!

  4. Αυτό δα έλειπε κυρία Λωρίτου να τους κάνουμε και διαφήμιση.

    Αν γνώριζα την ηλεκτρονική σας διεύθυνση ευχαρίστως θα σας ενημέρωνα αλλά αν γράψω εδώ το όνομα θα τους αυξήσουμε το αναγνωστικό κοινό για να δουν πόσο χυδαίοι είναι όταν βρίζουν τους άλλους.

    Θα τους απαντήσω χωρίς να τους ονομάσω αλλά θα αποκαλύψω το όνομα του συντάκτη του άρθρου, επειδή κακώς έπραξα και τον άφησα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα στο απυρόβλητο κάτι που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο για να ασχημονεί με τον πιο χυδαίο τρόπο.

  5. Πώ! Πώ! Ο Οδυσσέας φαίνεται ξέχασε να πάρει τα χάπια για το εγκεφαλικό ! Τί είναι αυτά που λές βρέ Οδυσσέα; Τί αντιφάσεις είναι αυτές! Από πού να αρχίσει κανείς και πού να τελειώσει! Σέ κάθε περίπτωση γιατούς περοικούντας στην Ιερουσαλήμ όλοι είμαστε γνωστοί ,για το τί ο καθένας κομίζει και δεν χρειάζεται να αποδείξουμε σε κανέναν οτι δεν είμαστε ελέφαντες Ομοίως δέν πορούμε να υιοθετήσουμε φαλλοκρατικές αντιλήψεις προερχόμενες οποθενδήποτε εκτός απο την υγιαίνουσα διδασκαλία του ευαγγελίου με την οποία παιδιόθεν ανατραφήκαμε Επι τη ευκαιρία ξαναέκανα τον κόπο να ξαναδιαβάσω τά απερίγραπτα του π.Ιερόθεου Αργύρη! Φοβερή η πτώση σας πάτερ μου στην οποία δυστυχώς εμμένετε....

  6. Απλά δεν γνωρίζετε κυρία Λωρίτου τα παρασκήνια της Ομολογίας.

    Ο Οδυσσέας έχει τις υπερβολές και τα προβλήματά του αλλά είναι αγνός άνθρωπος. Το πρόβλημα δεν είναι ο ίδιος αλλά ο σατανικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης που διαχειρίζεται το ιστολόγιο.

  7. Εμμένετε να στηρίζετε την παρωδία του ορθοδόξου τύπου με ένα σωρό τεχνολόγους βερμπαλισμούς αποφεύγοντας την απλότητα και ευθύτητα της αλήθειας Αλήθεια κρίμα! Νομίζω κ.Τελεβάντο οτι πρέπει ομοίως να αντιμετωπιστούν και όλες οι παρασπονδίες εκ μέρους του σεβαστού π.Ιερόθεου Νομίζω οτι σύμφωνα και με την δική σας γνώμη οτι θα πρέπει να γράψουμε μία συγυρισμένη επιστολή -δεν έχω ούτε καν την αξίωση ως πρωτοσέλιδο- στην προσφιλή μας στήλη των επιστολών και να αποκαλύψουμε τά ονόματα αυτά που ο σεβαστός πατήρ δεν τολμά να πάρει στο στόμα του Μόνο και μόνο κάποια ονόματα λένε πολλά ,χωρίς να χρειάζεται να ανασκευάσουμε τά όσα ασεβή λένε για τον 15ο κανόνα και την ερμηνεία του π.Επιφανίου Αν δεν τα δημοσιεύσουν ή ταδημοσιεύσουν μετά απο 6 μήνες άς έχουν την ευθύνη απέναντι του Θεού του ετάζοντος καρδίας Αυτοί οι άνθρωποι αυτού του ήθους που αναζητούν τέτοιου είδους αλλόκοτες συμμαχίες με τον Οδυσσέα ,τί αξιοπιστία μπορούν να έχουν ;Τίθεται εν αμφιβόλω το εν γένει πνευματικό τους έργο ,όσο για τονΟδυσσέα είπαμε,ίσως να φταίει το εγκεφαλικό....
    υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις περί αυτού...βρε Οδυσσέα πρόσεχε λίγο την υγεία σου βρε αγόρι μου...! Αυτοί είναι ικανοί και με τον έξω από δώ να συνεργαστούν για να βγάλει ο καθένας το δικό του άχτι Ο μεν Οδυσσέας γιατι ο π.Θεόδωρος Ζήσης δεν κάνει "καθαρη" αποτείχιση χωρίς να μολύνεται απο τα "μολυσμένα" μυστήρια των οικουμενιστών,ενώ αντίθετα ο π.Βολουδάκης και ο π. Ιερόθεος γιατί κάνει αποτείχιση και αμφισβητεί τους οικουμενιστάς...Δέν βγάζεις άκρη γι αυτό δεν μπορεί κανείς επι της ουσίας να τους κάνει κριτική και να αναυρέψει μερικά σημεία Εδώ αυτοίζητούν να ανατρέψουν την λογική και τους κανόνες της....δηλαδή να μας τρελλάνουν....

  8. κύριε Τελεβάντο ,συγγνώμην για τό μπέρδεμα ,το τελευταίο μου σχόλιο που έστειλα και ακόμα δεν εμφανίστηκε είναι συνέχεια του προηγούμενου που αναφέρεται στον Οδυσσέα ,θα έπρεπε να το δηλώσω οτι υπάρχει συνέχεια Γράφω απο το τηλέφωνο και υπάρχει μια δυσκολία επεξεργασίας
  9. Μην ανησυχείτε κυρία Λωρίτου.

    Δεν πρόκειται να σιωπήσω τώρα που σκυλεύουν κυριολεκτικά -όπως πρώτη εσείς αποκαλύψατε- τη μνήμη και τη θεολογία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.

    Έδωσα την ευκαιρία στον π. Ιερόθεο Αργύρη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

    Μέχρι τώρα δεν το έπραξε. Αν συνεχίσει να σιωπά ή ακόμη χειρότερα να διαστρέφει τη διδασκαλία του Γέροντα θα καταθέσω τη μαρτυρία μου.

    Είναι κυριολεκτικά ποταπό να παρουσιάζουν τον Γέροντα Επιφάνιο ότι ήταν δήθεν εναντίον της αποτείχισης. Λες και είναι ο πιο αστοιχείωτος του κόσμου για τα κανονικά θέματα και θα ήταν ποτέ δυνατόν να πει τέτοιες ασυναρτησίες.

    Όσο για την πρόταση να γραφτεί κάτι στον "Ορθόδοξο Τύπο", το προσυπογραφω δι' αμφοτέρων των χειρών. Ο λόγος που δεν στέλλω κάτι είναι διότι γνωρίζω ότι αποκλείεται να μου το δημοσιεύσουν.

    Γι' αυτό αν εσείς αποφασίσετε να στείλετε κάτι θα ήταν ευχής έργο.