Translate

Κυριακή, 2 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο π. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ



ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο π. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Γράψαμε πριν λίγες μέρες στο άρθρο Σχόλιο για την παρέμβαση του Αρχιμ. Ιερόθεου Αργύρη υπέρ του π. Βασίλειου Βολουδάκη”:

“Ο π. Ιερόθεος ανυπερθέτως οφείλει να διευκρινίσει όσα ανέφερε για την αποτείχιση, επειδή είναι ασαφή και δίνουν τη λανθασμένη εντύπωση ότι ο π. Ιερόθεος φρονεί πως, όσοι διακόπτουν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη που κηρύττει γυμνή τη κεφαλή κατεγνωσμένη αίρεση, θέτουν εαυτό εκτός Εκκλησίας.!!!

Αυτό φυσικά είναι χονδροειδής παρερμηνεία των Ιερών Κανόνων και αντίκειται σαφώς στη διδασκαλία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου για την αποτείχιση, όπως σαφώς καταγράφεται στο βιβλίο του "Τα δύο άκρα". 

 Ο π. Ιερόθεος είχε την ευλογία να ζήσει από κοντά τον μακαριστό Γέροντα Επιφάνιο, είμαι βέβαιος ότι μελέτησε σε βάθος τα συγγράμματά του και έτσι γνωρίζει ότι αυτή δεν ήταν η διδασκαλία του. Ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν ήταν εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, αλλά ήταν αυτός ούτος ο ιθύνων νους της διακοπής του μνημοσύνου του Αποστάτη Πατριάρχη από τους τρεις Μητροπολίτες, αλλά και της αποτείχισης της συνοδείας του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που εκείνη την περίοδο μόναζε στην σκήτη Προβάτα.

Γι' αυτό παρακαλούμε θερμά τον π. Ιερόθεο να επανέλθει και να δώσει τις αναγκαίες εξηγήσεις, στην αμέσως επόμενη έκδοση του "Ορθόδοξου Τύπου", και αν -για οποιονδήποτε λόγο- η εφημερίδα -ποια εφημερίδα; Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης- αρνηθεί να δημοσιεύσει τις διευκρινήσεις του όλα τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια -και οπωσδήποτε το δικό μου- θα του παραχωρήσουμε ασμένως φιλόξενο βήμα."

Είπαμε -και επαναλαμβάνουμε κατηγορηματικά- ότι οι βαρύτατες κατηγορίες που αιωρούνται σε βάρος του π. Βασίλειου Βολουδάκη θα απαντηθούν από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, από τον ίδιο τον σεβαστό π. Βασίλειο και ΜΟΝΟΝ και ΟΧΙ από κάποιο βαποράκι του.  

Είπαμε, ακόμη, ότι είμαι πρόθυμος να συζητήσω με τον π. Ιερόθεο Αργύρη ή με οποιονδήποτε άλλο διάφορα θέματα. Σε ΚΑΜΙΑ, όμως, περίπτωση όσα αφορούν αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη.

ΥΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
________

Δύο φιλικές συμβουλές. 

Η πρώτη αφορά τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη:

Αιδεσιμολογιώτατε! Ποτέ δεν δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ότι ένα κείμενο είναι δικό σας, είτε το υπογράφετε, είτε το δημοσιεύετε με άλλο όνομα, είτε το αναρτάτε ανώνυμα, είτε ψευδώνυμα. 

Ο λόγος; 

Αφήνετε παντού τα δακτυλικά αποτυπώματα της ψυχοσύνθεσής σας, που εκφράζεται με τη στρεψόδικη επιχειρηματολογία στην οποία μονίμως προσφεύγετε. Γι’ αυτό -ταπεινή μου άποψη- είναι να υπογράφετε τα κείμενά σας, επειδή δεν σας κάνει πολύ καλό να κρύβετε το κεφάλι σας σαν την στρουθοκάμηλο στην άμμο.

ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ π. ΙΕΡΟΘΕΟ ΑΡΓΥΡΗ
_______


Η δεύτερη φιλική συμβουλή απευθύνεται στον φίλο π. Ιερόθεο Αργύρη. Όσοι προθυμοποιούνται να γίνουν βαποράκια άνομων προιόντων -αργά ή γρήγορα- υφίστανται οδυνηρές συνέπειες. Ειλικρινής μου πεποίθηση είναι ότι δεν είναι προς το συμφέρον σου να γίνεις το βαποράκι των κακοδοξιών και των μωροφιλοδοξιών του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη. Πολλώ μάλλον αν υπογράφεις κείμενα που συντάσσει ο σεβαστός π. Βασίλειος για να με χτυπήσεις πισώπλατα. Πώς να το κάνουμε πάτερ μου; Όποιος βάζει το χέρι του στη φωτιά καίγεται. 

Γι' αυτό, παππούλη μου, σε παρακαλώ θερμά τη συνηγορία του π. Βασίλειου Βολουδάκη άσε την κατά μέρος. Βλέπεις ότι, παρόλον ότι με χτύπησες δημόσια πισώπλατα και παρόλον ότι διαπιστώνω ότι συνεχίζεις να λειτουργείς σαν ενεργούμενο του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να αποφύγω τη σύγκρουση. Αν, όμως, μου την επιβάλεις τότε "γαία πυρί μειχθήτω". Με αποκλειστικά δική σου ευθύνη. 

Αν τελικά μου επιβάλεις αυτή τη σύγκρουση ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχω να χάσω τίποτα επειδή πολεμώ πάντοτε όρθιος έξω από τα χαρακώματα και ασκώ δημόσια προς κάθε κατεύθυνση σκληρή επώνυμη κριτική σε επώνυμους.

Εσύ, όμως, πάτερ Ιερόθεε;

Γι' αυτό 
1.) Άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους εαυτών νεκρούς, 
2.) Δώσε σαφείς εξηγήσεις για όσα έγραψες για τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων, και 
3.) Φρόντισε να διαχωρίσεις τη θέση σου από όσους σκυλεύουν κυριολεκτικά τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και διαστρέφουν 100% τη διδασκαλία του για τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΠΕΣΑ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
_______

Πρόσεξε π. Ιερόθεε! Ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης δεν έχει μπέσα. Δεν έχει φραγμούς. Την ίδια ώρα που ξεσηκώνει κάποιους να σκυλεύσουν τη μνήμη και τη θεολογία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, πηγαίνει στα δύο γνωστά φιλοΒολουδακικά ιστολόγια και διαπομπεύει για τις θεολογικές αστοχίες τους και τον π. Ιερόθεο Αργύρη και τον κ. Τραμπούλη υπογράφοντας φυσικά με άλλο όνομα. Μην παραξενευτείς καθόλου αν σύντομα δημοσιεύσει επώνυμο άρθρο στον “Ορθόδοξο Τύπο” με το οποίο θα σας αδειάσει κανονικότατα και θα σας σφάξει με το βαμβάκι.

Πίστεψέ με, πάτερ μου. Είναι άφιλος άνθρωπος χωρίς φραγμούς. Γι' αυτό πρόσεξε! Πρόσεξε! Πρόσεξε!

ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_287.html