Translate

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, O π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ ΔΕΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ  ΜΟΝΑΡΧΗ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΡΥΠΟΥ»






O π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ ΔΕΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ  ΜΟΝΑΡΧΗ ΤΟΥ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΡΥΠΟΥ»
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ο παπαΝικόλαος Μανώλη ο ένας εκ της ιεράς Τριανδρίας των ιερώς Αποτειχισμένων Πρωτοπρεσβυτέρων, και νεοφανών Ομολογητών της Θεσσαλονίκης, έπιασε κυριολεκτικά από το αυτί, και δικαίως, τόσο τον οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμον όσο και τον Αρχιοικουμενιστή και Αιρεσιάρχη Πατριάρχην της Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίον.
Είναι πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι αμφότεροι, οι εν λόγω υψηλωτάτοι εκκλησιαστικοί ταγοί μας, πρωτίστως, λόγω της (συν)υπογραφής τους υπό και επί των αιρετικών αποφάσεων της «Πανορθόδοξης» Συνόδου στο Κολυμπάριον, είναι κακόδοξοι και αιρετίζοντες Επίσκοποι. Και κατά δεύτερον, είναι κακόδοξοι λυκοποιμένες, διότι προσπαθώσι με την κακόδοξη ποιμαντική(;!) καλλιέργεια και την αλλοτριωμένη κατηχητική(!!) προπαγάνδα τους όπως εισάξωσι τις αιρετικές αποφάσεις τους στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθόδοξου Καθολικής Εκκλησίας.
Και τούτο σημαίνει, με απλά λόγια, ότι όσοι Κληρικοί, Μητροπολίτες ή Επίσκοποι ή Πρεσβύτεροι ή Μοναχοί/ες ή και Λαϊκοί, υπάγονται και έχωσι Κοινωνία, υπό της Εκκλησιαστικής διοικήσεως και υπό της Πνευματικής εποπτείας των προαναφερομένων εκκλησιαστικών ανδρών και δικαιοδοσιών, όλοι οι υπόλοιποι ο Κλήρος και ο Λαός, το λεγόμενον Βασίλειον Ιεράτευμα, έχωσι την Κανονική και Ευαγγελική υποχρέωση της διενέργειας της Εκκλησιαστικής αγίας ανυπακοής καθώς, και το δυνητικό Εκκλησιαστικό δικαίωμα που παρέχεται από το Εκκλησιαστικό Κανονικόν Δίκαιον, όπως ενεργοποιήσωσι, τον ΙΕ΄ ιερό Κανόνα της Α΄ Β΄ (Πρωτοδευτέρας) αγίας Συνόδου που επιτρέπει αναντίρρητα, την ιερά Αποτείχιση, δηλαδή την Διακοπή Μνημοσύνου και την Διακοπή Κοινωνίας ή και της επικοινωνίας με αιρετικούς επισκόπους.
Ο ιερώς Αποτειχισθής παπαΝικόλας ενήργησεν άριστα και θεάρεστα όπου ήλεγξε με την δικαίαν κρίση, αυστηρώς, αμφότερους τους Προκαθημένους. Μου φάνηκε μάλιστα ότι ήτο και κάμποσο ήπιος και επιεικής.
Θερμή παράκληση, προς εσάς παπα-Νικόλαε: οι εν λόγω ετεροδιδάσκαλοι και λήσταρχοι, εξάπαντος κακόδοξοι φορείς της Ληστρικής Συνόδου δεν καταλάβουσι με τον καλό τον τρόπο, ελέω υψιλής πεπλανημένης και καταμπαζωμένης αναισθησίας, αλλά καταλάβουν όμως, όταν τους στηλιτεύετε βροντερώς, αποτόμως και με ιερό θυμό.
Μη καταπιέζετε λοιπόν τον εαυτό σας ίνα μη σας αποκαλέσωσι φανατικόν κ.ο.κ. διότι δεν είστε τέτοιος.
Στα περί του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, να πώ, αφού άρχισα να λαλώ αρκετά τελευταίως, αν και για μία πενταετία (2012-2017) είμουνα, καλώς ή κακώς (δεν είναι της παρούσης να αναλυθεί), ο προσωπικός του διαδικτυακός «φύλακας άγγελος» και ο κατ΄εξοχήν σωματοφύλακάς του, του εδήλωσα μόλις πρόσφατα παπαΝικόλαε, επίσημα και ανεπίσημα, την παραίτησίν μου διότι ανέλαβα μίαν άλλην καινούργια αποστολήν, αλλά ψάχνω μάλιστα, και καινούργιο σταθερό και σοβαρώτερον εργοδότη και αφεντικό αν σας ενδιαφέρει η περίπτωσίς μου για να με προσλάβετε.
Ο π. Νικόλαος Μανώλης, απορεί, αν ο παπα Βασίλειος είναι αγράμματος. Πατέρα Νικόλαε τέτοια ερωτήματα είναι ανούσια και περιττά για έναν πολυγραφώτατον και λόγιον Κληρικόν του βεληνεκούς του παπαΒασίλειου.
