Translate

Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ* ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΥ




Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ* ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΥ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη




ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΕΚΤΑΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ
Κατ΄αρχήν να σας αναφέρω, μερικά σημαντικά και αναλυτικά κριτικά σημεία (περίπου τριάντα) για την επόμενη και τρίτη απάντηση του σεβαστού θεολόγου και αρθρογράφου του «Ο.Τ.» του κ. Παναγιώτη Κατραμάδου, ένας μάλλον σημαντικός άνθρωπος της πολιτικο-θρησκευτικής σέκτας του Βολουδακισμου (Πολιτικής Παράταξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», τινών φαντασιόπληκτων νοσταλγών της Πολιτικής του Νεομάρτυρα Ιωάννη Καποδίστρια), ώστε να σας μυήσω κάπως και στο ιδικό μου πολιτικο-θεολογικο παρασκήνειο:
  1. Ο εν λόγω καλότατος συνάδελφος μου απέστειλε μετά μανίας, πέντε με έξι και βάλε ηλεκτρονικά μηνύματα στα οποία προσπαθεί να μου εξασκήσει μία μεγίστη ψυχολογική πίεση, για να με εξαναγκάσει, να δημοσιεύσω αμέσως τις απαντήσεις του, ενώ την ίδια στιγμή τον ενημέρωσα με κάθε ειλικρίνια ότι σκοπεύω συν Θεό να τα δημοσιεύσω όλα και εν διακρίσει όσα μου αποστέλνει, αλλά και ότι έχω να απαντήσω κυρίως σε ιδιωτική, προσωπική και δημόσια αλληλογραφία ή, να συγγράψω τινές θεολογικές και πολεμικές αντιρρήσεις, που έχω με τους αναγνώστες φίλους εχθρούς και συνεργάτες μου, αλλά και να ασχοληθώ εξειδικευμένα σε ειδική καθημερινή μελέτη για να συγγράψω παρεμβατικά και ότι άλλο κρίνω σκόπιμο περί την εν εξελίξει εκκλησιαστική επικαιρότητα.
  2. Πέραν τούτων των λογικών διευκρινίσεων, ο αξιότιμος κύριος συνάδελφος έγινε πιο επίμονος και πιό ψυχαναγκαστικός σε υστερικό βαθμό. Δεν έδειξε ουδεμία κατανόηση. Άγνωστος ο λόγος, ένας καλός λογισμός μου λέγει, ότι πιθανόν να μη έχει καθόλου υπομονή ο άνθρωπος, αλλά όμως ένας άλλος κακός, μάλλον παγκάκιστος -το ομολογώ- λογισμός με λέγει, μπορεί να είναι και βαλτός. Ξέρετε ποιανού! Ποιού άλλου;
  3. Ο κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, δυστυχώς για εκείνον, έγινε αφόρητα κουραστικός, καταπιεστικός, και ανυπόφορα γκρινιάρης, ιδιαίτερα από την χρονική στιγμή που εκατήγγειλα, δημοσίως, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Βολουδάκη, ότι, διεκήρύξε τινές κακοδοξίες περί του Αρείου. Την γκρίνια την αποστρέφομαι ιδιαίτερα. Είχα βλέπετε, ανοικτό μέτωπο μαζί με τον παππούλη μας, και όφειλα, να γράψω μερικές αντιρρήσεις στα αντιρρητικά γράμματα του πατρός Βασιλείου. Ο αγαπητός συνάδελφος δεν έδειξε καμμία λογική, αδελφική ή συναδελφική τουλάχιστον κατανόηση αλλά έτι επι πλέον ήθελε να με βομβαρδίζει, με ανόητα και ανούσια μηνύματα, στα οποία απαιτούσε να αναρτηθούν, αμέσως, οι απαντήσεις του, λές και ωσάν να ήθελε σκόπιμα να με αποπροσανατολίσει για να πάψω να γράφω τις αντιρρήσεις μου κατά του Κληρικού των Πευκακίων.
  4. Αυτή την ισχυρή αίσθηση, είχα και έχω, και την διατηρώ ακόμη. Ότι δηλαδή ξαμολύθησαν τα κατοικίδια ζωάκια λ.χ. τα λυκόσκυλα του Βολουδακισμού και γαυγίζωσι ωσάν τα θεονήστικα και τα λυσσασμένα.
  5. Τελευταία σημαντική πληροφορία όπου μόλις με ενημέρωσαν, είναι: ότι η πολιτικο-Θρησκευτική Σέκτα του Βολουδάκη έβγαλε «Πολιτικό» Ανακοινωθέν εναντίον του υποφαινόμενου, ότι δήθεν τους συκοφαντώ εντεταλμένα και ως μισθοφόρος. Θέλετε αγαπητοί φίλοι και φίλες να δημοσιεύσω τους εν Ελλάδι και Κύπρω τραπεζικούς λογαριασμούς μου; Όποιος μου το ζητήσει με επίσημο και ευγενικό τρόπο, είμαι διατεθειμένος πολύ ευχαρίστως να τους δώσω απλόχερα για αντικειμενική εξέταση και εξακρίβωση των οικονομικών μου στοιχείων.
  6. Επίσης, να μας ενημερώσει το κομματίδειο της πλάκας, με αντικειμενική απόδειξη την έγγραφο εγγραφή μου ως μέλος τους. Ουδέποτε υπήρξα, επίσημα ή ανεπίσημα, ως εγγεγραμμένο μέλος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ», ανεξάρτητα και αν κατά καιρούς τους υποστήριζα, διότι, διατηρούσα από ανέκαθεν τις θεολογικές μου επιφυλάξεις και διευρευνούσα προσεκτικά και διαχρονικά το όλο ζήτημα… μέχρι να κατασταλάξω κάπου με το όλο ζήτημα.
  7. Με ενδιαφέρωσι, σαφώς, τα πολιτικά πράγματα τόσο εν Κύπρω όσο και εν Ελλάδι διότι είμαι κατ΄εξοχήν πολιτικό-θρησκευτικό όν και διαθέτω αμφότερες τις πολιτικές υπηκοότητες (Ελληνική και Κυπριακή) και ψηφίζω σε αμφότερα τα Κράτη. Διαθέτω δηλαδή, δύο λογιών Πολιτικές Ταυτότητες. Δύο λογιών Διαβατήρια. Και δύο λογιών Εκλογικά Βιβλιάρια. Αγαπητοί αναγνώστες μου, με λοιδωρούσι και συκοφαντώσι φρικτά οι μαθητές του Βολουδάκη μετα των συν αυτώ «Κοινωνιστών» διότι έχω διπλά πολιτικά δικαιώματα.
  8. Τους ενόχλησε, λένε, ο θεολογικός όρος που τους απέδωσα ως «Σέκτα». Δεν τους ενόχλησε όμως καθόλου ο θρησκειολογικός όρος ιδικής μου και πάλιν επινοήσεως το «πολιτικο-θρησκευτικό» Κόμμα.
  9. Αλλά αξιότιμοι κύριοι και κυρίες μου, είτε Πολιτικο-θρησκευτική Σέκτα το πούμε, είτε Θρησκευτικό-πολιτικό Κόμμα το πούμε, σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό Κανονικό Δίκαιο της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας (με αυτό το κριτήριο, κρίνω και επικρίνω ενέργειες και όχι πρόσωπα, καλοκάγαθα χαζοπούλια της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ», και συνεπώς έτσι εμπίπτετε «ομοθυμαδόν» και μηδενός εξαιρουμένου, στον όρο Σέκτα/ Αίρεση και Φατριά).
  10. Να προσκομίσω όμως, και ένα μικρό αποδεικτικό στοιχείο-παράδειγμα εφ΄ όσον το επιζητώσι μερικοί: «Βεβαίως και εκείνοι, οι οποίοι δεν έχουν αφορισθεί, εφ΄όσον διδάσκουν και άρα δημιουργούν αίρεση-κόμμα (κόπτω) μπορούν να λέγονται αιρετικοί». (Παναγιώτης Μπούμης, ΚΑΝΟΝΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ, σελ. 105).
  11. Η Σέκτα του Βολουδάκη, δεν έχει μέχρι στιγμής αφορισθεί, συνεπώς, επειδή καπηλεύεται, ιδεολογικοποιεί (!), κομματικοποιεί (!!) και πολιτικοποιεί (!!!) το ιερό Ευαγγέλιο και την Πατερική Θεολογία, ενίοτε για ψηφοθηρικούς και πολιτικούς σκοπούς, είναι αιρετικώτατο Κομματίδιο, ή αν θέλετε μία εξωεκκλησιαστική πολιτικοΘρησκευτική Οργάνωση, πολιτική παράταξη, τινών φανατικών οπαδών του Εθνοφυλετισμού, του νεοΟρθοδοξισμού, και της νεοΡωμηοσύνης.
  12. Αν κανείς όμως ανατρέξει στο Πολιτικό «Μανιφέστο» και «Όραμα» του μικροσκοπικού κομματιδίου θα διαπιστώσει καθαρά, ότι πρόκειται, αναντίρρητα, για Πολιτικο-θρησκευτική Σέκτα όπου ιδεολογικοποίησε τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό, πολιτικοποίησε το ιερό Ευαγγέλιον και κομματικοποίησε την Οικουμενική Πατερική Θεολογία και έτσι τα μετουσίωσε σε ένα λιλιπούτειο πολιτικάντικο Μανιφέστο της μπακίρας (ή δεκάρας). Επανέρχομαι στο θεολόγο κ. Παναγιώτη Κατραμάδο.
  13. Βέβαια του ανέφερα, γραπτώς και ιδιωτικά, ότι αν δεν μελετήσω προσεκτικά τις απαντήσεις του, και αν δεν σκεφτώ σοβαρά τι να απαντήσω δεν προτείθομαι καθόλου να δημοσιεύσω βεβιασμένα και κάτω από αλυσιτελείς εξαναγκασμούς. Ούτε αυτό το σεβάστηκε.
  14. Μου αποστέλνει λοιπόν το πιο κάτω γραπτό ημαίηλ, ως μήνυμα στις 13 του Ιουνίου, με το θράσος ότι η πρώτη απάντησίς που μου απέστειλε, δεν αναρτήθηκε και ότι δεν υπάρχει δημοσιευμένη στο ιστολόγιόν μου, ενώ είναι αναρτημένη και δημοσιευμένη από της 10 του Ιουνίου. Μεγίστη απόδειξις ότι οι μπράβοι του Βολουδακισμού είναι παντελώς συσκοτισμένοι και ζαλισμένοι στη Παποκαισαρική σέκτα και πλάνη τους. Προσκομίζω προς το τέλος τα ανάλογα αποδεικτικά έγγραφα και τις δημοσιευθείσες απαντήσεις του αλλά και τις ανταπαντήσεις μας.
  15. Επίσης, το βλέπω κάπως παράδοξο, ένας συνάδελφος θεολόγος και δή εκκλησιαστικός άνθρωπος να απαιτεί με τέτοιο θράσος και αναίδεια, χιλίων κερκοπιθήκων, τη αλυσιτελή συγνώμη, αλλά και την μη αγία ταπείνωση, δηλ. βασικά τον εξευτελισμό του πλησίον και αδελφόν του.
  16. Δεν έχει κατά την άποψη μας δίκαιο στο ζήτημα, περί της ιεράς Αποτειχίσεως, διότι το απέδειξα μέσα από τις απαντήσεις του ότι πράγματι, διαστρέφει, συντονισμένα και με άλλους αρθρογράφους θεολόγους ή Κληρικούς τον ΙΕ΄ ιερό Κανόνα, συνεπώς, για ποιο πράγμα, ακριβώς, να ζητήσω συγνώμη; Που απεκάλυψα την μεγίστη, αλλοίωση και απόκλιση, που διενεργεί συντεταγμένα; Όπου γράφω ελεύθερα τους θεολογικούς στοχασμούς και τις  ανατιρρήσεις μου εντός του ημερολογιακού ιστολογίου μου; Σε πιο απ΄όλα να ζητήσω συγνώμη; Και γιατί; Αφού το ζήτημα τώρα ανοίγει γιατί σώνει και καλά, και μετα βίας, να το κλείσω;
  17. Η υπόθεσις της ιεράς Αποτειχίσεως, της πραξικοπηματικής και ανιεροκρύφιας κατοχής-αρπαγής του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», επειδή είναι πάρα πάρα πάρα πάρα, μα πάρα ΠΟΛΥ σοβαρό ζήτημα, και διότι είναι κυρίως θεολογικό το ζήτημα η υπόθεση ΔΕΝ θα κλείσει, δεν πρόκειται να κλείσει, κ. Παναγιώτη Κατραμάδε, κ. Γεώργιε Τραμπούλη, κ. Παύλε Τρακάδα, π. Ιερόθεε Αργύρη, και τέλος σεβαστέ μου παππουλή απ΄τα Πευκάκια, διότι, το πραγματικό τρικούβερτο γλέντι, η αποκάλυψις αληθειών και του πολεμικού δογματολογικού αγώνα τώρα αρχινά μέχρι να αναπαυθούμε ομοθυμαδόν κάτω απ΄τα  πευκάκια.
  18. Στη ψευδο-απορία σας κ. Π. Κατραμάδε, για το πού ακριβώς εσπούδασα την ιερά Θεολογία, περιττόν και να σας το απαντήσω αυτό εφ΄ όσον παρέχω, δημοσίως, εντός του ιστολογίου μου άπαντα τα ανάλογα επίσημα Πιστοποιητικά Κρατικά Έγγραφα (Πτυχίον και Αναλυτική Βαθμολογία) και λοιπά άλλα αυτοβιογραφικά στοιχεία.
  19. Στο δικό μου το χωριό, πιστέψτε με, ότι δεν θα θέλατε να μάθετε ποτέ τι σόϊ «σταράτες» πλήν χωριάτικες παροιμίες λαλούμε (ή λέμε)  για την ιδική σας περίπτωση.
  20. Θα προσκομίσω όμως, λ.χ. τρείς κυπριακές παροιμίες για να προβληματιστείτε ομοθυμαδόν εκεί στα πολιτικάντικα επιτελεία της ιεράς Ενορίας των Πευκακίων: (α) "Εγιώ στραώνω τζαι πουλώ τζαι εσύ άμπλεπε τζαι γόραζε", και (β) "Εν ο νούς σου τζιαι μια λίρα τζιαι γυρίζει βύρρα βύρρα", καθώς και (γ) "καλός καλός ο σιοίρος μας, μα εφκέιν χαλαζιάρης". Εμπεριέχεται, μεγάλη θεολογική ανάλυση από τις εν λόγω παροιμίες του χωρκού μου. Αναλύστε τες μαζί με τον παππούλη μας.
  21. Απαξιώνω δε, να κάνω αίτημα δήθεν, στον τάδε Τραμπούλη ή και στο δείνα Τραμπολίνο, για να εισαχθώ στην πραξικοπηματική φατριά και άνομη εποπτεία του «Ο.Τ.» διότι μόλις πρόσφατα, έδωσα μάλιστα και επίσημα την παραίτησή μου από αρθρογράφος της εφημερίδος, για συνειδησιακούς λόγους, και διότι εξαιτίας του κάκοσμου Βολουδοκυάνειου που ενσπείρεται, κακοδόξως, διά μέσω αυτής.
  22. Τις παράξενες και αηθείς μομφές σας, περί της δήθεν συγγραφής του βιβλίου σας, τα αφήνω τους αναγνώστες μου για να τα κρίνωσι.
  23. Να σταθώ ελάχιστα, διότι θα επανερχώμεθα τακτικά, στα εξιδανικευμένα υπερβολικά εγκώμια περί του λίαν αγαπητού πατρός Βασιλείου: Θεωρώ πλέον, μετά από πολυχρόνιες έρευνες και μελέτες, θερμές συνεργασίες και ζηλότυπη υποστήριξις του Βολουδακικού κομματιδίου,  ότι, μάλλον αρχίζω να κατανοώ, θεολογικώς, ότι, ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, δεν τηρεί και με τόση ευλάβεια άπαντες τις ιερές Παραδόσεις των Ορθοδόξων, διότι ετόλμησε ο εν λόγω αξιοτίμητως Κληρικός, να εισαγάγει, τινά παράδοξο νεωτερισμό, διενήργησε ένα αντιΠαραδοσιακό και αντιΚανονικό ολίσθημα ολκής, με το να ιδρύσει Πρωτοπρεσβύτερος όν, την Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» πράγμα που απάδει κυρίως με το ιερατικό του σχήμα.
  24. Να το γράψω και στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα για όποιον καλοπροαίρετο άνθρωπο, δεν εννοεί τα Νέα Ελληνικά, παραφράζοντας το εν εδίκω κατηγορητήριο του μεγίστου Έλληνος Φιλοσόφου Σωκράτη: «Βολουδάκης και Βολουδάκενα ἀδικῶσι οὓς μὲν ἡ Πόλις νομίζει τα κοινά Πολιτικά Κόμματα οὐ νομίζωσι, ἕτερα δὲ καινά δαιμόνια ή, και πολιτικοΘρησκευτικά κομματίδια εἰσφέρωσι· ἀδικῶσι δὲ καὶ τοὺς νέους ή και γέρους ιστολόγους διαφθείρων, διαφθείρωσι δε και το Χριστεπώνυμο πλήρωμα δια τινών Παποκαισαρικών πλανών και κακοδοξιών».
  25. Η Πολιτική ΔΕΝ είναι Ποιμαντική. Ενώ ΟΥΤΕ η Ποιμαντική είναι Πολιτική. Άλλο πράγμα είναι η εξουσία της Ιερωσύνης και ένα άλλο πράγμα είναι η Πολιτική εξουσία. Διότι απλούστερα, αμφότερα είναι παντελώς διαφορετικά διακονήματα, και οι ρόλοι τους, είναι και παραμένωσι, για την Πατερική Θεολογία, καθόλα διακριτοί.
  26. Συνέπλεξε και εταύτισε δηλαδή, ο π. Βασίλειος, το πολιτικό και το ιερατικό αξίωμα εις το ιδικό του πανίερο πρόσωπο, ώστε, να δημιουργεί, μία κακόδοξη και εύλογη ή, αν θέλετε λογική, σύγχυση, στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας.
  27. Βλέπετε, προς πληροφορία σας κ. Π. Κατραμάδε, η κακοδοξία του Παποκαισαρισμού, η κακοδοξία της Ιεροκρατίας και της Θεοκρατίας, πρόκειται για Παπιστική και Μωαμεθανική αίρεση, σεβαστέ κύριε συνάδελφε. Και είναι κρίμα και άδικο ένας καλότατος Πρωτοπρεσβύτερος και μία καλοκάγαθη Πρωτοπρεσβυτέρα να διαφθείρωσι, με κακοδοξίες, την Εκκλησία της Ελλάδος.
  28. Συνεπώς, όταν ομιλείτε, περί της μοναδικής «Ορθόδοξης Πολιτικής Παράταξης», επειδή σε ολόκληρο το πυραμιδωειδές σχήμα αυτής, ενέχονται ως Πρωτοπρεσβύτερος και Πρεσβυτέρα της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ως πνευματικός πατέρας και μητέρα του κομματιδίου, ως ιδρυτής/τρια και δημιουργοί του, ακόμη και ως ενεργοί συντηρητές του και θερμοί πρωτοστάτες του, σηματοδωτεί, καθαρά και ξάστερα, ότι πρόκειται για αμειγώς θρησκευτικο-Πολιτική ή Πολιτικο-θρησκευτική Σέκτα του Βολουδακισμού.
  29. Αν από την εν λόγω εξίσωση της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» απουσίαζε παντελώς, ο τάδε Πρεσβύτερος και η δείνα Πρεσβυτέρα του, τότε ποιο ή πού θα είναι το ουσιώδες νόημα να διενεργούμε θεολογική κριτική; Από την στιγμή που «ενυποστασιάζουν» ή «ενσαρκώνωσι», αμφότεροι, την εν λόγω πολιτική παράταξη υφίστατο καθαρά η αιρετική πλάνη του Παποκαισαρισμού διότι διασύρεται αντιΚανονικώς η εξουσία της Ιερωσύνης.
  30. Ελπίζω φίλτατε κύριε συνάδελφε, κ. Παναγιώτη Κατραμάδε, να είναι άπαντα κατανοητά και εύληπτα, διαφορετικά, θα είμαι και πάλι πανέτοιμος να επιλύσω τις όποιες άλλες σας απορίες που τυχόν θα μου αποστείλετε στο απώτερον μέλλον. Ακολουθεί η Τρίτη απάντησις του κ. Π. Κατραμάδου. Στα περί των άλλων κακοδοξιών του Βολουδάκη π.χ. περί του Αρείου είναι ηλίου φανερώτατο ότι η θεολογική κριτική σας δεν είναι αμερόληπτη και μπάζει από την όζουσα ατμόσφαιρα του Βολουδοκυάνειου.

Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών

Η ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ
Απάντηση τρίτη
Αξιότιμε κ. Νούνη,
Και εγώ έχω περισσότερες υποχρεώσεις από εσάς αλλά δεν γράφω άρθρα στο διαδίκτυο στα οποία να ισχυρίζομαι ότι παρερμηνεύετε τους Ι. Κανόνες. Εσείς έχετε αναρτημένο το δικό σας κείμενο στο οποίο εγώ φαίνομαι παρερμηνευτής των Ι. Κανόνων όμως η δική μου απάντηση δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να μένει με την εντύπωση ότι έχετε δίκαιο! Επομένως δεν είμαι ανυπόμονος απλά ζητώ fairplay όπως λένε στο ποδόσφαιρο.
Γιατί χρειάζεται να απαντάτε συνεχώς; Αν έχω δίκαιο ζητήστε μια συγγνώμη και τελείωσε η υπόθεση. Μην ψάχνετε να βρείτε λάθη εκεί που δεν υπάρχουν.
Επίσης εγώ σας απαντώ πάντοτε συνοπτικά για να μην κουράζεστε, ενώ εσείς γράφετε 30 σελίδες στις οποίες συνήθως επαναλαμβάνονται τα ίδια. Δεν ξέρω που σπουδάσατε θεολογία αλλά θεολογία (ως επιστήμη όχι ως θέωση) είναι η επιστήμη της ακρίβειας και αυτό απαιτεί σταράτες, όπως λένε στο χωριό μου, κουβέντες.
Αγαπητέ κύριε Νούνη, πολύ θα ήθελα να ήμουν μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του Ο.Τ., αλλά δοκιμάστε να κάνετε αίτημα και εσείς στον κ. Γ. Τραμπούλη να δείτε τι θα σας απαντήσει... έχω απογοητευτεί...
Όταν θα γράψω βιβλίο, διότι σκοπεύω να ασχοληθώ με ένα σπουδαίο θέμα, το οποίο δεν σας αποκαλύπτω για να μη μου κλέψετε την ιδέα, θα σας στείλω δωρεάν ένα αντίτυπο.
Τον π. Βασίλειο Βολουδάκη παρακολουθώ από τα βίντεό του. Κάποια φορά πήγα και τον συνάντησα και μου έκανε άριστη εντύπωση. Ωστόσο ποτέ δεν θα τον επέλεγα για εξομολόγο διότι είναι αυστηρός, τηρεί με ευλάβεια όλες τις παραδόσεις της πίστεως! Ούτε με την «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχω οποιαδήποτε σχέση αν και νομίζω ότι είναι η μόνη Ορθόδοξη παράταξη που υπάρχει σε εμάς στην Ελλάδα. Εσείς στην Κύπρο πως ανέχεστε να ψηφίζετε τόσους προδότες που θέλουν να πουλήσουν το εθνικό ζήτημα;;;
Τα σχετικά με τον Άρειο διάβασα στο ιστολόγιό σας. Νομίζω ότι δεν ήταν δογματικό λάθος αλλά ιστορικό ή ίσως δεν ήταν και λάθος. Κύριε Νούνη μου, εδώ ο Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και ο Κύπρου αναγνώρισαν όλες τις αιρέσεις από τους Νικολαΐτες του 1ου αιώνα μ.Χ. μέχρι τους Προτεστάντες σήμερα, μην διυλίζουμε το κουνούπι και καταπίνουμε την καμήλα. Και εσείς έχετε λάθη και εγώ ίσως σε κάποιο κείμενο, αλλά σέβομαι ότι αγωνίζεστε για την Ορθοδοξία και αυτό είναι πιο σημαντικό. Μην αλληλοεξοντωνόμαστε! Εμείς όλοι οι μαχόμενοι κατά του οικουμενισμού και υπέρ της Ορθοδοξίας πρέπει να στοχεύσουμε τους προδότες της πίστης και όχι ο ένας τον άλλο. Ποιος κερδίζει τελικά όταν χτυπάμε ο ένας αντιοικουμενιστής τον άλλο; Ποιος; Ποιος;
Με αγάπη Χριστού
Παναγιώτης Κατραμάδος
13/6/2017
Υγ. Ευχαριστώ τον κ. Τραμπούλη για την προώθηση του εμαιλ και την ενημέρωση σχετικά με τα άρθρα του κ. Νούνη στον Ο.Τ.
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Κατραμάδος | news@orthodoxostypos.gr

*Η έμφαση με την ιδιαίτερα έντονη κόκκινη υπογράμμιση έγινε από το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ».

Η ΠΡΩΤΗ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΗΣ (ΑΝΤΑ)ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ
1.  ΑΓΑΠΗΤΕ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΟΥ: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ. ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ). ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΘΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ή ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ ΜΑΣ
2. ΑΓΑΠΗΤΩΤΑΤΕ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ: ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ (ΚΑΘΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ) ΟΤΙ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΥ  ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΩ (ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΣΤΟ ΤΙΤΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΣΑΣ ΕΣΥΜΠΑΘΗΣΑ ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΝ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΣΑΣ) ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ή  ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΙΚΩΣ, ΜΗΠΩΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ «ΝΕΟΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ» ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ «Ο.Τ.».
ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΗΛΑΔΗ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ.
(σημείωσις: Στην πορεία όμως των επιπρόσθετων απαντήσεων του συνειδητοποίησα, ότι πράγματι, παρερμηνεύει, τον ιερό Κανόνα της ιεράς Αποτειχίσεως).
3. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΕΡΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΡΘΡΑ ή ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΝ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ, ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΩΣΙ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΝΕΡΤΗΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ.
4. ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΔΙΚΟΥ ΜΟΜΦΗΣ, ΟΤΙ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΔΗΘΕΝ ΝΑ  ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΨΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΤΕ. (…) ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΙΔΕΕΣ. ΙΔΕΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΔΑΝΙΣΘΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΙΔΕΑ, ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ [ΤΙΜΙΟΥΣ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΜΕ ΚΑΘΕ [ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ] ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΕΧΘΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΡΟΛΙΑΣΗ.
5. ΣΕΒΑΣΤΕ ΜΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ:  ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΠΡΟΩΘΗΣΩ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ. ΠΡΟΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ, ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΣΑΣ. ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ, ΓΡΑΠΤΗ.
6. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΜΟΥ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ, ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΣ ΚΑΘΩΣ ΣΑΣ ΕΔΗΛΩΣΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΠΡΟΧΕΙΡΩΣ ΚΑΙ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΕΙΡΗΝΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ 2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
ΥΠΟΜΟΝΗ! ΥΠΟΜΟΝΗ!! ΥΠΟΜΟΝΗ!!!
Φιλικά και με απολυτον σεβασμό
ο Παναγιώτης Π. Νούνης  
13/6/2017

Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. Π. ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