Πάντως σε κάποιο βαθμό, έχετε δίκαιον, διότι αποδείχθηκε μόλις πρόσφατα, ως ανιστόρητος Κληρικός, το ομολόγησε εξάλλου, και εισήχθειν στα όρια της κακοδοξίας.
Στην περίπτωση του παπα Βασίλη, δύο τινά συμβαίνωσι:
(1) Βιολογικόν πρόβλημα: είτε είναι ορθόδοξος και παραδοσιακός Κληρικός, και του πέφτει το ζάχαρον, ή, συμβαίνει κάποιο είδος Νευροβιολογικής άνοιας, και αρχίζει να λαλεί πελλάρες (κατά την Κυπριακήν Διάλεκτον) ασυναρτησίες και εκθέτει κάπως επικίνδυνα τον εαυτόν του. Και το δυστύχημα είναι ότι δεν τον προστατεύωσι και οι αφελείς πλήν κουτοπόνηροι και στενώτατοι μαθητές του.
(2) Πνευματικόν πρόβλημα: είτε είναι κακόδοξος Κληρικός και αρχίζει να μας (αυτό)φανερώνει ασυνείδητα το περιεχόμενον της καρδίας του.
Προετοιμάζω ειδικώτατον αντιρρητικόν κείμενο, για τις σωρηδόν κακοδοξίες του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, ειδικά και μόνον για το εν λόγω βίντεο, όπου κάνει αναφορά ο παπαΝικόλαος, όπου πρόκειται, για ένα αντιΚανονικό «όν λάϊν» θρησκευτικόν παραλήρημα τόσον κατά του υποφαινόμενου όσον και κατά των ιερώς Αποτειχισμένων.
Η ιδική μας αντιαιρετική και αποκαλυπτική προσφατη κριτική, για τις κακοδοξίες που εξεστόμισεν, περί του Αρείου, τον επυροδώτησαν να μας καταγγείλει, ότι τάχα μου εμείς εκ της νήσου Κύπρου (και μη αποτειχισμένοι) είμεθα συκοφάντες του, και ότι οι απανταχού ιερώς Αποτειχισμένοι είναι μανιακοί και ψυχοπαθείς διότι διενεργώσι Σχίσμα.
Αυτά τα υπεργενικευμένα, τα αντιΚανονικά και κακόδοξα λεχθέντα του, τον αποδεικνύωσι: πράγματι και δυστυχώς, έτι περαιτέρω ως σημαντικώτατον ανακόλουθον και πολύ μακράν εκ της Ποιμαντικής γραμμής και της συστηματικής Πατερικής Θεολογίας του οσίου πατρός Επιφανίου Θεοδωροπούλου. Μη πώ ότι προσβάλλει μάλιστα, πρακτικώς, τον πνευματικόν του πατέρα και μακαριστόν Γέροντα Επιφάνιον.
Το τρισχειρώτερον, είναι: ότι αλλοιώνει και διαστρέφει, είτε εν γνώσει είτε εν αγνοία του, το ιεροΚανονικό Ποιμαντικό και δίκαιο μέτρο της ιεράς Αποτειχίσεως.
Έχει απόλυτον δίκαιον ο παπα Νικόλαος Μανώλης που τον ελέγχει, αδελφικώς, και θεωρώ ότι έπρεπε να επεκταθεί έτι περισσότερον κατά των κακοδοξιών του.
Και εξ όσον φαίνεται, ο παπαΒασίλειος μάλλον δεν εντρέπεται καθόλου, αλλά και ότι η ενέργειά του αυτή, να βγεί να μας ζητήσει και τα ρέστα για τις κακοδοξίες που εξεστόμησεν, μου φαίνεται ότι εμπίπτωσι στο πλαίσιον της αναίδειας και της θρασύτητος του νοσηρού Κληρικαλισμού.
Οι οπαδοί του δεν αντιδρώσι εναντίον του, παπαΝικόλαε Μανώλη, διότι τους έχει βραχυκυκλώσει και αποκοιμήσει, βαθέως, με ισχυρά «πνευματικά ναρκωτικά» και διότι τους έχει ευνουχίση την κριτικήν σκέψη και το θεο-λογικόν. Οι οπαδοί του, έχωσι εκπαιδευθεί, ψυχολογικώς, όπως ακριβώς τα σκυλιά και τα γατιά, να διενεργώσι προβλέψιμες, ενστικτώδεις, αντανακλαστικές και συνδιαστικές κινήσεις, και να αναντιδρώσι, μόνον εκεί, όπου θα τους δώσει το σύνθημα ο παππούλης τους. Μόλις ο Γέροντας τους, οσφρανθεί και υποψιασθεί κάποιον ως  εχθρόν του, χωρίς δεύτερη ή τρίτη σκέψη, χωρίς ορθολογικώτερον συλλογισμόν, χωρίς φιλοσοφική σκέψη, χωρίς πνευματικόν αναστοχασμόν, εξαπολύει άρδην τους φανατικούς και α-νόητους οπαδούς του κατά των εναντίον αυτού για να θωλώσει τα νερά.
Ετοιμαστείτε και εσείς παπαΝικόλαε, με την εν λόγω ρωμαλέα και πανάξια επαίνου ενέργειά σας, όπως δημοσίως κρίνετε τα ετερόδοξα λεχθέντα του, να λάβετε μία πρόγευση από το ισχυρό κατεστημένον του νοσηρού Βολουδακισμού. Αναμένουμε παράλληλα, με μεγάλη αδημονία, την ιδική σας απάντηση κατά του λεγομένου πλέον κυριολεκτικώς και «Κακοδόξου Τύπου» ή «Ορθοδόξου Ρύπου», δηλ. (πρώην «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ»).
Να σας ενημερώσω, εν κατακλείδι, σεβαστέ μου παπα Νικόλαε, ότι μόλις προ ολίγων ημερών, νομίζω ότι μπορεί και να πρωτοτύπησα επ αυτού, έχω δώσει γραπτώς, επίσημα και ανεπίσημα, την προσωπικήν μου παραίτηση ως πρώην ειδικός και αμισθή συνεργάτης της εφημερίδας του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ», διότι, οσφράνθηκα, ίσως κάπως αργά, ότι η εκκλησιαστική γραμμή της προσχώρησε σε κακόδοξα εδάφη και αχαρτογράφητα ύδατα.
Απαιτώ την παραίτηση του διευθυντού του «Ο.Τ.» και θεολόγου κ. Γεώργιου Τραμπούλη, όχι γιατί θεωρώ ότι ο εν λόγω άνθρωπος είναι και ο απόλυτα υπεύθυνος, αλλά, διότι επίσημα, αυτόν έχρισαν ως διευθυντή. Πρόκειται όμως για μία μαριονέτα του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, όπως και οι κυρίες που διακονώσι τον «Ο.Τ.».
Ο υψηλώτατος και μοναδικώτατος ηθικός αυτουργός της εν λόγω τραγελαφικής κατάντιας, της παραπαίουσας και κακοδοξούσας εφημερίδος μας, όλοι μας σχεδόν γνωρίζουμεν, ότι είναι ο αγαπητώτατος Κληρικός των Πευκακίων. Αν οι στενώτεροι ανθρώποι του «Ο.Τ.» επιθυμώσι να σπάσουν τα δεσμά της υπάνθρωπης χειραγώγησις, ας εφαρμώσουν αγία ανυπακοή, διότι προβλέπεται, και να σπεύσωσι να βρούν άλλον ορθόδοξο πνευματικό.
Συνεπώς, πρέπει να επικεντρωθούμεν ομοθυμαδόν και να στοχεύσωμεν με ισχυρωτάτην δύναμην πυρός, πρός το κεφάλι, δηλ. τον Βολουδάκη, και όχι στα άλλα μέλη του σώματος π.χ. στις μαριονέτες, καθώς λ.χ. πράττωσιν εύστοχα και στρατηγικά οι σκληροτράχηλοι πυγμάχοι.
Αναντίρρητα είναι άριστη η στρατηγική, το συστηματικό γρονθοκόπημα κατά της κεφαλής.
Έχω όμως τις επιφυλάξεις μου επ΄αυτού διότι εξάσκησα κάποτε το εν λόγω άθλημα για μερικά καλοκαίρια. Ενίοτε, όμως, σε αγώνα πυγμαχίας,  το καταιγιστικόν και ανελέητον γρονθοκόπημα στα υπόλοιπα μέλη του σώματος, πλήν του κεφαλιού, γονατίζει αδυνατεί ο κορμός και γέρνει το κεφάλι στα χαμηλά, και έτσι υφίσταντο καλυτερώτερες προϋποθέσεις και συνθήκες αλλά και σημαντικές ευκαιρίες, ώστε την κατάλληλη στιγμή να γρονθοκοπηθεί, μόνον το κεφάλι, ανέτως και ολοσχερώς, μέχρι να βγεί απόλυτα νόκ άουτ ο Βολουδάκης (ούπς! ο πυγμάχος, ήθελα να πώ).
Πάσαν την ευθύνη, για το φαιδρό κατάντημα της εφημερίδας των απανταχού Ορθοδόξων, την έχει αναντίρρητα ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, όχι οι υπαλλήλοι του, όπερ ελέγχει απόλυτα και εξουσιαστικά τον «Ο.Τ.» και τον οδήγησε έτσι στην μελανώτερη και αδοξώτερη ιστορία του, με τους κακοδόξους χειρισμούς του, τους ανόητους ακροβατισμούς του, καθώς και τους ανορθολογικούς ή και ανορθόδοξους πειραματισμούς του.
Αιωνία η μνήμη αυτού. Του «Ο.Τ.»!
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών